Ook waar. Maar hoe zou dat nou komen? Ik kijk ook geen Roemeens voetbal. Het gaat om het feit dat vrouwenwielrennen amper belangstelling kent. Vrouwenvoetbal kent hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:04 schreef Horloge het volgende:
[..]
De reden dat ik het niet kijk, is omdat ik geen idee heb wat voor soort renners het allemaal zijn en hoe ik ze moet herkennen. Bij de mannen is dat niet al te moeilijk, en als je weet wie er rondrijden is het ook een stuk leuker om te volgen.
Zal nog lang te koop staanquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:56 schreef borisz het volgende:
Hans Klok morgen, zijn huis in Driehuis staat nog steeds te koop. http://www.funda.nl/koop/(...)weg-20/fotos/#foto-5
Ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk Hans KlokIk ben een keer naar zijn show geweest.
Ik ook, toen hij 'thuis' speelde in de schouwburg van IJmuidenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk Hans KlokIk ben een keer naar zijn show geweest.
Fijn theater ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee wij in Oss..goed is Hans hé en een knappe vent om te zien
Misschien kan Hans Klok 'm wegtoveren?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef Jac0bus het volgende:
Pff Lakeman komt ook. Kunnen ze hem geen spuitje geven?
Echt erg iddquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
Lakeman bewijst het gelijk van die schrijfster.
Hij heeft echt grootheidswaanzin.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
Lakeman bewijst het gelijk van die schrijfster.
Hij heeft echt grootheidswaanzin.
Heb je het bekeken?quote:
Omdat hij wat zat te grappen over dat het failliet van DSB juist goed was? Ik geef 'm daarin 100% gelijk.quote:
Jammer dat ze Freek de Jonge niet nog een keer uitnodigen met Peter R.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef golfer het volgende:
Peter Rudolf zit vanavond ook al bij DWDD.
Hij zal er wel gratis avondeten krijgen. Studio van P&W is gewoon twee trappen lopen van DWDD vandaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Een heel avondje Peter R. de Vries, hij zit zo ook al bij DWDD.
Hmm vandaar. Als er ergens gratis gegeten kan worden loopt Peter voorop.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:23 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hij zal er wel gratis avondeten krijgen. Studio van P&W is gewoon twee trappen lopen van DWDD vandaan
de manier waarop hij steeds zegt 'hand in broekje' bezorgt me ook de kriebelsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:11 schreef TNA het volgende:
Ik vind die Ramsey met zijn quasi-erudiete hoofd en taalgebruik net zo'n egocentrist als Peter R. de Vries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |