Ze is hartstikke hot en de combi met Beyonce is ook wel aardig, maar ik vind de plaat behoorlijk irritantquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En ze draaien hem gewoon terwijl in M2 hij helemaal wordt afgebrand...![]()
M2 = MetMichiel? Daar wordt 'ie juist best vaak gedraaid, omdat Michiel 'm zelf ook best leuk vind.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maar.. M2?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, maar als de plaat irritant is, draai hem dan nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is hartstikke hot en de combi met Beyonce is ook wel aardig, maar ik vind de plaat behoorlijk irritant.
Tsja, maar er zijn er genoeg die het wel leuk vindenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, maar als de plaat irritant is, draai hem dan niet![]()
Ja, M2 is met Michiel
Dit begint onderhand wel op spam te lijkenquote:
nou dan blijft er weinig goede muziek over...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
Mogen er alleen (ex) Megahits gedraaid worden vanavond ?
Dan mag Valensia van Gaia dus ook gedraaid worden, want dat was megahit in week 44 van 1993.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
Mogen er alleen (ex) Megahits gedraaid worden vanavond ?
Maar het hoeft nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan mag Valensia van Gaia dus ook gedraaid worden, want dat was megahit in week 44 van 1993.
die is tofffffffffffquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan mag Valensia van Gaia dus ook gedraaid worden, want dat was megahit in week 44 van 1993.
Haha,hoe kom je daar zo snel op,quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me op dat Ekdom geregeld het eerste uur van Ekstra weekend een nieuwe dance kneiter draait.quote:
Dansten ze niet van je bord af?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]vandaag weer 2 gehad. 1 met salami en 1 met mozarella. Heerlijk! Alles kids MaW?
Dat doet ' ie goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Valt me op dat Ekdom geregeld het eerste uur van Ekstra weekend een nieuwe dance kneiter draait.
Oeh! die is ook prettig inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dansten ze niet van je bord af?![]()
Ik heb ook pizza bolognese op, lekker hoor.
Ik gebruik gewoon Windows Mediaplayer icm. Gadwin Printscreen. Werkt prima.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:57 schreef gerbenp het volgende:
Waarom zijn mijn screencaps zo onduidelijk (VLC) - en weet iemand nog een alternatief?
Gaat ondertussen weer prima, even terugslag gehad van omschakeling van kwart voor 6 opstaan en gaan rijden ipv 8 uur opstaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]vandaag weer 2 gehad. 1 met salami en 1 met mozarella. Heerlijk! Alles kids MaW?
De mix van vanmiddag bij paul was uberstoer vandaag , heb echt zitten springen in de autoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat doet ' ie goedVooral het eind klonk ook wel erg prettig. Weet de titel niet, maar volgens mij staat ' ie niet op de Freak11 lijst.
Stond je in de laadruimte van een vrachtwagen dan ofzo ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De mix van vanmiddag bij paul was uberstoer vandaag , heb echt zitten springen in de auto
Slechte veringquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stond je in de laadruimte van een vrachtwagen dan ofzo ?
(nog nooit iemand zien springen in een auto)
Voicelift zit nog wel wat rek in vind ik, Het geheime woord vind ik juist niks meer aan... behalve jalalala danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Voicelift is de humor al een flinke tijd uit. Tijd voor een nieuw item,,
Pfff vreselijk vroeg tijdstip. Kan me voorstellen dat je daar even flink aan moet wennen. Heb het zelf 1x per week, maar ik vind het echt niets. Ben ook geen ochtendmensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat ondertussen weer prima, even terugslag gehad van omschakeling van kwart voor 6 opstaan en gaan rijden ipv 8 uur opstaan
Niet gehoord want Bart zat erquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De mix van vanmiddag bij paul was uberstoer vandaag , heb echt zitten springen in de auto
aaaaaaaaahahahhahahahahahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Mooi man!
[ afbeelding ]
Veenstra Veenstra oldskool
Het nieuws op de radio gaat gewoon door hoor, maar voor TV gaan ze in de studio nog even door.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:01 schreef RaakKinderCola het volgende:
haha ze zijn zo druk bezig met feesten, dan ze het nieuws vergeten!
In België zou dit echt niet gebeuren, daar is het nieuws heilig
Het dekstempel bedoel jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:02 schreef alors het volgende:
ah ze is inclusief ordinair kontgewei, het zal ook eens niet
dit is backstage, die slaat het nieuws en reclame overquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:01 schreef RaakKinderCola het volgende:
haha ze zijn zo druk bezig met feesten, dan ze het nieuws vergeten!
In België zou dit echt niet gebeuren, daar is het nieuws heilig
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef Againzender het volgende:
GoedeMIDDAG!
Huiswerk voor de kids: tekeningen voor Gerard & Michiel maken.
nog altijd beter dan zo'n berenvel van die vent netquote:
Hoiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 tijdelijk pauze neemt. Hij heeft andere dingen aan zijn hoofd...
ik doe aan audio-only vanavond gelukkig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog altijd beter dan zo'n berenvel van die vent net
daar mag je idd blij mee zjnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe aan audio-only vanavond gelukkig.
1 van de betere mixen van Sandstormquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:22 schreef Againzender het volgende:
Loopt best leuk deze mix
Echt heel goed inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat is de playlist van Der Rudy trouwens weer fan-tas-tisch vanavond zeg
En The Strokes niet te vergeten, ook zo'n topplaatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt heel goed inderdaad. Begin van de show is direct erg fijn en weer eens een toffe track van M.I.A op de lijst.
Echt wel ! Somedayquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
En The Strokes niet te vergeten, ook zo'n topplaat
iedereen is vast op zoek naar Jody Bernal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef alors het volgende:
oh mn epische reeks wordt onderbroken...
wat is het hier fakking dood
Och, 't is altijd nog beter dan 'Putjesscheppen en Psychologie'.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef alors het volgende:
'Kunst en Economie' als studieze verzinnen wat tegenwoordig
Zeker HBOquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef alors het volgende:
'Kunst en Economie' als studieze verzinnen wat tegenwoordig
Rustig iddquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef alors het volgende:
oh mn epische reeks wordt onderbroken...
wat is het hier fakking dood
quote:22-23
The Black Kids – I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You
Kate Nash – Doo Wah Doo
Stereophonics – Innocent
Lindstrom & Christabelle – Lovesick
Breeders – Cannonball
Opposites – Licht Uit
David Guetta ft Kid Cudi – Memories
Want Want – Live in de studio
Madcon – Beggin'
Vampire Weekend – Giving Up The Gun
The Strokes – Someday
Jon Bakker FM, hij houd em keihard!!!quote:
de officiele clip, komt op het 3FM kanaal. Zal wel wat materiaal uit de uitzending proberen nog vanavond op te nemen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:05 schreef AapjeAapje het volgende:
FFFFFUUUUUUUUUUU!![]()
![]()
![]()
![]()
nou heb ik die kessie kennò dus gemist hè!!
welke youtube accounts moet ik in the holes gaan houden voor video?
Deze quote ik graag evenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:11 schreef Sersjee het volgende:
Ik vinnem leuk, die nieuwe Kate Nash!
True, maar et word wel een tijd voor een nieuwe single, staan een aantal leuke singles op dat album, en allemaal radiowaardig dus waarom nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, deze van de Stereophonics verveelt echt nog lang niet
En die quote ik dan graag even!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, deze van de Stereophonics verveelt echt nog lang niet
Dat is vroeg voor de zaterdag ! Trusten + sterkte morgenvroegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef Brennel het volgende:
Ik ben nogal afwezig geweest vanavond, en ga jullie alweer verlaten, om 5.35 mag ik er alweer uit![]()
Could you be the one zal wsl. de nieuwe single gaan worden. Althans, die plaat is een klein maandje geleden uitgebracht in de UK. Duurt dus nog wel een paar maand tot de nieuwe single hier zal verschijnenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
True, maar et word wel een tijd voor een nieuwe single, staan een aantal leuke singles op dat album, en allemaal radiowaardig dus waarom niet
Maar ik heb vandaag een badeend gewonnen, dus ik winquote:
Ok, dan.. leuke keuze maar niet de beste moet ik zeggen.. had liever Beerbotlle gehadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is vroeg voor de zaterdag ! Trusten + sterkte morgenvroeg![]()
[..]
Could you be the one zal wsl. de nieuwe single gaan worden. Althans, die plaat is een klein maandje geleden uitgebracht in de UK. Duurt dus nog wel een paar maand tot de nieuwe single hier zal verschijnen.
Hoeveel van die dingen heb je al wel niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag een badeend gewonnen, dus ik win
En juist daarom gebruik ik het dus zelf ook. Scheelt een hoop tijd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf, dat Cut Assistant programma is echt rete handig, scheelt me echt upload tijd en render tijd
Ja, die is erg prettig inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ok, dan.. leuke keuze maar niet de beste moet ik zeggen.. had liever Beerbotlle gehad
zou kunne, is met Mumford And Sons volgens mij ook gebeurdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, die is erg prettig inderdaad. Wie weet pakken ze het hier wel anders aan en wordt die plaat de 2e single.
" Jeuk aan de billen ". Blijft grappig..
Merk het inderdaad, uploaden was zo gepieptquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En juist daarom gebruik ik het dus zelf ook. Scheelt een hoop tijd.
Dit wordt de 3e badeend, dat valt nog best mee!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je al wel niet?. Maar daar kan ik idd niet tegenop
Het uploaden duurt bij mij nog het langste, want ik heb hier maar 1 mbit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Merk het inderdaad, uploaden was zo gepiept
Same herequote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het uploaden duurt bij mij nog het langste, want ik heb hier maar 1 mbit.
uuhhm dat valt inderdaad nog best wel mee, maar nog altijd een stuk meer dan ondergetekendequote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit wordt de 3e badeend, dat valt nog best mee!
(en dan tel ik die 5 badeendsleutelhangers niet mee natuurlijk)
zolang je niet naar de tekst luistert is het een leuk nummer jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Here we go ! in het kader van milieubewust bezig doe ik even het Licht uit! Maar het geluid wel extra hard
Haha die tekst idd. Ach, de beat maakt veel goed en dit rap stukje klinkt eigenlijk best goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
zolang je niet naar de tekst luistert is het een leuk nummer ja
Moi gerbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:37 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga maar weer eens, in het kader van gezellig zijn..
EW heb je best weinig aan gemist, Que Si Que No ding was een kwartiertje leuk, maar dat was et ook welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Ben btw net weer van mn werk, en ik zie dat ik best wel wat leuks gemist heb![]()
Ja oke, ik doelde ook meer op DERR RUDDDY!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
EW heb je best weinig aan gemist, Que Si Que No ding was een kwartiertje leuk, maar dat was et ook wel
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
De playlist ! uurtje 1. Bijzonder goed begin!
[..]
dat dus. Aan de het filmpje met de hoogtepunten heb je waarschijnlijk ruim voldoende.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
EW heb je best weinig aan gemist, Que Si Que No ding was een kwartiertje leuk, maar dat was et ook wel
quote:23-00
Customs – Rex
Rox – My Baby Left Me
Muse – Resistance
Want Want – Live in de studio
Bob Sinclar ft Sugarhill Gang – Lala Song
Crookers ft Yelle – Cooler Coleur (Junkie XL remix)
Lenny Kravitz – American Woman
Yeasayer – O.N.E.
Lily Allen – 22
Dennis Ferrer – Hey Hey
ah ja, daar heb je wel wat aan gemist jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja oke, ik doelde ook meer op DERR RUDDDY!!
[..]
Dit dus.
was je me voorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
Uur 2 mag er trouwens ook wezen. Wederom een prettige uuropener
[..]
Tofquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
Uur 2 mag er trouwens ook wezen. Wederom een prettige uuropener
[..]
Oeh! sorryquote:
laatste uur is net zo tof, met een hele terechte Guilty Pleasurequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh! sorry.
Ik vind trouwens het laatste uur weer wat minder, maar nog altijd staan er voldoende leuke platen op. M.I.A en Mumford & Sons
GP mag er trouwens best wezenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
laatste uur is net zo tof, met een hele terechte Guilty Pleasure
Nope, maar wel hierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Staat die playlist btw gewoon op 3fm.nl?
wel gewoon te vinden via de 3fm site overigens, gewoon Rudy programma aanklikkenquote:
mja, zover ik weet wel.. of deed Ajouad dat nou ook?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx
Zet alleen Rudy zn playlist online? Ja he?
Rudy
Jup! idd eenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx
Zet alleen Rudy zn playlist online? Ja he?
Rudy
Vaak achterafquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mja, zover ik weet wel.. of deed Ajouad dat nou ook?
Geloof dat Michiel het er ook al over had dat het zo'n groeiplaatje is. Misschien dat het kwartje bij mij dan toch nog valt want dat is nu nog niet het gevalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef evert het volgende:
mag ik nog even melden dat ik zo blij ben met biffy clairo als MH!
een groeiplaatje. Wat run van snow patrol in de Zeroes wordt deze in de Ten's
dat mag, ben het ook roerend met je eensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef evert het volgende:
mag ik nog even melden dat ik zo blij ben met biffy clairo als MH!
een groeiplaatje. Wat run van snow patrol in de Zeroes wordt deze in de Ten's
Had ik deze week ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Michiel het er ook al over had dat het zo'n groeiplaatje is. Misschien dat het kwartje bij mij dan toch nog valt want dat is nu nog niet het geval.
Kwartje bij die plaat is nog steeds niet gevallen. Vrees het ergstequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had ik deze week ook.
De nu ex-MH vond ik ook steeds leuker.
JAAAAAAAAAAAAAA eindelijk !!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:20 schreef Timo20 het volgende:
EIN-DE-LIJK FOKKING
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, echt een minpunt inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
het enige minpunt van de vrijdagavond, Der Rudy's "whydefuckdraaijedie?" plaat, zit altijd wel een plaat tussen die echt allang over zijn hoogtepunt heen is
nogal ja.. nog geen neiging naar mijn bedje, dus de Freaknacht zal ook nog wel een deel aanblijvenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat dus
straks alweer het laatste uur... 't ging hard vandaag.
Idem hieroquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nogal ja.. nog geen neiging naar mijn bedje, dus de Freaknacht zal ook nog wel een deel aanblijven
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Alcazar – Crying At The Discoteque
Band Of Skulls – I Know What I Am
John Mayer – Who Says
Two Door Cinema Club – Undercover Martyn
Blackstreet – No Diggity
Van Jets – The Future
M.I.A. - Jimmy
Mumford & Sons – The Cave
Live Request
Blaudzun – Quiet German Girls (26/3 live bij Der Rudy)
The Killers – Mr Brightside
Wij houden je wel wakkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik lig al in bed, dus zal zo wel een keer wegvallen
Ik bedoel maar, lekker uurtjequote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Alcazar – Crying At The Discoteque![]()
![]()
Band Of Skulls – I Know What I Am![]()
![]()
John Mayer – Who Says![]()
Two Door Cinema Club – Undercover Martyn![]()
![]()
Blackstreet – No Diggity![]()
Van Jets – The Future![]()
M.I.A. - Jimmy![]()
Mumford & Sons – The Cave![]()
![]()
![]()
Live Request
Blaudzun – Quiet German Girls (26/3 live bij Der Rudy)![]()
![]()
The Killers – Mr Brightside![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |