Same herequote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het uploaden duurt bij mij nog het langste, want ik heb hier maar 1 mbit.
uuhhm dat valt inderdaad nog best wel mee, maar nog altijd een stuk meer dan ondergetekendequote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit wordt de 3e badeend, dat valt nog best mee!
(en dan tel ik die 5 badeendsleutelhangers niet mee natuurlijk)
zolang je niet naar de tekst luistert is het een leuk nummer jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Here we go ! in het kader van milieubewust bezig doe ik even het Licht uit! Maar het geluid wel extra hard
Haha die tekst idd. Ach, de beat maakt veel goed en dit rap stukje klinkt eigenlijk best goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
zolang je niet naar de tekst luistert is het een leuk nummer ja
Moi gerbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:37 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga maar weer eens, in het kader van gezellig zijn..
EW heb je best weinig aan gemist, Que Si Que No ding was een kwartiertje leuk, maar dat was et ook welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Ben btw net weer van mn werk, en ik zie dat ik best wel wat leuks gemist heb![]()
Ja oke, ik doelde ook meer op DERR RUDDDY!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
EW heb je best weinig aan gemist, Que Si Que No ding was een kwartiertje leuk, maar dat was et ook wel
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
De playlist ! uurtje 1. Bijzonder goed begin!
[..]
dat dus. Aan de het filmpje met de hoogtepunten heb je waarschijnlijk ruim voldoende.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
EW heb je best weinig aan gemist, Que Si Que No ding was een kwartiertje leuk, maar dat was et ook wel
quote:23-00
Customs – Rex
Rox – My Baby Left Me
Muse – Resistance
Want Want – Live in de studio
Bob Sinclar ft Sugarhill Gang – Lala Song
Crookers ft Yelle – Cooler Coleur (Junkie XL remix)
Lenny Kravitz – American Woman
Yeasayer – O.N.E.
Lily Allen – 22
Dennis Ferrer – Hey Hey
ah ja, daar heb je wel wat aan gemist jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja oke, ik doelde ook meer op DERR RUDDDY!!
[..]
Dit dus.
was je me voorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
Uur 2 mag er trouwens ook wezen. Wederom een prettige uuropener
[..]
Tofquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
Uur 2 mag er trouwens ook wezen. Wederom een prettige uuropener
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |