De ratings zijn overal in Amerika best kut. Ugly Betty is zelfs gecancled daardoor. En dat voor een grote show. Ik weet niet wat ze in Amerika aan het doen zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:24 schreef planethugo het volgende:
hoe gaat het met Chuck vs the ratings?
Ik verheug me eerder op de uitspraak: Newsflash: New season 4 is announced!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:59 schreef Ludootje het volgende:
Ik kan echt niet wachten op Chuck vs. The Final Exam... Die promo ziet er zo gaaf uit.
Even de ratings van maandag afwachten dan... Ik vermoed dat ze wel weer omhoog gaan naar 2.2 of 2.3 of zo. De lage ratings van afgelopen week waren te wijten aan het feit dat de klok dat weekend verzet werd in de V.S.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik verheug me eerder op de uitspraak: Newsflash: New season 4 is announced!
Big names as gueststars are: Daniel Craig, Hugh Jackman, Britney Spears and Charlieze Theron are going to visit the show!
Of zo iets![]()
Dat maakt meer mijn dag
No problemo.. vind het geen probleem om het topic te openenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:09 schreef monsterd. het volgende:
aaah, sorry had niet door dat ik hem dichtgooide
Ook de grote tegenstander van Chuck op dat tijdstip, House, was 17% down. Heel veel series waren idd down door de switch naar zomertijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even de ratings van maandag afwachten dan... Ik vermoed dat ze wel weer omhoog gaan naar 2.2 of 2.3 of zo. De lage ratings van afgelopen week waren te wijten aan het feit dat de klok dat weekend verzet werd in de V.S.
En nu maar hopen...
Ik wilde eerst ook op Nerd Herd Sarah stemmen, maar ik blijf maar naar haar rechterarm staren op die foto.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:51 schreef Tim86 het volgende:
Nerd Herd Sarah toch maar, hoewel BSG Sarah er op die foto ook wel erg leuk uit ziet..
Ja dat gaat ook echt wel gebeuren... of aan het einde van de serie of ergens tussendoor en dan gaat het weer helemaal mis...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef IceBeach het volgende:
Ik heb nog steeds hoop voor Chuck en Sara als een stel.
hmm.. Terwijl het juist steeds spannender wordt en er meer pit in de verhaallijn zit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
Leuke aflevering, kijkcijfers waren teleurstellend.
EP01 - 3.0 Rating - 7,703 Million Total
EP02 - 2.9 Rating - 7,197 Million Total
EP03 - 2.9 Rating - 7,450 Million Total
EP04 - 2.6 Rating - 7,355 Million Total
EP05 - 2.5 Rating - 6,977 Million Total
EP06 - 2.4 Rating - 6,732 Million Total
EP07 - 2.2 Rating - 6,596 Million Total
EP08 - 2.4 Rating - 6,701 Million Total
EP09 - 2.3 Rating - 6,367 Million Total
EP10 - 1.9 Rating - 5,849 Million Total
EP11 - 1.9 Rating - 5,430 Million Total
De kans op een nieuw seizoen wordt zo wel heel klein.
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het een goede aflevering maar ook kut
Het voortbestaan van Chuck zal dus mede afhangen van de overige series op NBC, en wat ze voor het komende tv seizoen in petto hebben.quote:Chuck: Hit The Panic Button
Last week it was the shift to Daylight Savings Time, this week it was the premiere of Dancing With The Stars, but after two weeks of 1.9 ratings, excuses aside, it’s time for Chuck fans to hit the panic button.
Chuck’s below the ratings level that would indicate likely renewal now. Some think NBC is so devastated that Chuck has to come back. NBC is certainly devastated, but that doesn’t guarantee anything for Chuck.
At this point, if Parenthood goes no lower than a 2.3 rating (which it had last week), I think it will survive another season. If it goes much lower, even Ron Howard may not be able to save it.
Some would put Heroes on NBC’s bubble too. For me, its final show ratings of 2.2, 2.1, 1.8, 1.9, 2.0, 2.0 say its a goner, even on NBC.
As horrible as the situation is, NBC will try something new other than keeping the ratings sinkholes Trauma and Mercy.
Ik denk niet dat ze het, creatief gezien, kunnen veroorloven om ze eerst weer bij elkaar te krijgen en het dan weer mis te laten gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook echt wel gebeuren... of aan het einde van de serie of ergens tussendoor en dan gaat het weer helemaal mis...
Ik hoop dat het goed gaat, Chuck mag niet wegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Het voortbestaan van Chuck zal dus mede afhangen van de overige series op NBC, en wat ze voor het komende tv seizoen in petto hebben.
Het is sowieso al een ramp jaar voor NBC, veel series doen het slecht, aardig wat verlies gemaakt op de OS2010 en Conan is pleitte.
Bron?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:59 schreef Tazmaniac het volgende:
ohja en wat nou will Mercy get cancelled.. ze hebben vorige week een geheel nieuw seizoen gekregen dus ik snap niet waar dat artikel het over heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |