Die zakken zijn anders best goedquote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef LieLie het volgende:
Hier ook tomatensoepje gehad, maar dan van Unox
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:47 schreef Windigo het volgende:
Turks brood met fetasmeerseltje, n pot citroen-honingthee en een bak yoghurt met n lepel jam en chococornflakes.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Is goedIk organiseer de volgende keer wel n ontbijtmeeting
Ik doe dat ook als ik moet werken, vind t gewoon een fijn begin van de dag. En ik eet meestal wel gezond ja, maar soms n beetje te veelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:59 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hahaha, goed idee! Jij eet echt heel gezond altijd volgens mij!![]()
Ik zou zo'n ontbijt ook wel kunnen maken, maar ik neem er de tijd gewoon niet voor 's morgens en als ik moet werken.
Kwart met chocopasta, en een kwart met een soort van kruidenknoflook-smeerseltje. Daarbij een kop Turkse vijgen/dadel/appel-thee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef maartjeh het volgende:
Zometeen een stuk Turks brood. Weet alleen nog niet wat ik er op ga doen.
en op de andere helft of 2 kwarten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Kwart met chocopasta, en een kwart met een soort van kruidenknoflook-smeerseltje. Daarbij een kop Turkse vijgen/dadel/appel-thee.
Ja hallo ik eet geen héél Turks brood op in m'n eentje hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en op de andere helft of 2 kwarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |