Dat niet, maar zo'n optische illusie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is mijn werklaptop, is het NSFW?
Crap, de verkeerde link gepost. Ik zocht deze:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, er plonst er wel eentje de oceaan in. Lijkt net alsof ie probeert te steil op te stijgen en dan stalled? Of kan je mij als leek meer vertellen waarom het daar fout ging?
quote:
Nee, ik neem net mijn laatste slokje whisky. Ik ga zo slapen.quote:
Ik vrees voor je dat alleen de mensen in -> OUD hier medelijden mee hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 06:58 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
goedemorgen.....
wie wil mijn jongste zoon zeggen dat wakker worden om half 7 op zaterdag niet leuk is voor mama.....
Hij heeft zn grote broer ook wakker gemaakt... dus we zitten nu met zn drietjes beneden.
Damn, das dan wel een duur foutje zeg. Ik hoop niet dat de piloot van de 747 waar ik binnenkort in zit zo'n stunt wil uithalen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 04:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crap, de verkeerde link gepost. Ik zocht deze:
En ja, een stall tijdens de start. Te steil opgestegen.
Da's toch volkomen logischquote:Op zaterdag 20 maart 2010 06:58 schreef Diaan73 het volgende:![]()
goedemorgen.....
wie wil mijn jongste zoon zeggen dat wakker worden om half 7 op zaterdag niet leuk is voor mama.....
Hij heeft zn grote broer ook wakker gemaakt... dus we zitten nu met zn drietjes beneden.
Ik hoef geen medelijdenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat alleen de mensen in -> OUD hier medelijden mee hebben.
Ik schaar het in ieder geval onder de noemer 'eigen schuld, eigen keuze enz'
[..]
Damn, das dan wel een duur foutje zeg. Ik hoop niet dat de piloot van de 747 waar ik binnenkort in zit zo'n stunt wil uithalen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed bezig Diaan
Kopje thee dan maar?
[ afbeelding ]
Ha IARLquote:
Doei Jojoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben er weer weg van (niet dat ik erveel was) maar tot vanavond laat.
Ah Battlestar Galactica. Dat ken ik alleen met Face van the A-team erin. Ik zie nu dat Castillo van Miami Vice mee doet.quote:
Op het moment als beveiliging op de open dag in het ziekenhuis. Verder werk ik in de horeca...vanavond ook weerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat voor werk doe je eigenlijk DS?
Vanavond geen Maxima?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Op het moment als beveiliging op de open dag in het ziekenhuis. Verder werk ik in de horeca...vanavond ook weer, van 10 tot 04:00 whoehoe!
Misschien is de minima nu aan de beurt....quote:
Dat is waar..... Al moet ze wel elke dag wakker worden naast die bolle.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:53 schreef iamredleader het volgende:
De minima worden harder genaaid dan de maxima...
Nee dank je, ga vanavond liever naar de film of lekker op de bank hangen met wat popcornquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:54 schreef DiabloSam het volgende:
Nee geen maxima vanavond, gelukkig niet...vanavond Ezzentials geloof ik....www.p60.nl and see for yourself!
Welke film wil je zien?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee dank je, ga vanavond liever naar de film of lekker op de bank hangen met wat popcorn
Het doet me denken aan ons neefje J: "Jij kan goed voetballen voor een papa!"quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee dank je, ga vanavond liever naar de film of lekker op de bank hangen met wat popcorn
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:00 schreef DiabloSam het volgende:
Het doet me denken aan ons neefje J: "Jij kan goed voetballen voor een papa!"
je moet er een op de gastenlijst zettenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:57 schreef DiabloSam het volgende:
Ik kan minimaal een persoon gratis op de gastenlijst zetten
Weet nog niet, maar overweeg Avatarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke film wil je zien?
Shutter Island, Harry Brown, From Paris with love, The Blind Side en Crazy Heart zijn ook goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar overweeg Avatar
Geen mag uiteraard ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
je moet er een op de gastenlijst zettenOf mag geen een ook?
The Blind Side is echt een hele mooie film voor mannen en vrouwen. Met Sandra Bullock. Kost je 4,99 via UPC....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:17 schreef iamredleader het volgende:
Klinkt allemaal wel leuk, maar Tinuviel moet ook kunnen genieten
Ja dat is waar. Ik heb avatar nog niet gezien. ik denk ook niet dat het gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, Avatar "heb" ik al, dus de keus is vrij makkelijk
@DS: we komen over een uurtje even bij jullie thuis langs, ben je nog in het ziekenhuis?
Is het ook een schietstoel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag Jair's nieuwe autostoel geinstalleerd: Een Maxi Cosi Tobi in "tango-rood":
[ afbeelding ]
Ik ben om 16:10 thuis, maar ga zsm slapen, feel free to see if I'm still awake though. Ik moet vanavond ook weer werken van 10:00 tot 04:00 dus ik vandaar dat ik een tukje ga doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, Avatar "heb" ik al, dus de keus is vrij makkelijk
@DS: we komen over een uurtje even bij jullie thuis langs, ben je nog in het ziekenhuis?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het ook een schietstoel?
Niet te veel doen hoor.... anders ben je je no-claim kwijt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]nee, dat niet, maar hij zal wel heerlijk comfortabel zitten
En vanaf nu in de rij-richting, dus dat is ook fijn. Als ik dan over m'n schouder kijk, kan ik hem zien
Dan wellicht tot zometeenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:35 schreef DiabloSam het volgende:
Ik ben om 16:10 thuis, maar ga zsm slapen, feel free to see if I'm still awake though. Ik moet vanavond ook weer werken van 10:00 tot 04:00 dus ik vandaar dat ik een tukje ga doen
Mjah, heb nu 2 jaar no-claim, dus het "scheelt" nog niet zo veel. Mij gaat het veel meer om de inzittenden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Niet te veel doen hoor.... anders ben je je no-claim kwijt.
Wachten tot half zes en dan steeds aanbellen en via de telefoon hem proberen wakker te krijgen.quote:
ssstttt, niet vertellenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Wachten tot half zes en dan steeds aanbellen en via de telefoon hem proberen wakker te krijgen.
Moet je mijn gastoeter lenen?quote:
Ik las gast-toeterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet je mijn gastoeter lenen?
Dat is wel chique ja. Tegenwoordig denken mensen te vaak aan de materiele schade....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, heb nu 2 jaar no-claim, dus het "scheelt" nog niet zo veel. Mij gaat het veel meer om de inzittenden.
Hoorde trouwens van de week wel een tof verhaal. Rijke klant, dure auto's, zelfs een eigen chauffeur. Die was op een avond met "een van de" Ferrari's onderweg terug van een rit, en door een flinke regenbui was het glad -> aquaplanning -> Ferrari helemaal in de kreukels. Dus hij de baas bellen zo van "ja, het spijt me, maar je Ferrari is total loss". Wedervraag: "maar hoe is het met jou?" Vond ik wel
Mooi bakkie! Als ik ooit eens wat geld heb ga ik die Mustang kopen en opknappen.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben tenminste blij dat het "maar" een Ferrari is
Klant van me heeft afgelopen week een aanbetaling gedaan voor dit beest:
[ afbeelding ]
De Murcielago LP670. Instapmodel ongeveer een half miljoen Euro![]()
DOEN! Das vet leuk om wakker te worden met dat monster op m'n kamer, als ie maar van m'n gitaren afblijftquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik las gast-toeter
Nee dank je, ik laat Jair gewoon los in DS's kamer, kijken hoe snel hij weer uit bed is
* hamertje aan Jair geeft voor de gitaren.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:57 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
DOEN! Das vet leuk om wakker te worden met dat monster op m'n kamer, als ie maar van m'n gitaren afblijft
Zonder weet ie de gevoelige snaar van DS ook wel te raken gok ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* hamertje aan Jair geeft voor de gitaren.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |