quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Enchilada met gehakt, kaas en kip.
Daarbij pittige kapucijners, rijst en salade
QFTquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:41 schreef dewintermuis het volgende:
OMFG, dat ziet er lekker uit - wilt u dat recept met ons delen?
Me 2quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
ben ook benieuwd naar die van FFT![]()
Eend?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef evo87 het volgende:
voor vanavond aan het drogen:
[ afbeelding ]
Mag dat niet dan? Doe ik ook altijdquote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz, heb je de soep in de blender gedaan toen het nog heet was?
ja het was gloeiend heet! heb brandplekken op mn armenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz, heb je de soep in de blender gedaan toen het nog heet was?
dan heb je dus kans op 'ontploffingsgevaar'. Iets met stoom en druk ofzoquote:
volgende x dus soep wat aflaten koelenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef antartica het volgende:
[..]
ja het was gloeiend heet! heb brandplekken op mn armenwas n beetje verbouwereerd toen het gebeurde, het leek me zo'n fantastisch plan om het daarin te doen...
Volgens mij zat er teveel in + de combinatie van stoom terwijl ik de deksel erop had hihi...
Ah oke ja ik mis een onderdeel van m'n deksel waardoor er aan de bovenkant een soort gat in zit, misschien scheelt dat..quote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef SeaOfLove het volgende:
dan heb je dus kans op 'ontploffingsgevaar'. Iets met stoom en druk ofzoIk pureer mijn soep altijd met de staafmixer, maar ook altijd als t wat afgekoeld is ivm evt rondvliegende hete spetters soep
enige reden dat ik de staafmixer gebruik is pure luiheid hoor, het ding ligt voor t grijpen en is met 3 tellen schoonquote:Op maandag 22 maart 2010 19:31 schreef antartica het volgende:
ja ik moet ook nodig een staafmixer hebben
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ah oke ja ik mis een onderdeel van m'n deksel waardoor er aan de bovenkant een soort gat in zit, misschien scheelt dat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |