Valt me op dat Ekdom geregeld het eerste uur van Ekstra weekend een nieuwe dance kneiter draait.quote:
Dansten ze niet van je bord af?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]vandaag weer 2 gehad. 1 met salami en 1 met mozarella. Heerlijk! Alles kids MaW?
Dat doet ' ie goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Valt me op dat Ekdom geregeld het eerste uur van Ekstra weekend een nieuwe dance kneiter draait.
Oeh! die is ook prettig inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dansten ze niet van je bord af?![]()
Ik heb ook pizza bolognese op, lekker hoor.
Ik gebruik gewoon Windows Mediaplayer icm. Gadwin Printscreen. Werkt prima.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:57 schreef gerbenp het volgende:
Waarom zijn mijn screencaps zo onduidelijk (VLC) - en weet iemand nog een alternatief?
Gaat ondertussen weer prima, even terugslag gehad van omschakeling van kwart voor 6 opstaan en gaan rijden ipv 8 uur opstaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]vandaag weer 2 gehad. 1 met salami en 1 met mozarella. Heerlijk! Alles kids MaW?
De mix van vanmiddag bij paul was uberstoer vandaag , heb echt zitten springen in de autoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat doet ' ie goedVooral het eind klonk ook wel erg prettig. Weet de titel niet, maar volgens mij staat ' ie niet op de Freak11 lijst.
Stond je in de laadruimte van een vrachtwagen dan ofzo ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De mix van vanmiddag bij paul was uberstoer vandaag , heb echt zitten springen in de auto
Slechte veringquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stond je in de laadruimte van een vrachtwagen dan ofzo ?
(nog nooit iemand zien springen in een auto)
Voicelift zit nog wel wat rek in vind ik, Het geheime woord vind ik juist niks meer aan... behalve jalalala danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Voicelift is de humor al een flinke tijd uit. Tijd voor een nieuw item,,
Pfff vreselijk vroeg tijdstip. Kan me voorstellen dat je daar even flink aan moet wennen. Heb het zelf 1x per week, maar ik vind het echt niets. Ben ook geen ochtendmensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat ondertussen weer prima, even terugslag gehad van omschakeling van kwart voor 6 opstaan en gaan rijden ipv 8 uur opstaan
Niet gehoord want Bart zat erquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De mix van vanmiddag bij paul was uberstoer vandaag , heb echt zitten springen in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |