quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Enchilada met gehakt, kaas en kip.
Daarbij pittige kapucijners, rijst en salade
QFTquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:41 schreef dewintermuis het volgende:
OMFG, dat ziet er lekker uit - wilt u dat recept met ons delen?
Me 2quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
ben ook benieuwd naar die van FFT![]()
Eend?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef evo87 het volgende:
voor vanavond aan het drogen:
[ afbeelding ]
Mag dat niet dan? Doe ik ook altijdquote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz, heb je de soep in de blender gedaan toen het nog heet was?
ja het was gloeiend heet! heb brandplekken op mn armenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz, heb je de soep in de blender gedaan toen het nog heet was?
dan heb je dus kans op 'ontploffingsgevaar'. Iets met stoom en druk ofzoquote:
volgende x dus soep wat aflaten koelenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef antartica het volgende:
[..]
ja het was gloeiend heet! heb brandplekken op mn armenwas n beetje verbouwereerd toen het gebeurde, het leek me zo'n fantastisch plan om het daarin te doen...
Volgens mij zat er teveel in + de combinatie van stoom terwijl ik de deksel erop had hihi...
Ah oke ja ik mis een onderdeel van m'n deksel waardoor er aan de bovenkant een soort gat in zit, misschien scheelt dat..quote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef SeaOfLove het volgende:
dan heb je dus kans op 'ontploffingsgevaar'. Iets met stoom en druk ofzoIk pureer mijn soep altijd met de staafmixer, maar ook altijd als t wat afgekoeld is ivm evt rondvliegende hete spetters soep
enige reden dat ik de staafmixer gebruik is pure luiheid hoor, het ding ligt voor t grijpen en is met 3 tellen schoonquote:Op maandag 22 maart 2010 19:31 schreef antartica het volgende:
ja ik moet ook nodig een staafmixer hebben
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ah oke ja ik mis een onderdeel van m'n deksel waardoor er aan de bovenkant een soort gat in zit, misschien scheelt dat..
Die zakken zijn anders best goedquote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef LieLie het volgende:
Hier ook tomatensoepje gehad, maar dan van Unox
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:47 schreef Windigo het volgende:
Turks brood met fetasmeerseltje, n pot citroen-honingthee en een bak yoghurt met n lepel jam en chococornflakes.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Is goedIk organiseer de volgende keer wel n ontbijtmeeting
Ik doe dat ook als ik moet werken, vind t gewoon een fijn begin van de dag. En ik eet meestal wel gezond ja, maar soms n beetje te veelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:59 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hahaha, goed idee! Jij eet echt heel gezond altijd volgens mij!![]()
Ik zou zo'n ontbijt ook wel kunnen maken, maar ik neem er de tijd gewoon niet voor 's morgens en als ik moet werken.
Kwart met chocopasta, en een kwart met een soort van kruidenknoflook-smeerseltje. Daarbij een kop Turkse vijgen/dadel/appel-thee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef maartjeh het volgende:
Zometeen een stuk Turks brood. Weet alleen nog niet wat ik er op ga doen.
en op de andere helft of 2 kwarten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Kwart met chocopasta, en een kwart met een soort van kruidenknoflook-smeerseltje. Daarbij een kop Turkse vijgen/dadel/appel-thee.
Ja hallo ik eet geen héél Turks brood op in m'n eentje hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en op de andere helft of 2 kwarten?
Ik wil ook mee-eten! Ben te moe om te kokenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:30 schreef Tezz het volgende:
Stoofpotje met rode ui en port, daarbij rozevalaardappels uit de oven met zeezout en groentes van de grill!
Gooi wat tomaten in stukken in de wok, even omscheppen met allerlei lekkere kruiden, kook ondertussen pasta en maak het geheel af met een scheut olijfolie en wat lekkere kaas???quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik wil ook mee-eten! Ben te moe om te kokenIemand ideeën voor iets makkelijks en snels en lekkers?
Heb pizza besteldquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gooi wat tomaten in stukken in de wok, even omscheppen met allerlei lekkere kruiden, kook ondertussen pasta en maak het geheel af met een scheut olijfolie en wat lekkere kaas???
Of een boerenomelet met lekkere groente in het midden en eventueel wat uitgebakken spek?
Of kook even wat rijst en roerbak dit snel om met een omeletje, wat ui en eventueel nog wat andere groente die je in je koelkast vindt?
Mee-eten bij mij had gemogen, maar helaas, we hebben het al op.... (het was heel lekker)
idd. Spaanse?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef Windigo het volgende:
en een bakje aardbeien met slagroom(ja ik weet t schande..aardbeien horen er nog niet te zijn..)
woon je in het zuiden/oosten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Trusten het volgende:
Hier worden alweer Hollandse (kas)aardbeien verkocht hoor
Midden (tussen Amsterdam en Utrecht). Ze zijn trouwens nog wel onwijs duur hoor (4/5 euro voor let's say...10 aardbeien)quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:10 schreef The_Hives het volgende:
woon je in het zuiden/oosten?
Mja, ik kon ze niet laten liggen, ze zagen er zo mooi uit en ik was met honger gaan winkelenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
idd. Spaanse?![]()
Kan niet wachten tot mijn zwager weer aardbeien (ook die uit de kas zijn lekker) van Hollandse bodem heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |