Precies, titjequote:
Ik denk dat niet lang een stijfje kan behouden met het aanzicht van hem op die pot in in combinatie met die geurquote:Op zondag 21 maart 2010 15:43 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ga een keer als hij zit te schijten in de deuropening staan rukken! Leert ie het wel af
Hoogstwaarschijnlijk gaat hij dan ook nog kotsen. Geen goed idee dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:43 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ga een keer als hij zit te schijten in de deuropening staan rukken! Leert ie het wel af
Als ik of een van de meisjes kookt eet hij ook gewoon mee, maar later in de avond is het gewoon weer tijd voor een vette bekquote:Op zondag 21 maart 2010 15:53 schreef Ladidadida het volgende:
Samen eten en hem dan hele gezonde dingen voorschotelen
Ik sta open voor suggesties.quote:
Ik had er al aan gedacht om peper op de wc-rol te schudden, maar ik weet niet eens of dat wel effect heeftquote:Op zondag 21 maart 2010 16:10 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zorg dat je s nachts als hij slaapt al het WC papier verstopt
Er is een grote kans dat:quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had er al aan gedacht om peper op de wc-rol te schudden, maar ik weet niet eens of dat wel effect heeft
Ik zie hem al rennen, rood bezweet gezichtje omdat hij die drol voelt opkomen. Nog net op tijd redt hij het om bij de WC te zijn en dan.. kein WC papierquote:Op zondag 21 maart 2010 16:10 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zorg dat je s nachts als hij slaapt al het WC papier verstopt
Schroef de pot gewoon los, zodat hij finaal op z'n smoel gaat.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had er al aan gedacht om peper op de wc-rol te schudden, maar ik weet niet eens of dat wel effect heeft
En die dunne spuitpoep kun je niet tegenhoudenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie hem al rennen, rood bezweet gezichtje omdat hij die drol voelt opkomen. Nog net op tijd redt hij het om bij de WC te zijn en dan.. kein WC papier![]()
![]()
Gewoon ouderwetse Jackass grappen met hem uithalen: Als hij in bed ligt een tafel over hem heen plaatsen en dan met zo'n toeter in zijn oor blazen, gegarandeerd succes!
quote:Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsen
Ik kan ook gewoon s'avonds een keer een fles met van die geurspray op de WC zetten, misschien snapt ie het danquote:Op zondag 21 maart 2010 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
Moeilijke situatie jamisschien gaat hij wel 's nachts zodat jullie het niet horen.. Maar ik zou 'm er toch maar even op wijzen, of oordopjes kopen.
Dit vind ik wel een goede, eigenlijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Precies, titje
Druk een bezem onder de deurklink en laat hem sterven in zijn eigen schijt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef Ezio het volgende:
Dit heeft tot gevolg dat ik vaak s'morgens om 5 uur wakker word aangezien hij op de WC zit en echt ziek veel lawaai maakt. Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsen.
Jij hebt makkelijk pratenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus man, laat die gast gewoon lekker schijten, jankwijf
Geloof me, zo vroeg in de ochtend klinkt het geluid dat hij voorbrengt absoluut niet als poëziequote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef tarantism het volgende:
[..]
ik wil graag de TS bedanken voor dit stukje zuivere poëzie
Je zeikt iig. Als het daar zo tyfusgehorig is doe oordopjes in.quote:
Flikker anders effe op uit klaagbaak, menstruatiemiep.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zeikt iig. Als het daar zo tyfusgehorig is doe oordopjes in.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:38 schreef calamares het volgende:
[..]
Flikker anders effe op uit klaagbaak, menstruatiemiep.
Jij spuit ook graag om 5 uur 's ochtends diarree uit je kontgat om huisgenoten wakker te maken, zie ikquote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onlangs wel buikgriep gehad jaquote:Op zondag 21 maart 2010 21:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij spuit ook graag om 5 uur 's ochtends diarree uit je kontgat om huisgenoten wakker te maken, zie ik
Overigens is dit de klaagbaak, dus ik mag hier zeiken. Niet zo dom doen dusquote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet goed.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onlangs wel buikgriep gehad ja![]()
Maar als ik het goedbegrijp wil je hem gaan verbieden te schijten wanneer hij wil?
En ik mag zeiken dat je jankt als een wijf dusquote:Op zondag 21 maart 2010 21:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Overigens is dit de klaagbaak, dus ik mag hier zeiken. Niet zo dom doen dus
Dit heeft tot gevolg dat ik vaak s'morgens om 5 uur wakker word aangezien hij op de WC zit en echt ziek veel lawaai maakt. Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsenen vaak ook hoesten als een longkankerpatient
Gelukkig breng je de boodschap subtiel over.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij spuit ook graag om 5 uur 's ochtends diarree uit je kontgat om huisgenoten wakker te maken, zie ik
Niet elke dag, maar wel vaakquote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien moet je eens vragen of hij niet eens naar de dokter moet. Als je echt elke dag diarree hebt
De deurklink van de badkamer zit los, die kan ik er ook uit trekken als ik wilquote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef swaffelsmurf het volgende:
miss als je een keer een shitload aan laxeermiddelen vermengt met het frituurvet dat hij gebruikt en dan alle wc rollen in het huis verstopt zodat hij zich kapot schijt en dan met alle stront tussen zijn reet moet vragen om een pleerol omdat hij ze niet kan vinden
Ik gebruik een hoogslaper, dus dat zou ik knap vindenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik hoop dat hij een keer zat is en dan op het bed van TS gaat spetterpoepen terwijl die er in ligt te slapen!
Dat zou idd vrij epic zijn danquote:Op maandag 22 maart 2010 00:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik gebruik een hoogslaper, dus dat zou ik knap vinden
Tubgirlquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 01:05 schreef Lehcimus het volgende:
Klep omhoog, huishoudfolie over de pot spannen klep naar beneden doen
Jamaar daar heb ik zelf ook last vanquote:
Niet vaak, ik spaar ze op voor 1 grote fijne explosiequote:
En wanneer laat je dan die explosie?quote:Op maandag 22 maart 2010 01:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niet vaak, ik spaar ze op voor 1 grote fijne explosie
Als er niemand last van heeftquote:Op maandag 22 maart 2010 01:30 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
En wanneer laat je dan die explosie?
Dat dus![]()
Toelichting: Ik woon nog steeds voor een paar maanden met enkele huisgenoten in een huis. Ik deel de bovenverdieping (3 kamers en een badkamer) met een meisje en sinds een paar weken, ook een andere jongen. Zijn kamer stond al een paar maanden leeg nadat een andere jongen vertrokken was, en ik was aan de stilte gewend geraakt. Dat meisje maakt verder weinig geluid, dus dat is goedMaar het gaat dus over die nieuwe jongen.
Deze jongen is niet echt dik, maar wel een beetje mollig. Hij eet ook erg ongezond, en hij rookt echt als een schoorsteen. Zo had hij vanmorgen als ontbijt 10 vissticks gefrituurdEn gisteravond nog om een uur of 11 heeft hij een hele doos bitterballen leeggeschranst.
Dit heeft tot gevolg dat ik vaak s'morgens om 5 uur wakker word aangezien hij op de WC zit en echt ziek veel lawaai maakt. Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsenen vaak ook hoesten als een longkankerpatient
Dit is natuurlijk zeer onsmakelijk en ik kan er niet mee omgaan![]()
Vooral ook omdat de wcpot in de uren na zijn bezoek zo'n beetje nucleaire straling afgeeft![]()
Nu ga ik even kijken of het meisje beneden misschien van kamers wil ruilen![]()
Klacht: ranzige huisgenoot die onverantwoordelijk eet, en daardoor haast elke ochtend met onsmakelijke darmgeluiden mijn nachtrust verstoort.
Klacht: Ik weet niet echt hoe ik hem hierop moet aanspreken want volgens mij heeft ie niet door dat ik er wakker van word, en ik wil hem niet voor schut zetten ofzo![]()
Antiklacht: Op zijn 40e is die gast moddervet met afgestorven longen en kan ik hem uitlachen
Dan ligt zijn bed vol stront, dat lijkt me niet bevorderlijk voor de luchtkwaliteit hier in huisquote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
kijk, hier kan je wat mee.
men nemen een potje vloeibaar laxeermiddel en een injectie spuit. Neem met de injectiespuit wat laxeermiddel op en spuit dit in een aantal bitterballen. Hij zal nu gewoon in zijn bed schijten ipv op de plee. Jij rust, hij de ongemakken.
Je kan natuurlijk of wat gif of ander rotzooi in de bitterballen spuiten,.
even offtopic.
Wat als je een flinke lepel laxeermiddel inneemt en vlak daarna een aantal diarree-remmers?¿¿¿
Wil ik dan wel graag dit stukje nog even bij voegen.. Damn zat hier gewoon te schaterenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef tarantism het volgende:
[..]
ik wil graag de TS bedanken voor dit stukje zuivere poëzie
r en vaak ook hoesten als een longkankerpatient
huisgenoten hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
OMG
*prijst zich ineens weer gelukkig met haar huisgenote*
Dit.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
huisgenoten hebben
Je eigen appartement
Vrouwen die hun ex-vriendjes tampons uit hun bloederige ongestelde kut laten trekkenquote:
Waar heb je het overquote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Vrouwen die hun ex-vriendjes tampons uit hun bloederige ongestelde kut laten trekken
Vind je het gek dat ze jou weggepest hebben, waardoor je nu noodgedwongen in een isolement leeft
Mja ik verdien te weinig om in A'dam ¤1000,- huur per maand te betalenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
huisgenoten hebben
Je eigen appartement
Kan je niet lezen? Het is redelijk duidelijk lijkt me zo. Favoriete onderwerp blijkbaar vandaag.quote:
Hier overquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb nogwel een ex die een vieze tampon bij mij eruit ging vissen als ik het touwtje kwijt was en er dus zelf niet bijkon.DAT is een ECHTE man.
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Kan je niet lezen? Het is redelijk duidelijk lijkt me zo. Favoriete onderwerp blijkbaar vandaag.
Ik doelde eigenlijk op die post maar ok. Wat een helden TT trouwens.quote:
Open er een topic over.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Ezio het volgende:
Hij zit weer de inhoud van zijn anus rond te sproeien in de wc hoor. De spuitgeluiden vliegen me om de oren momenteel
Feestelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Ezio het volgende:
Hij zit weer de inhoud van zijn anus rond te sproeien in de wc hoor. De spuitgeluiden vliegen me om de oren momenteel
Neem de geluiden op en post ze in dit topic, print vervolgens de link uit en schuif deze onder zijn deur door. Als een echte fok!-baas!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef Ezio het volgende:
Dat dus![]()
Toelichting: Ik woon nog steeds voor een paar maanden met enkele huisgenoten in een huis. Ik deel de bovenverdieping (3 kamers en een badkamer) met een meisje en sinds een paar weken, ook een andere jongen. Zijn kamer stond al een paar maanden leeg nadat een andere jongen vertrokken was, en ik was aan de stilte gewend geraakt. Dat meisje maakt verder weinig geluid, dus dat is goedMaar het gaat dus over die nieuwe jongen.
Deze jongen is niet echt dik, maar wel een beetje mollig. Hij eet ook erg ongezond, en hij rookt echt als een schoorsteen. Zo had hij vanmorgen als ontbijt 10 vissticks gefrituurdEn gisteravond nog om een uur of 11 heeft hij een hele doos bitterballen leeggeschranst.
Vooral ook omdat de wcpot in de uren na zijn bezoek zo'n beetje nucleaire straling afgeeft![]()
Klacht: ranzige huisgenoot die onverantwoordelijk eet, en daardoor haast elke ochtend met onsmakelijke darmgeluiden mijn nachtrust verstoort.
Klacht: Ik weet niet echt hoe ik hem hierop moet aanspreken want volgens mij heeft ie niet door dat ik er wakker van word, en ik wil hem niet voor schut zetten ofzo![]()
Antiklacht: Op zijn 40e is die gast moddervet met afgestorven longen en kan ik hem uitlachen
Of print waarschuwingsboodschappen zoals die op pakjes sigaretten staan uit op stickervellen en plak ze op de verpakkingen van zijn vette voedsel: "Pas op: veroorzaakt flatulentie en diarree, beide zeer hoorbaar en storend.".quote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Neem de geluiden op en post ze in dit topic, print vervolgens de link uit en schuif deze onder zijn deur door. Als een echte fok!-baas!
dat neem ik op in mijn grappige zinne/woorden boekjequote:Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef Ezio het volgende:
Dat dus![]()
Nee, hij heet Jochemquote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef MoneyTalks het volgende:
Heet die kerel toevallig Nikkie en woont ie in utrecht?
Dan moet ik met mijn laptop bij de deur gaan staanquote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Neem de geluiden op en post ze in dit topic, print vervolgens de link uit en schuif deze onder zijn deur door. Als een echte fok!-baas!
Vanochtend was het weer zoverquote:
Als het zo erg is dat je er wakker van wordt lijkt mij dat eht ook wel gewoon in je kamer kanquote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan moet ik met mijn laptop bij de deur gaan staan![]()
Dat werkt toch niet met zoeen microfoonquote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als het zo erg is dat je er wakker van wordt lijkt mij dat eht ook wel gewoon in je kamer kan
Gewoon gaan staan met die laptop.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, hij heet Jochem![]()
[..]
Dan moet ik met mijn laptop bij de deur gaan staan![]()
[..]
Vanochtend was het weer zover
Dat is eigenlijk gewoon lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef Poostema het volgende:
Man, over ranzige dingen gesproken.
Toen ik met m'n beste vriendin op vakantie ging naar Rome,
kwam ze de kamer in, liep naar het bed, ging op een kussen zitten en liet een ranzige, natte scheet.
Vervolgens kondigde ze doodleuk aan 'dat dit mijn kussen was'.
omg !quote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef Poostema het volgende:
kwam ze de kamer in, liep naar het bed, ging op een kussen zitten en liet een ranzige, natte scheet.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef Poostema het volgende:
Doe ik volgende keer wel danquote:
Dat doet me denken aan toen ik ooit toen ik een jaar of 12 was een verjaardagsfeestje van een vriend van me had, waar je ook mocht overnachten. 1 zo'n gast pakte het kussen van iemand die hij niet mocht en begon het door zijn bilspleet heen en weer te raggen toen hij dacht dat niemand hem zagquote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef Poostema het volgende:
Mental image!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan toen ik ooit toen ik een jaar of 12 was een verjaardagsfeestje van een vriend van me had, waar je ook mocht overnachten. 1 zo'n gast pakte het kussen van iemand die hij niet mocht en begon het door zijn bilspleet heen en weer te raggen toen hij dacht dat niemand hem zag![]()
Helaas niet zelf gezien, maar die gast die jarig was liep dus de slaapkamer op terwijl hij dat aan het doen was, en ik had het echt niet meer toen hij vertelde wat hij gezien had
Jij hebt goede ideeën.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of print waarschuwingsboodschappen zoals die op pakjes sigaretten staan uit op stickervellen en plak ze op de verpakkingen van zijn vette voedsel: "Pas op: veroorzaakt flatulentie en diarree, beide zeer hoorbaar en storend.".![]()
epic winquote:Op maandag 29 maart 2010 14:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan toen ik ooit toen ik een jaar of 12 was een verjaardagsfeestje van een vriend van me had, waar je ook mocht overnachten. 1 zo'n gast pakte het kussen van iemand die hij niet mocht en begon het door zijn bilspleet heen en weer te raggen toen hij dacht dat niemand hem zag![]()
Helaas niet zelf gezien, maar die gast die jarig was liep dus de slaapkamer op terwijl hij dat aan het doen was, en ik had het echt niet meer toen hij vertelde wat hij gezien had
Dat is denk ik een verkapte klacht...quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:29 schreef IkBenOzan het volgende:
Waarom slaap je niet samen met dat meisje?
Die dingen zijn lekker.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:41 schreef InGebruik het volgende:
10 vissticks als ontbijt
Die dingen zijn sowieso al niet te eten.
Geen idee eigenlijk, zal het eens vragen, het moet niet zo zijn dat zij elke keer denkt dat ik de inhoud van mijn anus met mach 3 door de badkamer heen spuitquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Fes1-2 het volgende:
wat een bazenverhaal hahahahahaha! Wordt dat meisje er ook wakker van?
Eigenlijk is er ook een regel dat je tussen 22:00 en 10:00 geen lawaai mag maken maar misschien heeft hij niet door hoe luid het isquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:53 schreef klotefokker het volgende:
kan me voorstellen dat het lastig is hem hier op aan te spreken. Misschien een anoniem briefje, of namens de huisbaas. Toilet niet gebruiken tussen zo en zo laat...
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:24 schreef Dartanion het volgende:
Bind die dikke vast aan zijn bed en sla hem met sokken gevuld met grote batterijen. En roep dan heel hard: DIKKE DIKKE DIKKE. MOET JE AL POEPEN??
Effe flossen!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:05 schreef Eugene_TerreBlanche het volgende:
Je moet proberen van dat spul te krijgen wat ze in die schuimbrandblussers stoppen. Dat zijn twee vloeistoffen die als ze bij elkaar komen een sterke chemische reactie hebben en dan wordt het twintig (20) keer zoveel ofzo, en dan allemaal schuim.
Nou sodemieter je die ene in de stortbak en dan de andere in de pleepot. Gaat die kerel schijten en trekt ie daarna de plee door dan zit ie tot aan zijn strot in de strontschuim (schuimstront?).
Maar dan kan niemand die WC gebruikenquote:
Hb je al het geluid opgenomen en er een ringtone van gemaakt?quote:
Of gewoon slaappillen in zijn koffie en dan 's nachts zijn bed volschijten en onderzeiken en dan denkt hij 's morgens dat hij het zelf wasquote:Op donderdag 8 april 2010 02:33 schreef Pfe. het volgende:
Koop van die poopy-fartspray en spuit die in zijn kamer terwijl hij slaapt, als hij dan kokhalzend wakker word van zijn "eigen" meur dan gaat d'r wel een belletje rinkelen dat hij z'n eetpatroon eens moet aanpassen, hopelijk.
Vooral in zijn gezichtquote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of gewoon slaappillen in zijn koffie en dan 's nachts zijn bed volschijten en onderzeiken en dan denkt hij 's morgens dat hij het zelf was![]()
![]()
Bedoel je niet brother from another mother?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:02 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Vooral in zijn gezicht![]()
En maak before and after fotos, en post die hier.
Dan ken jij die gast nog nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Tsss. Aansteller. Ik dacht dat TS echt wakker gescheten werd. Zoiets als in dit filmpje dus.
Dat is echt vele malen erger dan een huisgenoot die wat darm problemen heeft.
ckyquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Tsss. Aansteller. Ik dacht dat TS echt wakker gescheten werd. Zoiets als in dit filmpje dus.
Dat is echt vele malen erger dan een huisgenoot die wat darm problemen heeft.
lekke toch:9quote:Op zondag 21 maart 2010 15:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als ik of een van de meisjes kookt eet hij ook gewoon mee, maar later in de avond is het gewoon weer tijd voor een vette bek
Yup! Heb 'm op m'n pc!quote:
quote:
Frituur als ontbijt!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die dingen zijn lekker.![]()
Maar ik hoef ze niet als ontbijt.
verrekte mongolquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:07 schreef Ezio het volgende:
Die mongool heeft rauw gehakt gegeten en heeft nu buikpijn![]()
WAT een idioot!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:07 schreef Ezio het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:07 schreef Ezio het volgende:
* tisauch wacht met spanning af hoelang de incubatieperiode zal zijn voordat die dwaas de pot uitgebreid gaat bemesten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:07 schreef Ezio het volgende:
en daardoor haast elke ochtend met onsmakelijke darmgeluiden mijn nachtrust verstoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |