Haha en on PFse post, komt ie:
quote:
Sorry

Maar hier kan ik nu eenmaal eerlijk zijn, dus ik doe het

quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:12 schreef Chicolate het volgende:[..]
Oh ik zou absoluut geen luchtje willen krijgen. Niemand in mijn omgeving weet precies wat ik lekker vind ruiken. Als iets niet lekker ruikt, kan ik daar de hele dag beroerd van zijn (ruik het dan continue). Dus doe mij maar douchespul, daarin ben ik veel minder selectief in wat lekker ruikt

.
Edit: ik zou wel een luchtje willen krijgen, maar dan wil ik het zelf uitgezocht hebben

. Of ze moeten toevallig een lekkere gevonden hebben. Maar ik zou het dus nooit vragen.
Je hebt er vast wel 10 in je wishlist

Zeg die voort! En je kunt een luchtje altijd ruilen met iemand anders, dat doe ik wel vaak, soms ben ik een luchtje na het halve flesje zat en dan ruil ik hem!
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:39 schreef conleche het volgende:Ik ben ook superfan van zomertijd. Ik slaap toch in de ochtend, dus dat maakt me niks uit hoe laat het licht is, maar lange, zwoele zomeravonden....
Ik geloof dat we deze discussie ieder jaar hebben en vooral Kwak vind zomertijd maar stom geloof ik. 
Maaaaaaar, ik kan nu toch uitslapen, toch

? De zomertijd is fijn want je kunt uitslapen en de wintertijd niet? Of wel? Anders vind ik de zomertijd ook kut!
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef conleche het volgende:[..]
Ik onthou het altijd zo: winter is stom, maar je mag langer slapen en zomer is fijn, maar dan moet je eerder op. Yin en Yang of zo.

Oh, kut! Dan heb ik in dat weekend nog minder tijd

quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:
Vanmiddag een High Tea gedaan met Mr Gb. En daar "even gauw" bij een meubelzaak gekeken voor een lamp, we hebben uiteindelijk
dit gekocht

Oooh lekker

Ik had gister ook een high tea! Heb je hem zelf gemaakt of buiten de deur?
Wat een enorm toffe bank!!!
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:47 schreef conleche het volgende:[..]
Moet naakt ja. Er zijn wel aparte dagen voor met badkleding, maar daar heb je vanavond niets aan.
-edit-Oh, dat zij Geebeetje al, er kleven nadelen aan
PFjes doen.......
Oh, en dit lees ik nu pas, wat goed van mij

Ik ben trouwens 2x naar de sauna geweest, op bikini dagen, en dat beviel prima!! Dus ik weet niet of ik het nu nog wel naakt aankan

!!
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:11 schreef Rituals het volgende:Ik heb net mijn hele kledingkast uitgemest. Heb (met mijn nieuwe camera

) allemaal foto's gemaakt en vanalles op marktplaats gezet. Wat een karwei!
Ik ga nooit naar de sauna. Ik hou niet van dat hele benauwde

(en ik heb er het lichaam niet voor

).
Linkje

?! Ik heb btw maat 41 en ik ga zo ook dingen op MP zetten

quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:Ben ook geen saunaganger.
Soms krijg ik al flubberbenen van een hete douche (al is dat meestal na flink rennen etc), laat staan een sauna!
Ook zou ik me flink schamen voor de vetflubbers. Die hebben anderen ook wel, maar daarbij denk ik ook 'hmm

', dus ook bij mezelf!
Huh, voor je gevoel? Dat kan toch niet?
maar je hoeft niet per se naar een sauna om te zien hoe het lichaam van andere mensen er uit ziet, in een bikini/badpak zie je ook genoeg. En daar is mijn moeder (maat 42/44 en 1.65) echt vaak een van de slankste en strakste!! (maar die sport ook 2x per week

) (Niet dat ze een plus size model is, maar gewoon, mijn moeder

)
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:42 schreef _Calimero_ het volgende:joehooeee!
Ik heb 102 km gefietst, met heul veel modder en regen en best veel wind, en vooral veel
omhoog, maar het ging best wel lekker! Nu goed moe in ieder geval. Had net iets te weinig eten bij me, dus toen ik weer bij de auto was, was ik helemaal licht in mijn hoofd en ging ik op de grond liggen

Maar nadat ik weer wat had gegeten wast weer goed
En Sauna wil ik ook alleen met bikini, omdat ik preuts ben
Oh oh en mooie bank zeg, GB, wauw!!
102, omg!!! Hoeveel km of hoeveel hoogte was je doel? Voor die sponsering?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:14 schreef MevrouwPuff het volgende:De blaren komen al na een half uur! Maar niet met mn gewone katoenen sokken. Of deze zullen helpen moet ik maar zien nog, anders ook geen man overboord, het zijn kleine blaartjes, niet onoverkomelijk ofzo.
Tevens een lijst gekocht voor een (gratis)
poster uit t booymans, expo ruimt op! Wat zijn we toch goede consumenten...
Gratis? Waar??

Foto van de poster?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef sigme het volgende:9:00 half uurtje lopen naar de dame die m'n maatpakje binnen had gekregen
9:30 passen
10:30 terugslenteren
10:45 onderweg jurkjes passen. ik had een goede pasdag, 4 jurkjes
. En een botervloot.
Foto's van de jurkjes

?! Je kunt ze ook in de spiegel nemen

! (zonder flits)
quote:
Leuk Mo!! Hier kan de pizza oven al weer aan!!! Hij was heel erg eind van de zomer pas klaar, dus dit wordt de eerste echte zomer vol met pizza's en zelfgebakken brood

quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 20:09 schreef conleche het volgende:[..]
Yup. Precies, dat is hetzelfde.
Ik zou ook zo heel graag goed kunnen zingen!

Heel soms gaan er 3 zinnen goed en dan kan ik er weer niet bij, wegens te hoog of te laag.
Lijkt me echt heerlijk om het wel te kunnen!!

Mwhehe, ja dat heb ik ook altijd. Ik krijg ook vaak het verzoek of ik wil stoppen

Eigenlijk altijd.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:Ik hou ook van bijna alle creatieve dingesen!

Ik tekende en schilderde altijd al graag, schrijven is ook leuk, zingen ook al kan ik dat niet bepaald goed

Mensen hebben ook altijd al tegen me gezegd (volgens mij veel mensen in het topic hier ook toen ik hier pas was, de mevroi met de nieuwe dansschool bijvoorbeeld

) dat ik maar eens moest gaan dansen, en dat durfde ik nooit (zag er niet uit, etc.) maar nu ik Zumba (ik vind dat dansen

) vind ik dat zó leuk!

Ik dans nu ook gewoon veel random door de huiskamer en ik zou het zo gaaf vinden om meer soorten dans te kunnen leren!
Kortom:

Ziet het er bij jou nu wel elegant uit

Mischien moet ik dan ook eens gaan dansen. Ik ben meer een soort pasgeboren giraffe, niet echt een hele elegante danseres helaas.. Lijkt mij wel heeeeel gaaf om te kunnen!!
Ik heb ook nooit op ballet gezeten oid, wel op judo en op wedstrijdzwemmen. En op spinning. En kickboksen. En roeien. Wonderbaarlijk dat ik ondertussen nog een redelijk elegant figuur heb en geen nek heb a la mejuffrouw Bulstronk

quote:
Wat leuk

!! Is dat een pannenonderzetter??
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef loveli het volgende:Kan iemand me uitleggen waarom iemand z'n zaakje zou scheren en de allerharigste kont die ik ooit heb gezien en nooit had willen zien behaard laat?
Omg! Misschien kijkt ie nooit achterom in de spiegel

!!!

quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:[..]
Oké dankjewel voor het duidelijk maken dat het echt niet leuk meer is hier met jullie
Ik geef je gelijk, ik vond hem ook flauw, jouw reactie misschien een tikje heftig, maar die reacties daarna

Kom op!!! Alsof hier nooit iemand opeens een XL heeft qua lengte oid en normaal altijd M. Nou?? Beetje een stom patroon, duo Vik en Mo.. Maar nu zeg ik alweer te veel...
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Goodbye het volgende:[..]
Nee, maar niemand staat hallelujah te zingen toch.
Ik moest alleen maar lachen om het plaatje, ik heb verder niks lelijks gezegd tegen Sarabi en die opmerking van haar is gewoon naar bedoeld en zo komt hij ook aan

Op zich is de grap ook wel leuk, maar hij is nu een beetje persoonlijk. Eigenlijk vind ik hem helemaal niet zo heeeeeel grappig, want kledingmaten ZIJN ook gewoon raar

Maar van mij mag je lachen om grappen hoor, de gene die hem maakt, die is gemeen

quote:
Nee niet doen hoor!! Zo ben je ook leuk!!
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:51 schreef kwakz0r het volgende:[..]
ik wéét ook dat het te dik is

en ik denk ook dat jij weet dat ik dat weet.
maar als een random iemand hier die foto, zonder mijn hoofd, zou posten met "wat vinden jullie van haar figuur" dan vliegen toch al snel de woorden vadsig, lelijk, etc. rond. ook hier... dat bedoelde ik. en dan komt precies datgene om de hoek waar ik het gisteren over had: door mijn gewciht en uiterlijk verspeel ik altijd al 1 kans, en moet ik altijd iets "goedmaken" door lief of aardig of slim of grappig te zijn.
Ik heb je nooit naakt gezien, maar volgens mij heb jij niet echt zo een ongezond "slap" figuur als wat er bedoeld wordt. Bijv je gezicht is heel mooi egaal van kleur en heeft niet een dieprode ongezonde tint, die ongezonde dikke mensen vaak hebben. Maar dat denk ik alleen maar! Misschien vergis ik mij

Plusss ik vind dat jij je superleuk kleed en dat ik best wel eens advies zou willen

!
---------------------------------------
Oh, bij nader inzien kwam ik wel in de rel binnen! Maaaaaaaaaaaaar, nu is ie wel over
En ik weet het ik heb een ge-wel-dig figuur waar ik dagelijks foto's van post, ik weet het, maar ook ik moet wat vaker sporten
Dus als GeeBeetje zegt dat ze 6 kilo wil afvallen dan steun ik haar en doe ik mee
(Met 3 kilo dan maar
) Ik durf het bijna niet te zeggen, want oorspronkelijk is dit het topic voor de laatste kilootjes en eigenlijk niet voor overgewicht...
Maar ik doe het toch
Ik vind dat ik ook weer gezonder kan/ga eten en vooral meer ga sporten! En dan mogen jullie best zeggen: neee je hebt al zulke dunne benen/zo een dunne buik je bent zooo dun, nee joh! Maar dan moet ik toch eens op zoek naar de verborgen camera in mijn huis want ik heb al tijden geen foto's van mijn figuur gepost
En aangezien dit een topic is voor o.a. de laatste kilootjes ga ik net zo hard meeklagen over mijn rugvet, love handels, schurende dijbenen, etc. Maar ook gezond eten een meesporten. En ik wens commentaar op mijn lijstjes en geen softe behandeling. Ja.
???