Hoeraaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgenvroeg ga ik kijken naar mijn tattoo en een afspraak maken,
Zeg datquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaa!
Werd ook wel eens tijd he?
Oke tof! Ik had verwacht dat conflict er wel zou zijn voor dit soort situaties.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal de macht niet misbruiken
Wist ik, maar dan nog...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dat
Maar ze hebben het druk
Ah. Jij bent gezellig dus? *hips*quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:17 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nah het ging zo:
Kroeg -> bezoek+whiskey -> Kroeg+whiskey
Ja best wel, hoop ik tenminsten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Jij bent gezellig dus? *hips*
Nee manquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:13 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oke tof! Ik had verwacht dat conflict er wel zou zijn voor dit soort situaties.
pakt onderjas eens gezellig beet voor een vrijdagnacht dansjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:24 schreef onderjas het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit op dit tijdstip (snachts in het weekend) op fok.
[me=onderjas]struikelt door de veelste ingewikkelde pasjes van Dottey[.me[]quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
pakt onderjas eens gezellig beet voor een vrijdagnacht dansje
And in ace i don't see ya, good afternoon, good evening and good night.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor als ik jullie niet meer zie
welterusten
* Dottey duikt net weg voor onderjas besluit te gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:27 schreef onderjas het volgende:
[..]
[me=onderjas]struikelt door de veelste ingewikkelde pasjes van Dottey[.me[]
trustequote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor als ik jullie niet meer zie
welterusten
* jas duikt snel op Dottey voor eventueele penetratiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey duikt net weg voor onderjas besluit te gaan
* Dottey stopt een natte vinger in jas zijn oorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
* jas duikt snel op Dottey voor eventueele penetratie
ik ben jas en ik merk dat dottey het verschil niet kent tussen een anus en een oor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey stopt een natte vinger in jas zijn oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |