Rieu idd. Woont hier een stukje verderop bij de Sint Pietersberg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Rieu?
Mag toch hopen dat van Middelkoop een kleiner huisje heeft
Geen Irak en Afghanistan door elkaar halen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef Louis22 het volgende:
Geen woord over de legitimiteit of de zinvolheid van de missie
Voor Afghanistan viel meer te zeggen, maar daar is niet alles mee gezegd. Over de zinvolheid valt al helemaal een enorme boom op te zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geen Irak en Afghanistan door elkaar halen.
Yup, maar hij krijgt 't wel allemaal voor elkaar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een idioot blijft die Rieu toch eigenlijk.
Iddquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:49 schreef Horloge het volgende:
Wat is dat voor belachelijke uitspraak van Witteman?
Als je je huis laat fotograferen voor Funda, ga je er toch niet zelf opstaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:56 schreef borisz het volgende:
Hans Klok morgen, zijn huis in Driehuis staat nog steeds te koop. http://www.funda.nl/koop/(...)weg-20/fotos/#foto-5
De reden dat ik het niet kijk, is omdat ik geen idee heb wat voor soort renners het allemaal zijn en hoe ik ze moet herkennen. Bij de mannen is dat niet al te moeilijk, en als je weet wie er rondrijden is het ook een stuk leuker om te volgen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef Lagrinta het volgende:
Met alle respect, maar wielrennen is niet echt een vrouwensport. De manier van koersen is niet echt leuk om te zien. Damestennis is leuk om te zien, maar niet vanwege het spel. Alleen Henin tennist goed.
Sommige vrouwensporten zullen nooit een groot publiek krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |