De hoer zit tussen het glas en de jas in..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
Denk dat je het glas bedoelt wat soms tussen de hoer en de buitenwereld zit.
doen wij het beterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:54 schreef onderjas het volgende:
In het baggernachttopic gaat het over elmo en pokemon.
Ja dat bedoelde ik denk ik ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
De hoer zit tussen het glas en de jas in..
Je mag er gerust bij komen hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:00 schreef suikertaartje het volgende:
Dan neem ik die hoer uit jas' binnenzak wel
Dat vind ik ook een interessante keuze die je daar zouist maakt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:00 schreef suikertaartje het volgende:
Dan neem ik die hoer uit jas' binnenzak wel
Prima, ik ben alleen wel bezitterigquote:
* Dottey tikt Jas aan.. *tikkie* wie het laatst ligt is de ..quote:
Ik BEN ook interessantquote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een interessante keuze die je daar zouist maakt.
Pik jij alle dekens?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prima, ik ben alleen wel bezitterig
Alles kan kapot.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prima, ik ben alleen wel bezitterig
Meester? Nee baas natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey tikt Jas aan.. *tikkie* wie het laatst ligt is de ..
snelle reacties kon jij toch niet tegenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:05 schreef onderjas het volgende:
Waarom gebruiken jullie allebei geen quickquotes eigenlijk?
Shit, daar heb je me. Maar gebruikt gemak kan ik wel goed tegen hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
snelle reacties kon jij toch niet tegen
Morgen 15:00quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:09 schreef onderjas het volgende:
M'n taakbalk is er tussenuit genaaid toen ik photoshop afsluitte (van 2 wedstijden geleden) dus ik moet nu wel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |