abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80021047
Ja, onthou maar, en doe een poging tot mishandeling bij je collega. Leuk joh.
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:41:41 #252
211797 Esses
Splendide mendax
pi_80021227
Zijn echt "leuke" grapjes -_-
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:41:59 #253
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_80021242
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Maitje het volgende:

[..]

Die ga ik onthouden!!
Het is ook best leuk zolang het goed gaat... Het probleem is alleen dat een hoop mensen op een bed gaan zitten en dan de voeten zeg maar schuin omhoog hebben staan onder de rand van het bed (ga maar eens op je bed zitten) met de achillespees aan de bovenkant en daar lazert dan de rand van het bed op met je eigen gewicht erbij... dat kan slecht aflopen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:23:02 #254
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_80023294
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het is ook best leuk zolang het goed gaat... Het probleem is alleen dat een hoop mensen op een bed gaan zitten en dan de voeten zeg maar schuin omhoog hebben staan onder de rand van het bed (ga maar eens op je bed zitten) met de achillespees aan de bovenkant en daar lazert dan de rand van het bed op met je eigen gewicht erbij... dat kan slecht aflopen.
Idd.. en dan is het dus niet leuk meer!

Er was eens....
  woensdag 7 april 2010 @ 14:55:33 #255
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_80043954
Ondanks de economische crisis en een bovenhangende bezuinigingswolk is deze jongen aangenomen voor de KOO Infanterie. Dus Breda, maak je borst maar nat

Enige is dat ik nog wel een paar kilootjes kwijt mag raken. Maar goed dat komt of in de komende vier maanden, of tijdens mijn opleiding wel
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  woensdag 7 april 2010 @ 15:15:38 #256
294271 drivehome
als je durft
pi_80044655
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef Vortix het volgende:
Ondanks de economische crisis en een bovenhangende bezuinigingswolk is deze jongen aangenomen voor de KOO Infanterie. Dus Breda, maak je borst maar nat

Enige is dat ik nog wel een paar kilootjes kwijt mag raken. Maar goed dat komt of in de komende vier maanden, of tijdens mijn opleiding wel
Proficiat! en tot augustus .
Drivehome kwam, drivehome zag, drivehome sprak typte
  woensdag 7 april 2010 @ 15:24:00 #257
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_80044979
Thanks, jij ook dan!
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  woensdag 7 april 2010 @ 17:15:55 #258
294271 drivehome
als je durft
pi_80049632
Ik heb trouwens nog steeds geen instructies of bericht gehad oid.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:39:04 #259
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_80052864
Is jouw veiligheidsonderzoek al afgerond? Denk dat ze wachten met het versturen van meldingsinstructies tot dt rond is of zo.
pi_80052947
Gefeliciteerd lui, ik ben gisteren ook definitief goedgekeurd. Officier der Mariniers, lang model met MBW!
Opkomst 17 augustus.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:55:13 #261
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_80053401
Beide gefeliciteerd!
Er was eens....
  woensdag 7 april 2010 @ 19:14:19 #262
294271 drivehome
als je durft
pi_80054173
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Vortix het volgende:
Is jouw veiligheidsonderzoek al afgerond? Denk dat ze wachten met het versturen van meldingsinstructies tot dt rond is of zo.
Maandje geleden nog niet, maar wordt wel eens tijd want ik weet al vanaf begin februari dat ik volledig goedgekeurd ben.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:50:46 #263
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_80065649
Vandaag op de terugweg meer zinnige dingen gedaan dan op het werk zelf

Oa. een collega geholpen die met pech langs de snelweg stond
  woensdag 7 april 2010 @ 22:53:39 #264
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_80065783
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:41 schreef UIM het volgende:
Gefeliciteerd lui, ik ben gisteren ook definitief goedgekeurd. Officier der Mariniers, lang model met MBW!
Opkomst 17 augustus.
Nice, succes!

Thanks Maitje
pi_80073923
Pff, laatst stad en land afgezocht naar een opsjas. (parkajas maar dan peppie).
Hadden ze alleen nog de engelse camouflage, je weet wel.. die camouflage met minimaal verschil. Een aantal collega's hadden die jas ook gewoon dus ik dacht laat ik hem ook maar aanschaffen.

Totdat we gister het veld ingingen en ik te horen kreeg dat die jas niet meer gedragen mag worden.. Als die sukkels dat nou eerder zeggen dat zoiets eraan zit te komen..
pi_80093478
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:06 schreef cw2cu het volgende:
Hadden ze alleen nog de engelse camouflage, je weet wel.. die camouflage met minimaal verschil. Een aantal collega's hadden die jas ook gewoon dus ik dacht laat ik hem ook maar aanschaffen.

Totdat we gister het veld ingingen en ik te horen kreeg dat die jas niet meer gedragen mag worden.. Als die sukkels dat nou eerder zeggen dat zoiets eraan zit te komen..
Laat me raden... KL?

Dit bewijst weer perfect dat het uiterlijk belangrijker is dan de functionaliteit...
pi_80093965
quote:

In t veld tijdens oefening mag je hem toch gewoon dragen?
Buiten de basis maakt t allemaal wat minder uit toch. Ik zie ze hier op oirschot vaak zat met een smock....
  donderdag 8 april 2010 @ 19:12:20 #268
211797 Esses
Splendide mendax
pi_80094147
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:53 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Laat me raden... KL?

Dit bewijst weer perfect dat het uiterlijk belangrijker is dan de functionaliteit...
Ik heb al eens eerder een betoog gehouden over de kracht van eenduidige uitstraling in een situatie waarin je binnen gezichtsafstand met je oppositie komt. Moet ik dit nogmaals herhalen, of kan je het weer voor je geest halen?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
  donderdag 8 april 2010 @ 19:14:14 #269
184568 elilim
videre nec videri
pi_80094211
Het is logisch dat je niet met een camopatroon van een andere natie mag rondwandelen ook al lijkt het veel op nl woodland. We zijn een proffessioneel leger, eenheid van tenue hoort daarbij. Dit zorgt ook voor duidelijkheid naar burgers waar je mee te maken krijgt tijdens operationele inzet.
Als je nu naar bijv Afganistan kijkt lopen we er af en toe bij als een bende huurlingen helemaal vergeleken met de bijv de yanken of britten die hun pgu verstrekking wel voor elkaar hebben.

Het is vwb CLAS een beetje jammer dat er niet altijd goed materiaal wordt verstrekt dat werkt eigen aanschaf in de hand.
De smockjas echter wordt tegenwoordig gewoon verstrekt aan eenheden die hem nodig hebben en het is een prima ding, helaas voor de kontlui die er peppi bij willen lopen die zullen hem nog zelf moeten aanschaffen.

Tot slot, vliegers die ook maar iets denken te begrijpen van CLAS kunnen beter het zwijgen ertoe doen.
  donderdag 8 april 2010 @ 19:15:37 #270
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_80094250
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik heb al eens eerder een betoog gehouden over de kracht van eenduidige uitstraling in een situatie waarin je binnen gezichtsafstand met je oppositie komt. Moet ik dit nogmaals herhalen, of kan je het weer voor je geest halen?
Juist Esses, we zijn geen Hutu of Tutsi leger.
Wat Lightning daarvan vind zal me eigenlijk worst wezen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 8 april 2010 @ 20:30:12 #271
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_80097557
quote:

Het is echt al een half jaar bekend dat de Smock jas van de britten niet gedragen mag worden, sommige eenheden tolereren het wel in het veld. Daarnaast vind ik net zoals anderen, dat eenheid van tenue erg belangrijk is. A. het ziet er anders niet uit ( we zijn toch prof's ) en B. er zit ook een gevaar aan, want je bent niet goed herkenbaar.

Volgens mij zit jij bij de Inf toch?? Dan zou je die jas toch verstrekt hebben moeten krijgen.
Ik als tanker heb er geen zak aan.. blijk ik wel meer opberg mogelijkheden nodig te hebben, laat ik mijn ma botvieren op mijn parka... kun je met een beetje naaimachine kunsten prima op uitleven.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 8 april 2010 @ 20:54:02 #272
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_80098810
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef Pumatje het volgende:
Volgens mij zit jij bij de Inf toch?? Dan zou je die jas toch verstrekt hebben moeten krijgen.
Ik als tanker heb er geen zak aan.. blijk ik wel meer opberg mogelijkheden nodig te hebben, laat ik mijn ma botvieren op mijn parka... kun je met een beetje naaimachine kunsten prima op uitleven.
Zit jij nu gewoon het bewust vernielen van defensie eigendommen te promoten?
  donderdag 8 april 2010 @ 21:01:12 #273
110987 ErwinRommel
pi_80099172
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zit jij nu gewoon het bewust vernielen van defensie eigendommen te promoten?
LOL. Vernielen vind ik het niet hoor.
In mijn tijd pasten we ook eigenhandig enkele zaken aan aan oa de Berghauss rugzak om er zo efficient mogelijk gebruik van te maken.
Evenals die zgn kleine rugzak. Daar zaten schotjes tussen. Haalden we er allemaal heel vakkundig uit want het hinderde ons in ons werk, met name in Bosnië als je je medic spul erin kwijt moet.
  donderdag 8 april 2010 @ 21:06:35 #274
211797 Esses
Splendide mendax
pi_80099457
't is wel degelijk vernieling c.q. verboden. Mja...
  donderdag 8 april 2010 @ 23:07:56 #275
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_80105729
Heb donderdag 17 juni vrij gekregen van mijn bijbaantje!

Dus morgen inschrijven voor voorlichting!! TOP!
Er was eens....
  donderdag 8 april 2010 @ 23:35:40 #276
211797 Esses
Splendide mendax
pi_80106905
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef Maitje het volgende:
Heb donderdag 17 juni vrij gekregen van mijn bijbaantje!

Dus morgen inschrijven voor voorlichting!! TOP!
PRIMA, dat is hartstikke mooi
pi_80106907
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef Esses het volgende:

[..]

Doesn't ring a bell.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:42:44 #278
211797 Esses
Splendide mendax
pi_80107242
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:35 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Doesn't ring a bell.
Nja, korte opsomming:

• Indruk op vijand maken, moraal verlagend

• Beperking mogelijkheid omkomen door friendly-fire

• Algemene professionele uitstraling

• Algemene herkenbaarheid door bv. lokale bevolking

Enz. enz. enz.
  • Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
    pi_80109760
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Het is echt al een half jaar bekend dat de Smock jas van de britten niet gedragen mag worden, sommige eenheden tolereren het wel in het veld. Daarnaast vind ik net zoals anderen, dat eenheid van tenue erg belangrijk is. A. het ziet er anders niet uit ( we zijn toch prof's ) en B. er zit ook een gevaar aan, want je bent niet goed herkenbaar.

Het is tegen mij pas geleden gezegd, en daarvoor heb ik het nieuws dat het verboden was waarschijnlijk gemist. Het ging mij erom dat ik gewoon een smockjas wilde, en aangezien sommige gasten die camo ook hadden heb ik hem ook gewoon gekocht.

Ja, ik zit bij de infanterie maar verstrekt worden? nee dat niet. KCT heeft ze wel maar volgens mij zie ik zowel luchtmobiel als pantserinfanterie nog steeds met de parka lopen.
    Even op intranet kijken morgen of ik het kan bestellen en/of hoeveel de kosten zijn.
      vrijdag 9 april 2010 @ 13:24:34 #280
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_80121202
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 01:02 schreef cw2cu het volgende:

[..]

Het is tegen mij pas geleden gezegd, en daarvoor heb ik het nieuws dat het verboden was waarschijnlijk gemist. Het ging mij erom dat ik gewoon een smockjas wilde, en aangezien sommige gasten die camo ook hadden heb ik hem ook gewoon gekocht.

Ja, ik zit bij de infanterie maar verstrekt worden? nee dat niet. KCT heeft ze wel maar volgens mij zie ik zowel luchtmobiel als pantserinfanterie nog steeds met de parka lopen.
    Even op intranet kijken morgen of ik het kan bestellen en/of hoeveel de kosten zijn.
    Als je op uitzending gaat krijg je deze wel aangereikt.
      vrijdag 9 april 2010 @ 17:41:09 #281
    110987 ErwinRommel
    pi_80130914
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef Esses het volgende:
    't is wel degelijk vernieling c.q. verboden. Mja...
    Goed officieel is het verboden cq het mag niet. Maar voor de operationele functionaliteit is het soms toch echt noodzakelijk zelf enkele aanpassingen aan het door Hare Majesteits verstrekte materiaal aan te passen

Een blikje schoensmeer in de fik zetten en dan snel weer het dekseltje erop zetten mag eigenlijk ook niet. Maar het gebeurd wel vaak (in mijn tijd dan). Kisten zien er dan nog strakker uit dan gewoonlijk.

Wij hadden vaak onze eigen aanpassingen.
    pi_80131742
    Die truc is nieuw voor mij
    Ik ken wel de truc om als je nog een klein beetje over hebt aan de randjes, om even het blik te verwarmen, zodat het smelt en je er kan er weer makkelijk bij
      vrijdag 9 april 2010 @ 18:21:46 #283
    13456 AchJa
    Shut up!!!
    pi_80132151
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 18:06 schreef Remco026 het volgende:
    Die truc is nieuw voor mij
    Ik ken wel de truc om als je nog een klein beetje over hebt aan de randjes, om even het blik te verwarmen, zodat het smelt en je er kan er weer makkelijk bij
    Schoenpoets brandt als een tierelier, was ook altijd handig om je oventje aan de gang te krijgen als het nat en kloteweer was. Wat we ook vaak deden was als het deksel er niet goed opgezeten had en de hele zooi uitgedroogd was, het gewoon in de fik steken, had je weer lekker vloeibaar spul.
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:04:45 #284
    110987 ErwinRommel
    pi_80133621
    Heh AchJa idd.
    Zo waren er wel meer trukjes. Het mocht niet maar toch deden we het best vaak. Losse flodders opensnijden en het kruit gebruiken voor het aanjagen van een vuurtje.

Een ander iets wat niet mocht/verboden was.
    Onze cie zat in het bos in de regen te wachten op de 4-tonners. Maar die kwamen maar niet. Was koud en nat. Dus wat doen we? Vuur maken.
    Nog voor de 4-tonners ons kwamen ophalen was de Kmar reeds ter plekke om verbaal op te maken voor het maken van een illegaal vuur

Sorry Esses
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:10:40 #285
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_80133825
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Schoenpoets brandt als een tierelier, was ook altijd handig om je oventje aan de gang te krijgen als het nat en kloteweer was. Wat we ook vaak deden was als het deksel er niet goed opgezeten had en de hele zooi uitgedroogd was, het gewoon in de fik steken, had je weer lekker vloeibaar spul.
    Jah, maar ik heb nooit echt gemerkt dat 't opfikken daadwerkelijk nut had bij het poetsen...
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:13:29 #286
    110987 ErwinRommel
    pi_80133914
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef Esses het volgende:

[..]

Jah, maar ik heb nooit echt gemerkt dat 't opfikken daadwerkelijk nut had bij het poetsen...
    Ik raad je het aan
    Het werkt echt.
    In plaats van de gebruikte panties van mams te gebruiken voldoet vloeibare schoenpoets nog beter aan de eisen van een onberispelijk gepoetste kist. Met name als je weer eens parade mag lopen. En dat gebeurde bij ons best vaak.

Het glimt als een natte Duitse helm
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:40:32 #287
    13456 AchJa
    Shut up!!!
    pi_80134990
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef Esses het volgende:

[..]

Het smeert wat lekkerder en dikker uit en droogt daarna ook wat sneller op zodat je wat eerder aan het uitpoetsen kunt beginnen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik het eigenlijk alleen maar gedaan heb met die volledig zwarte doosjes, dus niet met die bakjes van Kiwi die we tegenwoordig hebben.
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:49:25 #288
    88561 Lotusss
    Queen of Topic Kill
    pi_80135346
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Het glimt als een natte Duitse helm
    Dude....

Ik denk in beelden....
    -----------------------------------------------------
    So happy to show us, I ate the lotus
    ... and I feel fine.
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:51:45 #289
    110987 ErwinRommel
    pi_80135413
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het smeert wat lekkerder en dikker uit en droogt daarna ook wat sneller op zodat je wat eerder aan het uitpoetsen kunt beginnen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik het eigenlijk alleen maar gedaan heb met die volledig zwarte doosjes, dus niet met die bakjes van Kiwi die we tegenwoordig hebben.
    LOL die grote ronde blikken ja. Elke week ging er per pax wel een blik doorheen.
      vrijdag 9 april 2010 @ 20:37:09 #290
    253713 Maitje
    Hihi.. hai
    pi_80137426
    Jeuj!!

Vandaag laatste schooldag ever gehad . Niet te geloven wat er allemaal in 5 jaar is gebeurd. Anyhoe, we laten er geen gras over groeien .. net ingeschreven voor voorlichting 17 juni .

Gaat nu allemaal wel heul snel, maar kan niet wachten!
    Er was eens....
      vrijdag 9 april 2010 @ 20:44:03 #291
    110987 ErwinRommel
    pi_80137716
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 20:37 schreef Maitje het volgende:
    Jeuj!!

Vandaag laatste schooldag ever gehad . Niet te geloven wat er allemaal in 5 jaar is gebeurd. Anyhoe, we laten er geen gras over groeien .. net ingeschreven voor voorlichting 17 juni .

Mooi
    Een echte meid is op haar toekomst voorbereid

Waarom ga je geen poging proberen je rode baret te halen btw. Ben je helemaal elite onder het vrouwenkorps van de KL
      vrijdag 9 april 2010 @ 20:46:05 #292
    168091 Cobra4
    mr. Dkut
    pi_80137814
    Slecht nieuws voor de persoonlijke aanvulling van de rantsoenen tijdens oefeningen. De fabriek van Stegeman staat in de fik.
    "Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
      vrijdag 9 april 2010 @ 20:46:55 #293
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_80137843
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 20:37 schreef Maitje het volgende:
    Jeuj!!

Maar leuke laatste schooldag gehad dus?
      vrijdag 9 april 2010 @ 20:47:09 #294
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_80137853
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hmm bij Kiwi heb ik er nooit een voordeel bij gehad.
      vrijdag 9 april 2010 @ 20:48:29 #295
    168777 Rave_NL
    Obey the Dance Commander!
    pi_80137919
    Zo... Weer een week achter de rug...
    Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
    EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
    Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
      vrijdag 9 april 2010 @ 20:53:53 #296
    253713 Maitje
    Hihi.. hai
    pi_80138164
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Mooi
    Een echte meid is op haar toekomst voorbereid

Waarom ga je geen poging proberen je rode baret te halen btw. Ben je helemaal elite onder het vrouwenkorps van de KL
    Juist!

Nou, ik heb serieus aan infanterie gedacht . Maar toen ik hoorde dat ik cluster 4 moest halen, en 50 kilo op de rug moest gaan dragen.. (potver, dat is bijna mijn eigen gewicht) ben ik afgehaakt. Daarbij, mannen zijn prima.. maar hoef er niet 24/7 er in te zitten.. Mannen blijven mannen!

Maar geneeskunde is prima, heb er al een soort van achtergrond van dus moet hem gewoon worden!!
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 20:46 schreef Esses het volgende:

[..]

Maar leuke laatste schooldag gehad dus?
    De bel ging, en je kon mij echt opvegen. De laatste weken waren gewoon te stressvol. School vond het een leuk idee om alles op het laatste moment te doen ..
    Maar afscheid nemen voor lange tijd van je vriendinnen is gewoon vreemd.. Ik zie ze nog wel terug, maar zo dubbel!
    Er was eens....
      vrijdag 9 april 2010 @ 20:58:56 #297
    110987 ErwinRommel
    pi_80138405
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 20:53 schreef Maitje het volgende:

De bel ging, en je kon mij echt opvegen. De laatste weken waren gewoon te stressvol. School vond het een leuk idee om alles op het laatste moment te doen ..
    Wat denk je dat je kan verwachten in de AMO?
    Ja, plan gewijzigd, Romeo Delta!!!!!!!
      vrijdag 9 april 2010 @ 21:06:07 #298
    253713 Maitje
    Hihi.. hai
    pi_80138765
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wat denk je dat je kan verwachten in de AMO?
    Ja, plan gewijzigd, Romeo Delta!!!!!!!
    Nee, zeker niet gewijzigd. AMO is zeker niet te vergelijken met mijn school... . School en AMO kan gewoon niet vergeleken worden met elkaar..
    Er was eens....
    pi_80139298
    Omgaan met stress
    Omgaan met tijdsdruk
    Omgaan met onzekerheden

Dingen die duidelijk in je AMO voor gaan komen

Ik hoop dat je sollicitatie/keuringsprocedure een beetje snel gaat
      vrijdag 9 april 2010 @ 21:17:16 #300
    168091 Cobra4
    mr. Dkut
    pi_80139355
    En vergeet de cursus "Omgaan met teleurstellingen" (zonder certificaat) niet.
    "Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')