quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had toch echt gedrukt... maar te vroeg venster gesloten denk ik![]()
opnieuw gedrukt op 6
nou hij staat wel met 2 anderen op een gedeelde eerste plaats.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus jullie zitten nummer 5 gewoon de winst door de neus te boren
Bij mij staat ie tweede plaats met twee stemmen te weinig en dus eigenlijk eerstequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
nou hij staat wel met 2 anderen op een gedeelde eerste plaats.
nog 2 minuten te gaan.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:23 schreef ToT het volgende:
2 is gewoon ook cool, had ik bijna op gestemd!
Wie stemt er te laat op mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:24 schreef HertogJan4Life het volgende:
And the winner is:
[ afbeelding ]
Waarbij 1 stem veranderd moest worden van 3 naar 5
1. ToT II
2. HertogJan4Life I
3. -Peppie-
4. Lindgren III
5. Maringo III
6. HaJee IIII![]()
Dat wilde ik in eerste instantie ook doen, maar de knuppel zelf was te klein en kon niet zo'n zelfde vinden...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
alhoewel het misschien mooier was geweest als de knuppel van het plaatje door het scherm stak ipv een andere...
Excuses Maringo maar Stemloket was gesloten. mag deze niet meer meetellen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wie stemt er te laat op mij
Feli Hajee
Ik zie dat er ook nog een stem voor Hajee bij gekomen is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:28 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
Excuses Maringo maar Stemloket was gesloten. mag deze niet meer meetellen.
maar vooralsnog hulde voor je mooie werkje!
Danku, als je nou wat eerder online had gekomen had ik tenminste nog een stem gehadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef mwaterl het volgende:
Haha, pep, mooie
Enneuh @ Lindgren: Wie hebben dezelfde humorIk had precies hetzelfde idee
Waanzinnig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef HertogJan4Life het volgende:
Ff tussendoor:
Hoe deed k ut m'n eerste keer als Battle Host?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |