'k zit hier ook bij m'n schoonfamilie thuis. lache man. vanmiddag een fles goldstrike gehaald en die gaan we nu ff met z'n drietjes leegmaken:Dquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef shadowflash het volgende:
Nee , ik doe niet mee. Op het moment even bad company 2, en chatten met een wonderschone dame
![]()
Ja life's though.![]()
je had al gereageerd voordat ik het kon verwerken tussen mijn oren :$quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik lees dat dan en dan moet ik het corrigeren terwijl ik dat helemaal niet wil![]()
Werken we wel bij mocht het nodig zijn, gebeurd wel es vakerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Saek het volgende:
Kúd, verkeerde gestemd
Op 3 gestemd, bij nader inzien moest het 5 zijn![]()
Ik kwam er pas later achter wat het nou eigelijk was ..
Njaah, 3 is ook top
Verander m dan aub maar in 5, mocht het mogelijk zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Werken we wel bij mocht het nodig zijn, gebeurd wel es vaker
Mn enige stem is ook nog eens verkeerd gestemdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Saek het volgende:
Kúd, verkeerde gestemd
Op 3 gestemd, bij nader inzien moest het 5 zijn![]()
Ik kwam er pas later achter wat het nou eigelijk was ..
Njaah, 3 is ook top
Sorryquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Mn enige stem is ook nog eens verkeerd gestemd![]()
Maar, meedoen is belangrijker dan winnen! Ik had denk ik ook op 5 willen stemmen, alhoewel het misschien mooier was geweest als de knuppel van het plaatje door het scherm stak ipv een andere...
Maar ik was te laat met mijn inzending ....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef onderjas het volgende:
Ik wil nog even op Dottey stemmen bij de vorige ronden.
NPquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef Saek het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik moest wel lach toen ik m zag, dat wel
genoteerdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef Saek het volgende:
[..]
Verander m dan aub maar in 5, mocht het mogelijk zijn![]()
Sorry maker van 3 ..
vertraging waarschijnlijk. maar ik heb um genoteerdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef HaJee het volgende:
Ik zou twee stemmen moeten hebben als ik de stemmers mag geloven maar het is er maar één.Hoe zit dat Dottey en Hertog ?
I know, maar hij was wel goed!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar ik was te laat met mijn inzending ....![]()
wel lief trouwens dat ik toch nog een stem heb gehad van jou!
Ik had toch echt gedrukt... maar te vroeg venster gesloten denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef HaJee het volgende:
Ik zou twee stemmen moeten hebben als ik de stemmers mag geloven maar het is er maar één.Hoe zit dat Dottey en Hertog ?
Dus jullie zitten nummer 5 gewoon de winst door de neus te borenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Mn enige stem is ook nog eens verkeerd gestemd![]()
Maar, meedoen is belangrijker dan winnen! Ik had denk ik ook op 5 willen stemmen, alhoewel het misschien mooier was geweest als de knuppel van het plaatje door het scherm stak ipv een andere...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |