laatste uur is net zo tof, met een hele terechte Guilty Pleasurequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh! sorry.
Ik vind trouwens het laatste uur weer wat minder, maar nog altijd staan er voldoende leuke platen op. M.I.A en Mumford & Sons
GP mag er trouwens best wezenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
laatste uur is net zo tof, met een hele terechte Guilty Pleasure
Nope, maar wel hierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Staat die playlist btw gewoon op 3fm.nl?
wel gewoon te vinden via de 3fm site overigens, gewoon Rudy programma aanklikkenquote:
mja, zover ik weet wel.. of deed Ajouad dat nou ook?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx
Zet alleen Rudy zn playlist online? Ja he?
Rudy
Jup! idd eenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx
Zet alleen Rudy zn playlist online? Ja he?
Rudy
Vaak achterafquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mja, zover ik weet wel.. of deed Ajouad dat nou ook?
Geloof dat Michiel het er ook al over had dat het zo'n groeiplaatje is. Misschien dat het kwartje bij mij dan toch nog valt want dat is nu nog niet het gevalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef evert het volgende:
mag ik nog even melden dat ik zo blij ben met biffy clairo als MH!
een groeiplaatje. Wat run van snow patrol in de Zeroes wordt deze in de Ten's
dat mag, ben het ook roerend met je eensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef evert het volgende:
mag ik nog even melden dat ik zo blij ben met biffy clairo als MH!
een groeiplaatje. Wat run van snow patrol in de Zeroes wordt deze in de Ten's
Had ik deze week ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Michiel het er ook al over had dat het zo'n groeiplaatje is. Misschien dat het kwartje bij mij dan toch nog valt want dat is nu nog niet het geval.
Kwartje bij die plaat is nog steeds niet gevallen. Vrees het ergstequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had ik deze week ook.
De nu ex-MH vond ik ook steeds leuker.
JAAAAAAAAAAAAAA eindelijk !!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:20 schreef Timo20 het volgende:
EIN-DE-LIJK FOKKING
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()