* Dottey kijkt geschrokken naar Jas. Wat ben je ontspannen van al die wiskeyquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:35 schreef onderjas het volgende:
[..]
ik ben jas en ik merk dat dottey het verschil niet kent tussen een anus en een oor.
zit ik in je.. is het weer niet goed genoegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Lekker warm, mis alleen iemand in me.
Misschien was het toch poppers.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey kijkt geschrokken naar Jas. Wat ben je ontspannen van al die wiskey
Shit, vergeten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
zit ik in je.. is het weer niet goed genoeg
Neee, dat je hoermee zei ipv hiermee..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Lekker warm, mis alleen iemand in me.
jas heeft altijd in zijn binnenzak een hoer mee.. voor het geval dat!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neee, dat je hoermee zei ipv hiermee..
Ik weet er niks van, dus het is niet gebeurt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neee, dat je hoermee zei ipv hiermee..
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
jas heeft altijd in zijn binnenzak een hoer mee.. voor het geval dat!
enorm handig!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:41 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik weet er niks van, dus het is niet gebeurt.
Dat is denk ik een van de weinige dingen die ik synchroon kan.quote:
ik voel een photoshop aankomen..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
jas heeft altijd in zijn binnenzak een hoer mee.. voor het geval dat!
enorm handig!
2 vrouwen op 1 man percentage is best goed te doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:45 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat is denk ik een van de weinige dingen die ik synchroon kan.
Trouwens, kut wat , ja ikw eet het, vind dit topic wel chiller
Groter vrouwen percentage en niet zo fucking snel.
Allebei.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik voel een photoshop aankomen..
(of was jij dat, onderjas?)
Probeer eens een jas aan een glas te fotoshoppen! pffffff.. zal hem eens opperen morgenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik voel een photoshop aankomen..
(of was jij dat, onderjas?)
Meeste mannen kunnen er alleen over fantaseren en ik maak het gewoon echt mee!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
2 vrouwen op 1 man percentage is best goed te doen.
quote:
* Dottey klimt op schoot bij jasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:48 schreef onderjas het volgende:
[..]
Meeste mannen kunnen er alleen over fantaseren en ik maak het gewoon echt mee!
Glas? het ging toch om een hoer?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Probeer eens een jas aan een glas te fotoshoppen! pffffff.. zal hem eens opperen morgen
Heeft een glas dan een binnenzak?quote:
Denk dat je het glas bedoelt wat soms tussen de hoer en de buitenwereld zit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heeft een glas dan een binnenzak?
vooruit denken JAS!!
je kunt het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |