SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Sorry man, moet nu echt eten en gaan werken. Staat in het vorige topic, er is vast wel iemand zo lief om die te posten.quote:
Ben je nou polls of de uiteindelijke winnaars uit gegaan? Ik dacht nml dat ik al 3 had gewonnenquote:
*bloost ervan*quote:liefste uit deze topic reeks
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:00 schreef ToT het volgende:
Gofferdomme Dotje, je bent een zware concurrent voor mij, dat had ik niet eens door!!!
Het is idd niet handig om naar de polls na de stemming te kijken ivm mensen die nog later stemmen dan de winnaar is uitgeroepenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben je nou polls of de uiteindelijke winnaars uit gegaan? Ik dacht nml dat ik al 3 had gewonnen
Ga alleen van de polls uit als er 3 of meer stemmen verschil in zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het is idd niet handig om naar de polls na de stemming te kijken ivm mensen die nog later stemmen dan de winnaar is uitgeroepen![]()
ik ga eens zes kruisjes bij mijn naam zetten
Ja kut, daar had ik ook nog wat mee willen doen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef Dottey het volgende:
ohw shoot vergeet helemaal onze flying dutchman te PSen
*vloekt en tiert* zoals het liefste dotje befaamd
Zo gauw je me inhaalt trakteer ik je op een etentje ! (En voor de overige deelnemers : dit aanbod geldt alleen voor vrouwelijke kandidatenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef Dottey het volgende:
Ik ben anders al een inhaal race aan het maken op Hajee
dealquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zo gauw je me inhaalt trakteer ik je op een etentje ! (En voor de overige deelnemers : dit aanbod geldt alleen voor vrouwelijke kandidaten)
die ene?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mja, die ene post had het echt gedaan....
Degene die ik met deze bedoel:quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Degene die ik met deze bedoel:
[ONZ] PS/P Battle #21: Waar we binnen blijven
Alleen ben ik vergeten om hm te favoritiseren....
achtergrondje nam meer werk in beslag dan ik dachtquote:
mijn stem had je.. ik vond hem leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:02 schreef HeaN82 het volgende:
Ehmz....had geen tijd om een betere te bedenken
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:48 schreef HaJee het volgende:
Goh, ik zie het nu pas bij die nummer 4. Red Bull <---> rode stieren. Hahahaha, goed zeg.
des te sneller gaan we uit etenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk weer averechts gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:15 schreef mwaterl het volgende:
HelleuwHee ouwe trommelaar, waar ben je steeds ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, dit nam natuurlijk wat tijd in beslag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee ouwe trommelaar, waar ben je steeds ?
Je geeft zelf het antwoordquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee ouwe trommelaar, waar ben je steeds ?
Maarrem, ja. Ik ben veel aan het rijden en toetsweek komt eraanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh wacht, dit nam natuurlijk wat tijd in beslag.![]()
[ afbeelding ]
Het zit niet altijd mee helaas. Komt vanzelf een keer een eind aan de schooltijd. En inspiratie komt en gaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:31 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord
[..]
Maarrem, ja. Ik ben veel aan het rijden en toetsweek komt eraanDusja, weinig tijd man... en ook geen inspiratie laatste tijd
Ik voel een zeehondenpaint aankomen.quote:
Kut, scratch THAT idea dan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel een zeehondenpaint aankomen.
Godverdommequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel een zeehondenpaint aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die van mij is ook al af. wat zullen we doen dan 9 uur zodat ToT ook nog wat kan fabricio-seren?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef -Peppie- het volgende:
Kweenie, maar die van mij is in ieder geval af
Nou hopen dat niemand anders met een goed idee komt....
stuur ze anders maar naar mij. 21.00 uur is de dooie lijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Maringo het volgende:
Ik ben er om 21.00.... Of wil iemand anders es een keer doen?
Onderjas heeft de OP gedaan deze keer...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:01 schreef HertogJan4Life het volgende:
Heey M zou je ff m'n picture ff goed tussen img tags kunnen zetten in de OP? Ben je volgens mij vergeten.
Maar wel om 21.00 dan eh? Dan kan ik ook nog wat maken.... Als ik een idee hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:56 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
stuur ze anders maar naar mij. 21.00 uur is de dooie lijn.
ok bij deze officieelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar wel om 21.00 dan eh? Dan kan ik ook nog wat maken.... Als ik een idee heb
Bijna klaar....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef HertogJan4Life het volgende:
we zijn toch niet de enigste he ToT?
volgende keer beter:Dquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef Dottey het volgende:
ik kon zelf geen iinspiratie vinden.. dus helaasalleen stemmen
hij is zo goed als klaar dus als je wilt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef ToT het volgende:
Nu maar vast de battlepost plaatsen? Ik denk niet dat er nog meer mensen wat gemaakt hebben, toch?
GO!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
hij is zo goed als klaar dus als je wilt?
Sorryquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef shadowflash het volgende:
Nee , ik doe niet mee. Op het moment even bad company 2, en chatten met een wonderschone dame
![]()
Ja life's though.![]()
'k zit hier ook bij m'n schoonfamilie thuis. lache man. vanmiddag een fles goldstrike gehaald en die gaan we nu ff met z'n drietjes leegmaken:Dquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef shadowflash het volgende:
Nee , ik doe niet mee. Op het moment even bad company 2, en chatten met een wonderschone dame
![]()
Ja life's though.![]()
je had al gereageerd voordat ik het kon verwerken tussen mijn oren :$quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik lees dat dan en dan moet ik het corrigeren terwijl ik dat helemaal niet wil![]()
Werken we wel bij mocht het nodig zijn, gebeurd wel es vakerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Saek het volgende:
Kúd, verkeerde gestemd
Op 3 gestemd, bij nader inzien moest het 5 zijn![]()
Ik kwam er pas later achter wat het nou eigelijk was ..
Njaah, 3 is ook top
Verander m dan aub maar in 5, mocht het mogelijk zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Werken we wel bij mocht het nodig zijn, gebeurd wel es vaker
Mn enige stem is ook nog eens verkeerd gestemdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Saek het volgende:
Kúd, verkeerde gestemd
Op 3 gestemd, bij nader inzien moest het 5 zijn![]()
Ik kwam er pas later achter wat het nou eigelijk was ..
Njaah, 3 is ook top
Sorryquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Mn enige stem is ook nog eens verkeerd gestemd![]()
Maar, meedoen is belangrijker dan winnen! Ik had denk ik ook op 5 willen stemmen, alhoewel het misschien mooier was geweest als de knuppel van het plaatje door het scherm stak ipv een andere...
Maar ik was te laat met mijn inzending ....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef onderjas het volgende:
Ik wil nog even op Dottey stemmen bij de vorige ronden.
NPquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef Saek het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik moest wel lach toen ik m zag, dat wel
genoteerdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef Saek het volgende:
[..]
Verander m dan aub maar in 5, mocht het mogelijk zijn![]()
Sorry maker van 3 ..
vertraging waarschijnlijk. maar ik heb um genoteerdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef HaJee het volgende:
Ik zou twee stemmen moeten hebben als ik de stemmers mag geloven maar het is er maar één.Hoe zit dat Dottey en Hertog ?
I know, maar hij was wel goed!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar ik was te laat met mijn inzending ....![]()
wel lief trouwens dat ik toch nog een stem heb gehad van jou!
Ik had toch echt gedrukt... maar te vroeg venster gesloten denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef HaJee het volgende:
Ik zou twee stemmen moeten hebben als ik de stemmers mag geloven maar het is er maar één.Hoe zit dat Dottey en Hertog ?
Dus jullie zitten nummer 5 gewoon de winst door de neus te borenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Mn enige stem is ook nog eens verkeerd gestemd![]()
Maar, meedoen is belangrijker dan winnen! Ik had denk ik ook op 5 willen stemmen, alhoewel het misschien mooier was geweest als de knuppel van het plaatje door het scherm stak ipv een andere...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had toch echt gedrukt... maar te vroeg venster gesloten denk ik![]()
opnieuw gedrukt op 6
nou hij staat wel met 2 anderen op een gedeelde eerste plaats.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus jullie zitten nummer 5 gewoon de winst door de neus te boren
Bij mij staat ie tweede plaats met twee stemmen te weinig en dus eigenlijk eerstequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
nou hij staat wel met 2 anderen op een gedeelde eerste plaats.
nog 2 minuten te gaan.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:23 schreef ToT het volgende:
2 is gewoon ook cool, had ik bijna op gestemd!
Wie stemt er te laat op mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:24 schreef HertogJan4Life het volgende:
And the winner is:
[ afbeelding ]
Waarbij 1 stem veranderd moest worden van 3 naar 5
1. ToT II
2. HertogJan4Life I
3. -Peppie-
4. Lindgren III
5. Maringo III
6. HaJee IIII![]()
Dat wilde ik in eerste instantie ook doen, maar de knuppel zelf was te klein en kon niet zo'n zelfde vinden...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
alhoewel het misschien mooier was geweest als de knuppel van het plaatje door het scherm stak ipv een andere...
Excuses Maringo maar Stemloket was gesloten. mag deze niet meer meetellen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wie stemt er te laat op mij
Feli Hajee
Ik zie dat er ook nog een stem voor Hajee bij gekomen is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:28 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
Excuses Maringo maar Stemloket was gesloten. mag deze niet meer meetellen.
maar vooralsnog hulde voor je mooie werkje!
Danku, als je nou wat eerder online had gekomen had ik tenminste nog een stem gehadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef mwaterl het volgende:
Haha, pep, mooie
Enneuh @ Lindgren: Wie hebben dezelfde humorIk had precies hetzelfde idee
Waanzinnig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef HertogJan4Life het volgende:
Ff tussendoor:
Hoe deed k ut m'n eerste keer als Battle Host?
graag maar niet vandaag. krijg een beetje moeite. toch veell 50%quote:
is goed!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:37 schreef HaJee het volgende:
Vind deze wel mooi en bruikbaar eigenlijk :
[ afbeelding ]
Zit wel een copyright op zie ik rechtsonder maar dat kun je wegshoppenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:37 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand zin om voor mij die leeuw ff uit te snijden tegen een witte achtergrond?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:37 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Flikken Maastricht was op tvquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Danku, als je nou wat eerder online had gekomen had ik tenminste nog een stem gehad![]()
komt eraanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Iemand zin om voor mij die leeuw ff uit te snijden tegen een witte achtergrond?Met paint gaat dat nogal wat lastiger dan met PS
bij deze:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Iemand zin om voor mij die leeuw ff uit te snijden tegen een witte achtergrond?Met paint gaat dat nogal wat lastiger dan met PS
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:49 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
bij deze:
http://members.home.nl/tinomichiels/untitled.bmp
[ afbeelding ]
Als ik die leeuw tegen een andre achtergrond wil zetten..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:58 schreef ToT het volgende:
Ik heb geen idee wat de toegevoegde waarde van zo'n uitgeknipte versie is!![]()
Hoe kun je die makkelijker in een bestaand plaatje plakken dan een standaard versie?
Hoe?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:04 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Als ik die leeuw tegen een andre achtergrond wil zetten..
Dat dus.quote:
Naar jou?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:16 schreef HertogJan4Life het volgende:
'k kon het ook niet laten om d'r nog een te maken....[ afbeelding ] waar mag hij heen
omdat je het zo lief vraagt danquote:
Primaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:18 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt dan![]()
komt u maar. Deadline? 2300 uur?
shoppen. daar gaat dit topic toch over?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef HaJee het volgende:
Ik weet niet wat ik met mijn zelf gekozen plaatje moet
succes!! wat moet je leren trouwens?quote:
Ik weet niet wat ik met mijn zelf gekozen plaatje shoppen moetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
shoppen. daar gaat dit topic toch over? [ afbeelding ]
sorryquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met van mijn zelf gekozen plaatje shoppen moet
geld voor iedereen volgens mij. was wel te zien in de vorige battle!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef -Peppie- het volgende:
VerstuurdIk word met de dag beter in PS al zeg ik het zelf !
Pm?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een idee..ik KAN het alleen niet
sta voor je klaar. (at youre serviesquote:
Zo. Verstuurd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:56 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
sta voor je klaar. (at youre servies[ afbeelding ])
Ik gebruik nog steeds gewoon Paintquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef -Peppie- het volgende:
VerstuurdIk word met de dag beter in PS al zeg ik het zelf !
Ik ook, maar het werkte niet mee vandaag.quote:
Moet je me maar 'n keer lerenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:59 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Photoshop is zoveel chiller en makkelijker en sneller...
Dependslip nodig?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef mwaterl het volgende:
Ik houd het niet meer!
eensch. heb super d'r om gelachen:D (allemaal hier trouwensquote:
Allemaal? Feestje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:07 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
eensch. heb super d'r om gelachen:D (allemaal hier trouwens)
Is 6 niet van jou dan ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:06 schreef mwaterl het volgende:
Zeg, kap n's met op 6 stemmen! Stem op mijn plaatje
Ja dat wel..quote:
neej zoals voorheen al beschreven (ongeveer 2 pag. terug) ik zit lekker bij m'n schoonouders samen een paar kratten bier en een fles goldstrike weg te tikken. dusquote:
Schoonouders?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:13 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
neej zoals voorheen al beschreven (ongeveer 2 pag. terug) ik zit lekker bij m'n schoonouders samen een paar kratten bier en een fles goldstrike weg te tikken. dusja hier is het altijd feest:D
Niets mis met schooneouders. Beter dan vieze...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schoonouders?ik wou met je trouwen om je nick.
...triest mwaterl, triest.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Niets mis met schooneouders. Beter dan vieze...
Klopt. maar wel kut dat HJ schoonouders heeft, aangezien ik op 1 knie voor ;m wou vallen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef mwaterl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik wou toch maar net zeggen , als je er goed mee kan opschieten , kan het flink gezellig wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef mwaterl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:20 schreef Dottey het volgende:
zes gestemd.. pure liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry dat ik je teleurstel. Was niet m'n bedoeling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schoonouders?ik wou met je trouwen om je nick.
Wat doe jij morgen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:21 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleurstel. Was niet m'n bedoeling.
Ben nog niet getrouwd dus.... miss?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:20 schreef Dottey het volgende:
zes gestemd.. pure liefde
Site?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*(post hier je adress)*Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
van samen douchen krijg je schoonoudersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef mwaterl het volgende:
[..]
doe eens een gok.. tis een kei makkelijk adresquote:
Zeg wil jij niet uit eten met mij of zoquote:
Ik wil wel maar jij werkt niet echt mee. Zal ik gewoon 20 battles niet mee doen ? Nee, ik ga wel voor jouw suggestie. Alarm slaan !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zeg wil jij niet uit eten met mij of zo![]()
je maakt de afstand zo groot.. geef dan ook eens een alarm bel bij me als ik nog niet gemeld heb bij het nieuwe plaatje
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, doe mij eens niet teveel eer!
ik niet meewerkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:27 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik wil wel maar jij werkt niet echt mee. Zal ik gewoon 20 battles niet mee doen ? Nee, ik ga wel voor jouw suggestie. Alarm slaan !
En dan ben ik niet eens goedkoopquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:30 schreef shadowflash het volgende:
Titel voor het volgende topic deeltje: Waar stiekeme dealtjes Hajee alweer aan de top brengen
Je hebt al twee battles gemist. Vanaf nu krijg je een alarm-PM zodra het nieuwe plaatje bekend is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik niet meewerken![]()
Hoe ga jij alarm meppen?![]()
Als je dan toch bezig bent hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt al twee battles gemist. Vanaf nu krijg je een alarm-PM zodra het nieuwe plaatje bekend is.
Ik hoef mijn stemmen niet te kopen, ik ben gewoon goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:30 schreef shadowflash het volgende:
Titel voor het volgende topic deeltje: Waar stiekeme dealtjes Hajee alweer aan de top brengen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:28 schreef mwaterl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuh..het was namelijk alleen maar mijn idee, ik heb hem niet gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
en wie of wat alarmeerd mij dat er een PM binnen is gekomen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt al twee battles gemist. Vanaf nu krijg je een alarm-PM zodra het nieuwe plaatje bekend is.
Niet verklappen, gewoon trots zijn op het feit dat je bij je eerste deelname een stem hebt gekregen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh..het was namelijk alleen maar mijn idee, ik heb hem niet gemaakt!
De PM is fase één van het alarm. Als je niet binnen een half uur reageert kom ik bij je aan de deur. Fase twee dus. Als je niet open doet volgt fase drie. Ik verschaf mezelf toegang tot je woning en verlaat de woning niet tot ik zeker weet dat je aan de battle meedoet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
en wie of wat alarmeerd mij dat er een PM binnen is gekomen?
Gaat het niet omquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoezo egoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik hoef mijn stemmen niet te kopen, ik ben gewoon goed
wot?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:38 schreef shadowflash het volgende:
iedereen stopt met posten ivm laatst post ?
SSSSSSSSSSTTTT!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoals je ziet moet ik zelf al lachen om mijn opmerking. Ik ben in werkelijkheid de bescheidenheid zelve.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:38 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Hoezo egohoe waar het ook is
* sigaartje voor heer en meester Hajee *
iedereen stopt met posten ivm laatst post ?
fase II it is..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
De PM is fase één van het alarm. Als je niet binnen een half uur reageert kom ik bij je aan de deur. Fase twee dus. Als je niet open doet volgt fase drie. Ik verschaf mezelf toegang tot je woning en verlaat de woning niet tot ik zeker weet dat je aan de battle meedoet.
koffie lekker:Dquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
fase II it is..
zal ik alvast koffie zetten
Maak er niet zo'n punt vanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
Lieverds, ik ga echt niet met de eer van 1 hele stem (thanks DW) strijken als ik er zelf niets aan heb gedaan om hem te maken![]()
Plus, als ik dan wel een keer echt mee doe, denkt iedereen: wtf, ze was bij haar eerste deelname veel beter
of waar haalt ze NU INEENS al dat talent vandaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
Lieverds, ik ga echt niet met de eer van 1 hele stem (thanks DW) strijken als ik er zelf niets aan heb gedaan om hem te maken![]()
Plus, als ik dan wel een keer echt mee doe, denkt iedereen: wtf, ze was bij haar eerste deelname veel beter
gvd Hajee waarom zijn klein kutplaatje zegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:42 schreef HaJee het volgende:
Speciaal voor mwaterl wordt dit het nieuwe plaatje. Doe ermee wat je wilt. Succes !
[ afbeelding ]
Jaaaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:42 schreef HaJee het volgende:
Speciaal voor mwaterl wordt dit het nieuwe plaatje. Doe ermee wat je wilt. Succes !
[ afbeelding ]
inlevertijd etc ook vermeldenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:42 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |