Dat dus
Toelichting: Ik woon nog steeds voor een paar maanden met enkele huisgenoten in een huis. Ik deel de bovenverdieping (3 kamers en een badkamer) met een meisje en sinds een paar weken, ook een andere jongen. Zijn kamer stond al een paar maanden leeg nadat een andere jongen vertrokken was, en ik was aan de stilte gewend geraakt. Dat meisje maakt verder weinig geluid, dus dat is goed

Maar het gaat dus over die nieuwe jongen.
Deze jongen is niet echt dik, maar wel een beetje mollig. Hij eet ook erg ongezond, en hij rookt echt als een schoorsteen. Zo had hij vanmorgen als ontbijt 10 vissticks gefrituurd

En gisteravond nog om een uur of 11 heeft hij een hele doos bitterballen leeggeschranst.
Dit heeft tot gevolg dat ik vaak s'morgens om 5 uur wakker word aangezien hij op de WC zit en echt ziek veel lawaai maakt. Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsen

en vaak ook hoesten als een longkankerpatient

Dit is natuurlijk zeer onsmakelijk en ik kan er niet mee omgaan
Vooral ook omdat de wcpot in de uren na zijn bezoek zo'n beetje nucleaire straling afgeeft
Nu ga ik even kijken of het meisje beneden misschien van kamers wil ruilen
Klacht: ranzige huisgenoot die onverantwoordelijk eet, en daardoor haast elke ochtend met onsmakelijke darmgeluiden mijn nachtrust verstoort.
Klacht: Ik weet niet echt hoe ik hem hierop moet aanspreken want volgens mij heeft ie niet door dat ik er wakker van word, en ik wil hem niet voor schut zetten ofzo
Antiklacht: Op zijn 40e is die gast moddervet met afgestorven longen en kan ik hem uitlachen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.