Dat niet, maar zo'n optische illusie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is mijn werklaptop, is het NSFW?
Crap, de verkeerde link gepost. Ik zocht deze:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, er plonst er wel eentje de oceaan in. Lijkt net alsof ie probeert te steil op te stijgen en dan stalled? Of kan je mij als leek meer vertellen waarom het daar fout ging?
quote:
Nee, ik neem net mijn laatste slokje whisky. Ik ga zo slapen.quote:
Ik vrees voor je dat alleen de mensen in -> OUD hier medelijden mee hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 06:58 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
goedemorgen.....
wie wil mijn jongste zoon zeggen dat wakker worden om half 7 op zaterdag niet leuk is voor mama.....
Hij heeft zn grote broer ook wakker gemaakt... dus we zitten nu met zn drietjes beneden.
Damn, das dan wel een duur foutje zeg. Ik hoop niet dat de piloot van de 747 waar ik binnenkort in zit zo'n stunt wil uithalen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 04:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crap, de verkeerde link gepost. Ik zocht deze:
En ja, een stall tijdens de start. Te steil opgestegen.
Da's toch volkomen logischquote:Op zaterdag 20 maart 2010 06:58 schreef Diaan73 het volgende:![]()
goedemorgen.....
wie wil mijn jongste zoon zeggen dat wakker worden om half 7 op zaterdag niet leuk is voor mama.....
Hij heeft zn grote broer ook wakker gemaakt... dus we zitten nu met zn drietjes beneden.
Ik hoef geen medelijdenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat alleen de mensen in -> OUD hier medelijden mee hebben.
Ik schaar het in ieder geval onder de noemer 'eigen schuld, eigen keuze enz'
[..]
Damn, das dan wel een duur foutje zeg. Ik hoop niet dat de piloot van de 747 waar ik binnenkort in zit zo'n stunt wil uithalen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed bezig Diaan
Kopje thee dan maar?
[ afbeelding ]
Ha IARLquote:
Doei Jojoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben er weer weg van (niet dat ik erveel was) maar tot vanavond laat.
Ah Battlestar Galactica. Dat ken ik alleen met Face van the A-team erin. Ik zie nu dat Castillo van Miami Vice mee doet.quote:
Op het moment als beveiliging op de open dag in het ziekenhuis. Verder werk ik in de horeca...vanavond ook weerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat voor werk doe je eigenlijk DS?
Vanavond geen Maxima?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Op het moment als beveiliging op de open dag in het ziekenhuis. Verder werk ik in de horeca...vanavond ook weer, van 10 tot 04:00 whoehoe!
Misschien is de minima nu aan de beurt....quote:
Dat is waar..... Al moet ze wel elke dag wakker worden naast die bolle.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:53 schreef iamredleader het volgende:
De minima worden harder genaaid dan de maxima...
Nee dank je, ga vanavond liever naar de film of lekker op de bank hangen met wat popcornquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:54 schreef DiabloSam het volgende:
Nee geen maxima vanavond, gelukkig niet...vanavond Ezzentials geloof ik....www.p60.nl and see for yourself!
Welke film wil je zien?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee dank je, ga vanavond liever naar de film of lekker op de bank hangen met wat popcorn
Het doet me denken aan ons neefje J: "Jij kan goed voetballen voor een papa!"quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee dank je, ga vanavond liever naar de film of lekker op de bank hangen met wat popcorn
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:00 schreef DiabloSam het volgende:
Het doet me denken aan ons neefje J: "Jij kan goed voetballen voor een papa!"
je moet er een op de gastenlijst zettenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:57 schreef DiabloSam het volgende:
Ik kan minimaal een persoon gratis op de gastenlijst zetten
Weet nog niet, maar overweeg Avatarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke film wil je zien?
Shutter Island, Harry Brown, From Paris with love, The Blind Side en Crazy Heart zijn ook goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar overweeg Avatar
Geen mag uiteraard ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
je moet er een op de gastenlijst zettenOf mag geen een ook?
The Blind Side is echt een hele mooie film voor mannen en vrouwen. Met Sandra Bullock. Kost je 4,99 via UPC....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:17 schreef iamredleader het volgende:
Klinkt allemaal wel leuk, maar Tinuviel moet ook kunnen genieten
Ja dat is waar. Ik heb avatar nog niet gezien. ik denk ook niet dat het gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, Avatar "heb" ik al, dus de keus is vrij makkelijk
@DS: we komen over een uurtje even bij jullie thuis langs, ben je nog in het ziekenhuis?
Is het ook een schietstoel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag Jair's nieuwe autostoel geinstalleerd: Een Maxi Cosi Tobi in "tango-rood":
[ afbeelding ]
Ik ben om 16:10 thuis, maar ga zsm slapen, feel free to see if I'm still awake though. Ik moet vanavond ook weer werken van 10:00 tot 04:00 dus ik vandaar dat ik een tukje ga doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, Avatar "heb" ik al, dus de keus is vrij makkelijk
@DS: we komen over een uurtje even bij jullie thuis langs, ben je nog in het ziekenhuis?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het ook een schietstoel?
Niet te veel doen hoor.... anders ben je je no-claim kwijt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]nee, dat niet, maar hij zal wel heerlijk comfortabel zitten
En vanaf nu in de rij-richting, dus dat is ook fijn. Als ik dan over m'n schouder kijk, kan ik hem zien
Dan wellicht tot zometeenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:35 schreef DiabloSam het volgende:
Ik ben om 16:10 thuis, maar ga zsm slapen, feel free to see if I'm still awake though. Ik moet vanavond ook weer werken van 10:00 tot 04:00 dus ik vandaar dat ik een tukje ga doen
Mjah, heb nu 2 jaar no-claim, dus het "scheelt" nog niet zo veel. Mij gaat het veel meer om de inzittenden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Niet te veel doen hoor.... anders ben je je no-claim kwijt.
Wachten tot half zes en dan steeds aanbellen en via de telefoon hem proberen wakker te krijgen.quote:
ssstttt, niet vertellenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Wachten tot half zes en dan steeds aanbellen en via de telefoon hem proberen wakker te krijgen.
Moet je mijn gastoeter lenen?quote:
Ik las gast-toeterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet je mijn gastoeter lenen?
Dat is wel chique ja. Tegenwoordig denken mensen te vaak aan de materiele schade....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, heb nu 2 jaar no-claim, dus het "scheelt" nog niet zo veel. Mij gaat het veel meer om de inzittenden.
Hoorde trouwens van de week wel een tof verhaal. Rijke klant, dure auto's, zelfs een eigen chauffeur. Die was op een avond met "een van de" Ferrari's onderweg terug van een rit, en door een flinke regenbui was het glad -> aquaplanning -> Ferrari helemaal in de kreukels. Dus hij de baas bellen zo van "ja, het spijt me, maar je Ferrari is total loss". Wedervraag: "maar hoe is het met jou?" Vond ik wel
Mooi bakkie! Als ik ooit eens wat geld heb ga ik die Mustang kopen en opknappen.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben tenminste blij dat het "maar" een Ferrari is
Klant van me heeft afgelopen week een aanbetaling gedaan voor dit beest:
[ afbeelding ]
De Murcielago LP670. Instapmodel ongeveer een half miljoen Euro![]()
DOEN! Das vet leuk om wakker te worden met dat monster op m'n kamer, als ie maar van m'n gitaren afblijftquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik las gast-toeter
Nee dank je, ik laat Jair gewoon los in DS's kamer, kijken hoe snel hij weer uit bed is
* hamertje aan Jair geeft voor de gitaren.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:57 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
DOEN! Das vet leuk om wakker te worden met dat monster op m'n kamer, als ie maar van m'n gitaren afblijft
Zonder weet ie de gevoelige snaar van DS ook wel te raken gok ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* hamertje aan Jair geeft voor de gitaren.....
Damn, wat een kwaliteitspost.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hihi, ik heb me een keer in SEX gewaagd en mensen vinden mijn bijdrage goor
Waar smaakt sperma naar ?
Het feit dat die meid zich er wat van aan trekt maakt haar al bij voorbaat een stuk minder leuk.quote:Christina Curry is commentaar op uiterlijk zat
Uitgegeven: 20 maart 2010 20:30
Laatst gewijzigd: 20 maart 2010 20:30
AMSTERDAM – Christina Curry is het commentaar op haar uiterlijk zat. “Mijn neus, tanden, wangen en oren. Als ik dat allemaal laat veranderen, stoppen jullie dan eindelijk met mij lelijk te noemen?”, vraagt ze zich op haar twitter-pagina af.
De dochter van Patricia Paay en Adam Curry rept daarna zelfs over een extreme make-over.
“Een extreme make-over show? Ik voel me nu officieel ellendig omdat het woord lelijk uit jullie mond komt en dat ik dit gezicht heb”, aldus Curry.
Model
Eerder werd het 19-jarige model afgewezen voor de Britse variant van Benelux’ Next Top Model. Ze werd in eerste instantie wel uitgenodigd om langs te komen, maar bleek bij nader inzien toch te klein te zijn.
Denk het misschien is het besmettelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 00:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie het
Heeft iedereen last van een sociaal leven?
gelukkig was ik een paar dagen weg dus ik heb de epidemie gemistquote:Op zondag 21 maart 2010 00:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal ik mijn virusscanner maar eens updaten
van schoolquote:Op zondag 21 maart 2010 00:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan heb je mooi mazzel, wat was het? Een excursie?
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jullie mochen even in het zuiden kijken?
prima, lekker gewerkt vanavond, ff naar m'n stamkroeg geweest. Nu uurtje thuis of zo, mijn kussen hoor ik al roepen dus ik ga zo lekker slapen. Morgenochtend weer aan de arbeid.quote:
Hoe gaat het met de boom?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, eindelijk thuis
Gisteren een boom omgezaagd, daarna naar een 10 jarig jubileumfeest geweest dat weer veeeeels te gezellig was
Gepresenteerd door Lieke van Lexmond. Vervolgens Herman(van Idols) gehad, Wolter Kroes, Lange Frans(die te gast was maar spontaan op het podium ging battelen met een kennis van me en werknemer bij het bedrijf) en nog een paar vette nummers door Joris Lutz, en fotos door de huisfotograaf Joop van Tellingen
En vanavond naar het theater geweest om uit te kateren
Sven zegt: een oud vrouwtje helpen oversteken, terwijl ze dat niet wil.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Als iemand trouwens nog suggesties heeft om iets slechts te doen? Ik heb deze maand al 2x wat voor het goede doel gedaan en er moet natuurlijk wel een balans blijven
Wat heb je in Breda gedaan dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van school
amsterdam, den haag, rotterdam, breda, antwerpen
Redelijk dood en in stukkenquote:
Nee hoor, "slechts" 250-280 ofzo en een hoop ken ikquote:Leuke feestjes ga je naar toe. Was het voor een paar duizend man?
quote:En uiteraard goedemorgen![]()
Probeer het nog eensquote:Op zondag 21 maart 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
@Nembrionic: Je PM-box zit vol...
Dat is niet gemeen genoeg maar wel een beginquote:Op zondag 21 maart 2010 10:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven zegt: een oud vrouwtje helpen oversteken, terwijl ze dat niet wil.
Ja? Waarom?quote:Op zondag 21 maart 2010 10:58 schreef Soempie het volgende:
@ Nem, Alice in Wonderland viel mij enorm tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
En de jouwe? We wachten nog steeds op fotosquote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe was je vakantie?
Hoe heb je het gehad?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, daar zijn we weer...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ja? Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om het boek weer te lezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Jahoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Verder wel een leuke avond gehad Soemp?
En hoe gaat t verder? Al weer een beetje behoorlijk geslapen?
Ja ik snap je kritiek wel een beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Tenzij je in Brabant woontquote:
Lekker voetbalweer hierquote:
Foei! Het is al 1 dag lente!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen met schoonmaken
Kaldi is die koffiewinkel in Groningen?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oei, voorhoofdsholteontsteking!! Dat doet zeer!!!![]()
Nou, doe zo rustig als je kan dan, je moet natuurlijk energie verdelen tussen beter worden en studeren (neem ik aan), dus let goed op hoe je je voelt!
Ik ben een sollciitatiebrief aan het schrijven voor Kaldiik zou daar zoooooo graag gaan werken
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik snap je kritiek wel een beetjeIk heb de Disney film nooit gezien, maar het boek is ook niet zo zwart en grimmig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien grimmiger dan het Disneyverhaal, maar zeker niet zoals deze film.
Er zaten trouwens ontzettend veel kinderen in de zaal van een jaar of 6.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Wij zaten de hele tijd tijdens de film: "Dit is geen kinderfilmquote:Op zondag 21 maart 2010 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de Disney film nooit gezien, maar het boek is ook niet zo zwart en grimmig.Misschien grimmiger dan het Disneyverhaal, maar zeker niet zoals deze film.
Er zaten trouwens ontzettend veel kinderen in de zaal van een jaar of 6.
Even een post-it op je monitor hangenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel dat ik vandaag naar Utrecht ga. Damn, ik denk steeds dat het zaterdag is.
Nu vergeet ik het niet meer.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even een post-it op je monitor hangen
Leuk! Komt er nog een tweede dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gisteravond nog een date gehad, het was gezellig
Ja, hij is net bezig, maar ik zag nog net dat jojo iets zei over een date..quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hij is net bezig, maar ik zag nog net dat jojo iets zei over een date..
Eerste 3 dagen bewolkt met een pak sneeuw van 40cm op dinsdag, daarna alleen nog maar zon.quote:
Dat moet werken, heb in het verleden zo bestanden tussen 2 PC's uitgewisseld...quote:Op zondag 21 maart 2010 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een ander vraagej, kan je 2 computers 1:1 met een USB kabel verbinden of is er dan geen verbinding?
Ik begon om 9.30 uur al met de pre-ski...quote:Op zondag 21 maart 2010 14:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de welbekende apres ski (het enige onderdeel van het skieen dat ik beheers)
Zit me nog even af te vragen wat het doel van de koppeling is die je voor ogen hebt?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een ander vraagje, kan je 2 computers 1:1 met een USB kabel verbinden of is er dan geen verbinding?
Het zal wel niet, anders zou je ook geen 0-modem kabel nodig gehad hebben.
Nee. Daar bestaan wel speciale kabels voor (met een stuk techniek ertussen) maar usb werkt heel anders dan serieel dat deed.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een ander vraagje, kan je 2 computers 1:1 met een USB kabel verbinden of is er dan geen verbinding?
Het zal wel niet, anders zou je ook geen 0-modem kabel nodig gehad hebben.
Hmmm, heb daar jaren geleden een aparte USB-kabel voor gebruikt en een stukje software dat je op beide PC's moest plaatsen. Weet niet of het met een gewone USB-kabel ook lukt...quote:Op zondag 21 maart 2010 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb wel een draadloos netwerk thuis maar niet zo'n dure router, dus geen communicatie tussen computers mogelijk (toch?). Nu wil een redelijke hoeveelheid data overzetten van mijn laptop naar PC
USB is wel een seriële kabel, vandaar die Squote:Op zondag 21 maart 2010 14:56 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee. Daar bestaan wel speciale kabels voor (met een stuk techniek ertussen) maar usb werkt heel anders dan serieel dat deed.
Als je een netwerk hebt kun je idd gewoon bestanden heen en weer kopieren. Als beide pc's windows XP of vista/7 zijn (maw geljik aan elkaar) is het niet zo moeilijk en zou het als vanzelf moeten kunnen, alhoewel de UAC (user account control) van Vista/7 nog wel eens heel moeilijk wil doen voor leken
Kijk even hoe ver je komt en waar je hulp nodig hebt.
Usb is een host-initiated protocol en er bestonden ook seriele nullmodemkabelsquote:Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
USB is wel een seriële kabel, vandaar die S. Null-modem kabels maakten gebruik van de parallele poort
http://www.lammertbies.nl/comm/info/RS-232_null_modem.htmlquote:Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
USB is wel een seriële kabel, vandaar die S. Null-modem kabels maakten gebruik van de parallele poort
Dat lijkt me heel vet, ware het niet dat ik al m'n vakantieplannen even op de lange baan heb geschovenquote:
Trappen?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik had trouwens wel interesse in die stationsfiets gehad SoempHoe die in Groningen had moeten komen weet ik ook niet trouwens
quote:
Ik wil best een keer van Breda naar Groningen fietsen, maar dan wel op mijn eigen fietsquote:
Maandag komt een fokker erom, kans is natuurlijk nog aanwezig dat hij hem niet koopt, of niet komt opdagenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik had begrepen dattie al verkocht was?
Wij zijn vandaag thuisgebracht en met een auto-ambulance als aanhangerAuto is stoek, waterpomp doet het niet meer
Dat is toch geen uitdaging.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil best een keer van Breda naar Groningen fietsen, maar dan wel op mijn eigen fiets
We hebben al contact gehad met de monteur, die er zelf al flink van baalde dat de auto stuk was gegaan. Hoop dat het toch iets goedkoper uitvalt dan 150 euro eerlijk gezegd.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Maandag komt een fokker erom, kans is natuurlijk nog aanwezig dat hij hem niet koopt, of niet komt opdagenals dat het geval is laat ik het je direct weten. Je mag hem dan voor hetzelfde bedrag hebben als hij heeft betaald: 20 euro. Treinkaartje voor je fiets kost 6 euro, kun je er via de trein mee naar groningen rijden.
De waterpomp van de auto repareer je niet, die vervang je. Het is op zich een heel simpel klein dingetje, effectief gewoon een tandwiel aan de ene kant en een paar schoepen aan de binnenzijde, maar om erbij te komen moet de distributieriem van de motor verwijderd worden, en eigenlijk ook vervangen want een gebruikte riem terugzetten is slecht voor de riem.
Een distributieriem is vervelend en/of moeilijk, maar ligt wel aan het type auto dat je hebt. Sommigen zijn makkelijker te doen. Het hele geintje kost ongeveer 150 euro aan onderdelen, maar wel een paar uur werk, garages kunnen dus veel uitmaken, afhankelijk van hun uurloon
Om wat voor karretje gaat het?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We hebben al contact gehad met de monteur, die er zelf al flink van baalde dat de auto stuk was gegaan. Hoop dat het toch iets goedkoper uitvalt dan 150 euro eerlijk gezegd.
En wat betreft de fiets, ik hoorde net dat er hier nog een werkloze fiets staat
Renault 19 uit '91quote:
Jawel, het blijft een tyfuseindquote:
Trendy tentjequote:Op zondag 21 maart 2010 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is de &zoEen uitgaansgelegenheid?
Nieuw? Nu?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar verder wel ok was
Top Gear alarm (voor de liefhebbers)
BBC2
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Semi-trendy tentje met vervelend volk maar goeie dj over het algemeen
Geen last gehad van het volk, de dj op de eerste verdieping (hoe moet ik dat zien eigenlijkquote:
Ik zag het, wel een leuke aflevering evengoedquote:
Ik gaf 'm al een suggestie voor een test op Pfeiffer.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje Red, het lijkt bij jou elke week wel een uur eerder te worden
Gaat het wel goed als je zo moe bent?
Top gear bedoel je? Laatste aflevering van dit seizoen was op 3 januari al, vorige week was gewoon andere herhalingen. Nieuw seizoen moet nog komen. Je hebt dus niets gemistquote:Op zondag 21 maart 2010 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze zijn vanavond begonnen met de herhalingen zag ik. Wat dus betkent dat ik vorige week de laatste aflevering van dit seizoen heb gemist
ok, dacht dat ik laatst een nieuwe aflevering zag. Moet ik die vorig jaar gemist hebbenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Top gear bedoel je? Laatste aflevering van dit seizoen was op 3 januari al, vorige week was gewoon andere herhalingen. Nieuw seizoen moet nog komen. Je hebt dus niets gemist
Ben jij een Veentrapper?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Stadskanaal op SBS![]()
Bij mij in de buurt ergens
![]()
Ik volg alleen als je onderweg bent naar de koffie.quote:Op maandag 22 maart 2010 06:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk, m'n volgelingen zijn er alweer.
Goedemorgen volgelingen
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iedereen zit nog aan de koffie...
Hoe lang gaat het nog duren voordat het nieuwe seizoen komt?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef De_Hertog het volgende:
Top gear bedoel je? Laatste aflevering van dit seizoen was op 3 januari al, vorige week was gewoon andere herhalingen. Nieuw seizoen moet nog komen. Je hebt dus niets gemist
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef Etcetera het volgende:Ik las vanochtend nog in de Libelle dat wanneer je kinderen hebt je blij bent als je om 21:00 je ogen nog kunt open houden, moest meteen aan iarl denken
je was bij de kapper? Of ben je doelgroep?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef Etcetera het volgende:Ik las vanochtend nog in de Libelle dat wanneer je kinderen hebt je blij bent als je om 21:00 je ogen nog kunt open houden, moest meteen aan iarl denken
Ik lees het vanwege Jan, Jans en de Kinderenquote:Op maandag 22 maart 2010 09:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je was bij de kapper? Of ben je doelgroep?
Mjah, we hebben nog een paar jaartjes de tijdquote:Op maandag 22 maart 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik wens Tinuviel alvast succes voor als Jair gaat stappen, want het schijnt dat moeders dan niet kunnen slapen
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef Etcetera het volgende:Ik las vanochtend nog in de Libelle dat wanneer je kinderen hebt je blij bent als je om 21:00 je ogen nog kunt open houden, moest meteen aan iarl denken
Hoe slaapt Aviva op dit moment? Beetje de nacht door, of nog niet echt?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:12 schreef PhysicsRules het volgende:
![]()
En het kind wil dan nog wel om 22:30 nog een beetje drinken. Eurgh
De nachten gaan prima, alhoewel ze, geloof ik, zo af en toe wakker wordt omdat ze haar speentje kwijt is.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe slaapt Aviva op dit moment? Beetje de nacht door, of nog niet echt?
Juist.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Kreeg net een smsjes dat ik geniaal ben
quote:
Ja, weer terug en weer aan het werk.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
Heey MM, weer terug van vakantie!! Leuk gehad?
Dankjewel!
Had er ook al wat meer gehad: Bergen-Belsen, Auswitz, Westerbork en ook Theresienstadt.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik in 3 kampen geweest ben
Jan Jan en de Kinderenquote:Op maandag 22 maart 2010 09:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik lees het vanwege Jan, Jans en de Kinderen
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:22 schreef MadMaster het volgende:
Collega is afgelopen najaar naar Cambodja geweest.
Het schijnt dat de resten van de lichamen nog her en der langs de weg en in de velden (The Killing Fields) liggen...
T is best een grappige man, ik kon het altijd wel met m vinden, maar hij kan je de volgende dag op straat net zo goed niet herkennenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een leo dat hij er niet bij is. Kan je niet maken vind ik. Maar als ik het me goed herinner heb ik hier in het verleden al het eea over hem gelezen en kan je hem missen als kiespijn
Klopt. En de wel opgegraven resten liggen hier:quote:Op maandag 22 maart 2010 14:22 schreef MadMaster het volgende:
Collega is afgelopen najaar naar Cambodja geweest.
Het schijnt dat de resten van de lichamen nog her en der langs de weg en in de velden (The Killing Fields) liggen...
Wat me altijd opvalt in die kampen is de gebruikte term 'crematorium'.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben met school ooit in Sachsenhausen geweest. Luguber zooitje.
Nou, ik weet niet hoe het met andere kampen zit...maar in Sachsenhausen werden ook veel medische experimenten gedaan en daarna is er een crematorium gebouwd. O.a. om de proefkonijnen op te ruimen.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat me altijd opvalt in die kampen is de gebruikte term 'crematorium'.
De term 'gaskamers' of iets dergelijks gebruiken ze nooit, terwijl die crematoria toch vaak het eindpunt van de gaskamers waren...
Ik heb zulke beelden wel gezien in Sachsenhausen ja. Daar werden ook mensen in stukken gezaagd om te kijken hoe lang ze erover deden tot ze dood gingen en meer van dat soort troep.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Dachau was in eerste instantie een (werk)kamp voor politieke gevangenen (tegenstanders van het nazi-regime) en was niet zo zeer een vernietigingskamp, hoewel het wel degelijk gaskamers, pal naast de crematoria gevestigd in het zelfde gebouw, had.
Later werden er meerdere soorten gevangenen opgevangen, tot zo'n 60.000 tegelijk. Epidemieën braken daardoor uit met massale sterfte als gevolg. De doden werden via de crematoria 'opgeruimd'...
In Dachau hield men ook medische experimenten (o.a. het effect van over- en onderdruk op het menselijk hoofd/lichaam en de effecten van malaria en tyfus), waarvoor men 'speciale' mensen uit andere kampen importeerde. Gruwelijk als je de beelden ziet...
Ja toen wij gingen had ik nog niet geen mobiel. Ik had de 2e van de school.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen vrijdag waren er busladingen Duitse leerlingen van allerlei scholen in het kamp.
De leraren probeerden die kids te informeren over wat er zich in het kamp had afgespeeld, maar ik had het idee dat de leerlingen meer interesse hadden voor elkaar en hun mobiele telefoons.
Toch wel goed dat ze in ieder geval de moeite nemen om jongere Duitsers ook te confronteren met het verleden van hun land...
De omgeving van Ieper is echt de moeite waard. Het museum "Flanders Field", om 20.00 de Menenpoort, Tyne cot (Britse begraafplaats) en zeker Langemark (Duitse begraafplaats), Hill 60.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
WW 1 is behoorlijk interessant maar minder zichtbaar. Als je leet en ziet hoe nutteloos dat allemaal was dan krijg je eht helemaal koud. Als je in de omgeving van de voormalige loopgraven bent is er niet veel meer van te zien. Van WW II is nog veel meer te zien.
Ik kan Honfleur aanraden. Geweldige restaurantjes rond de oude haven.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de Fruit de Mer...
Tijdens mijn dienstplicht zijn we (tijdens een oefening in Duitsland) naar Bergen-Belsen geweest. De rondleiding kregen we van een oud SS kampbewaker. Het als gids werken was zijn manier van boetedoening.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zulke beelden wel gezien in Sachsenhausen ja. Daar werden ook mensen in stukken gezaagd om te kijken hoe lang ze erover deden tot ze dood gingen en meer van dat soort troep.
Ik denk dat iedereen die in een kamp is geweest zulke dingen wel gezien heeft.
Ik weet vooral nog hoe mijn lerares(een Duitse) liep te janken uit schaamte.
Ja, dat ken ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kan Honfleur aanraden. Geweldige restaurantjes rond de oude haven.
Luneberger heide?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijdens mijn dienstplicht zijn we (tijdens een oefening in Duitsland) naar Bergen-Belsen geweest. De rondleiding kregen we van een oud SS kampbewaker. Het als gids werken was zijn manier van boetedoening.
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luneberger heide?
Daar vandaan ben ik er toen ook geweest...
Heb daar één week gezeten in 1986.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Als afsluiting van één van SOMS oefening die ik in Duitland heb gehad.
Hier zeggen we dan: dat is je kwaaie gewetenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb daar één week gezeten in 1986.
En dan 's ochtends om 6.00 uur wakker schrikken van bulderende Leopard-tanks die hun oefeningen begonnen, erg fijn...
Als een baby van 1 maand zo schrikachtig is, is het dan ook haar gewetenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier zeggen we dan: dat is je kwaaie geweten
Babies zeggen over het algemeen niet dat ze zich rotgeschrokken zijn dus dan zeggen "wij" ook niets over het geweten.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Als een baby van 1 maand zo schrikachtig is, is het dan ook haar geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |