Ik wil ook mee-eten! Ben te moe om te kokenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:30 schreef Tezz het volgende:
Stoofpotje met rode ui en port, daarbij rozevalaardappels uit de oven met zeezout en groentes van de grill!
Gooi wat tomaten in stukken in de wok, even omscheppen met allerlei lekkere kruiden, kook ondertussen pasta en maak het geheel af met een scheut olijfolie en wat lekkere kaas???quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik wil ook mee-eten! Ben te moe om te kokenIemand ideeën voor iets makkelijks en snels en lekkers?
Heb pizza besteldquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gooi wat tomaten in stukken in de wok, even omscheppen met allerlei lekkere kruiden, kook ondertussen pasta en maak het geheel af met een scheut olijfolie en wat lekkere kaas???
Of een boerenomelet met lekkere groente in het midden en eventueel wat uitgebakken spek?
Of kook even wat rijst en roerbak dit snel om met een omeletje, wat ui en eventueel nog wat andere groente die je in je koelkast vindt?
Mee-eten bij mij had gemogen, maar helaas, we hebben het al op.... (het was heel lekker)
idd. Spaanse?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef Windigo het volgende:
en een bakje aardbeien met slagroom(ja ik weet t schande..aardbeien horen er nog niet te zijn..)
woon je in het zuiden/oosten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Trusten het volgende:
Hier worden alweer Hollandse (kas)aardbeien verkocht hoor
Midden (tussen Amsterdam en Utrecht). Ze zijn trouwens nog wel onwijs duur hoor (4/5 euro voor let's say...10 aardbeien)quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:10 schreef The_Hives het volgende:
woon je in het zuiden/oosten?
Mja, ik kon ze niet laten liggen, ze zagen er zo mooi uit en ik was met honger gaan winkelenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
idd. Spaanse?![]()
Kan niet wachten tot mijn zwager weer aardbeien (ook die uit de kas zijn lekker) van Hollandse bodem heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |