Het is ook best leuk zolang het goed gaat... Het probleem is alleen dat een hoop mensen op een bed gaan zitten en dan de voeten zeg maar schuin omhoog hebben staan onder de rand van het bed (ga maar eens op je bed zitten) met de achillespees aan de bovenkant en daar lazert dan de rand van het bed op met je eigen gewicht erbij... dat kan slecht aflopen.quote:
Idd.. en dan is het dus niet leuk meer!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook best leuk zolang het goed gaat... Het probleem is alleen dat een hoop mensen op een bed gaan zitten en dan de voeten zeg maar schuin omhoog hebben staan onder de rand van het bed (ga maar eens op je bed zitten) met de achillespees aan de bovenkant en daar lazert dan de rand van het bed op met je eigen gewicht erbij... dat kan slecht aflopen.
Proficiat! en tot augustusquote:Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef Vortix het volgende:
Ondanks de economische crisis en een bovenhangende bezuinigingswolk is deze jongen aangenomen voor de KOO Infanterie. Dus Breda, maak je borst maar nat
Enige is dat ik nog wel een paar kilootjes kwijt mag raken. Maar goed dat komt of in de komende vier maanden, of tijdens mijn opleiding wel
Maandje geleden nog niet, maar wordt wel eens tijd want ik weet al vanaf begin februari dat ik volledig goedgekeurd ben.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Vortix het volgende:
Is jouw veiligheidsonderzoek al afgerond? Denk dat ze wachten met het versturen van meldingsinstructies tot dt rond is of zo.
Nice, succes!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:41 schreef UIM het volgende:
Gefeliciteerd lui, ik ben gisteren ook definitief goedgekeurd. Officier der Mariniers, lang model met MBW!
Opkomst 17 augustus.
Laat me raden... KL?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:06 schreef cw2cu het volgende:
Pff, laatst stad en land afgezocht naar een opsjas. (parkajas maar dan peppie).
Hadden ze alleen nog de engelse camouflage, je weet wel.. die camouflage met minimaal verschil. Een aantal collega's hadden die jas ook gewoon dus ik dacht laat ik hem ook maar aanschaffen.
Totdat we gister het veld ingingen en ik te horen kreeg dat die jas niet meer gedragen mag worden.. Als die sukkels dat nou eerder zeggen dat zoiets eraan zit te komen..
In t veld tijdens oefening mag je hem toch gewoon dragen?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:06 schreef cw2cu het volgende:
Hadden ze alleen nog de engelse camouflage, je weet wel.. die camouflage met minimaal verschil. Een aantal collega's hadden die jas ook gewoon dus ik dacht laat ik hem ook maar aanschaffen.
Totdat we gister het veld ingingen en ik te horen kreeg dat die jas niet meer gedragen mag worden.. Als die sukkels dat nou eerder zeggen dat zoiets eraan zit te komen..
Ik heb al eens eerder een betoog gehouden over de kracht van eenduidige uitstraling in een situatie waarin je binnen gezichtsafstand met je oppositie komt. Moet ik dit nogmaals herhalen, of kan je het weer voor je geest halen?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Laat me raden... KL?
Dit bewijst weer perfect dat het uiterlijk belangrijker is dan de functionaliteit...
Juist Esses, we zijn geen Hutu of Tutsi leger.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder een betoog gehouden over de kracht van eenduidige uitstraling in een situatie waarin je binnen gezichtsafstand met je oppositie komt. Moet ik dit nogmaals herhalen, of kan je het weer voor je geest halen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:06 schreef cw2cu het volgende:
Zit jij nu gewoon het bewust vernielen van defensie eigendommen te promoten?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef Pumatje het volgende:
Volgens mij zit jij bij de Inf toch?? Dan zou je die jas toch verstrekt hebben moeten krijgen.
Ik als tanker heb er geen zak aan.. blijk ik wel meer opberg mogelijkheden nodig te hebben, laat ik mijn ma botvieren op mijn parka... kun je met een beetje naaimachine kunsten prima op uitleven.
LOL. Vernielen vind ik het niet hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit jij nu gewoon het bewust vernielen van defensie eigendommen te promoten?
PRIMA, dat is hartstikke mooiquote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef Maitje het volgende:Heb donderdag 17 juni vrij gekregen van mijn bijbaantje!
Dus morgen inschrijven voor voorlichting!! TOP!
Doesn't ring a bell.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder een betoog gehouden over de kracht van eenduidige uitstraling in een situatie waarin je binnen gezichtsafstand met je oppositie komt. Moet ik dit nogmaals herhalen, of kan je het weer voor je geest halen?
Nja, korte opsomming:quote:
Het is tegen mij pas geleden gezegd, en daarvoor heb ik het nieuws dat het verboden was waarschijnlijk gemist. Het ging mij erom dat ik gewoon een smockjas wilde, en aangezien sommige gasten die camo ook hadden heb ik hem ook gewoon gekocht.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Het is echt al een half jaar bekend dat de Smock jas van de britten niet gedragen mag worden, sommige eenheden tolereren het wel in het veld. Daarnaast vind ik net zoals anderen, dat eenheid van tenue erg belangrijk is. A. het ziet er anders niet uit ( we zijn toch prof's ) en B. er zit ook een gevaar aan, want je bent niet goed herkenbaar.
Volgens mij zit jij bij de Inf toch?? Dan zou je die jas toch verstrekt hebben moeten krijgen.
Ik als tanker heb er geen zak aan.. blijk ik wel meer opberg mogelijkheden nodig te hebben, laat ik mijn ma botvieren op mijn parka... kun je met een beetje naaimachine kunsten prima op uitleven.
Als je op uitzending gaat krijg je deze wel aangereikt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:02 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Het is tegen mij pas geleden gezegd, en daarvoor heb ik het nieuws dat het verboden was waarschijnlijk gemist. Het ging mij erom dat ik gewoon een smockjas wilde, en aangezien sommige gasten die camo ook hadden heb ik hem ook gewoon gekocht.
Ja, ik zit bij de infanterie maar verstrekt worden? nee dat niet. KCT heeft ze wel maar volgens mij zie ik zowel luchtmobiel als pantserinfanterie nog steeds met de parka lopen.
Even op intranet kijken morgen of ik het kan bestellen en/of hoeveel de kosten zijn.
Goed officieel is het verboden cq het mag niet. Maar voor de operationele functionaliteit is het soms toch echt noodzakelijk zelf enkele aanpassingen aan het door Hare Majesteits verstrekte materiaal aan te passenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef Esses het volgende:
't is wel degelijk vernieling c.q. verboden. Mja...
Schoenpoets brandt als een tierelier, was ook altijd handig om je oventje aan de gang te krijgen als het nat en kloteweer was. Wat we ook vaak deden was als het deksel er niet goed opgezeten had en de hele zooi uitgedroogd was, het gewoon in de fik steken, had je weer lekker vloeibaar spul.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:06 schreef Remco026 het volgende:
Die truc is nieuw voor mij
Ik ken wel de truc om als je nog een klein beetje over hebt aan de randjes, om even het blik te verwarmen, zodat het smelt en je er kan er weer makkelijk bij
Jah, maar ik heb nooit echt gemerkt dat 't opfikken daadwerkelijk nut had bij het poetsen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schoenpoets brandt als een tierelier, was ook altijd handig om je oventje aan de gang te krijgen als het nat en kloteweer was. Wat we ook vaak deden was als het deksel er niet goed opgezeten had en de hele zooi uitgedroogd was, het gewoon in de fik steken, had je weer lekker vloeibaar spul.
Ik raad je het aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Jah, maar ik heb nooit echt gemerkt dat 't opfikken daadwerkelijk nut had bij het poetsen...
Het smeert wat lekkerder en dikker uit en droogt daarna ook wat sneller op zodat je wat eerder aan het uitpoetsen kunt beginnen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Jah, maar ik heb nooit echt gemerkt dat 't opfikken daadwerkelijk nut had bij het poetsen...
Dude....quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het glimt als een natte Duitse helm![]()
LOL die grote ronde blikken ja. Elke week ging er per pax wel een blik doorheen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het smeert wat lekkerder en dikker uit en droogt daarna ook wat sneller op zodat je wat eerder aan het uitpoetsen kunt beginnen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik het eigenlijk alleen maar gedaan heb met die volledig zwarte doosjes, dus niet met die bakjes van Kiwi die we tegenwoordig hebben.
Mooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:37 schreef Maitje het volgende:Jeuj!!
Vandaag laatste schooldag ever gehad. Niet te geloven wat er allemaal in 5 jaar is gebeurd. Anyhoe, we laten er geen gras over groeien
.. net ingeschreven voor voorlichting 17 juni
.
Gaat nu allemaal wel heul snel, maar kan niet wachten!
Maar leuke laatste schooldag gehad dus?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:37 schreef Maitje het volgende:Jeuj!!
Vandaag laatste schooldag ever gehad. Niet te geloven wat er allemaal in 5 jaar is gebeurd. Anyhoe, we laten er geen gras over groeien
.. net ingeschreven voor voorlichting 17 juni
.
Gaat nu allemaal wel heul snel, maar kan niet wachten!
Hmm bij Kiwi heb ik er nooit een voordeel bij gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het smeert wat lekkerder en dikker uit en droogt daarna ook wat sneller op zodat je wat eerder aan het uitpoetsen kunt beginnen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik het eigenlijk alleen maar gedaan heb met die volledig zwarte doosjes, dus niet met die bakjes van Kiwi die we tegenwoordig hebben.
Juist!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi
Een echte meid is op haar toekomst voorbereid
Waarom ga je geen poging proberen je rode baret te halen btw. Ben je helemaal elite onder het vrouwenkorps van de KL![]()
De bel ging, en je kon mij echt opvegen. De laatste weken waren gewoon te stressvol. School vond het een leuk idee om alles op het laatste moment te doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar leuke laatste schooldag gehad dus?
Wat denk je dat je kan verwachten in de AMO?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:53 schreef Maitje het volgende:
De bel ging, en je kon mij echt opvegen. De laatste weken waren gewoon te stressvol. School vond het een leuk idee om alles op het laatste moment te doen..
Nee, zeker niet gewijzigd. AMO is zeker niet te vergelijken met mijn school...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat denk je dat je kan verwachten in de AMO?
Ja, plan gewijzigd, Romeo Delta!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |