Schroef de pot gewoon los, zodat hij finaal op z'n smoel gaat.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had er al aan gedacht om peper op de wc-rol te schudden, maar ik weet niet eens of dat wel effect heeft
En die dunne spuitpoep kun je niet tegenhoudenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie hem al rennen, rood bezweet gezichtje omdat hij die drol voelt opkomen. Nog net op tijd redt hij het om bij de WC te zijn en dan.. kein WC papier![]()
![]()
Gewoon ouderwetse Jackass grappen met hem uithalen: Als hij in bed ligt een tafel over hem heen plaatsen en dan met zo'n toeter in zijn oor blazen, gegarandeerd succes!
quote:Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsen
Ik kan ook gewoon s'avonds een keer een fles met van die geurspray op de WC zetten, misschien snapt ie het danquote:Op zondag 21 maart 2010 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
Moeilijke situatie jamisschien gaat hij wel 's nachts zodat jullie het niet horen.. Maar ik zou 'm er toch maar even op wijzen, of oordopjes kopen.
Dit vind ik wel een goede, eigenlijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Precies, titje
Druk een bezem onder de deurklink en laat hem sterven in zijn eigen schijt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef Ezio het volgende:
Dit heeft tot gevolg dat ik vaak s'morgens om 5 uur wakker word aangezien hij op de WC zit en echt ziek veel lawaai maakt. Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |