Deze quote ik graag evenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:11 schreef Sersjee het volgende:
Ik vinnem leuk, die nieuwe Kate Nash!
True, maar et word wel een tijd voor een nieuwe single, staan een aantal leuke singles op dat album, en allemaal radiowaardig dus waarom nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, deze van de Stereophonics verveelt echt nog lang niet
En die quote ik dan graag even!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, deze van de Stereophonics verveelt echt nog lang niet
Dat is vroeg voor de zaterdag ! Trusten + sterkte morgenvroegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef Brennel het volgende:
Ik ben nogal afwezig geweest vanavond, en ga jullie alweer verlaten, om 5.35 mag ik er alweer uit![]()
Could you be the one zal wsl. de nieuwe single gaan worden. Althans, die plaat is een klein maandje geleden uitgebracht in de UK. Duurt dus nog wel een paar maand tot de nieuwe single hier zal verschijnenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
True, maar et word wel een tijd voor een nieuwe single, staan een aantal leuke singles op dat album, en allemaal radiowaardig dus waarom niet
Maar ik heb vandaag een badeend gewonnen, dus ik winquote:
Ok, dan.. leuke keuze maar niet de beste moet ik zeggen.. had liever Beerbotlle gehadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is vroeg voor de zaterdag ! Trusten + sterkte morgenvroeg![]()
[..]
Could you be the one zal wsl. de nieuwe single gaan worden. Althans, die plaat is een klein maandje geleden uitgebracht in de UK. Duurt dus nog wel een paar maand tot de nieuwe single hier zal verschijnen.
Hoeveel van die dingen heb je al wel niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag een badeend gewonnen, dus ik win
En juist daarom gebruik ik het dus zelf ook. Scheelt een hoop tijd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf, dat Cut Assistant programma is echt rete handig, scheelt me echt upload tijd en render tijd
Ja, die is erg prettig inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ok, dan.. leuke keuze maar niet de beste moet ik zeggen.. had liever Beerbotlle gehad
zou kunne, is met Mumford And Sons volgens mij ook gebeurdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, die is erg prettig inderdaad. Wie weet pakken ze het hier wel anders aan en wordt die plaat de 2e single.
" Jeuk aan de billen ". Blijft grappig..
Merk het inderdaad, uploaden was zo gepieptquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En juist daarom gebruik ik het dus zelf ook. Scheelt een hoop tijd.
Dit wordt de 3e badeend, dat valt nog best mee!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je al wel niet?. Maar daar kan ik idd niet tegenop
Het uploaden duurt bij mij nog het langste, want ik heb hier maar 1 mbit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Merk het inderdaad, uploaden was zo gepiept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |