wat heeft dat specifiek met súdwest fryslân te maken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
et het een fermogen kosten, als dat bier yn mien blaas!
Let maar niet op hem, hij komt uit Rotterdamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef rubje het volgende:
hey friezen, is er nog wat spannends te beleven in jullie provinvie naast slootje springen met dit mooie weer?
heyquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Prosperity het volgende:
Sneek hier, vanaf begin augustus Wymbritseradiel.
tvp
Geen Sneek dus in de naam.quote:De nije fúzjegemeente yn de Súdwesthoeke komt nei alle gedachten Súdwest Fryslân te hiten. Tiisdei stimden fjouwer fan de fiif gemeenten foar dy namme. Allinnich Snits hat in ôfwikende miening en wol ek Sneek yn de namme ha.
By de gemeenteriedsferkiezings op 24 novimber kinne boargers harren foarkar útsprekke as se in nije gemeenteried kieze. Boargemaster Hayo Apotheker fynt it spitich dat de oare gemeenten net foar Snits yn de namme kieze.
Hy tinkt dat de bekendheid fan Snits foaral goed is om kommersjeel te brûken.
terecht! Sneek is Sneek en is niet Heeg, Oudega,Ijlst, Workum etc. Stomme snekers moeten niet denken dat ze in een wereldstad wonenquote:
Zeg, ik ben een Sneker, maar zeker niet stomquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
terecht! Sneek is Sneek en is niet Heeg, Oudega,Ijlst, Workum etc. Stomme snekers moeten niet denken dat ze in een wereldstad wonen
Snekers zijn niet stom, maar ze moeten niet menen dat ze het middelpunt van die nieuwe gemeente zijn, daarvoor is Sneek te klein en die nieuwe gemeente te groot.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
terecht! Sneek is Sneek en is niet Heeg, Oudega,Ijlst, Workum etc. Stomme snekers moeten niet denken dat ze in een wereldstad wonen
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Snekers zijn niet stom, maar ze moeten niet menen dat ze het middelpunt van die nieuwe gemeente zijn, daarvoor is Sneek te klein en die nieuwe gemeente te groot.
Wist ik, maar het was gewoon een leuk inkoppertjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
ow @MissBitchy: ik woon ook in sneek
Ut suu van mij ok wel un stadsfriese naam mogen zijn, weest wel!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef FlinkeNaam het volgende:
Gatverdamme, waarom nou weer een Friese naam
muhahaha.... SNEEK-CITY-WEEST-WELquote:Op zondag 4 juli 2010 12:25 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ut suu van mij ok wel un stadsfriese naam mogen zijn, weest wel!
Sn@ke-city toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:07 schreef Prosperity het volgende:
[..]
muhahaha.... SNEEK-CITY-WEEST-WEL
Ze zouden een 'Hoe&wat in het Sneekers' moeten maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |