Het loopt inderdaad storm.quote:
Je had niet door dat je sowieso de enige inwoner was? Dat van die 82.000 inwoners is natuurlijk een hoaxquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:46 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Het loopt inderdaad storm.
Blijkbaar geen Fok!'ers uit zuidwest Friesland in STA.
Ja je kunt er drie nullen van af halenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je had niet door dat je sowieso de enige inwoner was? Dat van die 82.000 inwoners is natuurlijk een hoax
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je had niet door dat je sowieso de enige inwoner was? Dat van die 82.000 inwoners is natuurlijk een hoax
Ga jij eens even vlug terug naar je Brabantse topic.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja je kunt er drie nullen van af halen
Gelukkig zijn er een paar "buitenlanders" die nu je topic een beetje vullenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef Viper86 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al, waarom is het altijd zo stil op straat.![]()
[..]
Ga jij eens even vlug terug naar je Brabantse topic.![]()
![]()
Nee, hier wordt gewoon Fries gesproken.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef Runselpink het volgende:
In Zuid Fryslan wordt toch helemaal geen Frys gesproken?
Mij is een keer wijgemaakt dat er een denkbeeldige lijn loopt in Friesland: onder die lijn wordt geen Fries gesproken, daarboven wel. klopt dat ongeveer?
Dankjewelquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Nee, hier word gewoon Fries gesproken.
De taalsituatie is als volgt: Overal word Fries gesproken, behalve in: Een aantal steden, daar word een mengeling van Fries en oud - Hollands gesproken, een soort stadsdialect dus. In Hindeloopen word ook een apart taaltje gesproken waar ik niet zoveel verstand van heb. En daarnaast heb je nog het Bildts, dat is een Hollands dialect wat afstamt van Hollandse migranten van een paar honderd jaar geleden. En helemaal in het oosten word in een paar dorpjes een variant op het Gronings gesproken. Je hebt in het uiterste zuiden, in de gemeenten oost - en west - Stellingwerf ook nog een nedersaksisch dialect wat sterk verwant is aan het Drenths.
Een kaartje van wikipedia om het nog een beetje duidelijker te maken : link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:38 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing is what it seems
Het is ook nog maar #1, maar 2 mensen zou wel erg apart zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:37 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Welkom!
Je bent de 1e Zuidwesthoeker, buiten mij om, in dit topic!!
![]()
![]()
Je moet toch ergens beginnenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:43 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Het is ook nog maar #1, maar 2 mensen zou wel erg apart zijn
Ik ben btw wel benieuwd, vind je de herindeling een goed idee?quote:
Ik vind het wel een goed idee!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:26 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Ik ben btw wel benieuwd, vind je de herindeling een goed idee?
Ik sta er niet tussenquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb jullie in de OP er bij gezet!![]()
Het word nog weleens wat.
Je staat er wel tussen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:27 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen![]()
Zet maar Makkum neerWoon er iets van af maar als ik mijn dorp noem weet iedereen gelijk wie ik ben
Oww die OPquote:Op zondag 11 april 2010 16:44 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Je staat er wel tussen.Ik mag de OP in dit topic niet meer aanpassen, of kun je daar speciale rechten voor aanvragen ofzo? Zou misschien wel handig zijn.
Heb je plaatsnaam in Makkum veranderd.
Broer!quote:Op zondag 11 april 2010 16:27 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen![]()
Zet maar Makkum neerWoon er iets van af maar als ik mijn dorp noem weet iedereen gelijk wie ik ben
quote:Op maandag 19 april 2010 20:43 schreef Sneaf het volgende:
Beetje stil hierzo, geen mensen die in dit gat wonen?
Waar ik woon? Wij krijgen niksquote:Op maandag 19 april 2010 21:58 schreef Viper86 het volgende:
[..]![]()
Iedereen ook de fusiekrant gekregen?
In Sneek ook al niet. Denk dat ze het niet in één keer gaan verspreiden.quote:
Als we het krijgenquote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Viper86 het volgende:
[..]
In Sneek ook al niet. Denk dat ze het niet in één keer gaan verspreiden.
In ieder geval vond ik het wel een leuk krantje, stonden oa stukjes in in alle verschillende talen zoals Bolswarders en Snekers.
Lees het binnenkort maar eens.
quote:In romme mearderheid fan de Twadde Keamer hat tiisdei ynstimd mei de weryndieling yn de Súdwesthoeke fan Fryslân. Dat besjut dat de gearfoeging fan de gemeenten Wûnseradiel, Boalsert, Snits, Wymbritseradiel en Nijefurd wer in stap tichterby is. Allinnich de PVV, SP en de Partij voor de Dieren stimden tsjin de weryndieling.
It foarstel moat no noch nei de Earste Keamer. Nei ferwachting bart dat noch foar it simmerreses.
Welkom!quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:14 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Als we het krijgen![]()
Reclame blaadjes en lokale krantjes krijgen we ook al nooit
Bedanktquote:Op woensdag 21 april 2010 19:35 schreef Viper86 het volgende:
Zo, de 2e kamer is tenminste al voor:
[..]
[..]
Welkom!
Ook hallo!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Ik ken jou!Jij bent die ene van je weet wel
Wat hat de Partij voor de Dieren dêr no wer mei te krijen? At se in greintsje fatsoen hiene soene se sich ûnthalde fan stimming yn stee fan it trochdrukken fan 'e eigen polityke aginda oer de rêch fan bisten.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:35 schreef Viper86 het volgende:
Zo, de 2e kamer is tenminste al voor:
[..]
[..]
Welkom!
Ga eens heel snel naar het topic waar je thuis hoortquote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wat hat de Partij voor de Dieren dêr no wer mei te krijen? At se in greintsje fatsoen hiene soene se sich ûnthalde fan stimming yn stee fan it trochdrukken fan 'e eigen polityke aginda oer de rêch fan bisten.
Komst ut'e Sudwesthoeke? Dan zet ik do der efkes by.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wat hat de Partij voor de Dieren dêr no wer mei te krijen? At se in greintsje fatsoen hiene soene se sich ûnthalde fan stimming yn stee fan it trochdrukken fan 'e eigen polityke aginda oer de rêch fan bisten.
Littenseradiel hoort er niet bij, helaas.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben een ex.. Littenseradiel hoort er ook nog bij, maar die doet niet mee met het samenwerkingsverband, geloof ik..
Prima, is genoeg te beleven in ieder gevalquote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb je in de ( Wiki ) - OP erbij gezet, Frozens.
Zal binnenkort de evenementenkalender aanpassen tot aan april.
Jep.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:31 schreef Frozenz het volgende:
[..]
Prima, is genoeg te beleven in ieder geval
Goedenavond, beetje stil hierquote:
Nee hoor, goedenmorgen!quote:
Ik heb het hele weekend gewerkt, dus voor mij vandaag lekker een niks doen dag.quote:Op maandag 26 april 2010 09:46 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Zo, de nieuwe collegeperiode begint weer vandaag.
Bij mij is het al weer week 2 van de 4e periodequote:Op maandag 26 april 2010 09:46 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Zo, de nieuwe collegeperiode begint weer vandaag.
De droom van iedere Hollander: Twee uurtjes geoorloofde werkonderbreking en daarbij gratis broodjes krijgen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:31 schreef MissBitchy het volgende:
Ontruiming Witmarsum na gaslek voorbij
WITMARSUM -
Het gaslek in Witmarsum is gedicht. Om kwart over elf maandagmorgen konden de 110 geëvacueerde bewoners en ambtenaren weer terug naar hun huis en hun werk.
De Witmarsumers moesten weg vanwege een gaslek aan de Arumerweg. Dat ontstond rond half negen vanmorgen bij graafwerk voor de nieuwe Poiesz-supermarkt.
Alle panden in een straal van 100 meter moesten worden ontruimd. De brandweer plaatste watergordijnen om het gas te laten verspreiden. De 110 bewoners en ambtenaren werden opgevangen in café De Gekroonde Roskam in het dorp.
Daar werd tegen het middaguur al een flinke berg broodjes gesmeerd voor de evacués. De broodjes mochten na de opheffing van de ontruiming mee naar huis en mee naar het gemeentehuis.
Bron Leeuwarder Courant
Met oud en nieuw in 2007, toen gooide er een of andere onverlaat een stuk vuurwerk in een rioolbuisquote:Op maandag 26 april 2010 16:33 schreef Viper86 het volgende:
[..]
De droom van iedere Hollander: Twee uurtjes geoorloofde werkonderbreking en daarbij gratis broodjes krijgen.![]()
Was er niet al een keer eerder in Witmarsum zoiets gebeurd? Ik kan me vaag iets herinneren over een soortgelijke wegafzetting en ontruiming enzo.
Oh ja!quote:Op maandag 26 april 2010 16:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Met oud en nieuw in 2007, toen gooide er een of andere onverlaat een stuk vuurwerk in een rioolbuis
Heb er zelf ook een poosje gewoond.quote:Op maandag 26 april 2010 16:47 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
De brievenbussen in Witmarsum zijn ook elk jaar wel weer de pineut met kinderen / pubers die er vuurwerk ingooien enzo.
Stelletje vandalen daar.
Een gedeelte van mijn familie komt er vandaan.quote:Op maandag 26 april 2010 17:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Heb er zelf ook een poosje gewoond.
Mijn moeder en mijn oma wonen er nog, dus ben er bijna wekelijks te vinden.quote:Op maandag 26 april 2010 17:29 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Een gedeelte van mijn familie komt er vandaan.
Middagquote:
Haha oké, have funquote:
Niet alleen voor de vakantiegangers hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 00:34 schreef FlinkeNaam het volgende:
Beetje zielig voor de vakantiegangers hier.
Leuk!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:08 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Als het zondag maar mooi weer is en een beetje waait. Kan ik verder met mijn kitesurf lessen
Vet! Hoe ging het?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Kornwerderzand, in Makkum mag het alleen voor 1 mei
Had zaterdag(1 mei) mijn eerste les.
Pas 1x op het board gestaan. Eerste les was meer voorbereiding en vlieger control(zorgen dat de vlieger doet wat jij wilt dat het doet).quote:
Lijkt me lastig, maar wel heel erg leuk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Pas 1x op het board gestaan. Eerste les was meer voorbereiding en vlieger control(zorgen dat de vlieger doet wat jij wilt dat het doet).
Die ene x dat ik op het board stond vloog ik er overheen, wat een kracht heeft zo iets. Zondag begint het echte werk
Welkom Wymbritsquote:
Nijefurder (of is het 'Nijefurdster', net als 'Balkster'?) hier. En die plannen voor de herindeling mogen wat mij betreft per direct de kachel in. Nijefurd is al een enorme gemeente naar Nederlandse begrippen: 289 km2, dat is groter dan de gemeente Amsterdam (219 km2)! Verdere schaalvergroting zorgt dat de gemeente onpraktisch ver van de burgers af komt te staan. Ik voorzie nu al dat ik bel met de vraag of ze de toegangsweg tot mijn woonplaats(je) sneeuwvrij willen maken omdat ik er niet uit kan, en ze me antwoorden dat ze als gemeente toch echt andere prioriteiten hebben. Terwijl ik ze nú met enige moeite nog wel zo ver krijg, en terecht, want het vrijhouden van wegen is een taak van de gemeente.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Snoopyfrl het volgende:
Súdwesthoeker nummer 2 meldt zich![]()
Ben inwoonster van Wûnseradiel en ben voor de herindeling.
Beter een grote gemeente met meer zeggenschap dan een kleine dorpsgemeente die nauwelijks potten kan breken!
Klopt, behalve dat het gaat om Hollandse dialecten met Friese invloeden, in plaats van om mengtaaltjes of creolen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Viper86 het volgende:
Overal word Fries gesproken, behalve in: Een aantal steden, daar word een mengeling van Fries en oud - Hollands gesproken, een soort stadsdialect dus.
Het Hielpers (Hindeloopers) is geen aparte taal, maar een dialect van het Fries.quote:In Hindeloopen word ook een apart taaltje gesproken waar ik niet zoveel verstand van heb.
Ik ben te oud voor de Alcatrazquote:Op zondag 23 mei 2010 01:52 schreef FlinkeNaam het volgende:
Jonges, zaterdagavond dus allemaal present in Alcatraz?
Een plaatsgenoot, wat gezelligquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:12 schreef Apotheose het volgende:
Sneek meldt zichGeen snekers, maar FRYSK! ZO!
Waarom houst daar niet van? Ut is anders sun mooi taaltsje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Apotheose het volgende:
Kom al heel mn leven in sneek maar sinds iets meer dan een half jaar woon ik er nu ookWel leuk stadje al hou ik dus niet van dat dialect
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:57 schreef FlinkeNaam het volgende:
Sneek heeft teveel kampervolk. Werk zelf bij AH, en ik zie dat die lui om het half uur energydrink gaan halen en vervolgens weer 'chillen' op het plein van de basisschool
huhquote:Op maandag 7 juni 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
je gaat niet weer hup holland roepen he Apo?![]()
die hebben ze tegenwoordig overal in NL hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef J0uk3 het volgende:
Ik woon ook in ZW FL.
Ik kom ook wel eens bij de ah, dan koop ik altijd Ijsthee en 2 repen.
ow? Ok.. cant rememberquote:
Daar worden ze toch weggeschopt tegenwoordig?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]Bij de waterpoort zitten ook wel es van die pipo's
Ja dat doe ik ook wel eens, ff wat wiet regelen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar worden ze toch weggeschopt tegenwoordig?
Het is wel altijd leuk om daar te gaan zitten. Opeens allemaal 15-jarigen die naar je toekomen om te vragen of je 18 bent.
Naar de tyfus!quote:
wat heeft dat specifiek met súdwest fryslân te maken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
et het een fermogen kosten, als dat bier yn mien blaas!
Let maar niet op hem, hij komt uit Rotterdamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef rubje het volgende:
hey friezen, is er nog wat spannends te beleven in jullie provinvie naast slootje springen met dit mooie weer?
heyquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Prosperity het volgende:
Sneek hier, vanaf begin augustus Wymbritseradiel.
tvp
Geen Sneek dus in de naam.quote:De nije fúzjegemeente yn de Súdwesthoeke komt nei alle gedachten Súdwest Fryslân te hiten. Tiisdei stimden fjouwer fan de fiif gemeenten foar dy namme. Allinnich Snits hat in ôfwikende miening en wol ek Sneek yn de namme ha.
By de gemeenteriedsferkiezings op 24 novimber kinne boargers harren foarkar útsprekke as se in nije gemeenteried kieze. Boargemaster Hayo Apotheker fynt it spitich dat de oare gemeenten net foar Snits yn de namme kieze.
Hy tinkt dat de bekendheid fan Snits foaral goed is om kommersjeel te brûken.
terecht! Sneek is Sneek en is niet Heeg, Oudega,Ijlst, Workum etc. Stomme snekers moeten niet denken dat ze in een wereldstad wonenquote:
Zeg, ik ben een Sneker, maar zeker niet stomquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
terecht! Sneek is Sneek en is niet Heeg, Oudega,Ijlst, Workum etc. Stomme snekers moeten niet denken dat ze in een wereldstad wonen
Snekers zijn niet stom, maar ze moeten niet menen dat ze het middelpunt van die nieuwe gemeente zijn, daarvoor is Sneek te klein en die nieuwe gemeente te groot.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
terecht! Sneek is Sneek en is niet Heeg, Oudega,Ijlst, Workum etc. Stomme snekers moeten niet denken dat ze in een wereldstad wonen
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Snekers zijn niet stom, maar ze moeten niet menen dat ze het middelpunt van die nieuwe gemeente zijn, daarvoor is Sneek te klein en die nieuwe gemeente te groot.
Wist ik, maar het was gewoon een leuk inkoppertjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
ow @MissBitchy: ik woon ook in sneek
Ut suu van mij ok wel un stadsfriese naam mogen zijn, weest wel!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef FlinkeNaam het volgende:
Gatverdamme, waarom nou weer een Friese naam
muhahaha.... SNEEK-CITY-WEEST-WELquote:Op zondag 4 juli 2010 12:25 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ut suu van mij ok wel un stadsfriese naam mogen zijn, weest wel!
Sn@ke-city toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:07 schreef Prosperity het volgende:
[..]
muhahaha.... SNEEK-CITY-WEEST-WEL
Ze zouden een 'Hoe&wat in het Sneekers' moeten maken.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:07 schreef Prosperity het volgende:
[..]
Ze zouden een 'Hoe&wat in het Sneekers èn Bolswards' moeten maken.
Het is een dialect tochquote:Op zondag 4 juli 2010 16:28 schreef Apotheose het volgende:
ik hou het gewoon bij het Frysk. Punt. Dat is een TAAL. Snekers is geen taal. Dat is verkrachting van het Nederlands en FriesMijn mening. Free country you know.
nee, sommige wel. Vind snekers gewoon echt zo tokkie-achtig klinken.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is een dialect tochMaar noem je alle dialecten dan verkrachting van het Nederlands?
Zou je Fries ook een verkrachting van Nederlands noemen als het geen officiële taal was?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee, sommige wel. Vind snekers gewoon echt zo tokkie-achtig klinken.
nee want ik hou van Friesquote:Op maandag 5 juli 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou je Fries ook een verkrachting van Nederlands noemen als het geen officiële taal was?
en fatsoenlijker.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:44 schreef Viper86 het volgende:
Ik kàn Leeuwarders / Bolswards spreken, is ongeveer hetzelfde als Sneekers, Fries kan ik helaas niet vloeiend spreken, kan het wel goed verstaan overigens.Vind stadsfries gewoon wel wat hebben, zou het echt zonde vinden als het zou verdwijnen... Maar over het algemeen spreek ik gewoon Nederlands, omdat dat gewoon wat sneller spreekt dan stadsfries.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik hou het bij Limburgse vrouwen die bij voorkeur een originele zachte Gé hebben.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft ook mijn voorkeur. Het verstaan en spreken van het dialect is ook een pré.
tis maar net wie je voor je hebt. Als ik iemand tegenover me heb die geen woordje Fries spreekt dan ga ik niet stug door in het Fries. Ook al zou ie t misschien wel verstaan. Dat lukt me sowieso niet want ga toch over in t Nederlands. Maar met Friezen spreek ik gewoon Fries.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
nederlands boven streektaal verkiezen in je eigen regio
Dat geld niet alleen voor stadsfries hoor.quote:
we hebben een nieuwe: Peter Tuinmanquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:19 schreef HenkBaksteen het volgende:
Het is officieel. Zo tussen het voetbal door is dat toch wel een historische gebeurtenis.
Al nieuws over een burgemeister?
Ben eigenlijk best wel benieuwd naar hoe het straks zal gaan met die herindeling.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:19 schreef HenkBaksteen het volgende:
Het is officieel. Zo tussen het voetbal door is dat toch wel een historische gebeurtenis.
Jepquote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik blijf lachen om het Friesland Colollerlege
Dat heb ik ook een beetje met mijn rijbewijs, heb een jaar in Enschede gewoond in verband met een studie en in precies dat jaar haalde ik mijn rijbewijs, dus staat er nog een stempeltje van de burgemeester van Enschede op mijn rijbewijs.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef FlinkeNaam het volgende:
Ik heb nog net gemeente Sneek op mijn nieuwe ID kaart staan..wat zal dat later nostalgisch aanvoelen
Ik weet trouwens wie je bentquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb mijn ID net 2 maanden, dus er staat nog mooi een tijdje Wymbritseradiel op.
Dacht het eens even niet. Ik zat wel op dezelfde school en ook in hetzelfde leerjaar.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Holy shit wie ben jij? Pics in m;n PM?
Ja dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:57 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Dacht het eens even niet. Ik zat wel op dezelfde school en ook in hetzelfde leerjaar.
RSGquote:
Mijn oudste mag er 30 augustus beginnen als brugmugquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef Apotheose het volgende:
RSG... daar heb ik in 2004 nog stagegelopen
ur new skool... I'm old skoolquote:
spannend!!! toch niet zo een big ass tas gekocht waarvan iedereen zegt: 'zeg tas waar ga je met de brugje heen!' (ik had er zelf ook 1..... zucht.... die uitvouwbare kipling rugtas.... wel geteld 1 week gebruikt haha.. sorry oma...quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mijn oudste mag er 30 augustus beginnen als brugmug
Ze heeft voor het eerste jaar alle schoolspullen van Paul Frank, dus ook de tas. De foto is wat klein, maar het gaat om het roze exemplaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef Prosperity het volgende:
[..]
ur new skool... I'm old skool![]()
[..]
spannend!!! toch niet zo een big ass tas gekocht waarvan iedereen zegt: 'zeg tas waar ga je met de brugje heen!' (ik had er zelf ook 1..... zucht.... die uitvouwbare kipling rugtas.... wel geteld 1 week gebruikt haha.. sorry oma...)
Toen zat ik er nog op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef Apotheose het volgende:
RSG... daar heb ik in 2004 nog stagegelopen
deed je havo4?quote:
2 gymnasium.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
deed je havo4?Die heb ik les gegeven
Paar lesjes though
aaah ja die zijn nog wel mooi zelfs!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:06 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ze heeft voor het eerste jaar alle schoolspullen van Paul Frank, dus ook de tas. De foto is wat klein, maar het gaat om het roze exemplaar.
[ afbeelding ]
Ik was vroeger verplicht op school om zo'n oersaaie bruine tas met gesp te gebruiken, waarschijnlijk weten de meeste wel wat voor tas ik dan bedoel.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:21 schreef Prosperity het volgende:
nu: NU WE ER TOCH ZIJN in SNEEK-CITY-WEEST-WEL!
We bin toch net in liwwadden!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:21 schreef Prosperity het volgende:
nu: NU WE ER TOCH ZIJN in SNEEK-CITY-WEEST-WEL!
Wat doe je op de Bildtse klei dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:36 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Nee, we binne in ut mooie gedeelte van Friesland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |