Damn, wat een kwaliteitspost.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hihi, ik heb me een keer in SEX gewaagd en mensen vinden mijn bijdrage goor
Waar smaakt sperma naar ?
Het feit dat die meid zich er wat van aan trekt maakt haar al bij voorbaat een stuk minder leuk.quote:Christina Curry is commentaar op uiterlijk zat
Uitgegeven: 20 maart 2010 20:30
Laatst gewijzigd: 20 maart 2010 20:30
AMSTERDAM – Christina Curry is het commentaar op haar uiterlijk zat. “Mijn neus, tanden, wangen en oren. Als ik dat allemaal laat veranderen, stoppen jullie dan eindelijk met mij lelijk te noemen?”, vraagt ze zich op haar twitter-pagina af.
De dochter van Patricia Paay en Adam Curry rept daarna zelfs over een extreme make-over.
“Een extreme make-over show? Ik voel me nu officieel ellendig omdat het woord lelijk uit jullie mond komt en dat ik dit gezicht heb”, aldus Curry.
Model
Eerder werd het 19-jarige model afgewezen voor de Britse variant van Benelux’ Next Top Model. Ze werd in eerste instantie wel uitgenodigd om langs te komen, maar bleek bij nader inzien toch te klein te zijn.
Denk het misschien is het besmettelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 00:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie het
Heeft iedereen last van een sociaal leven?
gelukkig was ik een paar dagen weg dus ik heb de epidemie gemistquote:Op zondag 21 maart 2010 00:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal ik mijn virusscanner maar eens updaten
van schoolquote:Op zondag 21 maart 2010 00:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan heb je mooi mazzel, wat was het? Een excursie?
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jullie mochen even in het zuiden kijken?
prima, lekker gewerkt vanavond, ff naar m'n stamkroeg geweest. Nu uurtje thuis of zo, mijn kussen hoor ik al roepen dus ik ga zo lekker slapen. Morgenochtend weer aan de arbeid.quote:
Hoe gaat het met de boom?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, eindelijk thuis
Gisteren een boom omgezaagd, daarna naar een 10 jarig jubileumfeest geweest dat weer veeeeels te gezellig was
Gepresenteerd door Lieke van Lexmond. Vervolgens Herman(van Idols) gehad, Wolter Kroes, Lange Frans(die te gast was maar spontaan op het podium ging battelen met een kennis van me en werknemer bij het bedrijf) en nog een paar vette nummers door Joris Lutz, en fotos door de huisfotograaf Joop van Tellingen
En vanavond naar het theater geweest om uit te kateren
Sven zegt: een oud vrouwtje helpen oversteken, terwijl ze dat niet wil.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Als iemand trouwens nog suggesties heeft om iets slechts te doen? Ik heb deze maand al 2x wat voor het goede doel gedaan en er moet natuurlijk wel een balans blijven
Wat heb je in Breda gedaan dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van school
amsterdam, den haag, rotterdam, breda, antwerpen
Redelijk dood en in stukkenquote:
Nee hoor, "slechts" 250-280 ofzo en een hoop ken ikquote:Leuke feestjes ga je naar toe. Was het voor een paar duizend man?
quote:En uiteraard goedemorgen![]()
Probeer het nog eensquote:Op zondag 21 maart 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
@Nembrionic: Je PM-box zit vol...
Dat is niet gemeen genoeg maar wel een beginquote:Op zondag 21 maart 2010 10:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven zegt: een oud vrouwtje helpen oversteken, terwijl ze dat niet wil.
Ja? Waarom?quote:Op zondag 21 maart 2010 10:58 schreef Soempie het volgende:
@ Nem, Alice in Wonderland viel mij enorm tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
En de jouwe? We wachten nog steeds op fotosquote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe was je vakantie?
Hoe heb je het gehad?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, daar zijn we weer...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ja? Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om het boek weer te lezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Jahoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Verder wel een leuke avond gehad Soemp?
En hoe gaat t verder? Al weer een beetje behoorlijk geslapen?
Ja ik snap je kritiek wel een beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Tenzij je in Brabant woontquote:
Lekker voetbalweer hierquote:
Foei! Het is al 1 dag lente!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen met schoonmaken
Kaldi is die koffiewinkel in Groningen?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oei, voorhoofdsholteontsteking!! Dat doet zeer!!!![]()
Nou, doe zo rustig als je kan dan, je moet natuurlijk energie verdelen tussen beter worden en studeren (neem ik aan), dus let goed op hoe je je voelt!
Ik ben een sollciitatiebrief aan het schrijven voor Kaldiik zou daar zoooooo graag gaan werken
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik snap je kritiek wel een beetjeIk heb de Disney film nooit gezien, maar het boek is ook niet zo zwart en grimmig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien grimmiger dan het Disneyverhaal, maar zeker niet zoals deze film.
Er zaten trouwens ontzettend veel kinderen in de zaal van een jaar of 6.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Wij zaten de hele tijd tijdens de film: "Dit is geen kinderfilmquote:Op zondag 21 maart 2010 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de Disney film nooit gezien, maar het boek is ook niet zo zwart en grimmig.Misschien grimmiger dan het Disneyverhaal, maar zeker niet zoals deze film.
Er zaten trouwens ontzettend veel kinderen in de zaal van een jaar of 6.
Even een post-it op je monitor hangenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel dat ik vandaag naar Utrecht ga. Damn, ik denk steeds dat het zaterdag is.
Nu vergeet ik het niet meer.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even een post-it op je monitor hangen
Leuk! Komt er nog een tweede dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gisteravond nog een date gehad, het was gezellig
Ja, hij is net bezig, maar ik zag nog net dat jojo iets zei over een date..quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hij is net bezig, maar ik zag nog net dat jojo iets zei over een date..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |