De ratings zijn overal in Amerika best kut. Ugly Betty is zelfs gecancled daardoor. En dat voor een grote show. Ik weet niet wat ze in Amerika aan het doen zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:24 schreef planethugo het volgende:
hoe gaat het met Chuck vs the ratings?
Ik verheug me eerder op de uitspraak: Newsflash: New season 4 is announced!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:59 schreef Ludootje het volgende:
Ik kan echt niet wachten op Chuck vs. The Final Exam... Die promo ziet er zo gaaf uit.
Even de ratings van maandag afwachten dan... Ik vermoed dat ze wel weer omhoog gaan naar 2.2 of 2.3 of zo. De lage ratings van afgelopen week waren te wijten aan het feit dat de klok dat weekend verzet werd in de V.S.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik verheug me eerder op de uitspraak: Newsflash: New season 4 is announced!
Big names as gueststars are: Daniel Craig, Hugh Jackman, Britney Spears and Charlieze Theron are going to visit the show!
Of zo iets![]()
Dat maakt meer mijn dag
No problemo.. vind het geen probleem om het topic te openenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:09 schreef monsterd. het volgende:
aaah, sorry had niet door dat ik hem dichtgooide
Ook de grote tegenstander van Chuck op dat tijdstip, House, was 17% down. Heel veel series waren idd down door de switch naar zomertijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even de ratings van maandag afwachten dan... Ik vermoed dat ze wel weer omhoog gaan naar 2.2 of 2.3 of zo. De lage ratings van afgelopen week waren te wijten aan het feit dat de klok dat weekend verzet werd in de V.S.
En nu maar hopen...
Ik wilde eerst ook op Nerd Herd Sarah stemmen, maar ik blijf maar naar haar rechterarm staren op die foto.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:51 schreef Tim86 het volgende:
Nerd Herd Sarah toch maar, hoewel BSG Sarah er op die foto ook wel erg leuk uit ziet..
Ja dat gaat ook echt wel gebeuren... of aan het einde van de serie of ergens tussendoor en dan gaat het weer helemaal mis...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef IceBeach het volgende:
Ik heb nog steeds hoop voor Chuck en Sara als een stel.
hmm.. Terwijl het juist steeds spannender wordt en er meer pit in de verhaallijn zit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
Leuke aflevering, kijkcijfers waren teleurstellend.
EP01 - 3.0 Rating - 7,703 Million Total
EP02 - 2.9 Rating - 7,197 Million Total
EP03 - 2.9 Rating - 7,450 Million Total
EP04 - 2.6 Rating - 7,355 Million Total
EP05 - 2.5 Rating - 6,977 Million Total
EP06 - 2.4 Rating - 6,732 Million Total
EP07 - 2.2 Rating - 6,596 Million Total
EP08 - 2.4 Rating - 6,701 Million Total
EP09 - 2.3 Rating - 6,367 Million Total
EP10 - 1.9 Rating - 5,849 Million Total
EP11 - 1.9 Rating - 5,430 Million Total
De kans op een nieuw seizoen wordt zo wel heel klein.
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het een goede aflevering maar ook kut
Het voortbestaan van Chuck zal dus mede afhangen van de overige series op NBC, en wat ze voor het komende tv seizoen in petto hebben.quote:Chuck: Hit The Panic Button
Last week it was the shift to Daylight Savings Time, this week it was the premiere of Dancing With The Stars, but after two weeks of 1.9 ratings, excuses aside, it’s time for Chuck fans to hit the panic button.
Chuck’s below the ratings level that would indicate likely renewal now. Some think NBC is so devastated that Chuck has to come back. NBC is certainly devastated, but that doesn’t guarantee anything for Chuck.
At this point, if Parenthood goes no lower than a 2.3 rating (which it had last week), I think it will survive another season. If it goes much lower, even Ron Howard may not be able to save it.
Some would put Heroes on NBC’s bubble too. For me, its final show ratings of 2.2, 2.1, 1.8, 1.9, 2.0, 2.0 say its a goner, even on NBC.
As horrible as the situation is, NBC will try something new other than keeping the ratings sinkholes Trauma and Mercy.
Ik denk niet dat ze het, creatief gezien, kunnen veroorloven om ze eerst weer bij elkaar te krijgen en het dan weer mis te laten gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook echt wel gebeuren... of aan het einde van de serie of ergens tussendoor en dan gaat het weer helemaal mis...
Ik hoop dat het goed gaat, Chuck mag niet wegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Het voortbestaan van Chuck zal dus mede afhangen van de overige series op NBC, en wat ze voor het komende tv seizoen in petto hebben.
Het is sowieso al een ramp jaar voor NBC, veel series doen het slecht, aardig wat verlies gemaakt op de OS2010 en Conan is pleitte.
Bron?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:59 schreef Tazmaniac het volgende:
ohja en wat nou will Mercy get cancelled.. ze hebben vorige week een geheel nieuw seizoen gekregen dus ik snap niet waar dat artikel het over heeft
Je snapt de TT niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:30 schreef Tegan het volgende:
Wow, was jullie kwijt.
"My name is Sam" ?
Goede aflevering zeg, ben benieuwd hoe het verder gaat, nog nooit zo erg als nu.
Hmmmz.. je hebt gelijk.. ik zou zweren dat ik ergens las dat Mercy een 2e seizoen kreeg (ik zal het ook niet missen overigens) maar kan het nergens vinden!!quote:
Er hoeft maar een contest te zijn en Chuck wint het gradioos.. of ze nou als koppel tegen de immers populaire vamiperen shit moeten of tegen een van de most watched show in history of television Friends.. ze winnen met gemak. En dan nog blijven de ratings dalen en twijfelen ze erover om ermee te stoppen..quote:In the end (and with technological spam-blockers firmly in place), the Chuck lovebirds were able to best Friends' classic Ross and Rachel, 59 percent to 41 percent.
Of course, this is just the latest in what's becoming a long line of Chuck fan victories.
You brought our beloved geeky-chic series back from the brink of cancellation last spring with the help of your crafty Save Chuck campaign (and some tasty Subway). You championed the always adorable Yvonne all the way to the title of Watch With Kristin's Girl on Top. And now you've made soul-mate spies Chuck and Sarah the reigning romance champ.
Maybe boss Josh Schwartz will hear your cry, and finally make Walkertowski (Sarah Walker and Chuck Bartowski) a real couple—you know, the kind with a boyfriend-girlfriend status that is not a covert-op cover?
Dat was dacht ik in eerste instantie wel het plan voor dit seizoen, om kosten te besparen. En met de tanende ratings, zou het daar toch wel op uit kunnen komenquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:57 schreef n0ir het volgende:
Chuck is van een leuk serietje voor erbij veranderd naar mijn favoriete uurtje tv kijken van de week. Ik zou er reclame van NBC voor kijken als dat zou helpen de serie op de buis te houden. Vooralsnog blijf ik duimen.
Ik vind de strijd tussen de zachtaardige Chuck en de superspy Chuck heel leuk. Maar ik hoop niet dat ze de Buy More, Morgan, en Ellie en Awesome te veel naar achter sturen.
hier ook, vooral dit seizoen is het elke week weer vermaak van de bovenste plank, maar ik zie dit seizoen al als een bonus seizoen. Vorig jaar was er ook lang sprake van dat het zou verdwijnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:57 schreef n0ir het volgende:
Chuck is van een leuk serietje voor erbij veranderd naar mijn favoriete uurtje tv kijken van de week.
Het zou nog door kunnen gaan zoals in Alias. Alleen dan hopelijk niet met die sprong van jaren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef n0ir het volgende:
Hmm, misschien moet ik dan ook maar zo'n houding aannemen, ervan genieten zolang het er nog is.
Als het dan per sé moet stoppen, hoe zien jullie de allerlaatste aflevering voor je?
De bruiloft van Chuck en Sarah, beiden geen spion, en als laatste mag Ellie ook het geheim weten? Dat hoop ik stiekem.
Chuck scoort aardig wat meer viewers dan menig serie. Ligt er ook aan wat de kosten zijn om de serie te maken. Ik zie iig geen reden om met Chuck te stoppen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
Leuke aflevering, kijkcijfers waren teleurstellend.
EP01 - 3.0 Rating - 7,703 Million Total
EP02 - 2.9 Rating - 7,197 Million Total
EP03 - 2.9 Rating - 7,450 Million Total
EP04 - 2.6 Rating - 7,355 Million Total
EP05 - 2.5 Rating - 6,977 Million Total
EP06 - 2.4 Rating - 6,732 Million Total
EP07 - 2.2 Rating - 6,596 Million Total
EP08 - 2.4 Rating - 6,701 Million Total
EP09 - 2.3 Rating - 6,367 Million Total
EP10 - 1.9 Rating - 5,849 Million Total
EP11 - 1.9 Rating - 5,430 Million Total
De kans op een nieuw seizoen wordt zo wel heel klein.
Promo's moet je nooit kijken idd. Verziekt zomaar een hele aflevering.quote:
Dat valt ook nog wel mee hoor met die viewers, dit zijn niet geweldig veel viewers de laatste 2 eps.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Chuck scoort aardig wat meer viewers dan menig serie. Ligt er ook aan wat de kosten zijn om de serie te maken. Ik zie iig geen reden om met Chuck te stoppen.
Een serie als Dexter heeft 1 miljoen viewersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:19 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee hoor met die viewers, dit zijn niet geweldig veel viewers de laatste 2 eps.
Maar dat wordt uitgezonden op een betaalzender, waardoor het in enorme mate illegaal wordt bekeken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Een serie als Dexter heeft 1 miljoen viewers.
De kijkcijfers waren dit seizoen tussen de 1,5 en 2,6 miljoen kijkers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan weet je duidelijk niet hoe het werkt in de USA, qua zenders en ratings.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Probeer je me nu te dissen? Dat is je dan goed gelukt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:49 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Maar dat wordt uitgezonden op een betaalzender, waardoor het in enorme mate illegaal wordt bekeken.
omdat chuck in eerste instantie geen nieuw seizoen zou krijgen? Ze hadden zich maar berekend op 13 afleveringen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:37 schreef Dizer het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Ik kan niet wachten!!! Wat een twist!! Zag het totaal niet aankomen!! FUCK!!!!!
SHAW!! Ik haat je!!!! :Ee:e:e:E:;f![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Waarom voel ik een einde komen aan deze serie met deze plot?
Als de serie deze houding aanhoudt, mag die nog zeker een paar seizoenen door!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
omdat chuck in eerste instantie geen nieuw seizoen zou krijgen? Ze hadden zich maar berekend op 13 afleveringen.
Inderdaad, maar nu niet meer met een naar voorgevoel.quote:
Ik zat hier ook echt helemaal te juichen toen Chuck uit dat gebouw liep en zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nu niet meer met een naar voorgevoel.![]()
Echt, hoe gaaf was deze aflevering... Ga hem zo nog maar een keer kijken denk ik.
De volgende aflevering gaat volgens mij echt van Pure Win gemaakt worden. Al was bij seizoen twee de een na laatste ep ook het best.
Ik toen Shaw die beelden van Sarah te zien kreeg...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zat hier ook echt helemaal te juichen toen Chuck uit dat gebouw liep en zo
Maar serieus... echt... ik ben bang... ik ben bang voor wat komen kan
Kijkcijfers waren dus weer matig als je naar de situatie kijkt.quote:After two consecutive weeks of tying for a series low 1.9 rating with adults 18-49, Chuck rose to a 2.1, but that was against a repeat of House and a repeat of How I Met Your Mother for the first half of the 8pm hour.
Dat vond ik ook zo slap... Beckman had het moeten weten!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
hoe kan Beckman nou niet weten dat Sarah die vrouw ombracht?
Was het niet haar eerste officiele missie
Vergeet niet dat Beckman NSA is, en Sarah officieel voor de CIA werkt. Haar CIA baas is doodgegaan in Chuck vs. the First Date.quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo slap... Beckman had het moeten weten!
Nahja, als je die twee agenten bij elkaar zet heb je dat soort background info toch gewoon doorgenomen lijkt mij. De CIA en NSA zullen gewoon intel met elkaar delen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Beckman NSA is, en Sarah officieel voor de CIA werkt. Haar CIA baas is doodgegaan in Chuck vs. the First Date.
Hmmm, beetje een slap aftreksel van de Chuck Norris- en Jack Bauer facts eigenljik...quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef Dizer het volgende:
Oh men geweldige Casey facts op de official website:
[ afbeelding ]
God created Eve out of Adam's rib, because that's all that was left after Casey was done with him.
[ afbeelding ]
When John Casey plays Duck Hunt, the dog never giggles. Ever.
[ afbeelding ]
ohn Casey doesn't iron his clothes. He screams at them until they're scared straight.
[ afbeelding ]
A tank ran over Casey's foot, but it quickly apologized and bought him a beer.
[ afbeelding ]
When the Hulk gets angry he turns into Casey.![]()
![]()
Meer: http://www.nbc.com/chuck/exclusives/casey-facts/
Ach, vind ze veel leuker... heb zelf niks met Chuck Norris en Jack Bauer!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nahja, als je die twee agenten bij elkaar zet heb je dat soort background info toch gewoon doorgenomen lijkt mij. De CIA en NSA zullen gewoon intel met elkaar delen...
On the other hand moet je bij Chuck natuurlijk niet teveel op realisme gaan letten natuurlijk.
[..]
Hmmm, beetje een slap aftreksel van de Chuck Norris- en Jack Bauer facts eigenljik...
Helemaal mee eens. Plus, plaatjes!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, vind ze veel leuker... heb zelf niks met Chuck Norris en Jack Bauer!
Een flashbangquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:02 schreef IceBeach het volgende:
Wat was dat zwarte busje dat Chuck liet vallen in dat pakhuis?
Hele gave aflevering trouwensquote:The flash of light momentarily activates all light sensitive cells in the eye, making vision impossible for approximately five seconds until the eye restores itself to its normal, unstimulated state. The incredibly loud blast produced by the grenade adds to its incapacitating properties by disturbing the fluid in the ear.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef Dizer het volgende:
Oh men geweldige Casey facts op de official website:
[ afbeelding ]
God created Eve out of Adam's rib, because that's all that was left after Casey was done with him.
[ afbeelding ]
When John Casey plays Duck Hunt, the dog never giggles. Ever.
[ afbeelding ]
ohn Casey doesn't iron his clothes. He screams at them until they're scared straight.
[ afbeelding ]
A tank ran over Casey's foot, but it quickly apologized and bought him a beer.
[ afbeelding ]
When the Hulk gets angry he turns into Casey.![]()
![]()
Meer: http://www.nbc.com/chuck/exclusives/casey-facts/
Jij denkt dat een top-CIA'er niet kan liegen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
hoe kan Beckman nou niet weten dat Sarah die vrouw ombracht?
Oh kom op, Lester en Jeff dragen juist bij aan de variatie in de serie, als ik alleen maar spy gebeuren wil zien ga ik wel Bourne/Bond bekijkenquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Ritmo het volgende:
Kan Lester niet een keer heel veel pijn gaan hebben? Ik wil hem gemarteld zien worden en daarna uit de serie zien verdwijnen met nog meer pijn.
Wat? Lester is echt megavetquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Ritmo het volgende:
Kan Lester niet een keer heel veel pijn gaan hebben? Ik wil hem gemarteld zien worden en daarna uit de serie zien verdwijnen met nog meer pijn.
Geniaal stukje inderdaad!quote:[b]Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef
Cancel air support, cancel tactical. And the tank, cancel the tank!
Dankje!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:19 schreef Symer het volgende:
Nee, nu eerst 3 weken pauze. Daarna de laatste 6 afleveringen.
Ik heb daar inderdaad ook zo mijn bedenkingen bij... Dat zou het karakter Morgan niet ten goede komen volgens mij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar stom dat Morgan nu bij het team hoort.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef Etcetera het volgende:Toffe aflevering
Ben benieuwd wat ze verder nog gaan doen dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooralsnog vaart het personage van Morgan er anders prima bij. Bovendien is er nu Chuck meer 'pro' wordt best plaats voor wat 'klungeligheid´ in team Bartowski.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Ludootje het volgende:
Yay voor Chuck en Sarah!About time he got lucky.
[..]
Ik heb daar inderdaad ook zo mijn bedenkingen bij... Dat zou het karakter Morgan niet ten goede komen volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Vorig jaar had NBC in eerste instantie 13 afleveringen besteld, extra afleveringen was toen nog een mogelijkheid.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:17 schreef Dizer het volgende:
Dit had een mooie seizoen of series finale kunnen zijn
dat hebben ze toch allemaal opgerold? De leider van the ring zit bij casey op schoot dus daar zullen we wel niets meer van horenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:52 schreef Professional het volgende:
Dit had best de afsluiter van de serie kunnen zijn, maar misschien krijgen we nu wat meer te weten over The Ring en die nieuwe intersect die ze zouden bouwen.
Waar heb je die informatie vandaan?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Volgende week gaat het nier verder he, pas over 3 weken
quote:Monday, April 12, 8/7c
"Chuck vs. First Class"
On his first solo mission, Chuck battles a Ring agent at 30,000 feet. Kristin Kreuk and Stone Cold Steve Austin guest star.
Dat is een re-run.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan?
Volgens de officiele website, next on air:
[..]
Euh, die aflevering is oud... Dat is aflevering 3x05, waar hij Hannah voor het eerst ontmoet.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan?
Volgens de officiele website, next on air:
[..]
Chuck me, daar gaat mijn blijheidquote:Op woensdag 7 april 2010 13:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, die aflevering is oud... Dat is aflevering 3x05, waar hij Hannah voor het eerst ontmoet.
Vogens mijn seriekalender de 20e?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Volgende week gaat het nier verder he, pas over 3 weken
Amen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa! Eindelijk sexy time voor Chuck![]()
Werd godver wel eens tijd ook zeg!
Ik denk dat er nog wel meer komt aangezien er nog 6 eps gepland staan...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Game_Error het volgende:
Ik had overigens wel een grotere eindbaasverwacht als hoofd van the Ring, het is een beetje een laffe gozer die casey nu heeft.
ken 'm alleen uit BSG maar daar had ie idd een leukere rol. Al ging dat karakter na een tijdje ook wat irriterenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Jivis het volgende:
Meestal is Mark A. Sheppard wel een baas, maar in Chuck viel die wat tegen ja.
Ik zie pas net in hoeveel series hij wel niet heeft gespeeld.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Jivis het volgende:
Meestal is Mark A. Sheppard wel een baas, maar in Chuck viel die wat tegen ja.
Shaw: "I would have done the same thing. Except the stealth bombers maybe"quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Toen dat gevecht met Shaw plaats vond dacht ik echt: wat ziet dat er nep uit zeg, kies dan op z'n minst voor betere camera posities om het er realistischer uit te laten zien.
Het was dan ook komisch om te zien dat Morgan er precies hetzelfde over dacht.
Tsja, vind ik ook jammer. Wellicht nemen ze hem alleen in de maling of mag hij alleen in "castle" blijven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar stom dat Morgan nu bij het team hoort.
Morgan gaat een deel van de knulligheid overnemen van Chuck, nu Chuck wat 'volwassener' is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, vind ik ook jammer. Wellicht nemen ze hem alleen in de maling of mag hij alleen in "castle" blijven.
Volgens mij is het gewoon muziek die gecomponeerd is voor de TV-serie.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef planethugo het volgende:
even wennen dat er vandaag geen chuck is
Was vorige week niet de seizoensfinale dan ? Zo leek het mij wel:')quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef planethugo het volgende:
even wennen dat er vandaag geen chuck is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, 26 april is de volgende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Boeiend, als ze daarmee onze show kunnen behouden vind ik het prima.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef Professional het volgende:
Hoezo sluikreclame? Ook al die aflevering waar Big Mike een broodje van Subway at en daarna nog even met Casey richting Subway ging.
Idd.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Boeiend, als ze daarmee onze show kunnen behouden vind ik het prima.
Zou je dat ook zeggen als je niet eerst de berichten had gelezen over sponsoring door Subway? Ze zitten ook de hele tijd in een Best Buy of een Orange Orange. Het enige verschil is dat Subway een bestaand bedrijf isquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Professional het volgende:
Boeit mij ook vrij weinig, zeg alleen dat er veel van die reclame in zit
Och, heb er geen last van. Productplacement vind ik een vorm van reclame die vrij goed te doen is, mits er niet zo lomp mee wordt omgegaan zoals in GTSTquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Professional het volgende:
Boeit mij ook vrij weinig, zeg alleen dat er veel van die reclame in zit
Ach, het werkt wel, ookal bestaan ze niet. ze zitten in een Buy More en jij moet gelijk aan de Best Buy denkenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als je niet eerst de berichten had gelezen over sponsoring door Subway? Ze zitten ook de hele tijd in een Best Buy of een Orange Orange. Het enige verschil is dat Subway een bestaand bedrijf is
Kijk, ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ach, het werkt wel, ookal bestaan ze niet. ze zitten in een Buy More en jij moet gelijk aan de Best Buy denken
Ik heb het andersomquote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ach, het werkt wel, ookal bestaan ze niet. ze zitten in een Buy More en jij moet gelijk aan de Best Buy denken
Oh wat erg. Kun je Subway ook in NL krijgen dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef Professional het volgende:
Hoezo sluikreclame? Ook al die aflevering waar Big Mike een broodje van Subway at en daarna nog even met Casey richting Subway ging.
In de grotere steden wel ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh wat erg. Kun je Subway ook in NL krijgen dan?
Zelfs in kleine kut dorpjes tegenwoordig, al is hij wel vorige maand failliet gegaanquote:
Denk dat Best Buy niet blij is als een show die winkel zo belachelijk maaktquote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk, ik bedoel maar
Het verbaast me eigenlijk dat ze niet wat meer van die sluikreclame toepassen, zou voor de show niet uitmaken als het daadwerkelijk een Best Buy (en een Subway) was en ze zouden een hoop meer geld binnenkrijgen.
Elke keer als ik er loop denk ik aan Chuck inderdaad. Ook omdat ze zo'n Geek Squad (Nerd Herd) hoekje hebben en allemaal blauwe polo's dragenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het andersomWanneer ik iets lees over de Best Buy, moet ik aan Chuck denken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:18 schreef Professional het volgende:
Krijg opeens erg zin in een brood van de Subway, chicken teriyaki is erg lekker
http://en.wikipedia.org/w(...)ational_distributionquote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
Overigens zend RTL5 nog helemaal geen Chuck uit.
Zelfs in Zwolle zit er eenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef Merkie het volgende:
Natuurlijk kun je Subway in NL krijgen. In Rotterdam weet ik iig 3 vestigingen te vinden.
Ik heb volgens mij een keer een aankondiging gezien.quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ational_distribution
weirddddd. march 2010 staat erbij. Niemand het gezien?
Ikquote:Op zondag 18 april 2010 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
uhm wie heeft de OP opeens aangepast?
sad.
Niet dat ik Nederlandse tv kijkquote:Op zondag 18 april 2010 18:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een keer een aankondiging gezien.
En ook een van Burn Notice. RTL goed bezig.
Zend RTL uberhaupt die series in HD uit?quote:Op zondag 18 april 2010 18:57 schreef n0ir het volgende:
Ik ook niet maar ik gun het de mensen die niet kunnen downloaden!
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, 26 april is de volgende.Al iets bekend over een eventuele seizoen 4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Twee weken...quote:Op zondag 25 april 2010 13:16 schreef pberends het volgende:
Zo eindelijk... was het 2 maanden ofzo?
Alsjeblieft niet zeg, dat hebben we nu wel genoeg gehad.quote:Op zondag 25 april 2010 17:10 schreef Sasman het volgende:
Hopelijk kotm er een seizoen 4...Maar dan hoop ik eigenlijk dat Chuck een lief vind die voor meerdere afleveringen kan dienen en dat Sarah Chuck moet proberen terug te winnen...Ofzoiets
Mee eens. Ben er nou klaar mee met dat hele achtervolging..quote:Op zondag 25 april 2010 17:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, dat hebben we nu wel genoeg gehad.
De Generaalquote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Chuck en Sarah nu gewoon een item blijven een tijdje. TIjd voor Casey om aan de vrouw te gaan.
Dat gevoel heb ik jammer genoeg ook...quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is wel een beetje klaar ja, het waren drie mooie seizoenen en het is hopen op een leuk einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want in comedy-series kan niemand doodgaan? Heb jij Emmet nog gezien de laatste tijd?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:20 schreef Jivis het volgende:
Ze gaan volgende week uiteraard weer verder met het Ring verhaal. Dit was een filler om de relatie van Sarah en Chuck even vast te pinnen.
Opzich is er wel een manier om het verhaal te vervolgen: een van de hoofdpersonages laten sterven. Maar dan is het comedy element een beetje weg natuurlijk.
Als ze bijvoorbeeld Sarah of Ellie zouden afmaken blijft er voor Chuck/Casey/Morgan weinig te lachen over lijkt me. Emmet was slechts een bijpersonage.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Want in comedy-series kan niemand doodgaan? Heb jij Emmet nog gezien de laatste tijd?
Ja, ik dacht een paar keer ook van: "Hallo, dit is echt niet in Europa."quote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef epicbeardman het volgende:
Wat vielen die scene's op zeg die met de computer waren gemaakt op zeg
Beter kan het niet ivm budget lijkt me.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef epicbeardman het volgende:
Dat zal ik allemaal wel gemist hebben, welke scenes gaat het om?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef epicbeardman het volgende:
Verbazingwekkend.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, ik dacht een paar keer ook van: "Hallo, dit is echt niet in Europa."
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:12 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Dat zal ik allemaal wel gemist hebben, welke scenes gaat het om?
die op de trein vallen nog wel mee, maar kijk eens vanaf 26:00 mins, iig de 720p versie dan en ook het stukje op 27:02 maar achja.. sarah in lingerie maakt dat allemaal goedquote:Op woensdag 28 april 2010 14:34 schreef Professional het volgende:
De scene`s in de trein zeker? Op het moment dat Sarah de telefoon weggooit ziet het er nep uit.
Jack Bauer heeft net zo'n rugzak in de nieuwe 24quote:Op donderdag 29 april 2010 08:25 schreef dapluiz het volgende:
Morgan die de trein in wil stappen met die mega rugzak
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vampire Weekend - Holiday
En Captain Awesome en Ellie subtiel uit de serie geschreven?
Ook alleen maar omdat dat herhalingen zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:45 schreef shifto het volgende:
Aangezien de weekly ratings tegenwoordig hoger zijn dan die van HIMYM zit het er wel in dat er nog een 4e seizoen komt. Maar pin me er niet op vast.
Tja, er is eigenlijk geen enkele serie waar een rustig voortkabbelende relatie interessant is. De cliffhanger zal wel worden dat Sarah zwanger is ofzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Hoewel ik al sinds heet begin van de serie op deze aflevering heb gewacht, vind ik het opeens niets meer aan, nu ze een liefdesrelatie hebben. Hopelijk zetten ze de laatste afleveringen weer wat meer actie en komedie.
Ze hebben nu net een liefdesrelatie, dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat je deze ene aflevering niets vond?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Hoewel ik al sinds heet begin van de serie op deze aflevering heb gewacht, vind ik het opeens niets meer aan, nu ze een liefdesrelatie hebben. Hopelijk zetten ze de laatste afleveringen weer wat meer actie en komedie.
Denk meer het gevoel van 'the chase is better than the catch'. Dat gevoel had ik er iig wel een beetje bij.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:05 schreef De_Hertog het volgende:
Ze hebben nu net een liefdesrelatie, dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat je deze ene aflevering niets vond?
Dit dus, niet dat ik alles opeens slecht vind. Ik blijf met plezier kijken, de afgelopen aflevering was ook best vermakelijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Denk meer het gevoel van 'the chase is better than the catch'. Dat gevoel had ik er iig wel een beetje bij.
Ok, dus je vond de afgelopen aflevering prima, maar toch vind je er niets meer aan sinds ze een relatie hebben, sinds één aflevering geleden?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:14 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dit dus, niet dat ik alles opeens slecht vind. Ik blijf met plezier kijken, de afgelopen aflevering was ook best vermakelijk.
Kan toch?!quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, dus je vond de afgelopen aflevering prima, maar toch vind je er niets meer aan sinds ze een relatie hebben, sinds één aflevering geleden?
Helemaal volgen doe ik het nog niet.
Mooie vrouwen poepen nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:42 schreef pberends het volgende:
Chuck en Sarah zaten overigens wel erg veel te eten... poept die Sarah nooit ofzo?
Volgens mij wel, maar dan betaal je wel net zoveel als voor een kleine autoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:45 schreef pberends het volgende:
Zijn die treinen for real trouwens? Met dubbelpersoonsbedden in een coupé?
Doet me aan dit denken:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:11 schreef pberends het volgende:
Oei, die Blu-ray rips van Season 1 zijn van nog mooiere HD-kwaliteit.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doet me aan dit denken:
[ afbeelding ]
Denk dat de boodschap meer is dat mensen zich op het verkeerde concentrerenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:07 schreef pberends het volgende:
[..].
Nu zijn de resolutie van media én de apparatuur natuurlijk twee totaal andere dingen.
Dat we veel dingen in HD-kwaliteit kunnen kijken is pas sinds enkele jaren zo. Sterker nog: veel media (zoals uitzendingen op de Nederlandse tv) zijn niet eens in HD-kwaliteit. Er is nog een lange weg te gaan. Een full HD tv is idd niet boeiend, maar wel dat uitzendingen in HD zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat de boodschap meer is dat mensen zich op het verkeerde concentreren.
XKCD rules. Chuck zal vast ook fan zijn.
quote:29 April 2010,
While “Chuck” hasn’t been given the official thumbs-up for season four yet, producer Chris Fedak is operating under the optimistic assumption that there will be more spy-work in the future for Team Bartowski.
Fedak tells Zap2It that he’s currently working on stories for a fourth season should NBC give the series a green light. He adds that he’s optimistic about the series’ chances of survival. “We’re still waiting on NBC to make a decision,” he said. “I’m not a person who walks around with a great deal of confidence – I have a great deal of neuroses and anxieties, sure. But we feel good – we have a great relationship with NBC and Warner Bros.”
NBC may not reveal its plans for “Chuck” until the NBC upfronts in May, but until then fans can revel in the last few episodes of season three–or as the team is calling them “season 3.1″
Interessant idee! Dat lijkt me inderdaad een goede manier om het verhaal een toffe wending te geven.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef Dizer het volgende:
Toffe aflevering
Zijn Elly & Awesome nou weg? Of doen ze misschien een flash foreward jaar later of zo?
Was een hoop wikken en wegen en uiteindelijk werd het toch maar Afrika met wat I love you's.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef Sasman het volgende:
Ben ik trouwens de enige of waar is er ooit verteld dat ze weg gingen?
Devon liet Ellie toch die job aanvaardde in da ziekenhuis? dus?
Waarom is een HDTV niet boeiend?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat we veel dingen in HD-kwaliteit kunnen kijken is pas sinds enkele jaren zo. Sterker nog: veel media (zoals uitzendingen op de Nederlandse tv) zijn niet eens in HD-kwaliteit. Er is nog een lange weg te gaan. Een full HD tv is idd niet boeiend, maar wel dat uitzendingen in HD zijn.
Een full HD-tv is niet boeiend meer in de zin dat dat toch de minimale standaard is tegenwoordig. UITERAARD moet je een full HD-tv kopen als je een nieuwe koopt, en het liefst met ingebouwde CI+module, zodat je met een smartcard van Ziggo/Caiway direct digitaal HDtv kan kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom is een HDTV niet boeiend?
Pure interesse, ben namelijk op zoek naar een nieuwe tv!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het gaat wel weer los hoor, nu the Ring iets met Ellie en Awesome wil.Dacht ik al wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Leuk; moet je dat perse verkondigen? mij en zeker ook andere in dit topic boeit het niet.quote:
ik ben het met je eens, altijd van die gare zeiver shit. De intro blijft uiteraard wel relax, daarvoor zit ik t geluid altijd even wat harderquote:
Ik vind het ook stukken minder worden.. Hopen dat de schrijvers wat meer inspiratie krijgen voor een eventueel seizoen 4.quote:
hij heeft het over de soundtrackquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik vind het ook stukken minder worden.. Hopen dat de schrijvers wat meer inspiratie krijgen voor een eventueel seizoen 4.
Inderdaad. Muziek is minder. Maar dit seizoen... BESTE SEIZOENquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij heeft het over de soundtrack
dit seizoen is juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |