Het is ook best leuk zolang het goed gaat... Het probleem is alleen dat een hoop mensen op een bed gaan zitten en dan de voeten zeg maar schuin omhoog hebben staan onder de rand van het bed (ga maar eens op je bed zitten) met de achillespees aan de bovenkant en daar lazert dan de rand van het bed op met je eigen gewicht erbij... dat kan slecht aflopen.quote:
Idd.. en dan is het dus niet leuk meer!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook best leuk zolang het goed gaat... Het probleem is alleen dat een hoop mensen op een bed gaan zitten en dan de voeten zeg maar schuin omhoog hebben staan onder de rand van het bed (ga maar eens op je bed zitten) met de achillespees aan de bovenkant en daar lazert dan de rand van het bed op met je eigen gewicht erbij... dat kan slecht aflopen.
Proficiat! en tot augustusquote:Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef Vortix het volgende:
Ondanks de economische crisis en een bovenhangende bezuinigingswolk is deze jongen aangenomen voor de KOO Infanterie. Dus Breda, maak je borst maar nat
Enige is dat ik nog wel een paar kilootjes kwijt mag raken. Maar goed dat komt of in de komende vier maanden, of tijdens mijn opleiding wel
Maandje geleden nog niet, maar wordt wel eens tijd want ik weet al vanaf begin februari dat ik volledig goedgekeurd ben.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Vortix het volgende:
Is jouw veiligheidsonderzoek al afgerond? Denk dat ze wachten met het versturen van meldingsinstructies tot dt rond is of zo.
Nice, succes!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:41 schreef UIM het volgende:
Gefeliciteerd lui, ik ben gisteren ook definitief goedgekeurd. Officier der Mariniers, lang model met MBW!
Opkomst 17 augustus.
Laat me raden... KL?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:06 schreef cw2cu het volgende:
Pff, laatst stad en land afgezocht naar een opsjas. (parkajas maar dan peppie).
Hadden ze alleen nog de engelse camouflage, je weet wel.. die camouflage met minimaal verschil. Een aantal collega's hadden die jas ook gewoon dus ik dacht laat ik hem ook maar aanschaffen.
Totdat we gister het veld ingingen en ik te horen kreeg dat die jas niet meer gedragen mag worden.. Als die sukkels dat nou eerder zeggen dat zoiets eraan zit te komen..
In t veld tijdens oefening mag je hem toch gewoon dragen?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:06 schreef cw2cu het volgende:
Hadden ze alleen nog de engelse camouflage, je weet wel.. die camouflage met minimaal verschil. Een aantal collega's hadden die jas ook gewoon dus ik dacht laat ik hem ook maar aanschaffen.
Totdat we gister het veld ingingen en ik te horen kreeg dat die jas niet meer gedragen mag worden.. Als die sukkels dat nou eerder zeggen dat zoiets eraan zit te komen..
Ik heb al eens eerder een betoog gehouden over de kracht van eenduidige uitstraling in een situatie waarin je binnen gezichtsafstand met je oppositie komt. Moet ik dit nogmaals herhalen, of kan je het weer voor je geest halen?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Laat me raden... KL?
Dit bewijst weer perfect dat het uiterlijk belangrijker is dan de functionaliteit...
Juist Esses, we zijn geen Hutu of Tutsi leger.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder een betoog gehouden over de kracht van eenduidige uitstraling in een situatie waarin je binnen gezichtsafstand met je oppositie komt. Moet ik dit nogmaals herhalen, of kan je het weer voor je geest halen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:06 schreef cw2cu het volgende:
Zit jij nu gewoon het bewust vernielen van defensie eigendommen te promoten?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef Pumatje het volgende:
Volgens mij zit jij bij de Inf toch?? Dan zou je die jas toch verstrekt hebben moeten krijgen.
Ik als tanker heb er geen zak aan.. blijk ik wel meer opberg mogelijkheden nodig te hebben, laat ik mijn ma botvieren op mijn parka... kun je met een beetje naaimachine kunsten prima op uitleven.
LOL. Vernielen vind ik het niet hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit jij nu gewoon het bewust vernielen van defensie eigendommen te promoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |