quote:
Nee, morgenochtend je zoon stevig vastpakken en hem een hele dikke knuffel gevenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
Huppel, natuurlijk wil ik iets voor je doen!
Zeg het maar...een serenade?
Ook namens mij als het magquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, morgenochtend je zoon stevig vastpakken en hem een hele dikke knuffel geven
Ehm jaaa, tuurlijk, maar hoezo?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, morgenochtend je zoon stevig vastpakken en hem een hele dikke knuffel geven
Waarom ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet hier gepost hebben
Doe dan nu maarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm jaaa, tuurlijk, maar hoezo?
Wil ik zo ook wel doen btw, hij is niet echt aan het slapen nu...
Nou moe, gekkiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan nu maarEn gewoon omdat het kan en omdat zo'n stoer manneke het verdiend enz
Leuk is dat he, die spontane uitspraken enz op momenten dat je denkt van WTF hoe komt ie daar nou bijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe, gekkie![]()
Hij riep net: 'aaah, die auto' door de babyfoon...
Ik lach me vaak helemaal sufquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk is dat he, die spontane uitspraken enz op momenten dat je denkt van WTF hoe komt ie daar nou bij
Ik had heel veel speelgoed voor mn zoon en hij speelde het liefst met de raamtrekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lach me vaak helemaal suf![]()
Zo ging hij laatst 'bellen' met het katrol-ding van de lamellen, zei hij: Hallo papa, poesjes! Die auto! Doei!
Ja, haha, hier zijn dat doosjes van de nespressoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had heel veel speelgoed voor mn zoon en hij speelde het liefst met de raamtrekker![]()
Vond ik ook altijd wel grappig.
Maar ik ga naar bed. Vergeet die knuffel niet en geef jezelf ook een dikke knuffel
De modjes slapen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:01 schreef onderjas het volgende:
Ik vind het maar verwarrend, de ene keer staat hij wel bij centraal en de andere keer niet.
Nee, jij bant meteen iedereen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De modjes slapen.
Maar ze kunnen mij ook de macht geven om het te doen.
Hoeraaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgenvroeg ga ik kijken naar mijn tattoo en een afspraak maken,
Zeg datquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaa!
Werd ook wel eens tijd he?
Oke tof! Ik had verwacht dat conflict er wel zou zijn voor dit soort situaties.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal de macht niet misbruiken
Wist ik, maar dan nog...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dat
Maar ze hebben het druk
Ah. Jij bent gezellig dus? *hips*quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:17 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nah het ging zo:
Kroeg -> bezoek+whiskey -> Kroeg+whiskey
Ja best wel, hoop ik tenminsten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Jij bent gezellig dus? *hips*
Nee manquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:13 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oke tof! Ik had verwacht dat conflict er wel zou zijn voor dit soort situaties.
pakt onderjas eens gezellig beet voor een vrijdagnacht dansjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:24 schreef onderjas het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit op dit tijdstip (snachts in het weekend) op fok.
[me=onderjas]struikelt door de veelste ingewikkelde pasjes van Dottey[.me[]quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
pakt onderjas eens gezellig beet voor een vrijdagnacht dansje
And in ace i don't see ya, good afternoon, good evening and good night.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor als ik jullie niet meer zie
welterusten
* Dottey duikt net weg voor onderjas besluit te gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:27 schreef onderjas het volgende:
[..]
[me=onderjas]struikelt door de veelste ingewikkelde pasjes van Dottey[.me[]
trustequote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor als ik jullie niet meer zie
welterusten
* jas duikt snel op Dottey voor eventueele penetratiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey duikt net weg voor onderjas besluit te gaan
* Dottey stopt een natte vinger in jas zijn oorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
* jas duikt snel op Dottey voor eventueele penetratie
ik ben jas en ik merk dat dottey het verschil niet kent tussen een anus en een oor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey stopt een natte vinger in jas zijn oor
* Dottey kijkt geschrokken naar Jas. Wat ben je ontspannen van al die wiskeyquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:35 schreef onderjas het volgende:
[..]
ik ben jas en ik merk dat dottey het verschil niet kent tussen een anus en een oor.
zit ik in je.. is het weer niet goed genoegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Lekker warm, mis alleen iemand in me.
Misschien was het toch poppers.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey kijkt geschrokken naar Jas. Wat ben je ontspannen van al die wiskey
Shit, vergeten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
zit ik in je.. is het weer niet goed genoeg
Neee, dat je hoermee zei ipv hiermee..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Lekker warm, mis alleen iemand in me.
jas heeft altijd in zijn binnenzak een hoer mee.. voor het geval dat!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neee, dat je hoermee zei ipv hiermee..
Ik weet er niks van, dus het is niet gebeurt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neee, dat je hoermee zei ipv hiermee..
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
jas heeft altijd in zijn binnenzak een hoer mee.. voor het geval dat!
enorm handig!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:41 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik weet er niks van, dus het is niet gebeurt.
Dat is denk ik een van de weinige dingen die ik synchroon kan.quote:
ik voel een photoshop aankomen..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
jas heeft altijd in zijn binnenzak een hoer mee.. voor het geval dat!
enorm handig!
2 vrouwen op 1 man percentage is best goed te doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:45 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat is denk ik een van de weinige dingen die ik synchroon kan.
Trouwens, kut wat , ja ikw eet het, vind dit topic wel chiller
Groter vrouwen percentage en niet zo fucking snel.
Allebei.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik voel een photoshop aankomen..
(of was jij dat, onderjas?)
Probeer eens een jas aan een glas te fotoshoppen! pffffff.. zal hem eens opperen morgenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik voel een photoshop aankomen..
(of was jij dat, onderjas?)
Meeste mannen kunnen er alleen over fantaseren en ik maak het gewoon echt mee!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
2 vrouwen op 1 man percentage is best goed te doen.
quote:
* Dottey klimt op schoot bij jasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:48 schreef onderjas het volgende:
[..]
Meeste mannen kunnen er alleen over fantaseren en ik maak het gewoon echt mee!
Glas? het ging toch om een hoer?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Probeer eens een jas aan een glas te fotoshoppen! pffffff.. zal hem eens opperen morgen
Heeft een glas dan een binnenzak?quote:
Denk dat je het glas bedoelt wat soms tussen de hoer en de buitenwereld zit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heeft een glas dan een binnenzak?
vooruit denken JAS!!
je kunt het..
De hoer zit tussen het glas en de jas in..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
Denk dat je het glas bedoelt wat soms tussen de hoer en de buitenwereld zit.
doen wij het beterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:54 schreef onderjas het volgende:
In het baggernachttopic gaat het over elmo en pokemon.
Ja dat bedoelde ik denk ik ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
De hoer zit tussen het glas en de jas in..
Je mag er gerust bij komen hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:00 schreef suikertaartje het volgende:
Dan neem ik die hoer uit jas' binnenzak wel
Dat vind ik ook een interessante keuze die je daar zouist maakt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:00 schreef suikertaartje het volgende:
Dan neem ik die hoer uit jas' binnenzak wel
Prima, ik ben alleen wel bezitterigquote:
* Dottey tikt Jas aan.. *tikkie* wie het laatst ligt is de ..quote:
Ik BEN ook interessantquote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een interessante keuze die je daar zouist maakt.
Pik jij alle dekens?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prima, ik ben alleen wel bezitterig
Alles kan kapot.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prima, ik ben alleen wel bezitterig
Meester? Nee baas natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey tikt Jas aan.. *tikkie* wie het laatst ligt is de ..
snelle reacties kon jij toch niet tegenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:05 schreef onderjas het volgende:
Waarom gebruiken jullie allebei geen quickquotes eigenlijk?
Shit, daar heb je me. Maar gebruikt gemak kan ik wel goed tegen hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
snelle reacties kon jij toch niet tegen
Morgen 15:00quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:09 schreef onderjas het volgende:
M'n taakbalk is er tussenuit genaaid toen ik photoshop afsluitte (van 2 wedstijden geleden) dus ik moet nu wel gaan.
Ga morgen naar Venlo als ik wakker ben, weet niet of ik optijd terug ben.quote:
Niks bijzonders dus. Ik zal even youtube open gooien, kijken of er nog ergens goeie muziek rondwaait.quote:
Supersisters - she was naked.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus. Ik zal even youtube open gooien, kijken of er nog ergens goeie muziek rondwaait.
Dat was mijn plekkiequote:
*klik*quote:
JEZUS WAT EEN GRAFHERRIE GEEN IDEE WAT HET ISquote:
Zegt hijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JEZUS WAT EEN GRAFHERRIE GEEN IDEE WAT HET IS
Nou eerst was Stoep, toen kwam ik, toen kwam stoep weer, en toen weer ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "Stoep was eerst"?
erg hehquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehe, de gemiddelde leeftijd (zonder mij) is hier gewoon lager dan in pub atm
Waarom beschrijf je nou het orgie van vorige week?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou eerst was Stoep, toen kwam ik, toen kwam stoep weer, en toen weer ik
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehe, de gemiddelde leeftijd (zonder mij) is hier gewoon lager dan in pub atm
Oh, nieuwe pagina. Jammer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou eerst was Stoep, toen kwam ik, toen kwam stoep weer, en toen weer ik
Dus? Op de vorige pagina stond mijn filmpje er ook. Toen had je 'm ook kunnen kijken.quote:
Dat nieuwe liedjequote:
Had gekund.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus? Op de vorige pagina stond mijn filmpje er ook. Toen had je 'm ook kunnen kijken.
quote:
quote:
WTFquote:
Stom wijf.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:17 schreef Zeroku het volgende:
Dat refrein klinkt ook echt niet, op het "leukste" moment stopt ze.
Dat ander liedje was wel leuk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stom wijf.
Ze was nog wel zo tof!
Ja, daarom..zo veelbelovend..doet ze DIT!quote:
quote:
Vroeger?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vroeger deed ik nog wel eens een antikill
Ik ben verkouden, niet dronken hoorquote:
Whehehequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, niet dronken hoor
Ik zou dat in je sig zetten als ik jou was.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:58 schreef Stoeprand het volgende:
YVONNE DACHT DAT IK 17 WAS OMDAT IK ALS EEN 17-JARIG VENTJE OVERKOM
Jawelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:57 schreef Stoeprand het volgende:
KUTHERRIE BUITEN ZO KAN IK TOCH GEEN HUISWERK MAKEN GODVERDOMME JEEZY CREEZY
Die heb ik op msnquote:
waarom sms jij niet terugquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:57 schreef Stoeprand het volgende:
KUTHERRIE BUITEN ZO KAN IK TOCH GEEN HUISWERK MAKEN GODVERDOMME JEEZY CREEZY
Ik vond ;m grappig, ooit, vorig jaar ofzo.quote:
Bist ek su eil?quote:
Ik ben naatje niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou dat in je sig zetten als ik jou was.
Al gedaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JawelMuziek heel hard aanzetten.
Grote voeten? Wat een gedrocht moet jij zijn!quote:
Ik heb slechts maat 41/42 maar die zijn bijna nooit op voorraadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Grote voeten? Wat een gedrocht moet jij zijn!
Ik heb maat 40. Sucks for you gurl.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb slechts maat 41/42 maar die zijn bijna nooit op voorraad
Ga met ons.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:46 schreef Xaryna het volgende:
Ik zit in de stress. Ben er net achter gekomen dat er zeer binnenkort een reunie van de middelbare school is, en dat mijn toenmalig beste vriendinnen erheen gaan die mij toen zo hard geditched hebben dat ik nu nog steeds een hekel aan ze heb. Moet ik nou gaan gewoon uit verzet, of zal ik het maar laten zitten?
Nee, ik heb niks om mee op te scheppen
WTF, jij hebt kleine voeten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb maat 40. Sucks for you gurl.
Ga je ze dan anaal vernederen voor me?quote:
Ze zijn in verhouding met de rest van mijn lichaam.quote:
Dat durft hij toch niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ga je ze dan anaal vernederen voor me?
Nee.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ga je ze dan anaal vernederen voor me?
Nee, ik dan met mijn 46...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb slechts maat 41/42 maar die zijn bijna nooit op voorraad
Hoe lang ben jij? WTF, straks ben ik nog groter ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze zijn in verhouding met de rest van mijn lichaam.
En de grootte van je voeten hebben helemaal niks te maken met de grootte van het geslachtsorgaan.
Ik heb 40/41quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? WTF, straks ben ik nog groter ook
175/176 cm ongeveer. Ofzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? WTF, straks ben ik nog groter ook
Waarom zou ik je anders meenemen?quote:
174 cm. Ik heb een BMI van 23.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
175/176 cm ongeveer. Ofzo.
Ik heb een BMI van 18,7. Wees jaloers.
Ben je enorm rijk en succesvol?quote:
Dat is wel zo. Voor dames is 39 de ideale maat geloof ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, maar mensen met een maatje kleiner hebben toch net even wat meer keuze doorgaans...
38 denk ik... Er komt wel meer keuze in de grotere maten zo langzaamaan gelukkig. Mijn moeder heeft 36 en die shopt graag schoenen in Italië want daar hebben ze haar maat veel... Ik kan daar nooit schoenen vinden daarentegenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Voor dames is 39 de ideale maat geloof ik.
In Italie zijn de vrouwen idd niet zo groot.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
38 denk ik... Er komt wel meer keuze in de grotere maten zo langzaamaan gelukkig. Mijn moeder heeft 36 en die shopt graag schoenen in Italië want daar hebben ze haar maat veel... Ik kan daar nooit schoenen vinden daarentegen
ik heb 39/40 en niets te klagen qua keuzequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Voor dames is 39 de ideale maat geloof ik.
Dan kan ik je toch niet gebruiken om op te scheppen?quote:
Maar ik heb wel een BMI van 18,9 zie ik net. Ik ben licht ondervoed.quote:
Keuze is het probleem niet. Maar ze zijn zo snel uitverkocht. De kleine maten nooit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb 39/40 en niets te klagen qua keuze
* Xaryna schuift een grote chocoladetaart jouw kant op.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een BMI van 18,9 zie ik net. Ik ben licht ondervoed.
Ik 23. Maar dat komt omdat ik altijd in de zomer vergeet om minder te eten, dus dan word ik vet zwaar en pas in maart dat jaar daarop ben ik weer normaalquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een BMI van 18,9 zie ik net. Ik ben licht ondervoed.
Nee, dank je. Ik heb net gegeten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
* Xaryna schuift een grote chocoladetaart jouw kant op.
Smoesjes.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik 23. Maar dat komt omdat ik altijd in de zomer vergeet om minder te eten, dus dan word ik vet zwaar en pas in maart dat jaar daarop ben ik weer normaal
Mag ik ook een stukje?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
* Xaryna schuift een grote chocoladetaart jouw kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:01 schreef Xaryna het volgende:
Gaat nou niemand me helpen met mijn reunie-probleem?
Moet je aan Stoep vragenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mag ik ook een stukje?![]()
![]()
[spoiler]* 8108139dpths] eigenlijk te zwaar is...[/spoiler
Jamaar dat helpt toch niet?quote:
Dan delen wij hem!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Stoep hoefde 'm niet toch?
Des te meer is er voor mij.![]()
![]()
![]()
Achja...23 is niet zoveel hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik 23. Maar dat komt omdat ik altijd in de zomer vergeet om minder te eten, dus dan word ik vet zwaar en pas in maart dat jaar daarop ben ik weer normaal
Ik heb net een heul tof jurkje gekocht, lenen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:01 schreef Xaryna het volgende:
Gaat nou niemand me helpen met mijn reunie-probleem?
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Achja...23 is niet zoveel hoor
eigenlijk valt het wel mee... de laatste keer dat ik het controleerde bleek dat ik maar liefst 1 kilo te zwaar was...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:01 schreef 8108139dpths het volgende:
* 8108139dpths eigenlijk te zwaar is...
Stoep is eigenlijk een lekker wijf?!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:15 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net zo'n lichaam.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Stoep is eigenlijk een lekker wijf?!![]()
Ik win...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Maar ik ben heul niet dik.![]()
Ik heb gewoon zware botten.
mijn bmi is hoger dan jouw bmiquote:
En dat is positief?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn bmi is hoger dan jouw bmi
true, ik ben dan ook heel gespierd, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:31 schreef Xaryna het volgende:
Ik zeg altijd maar... spieren zijn zwaarder dan vet en daar houdt de BMI geen rekening mee
Vergeet de hersenen niet..zwaar spulquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:31 schreef Xaryna het volgende:
Ik zeg altijd maar... spieren zijn zwaarder dan vet en daar houdt de BMI geen rekening mee
Mislukt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:39 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb meegedaan aan een prijsvraag van Radio Veronica...![]()
Ben benieuwd of ze me zo terugbellen.
Dat is meestal zoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:45 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik had het wel goed trouwens.![]()
![]()
Maar dan bellen ze weer een ander.
2 kaarten voor de 'Heb je nog geneukt'-tour van Jiskefet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is meestal zo![]()
Wat kon je winnen?
http://217.196.35.12/asx/radioveronica.asxquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:54 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb Veronica nog steeds niet gevonden op mijn wekkerradio
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
2 kaarten voor de 'Heb je nog geneukt'-tour van Jiskefet.![]()
Jamaar daar kan ik niet mee wakker wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
http://217.196.35.12/asx/radioveronica.asx
http://217.196.35.12/pls/mp3/radioveronica.pls
luna dacht ook dat ik ouder was, in het beginquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:58 schreef Stoeprand het volgende:
YVONNE DACHT DAT IK 17 WAS OMDAT IK ALS EEN 17-JARIG VENTJE OVERKOM
Ja, maar yvonne is weer een heel ander niveau hè.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luna dacht ook dat ik ouder was, in het begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |