Valt me op dat Ekdom geregeld het eerste uur van Ekstra weekend een nieuwe dance kneiter draait.quote:
Dansten ze niet van je bord af?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]vandaag weer 2 gehad. 1 met salami en 1 met mozarella. Heerlijk! Alles kids MaW?
Dat doet ' ie goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Valt me op dat Ekdom geregeld het eerste uur van Ekstra weekend een nieuwe dance kneiter draait.
Oeh! die is ook prettig inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dansten ze niet van je bord af?![]()
Ik heb ook pizza bolognese op, lekker hoor.
Ik gebruik gewoon Windows Mediaplayer icm. Gadwin Printscreen. Werkt prima.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:57 schreef gerbenp het volgende:
Waarom zijn mijn screencaps zo onduidelijk (VLC) - en weet iemand nog een alternatief?
Gaat ondertussen weer prima, even terugslag gehad van omschakeling van kwart voor 6 opstaan en gaan rijden ipv 8 uur opstaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]vandaag weer 2 gehad. 1 met salami en 1 met mozarella. Heerlijk! Alles kids MaW?
De mix van vanmiddag bij paul was uberstoer vandaag , heb echt zitten springen in de autoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat doet ' ie goedVooral het eind klonk ook wel erg prettig. Weet de titel niet, maar volgens mij staat ' ie niet op de Freak11 lijst.
Stond je in de laadruimte van een vrachtwagen dan ofzo ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De mix van vanmiddag bij paul was uberstoer vandaag , heb echt zitten springen in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |