Niets mis met schooneouders. Beter dan vieze...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schoonouders?ik wou met je trouwen om je nick.
...triest mwaterl, triest.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Niets mis met schooneouders. Beter dan vieze...
Klopt. maar wel kut dat HJ schoonouders heeft, aangezien ik op 1 knie voor ;m wou vallen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef mwaterl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik wou toch maar net zeggen , als je er goed mee kan opschieten , kan het flink gezellig wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef mwaterl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:20 schreef Dottey het volgende:
zes gestemd.. pure liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry dat ik je teleurstel. Was niet m'n bedoeling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schoonouders?ik wou met je trouwen om je nick.
Wat doe jij morgen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:21 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleurstel. Was niet m'n bedoeling.
Ben nog niet getrouwd dus.... miss?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:20 schreef Dottey het volgende:
zes gestemd.. pure liefde
Site?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*(post hier je adress)*Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
van samen douchen krijg je schoonoudersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef mwaterl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
doe eens een gok.. tis een kei makkelijk adresquote:
Zeg wil jij niet uit eten met mij of zoquote:
Ik wil wel maar jij werkt niet echt mee. Zal ik gewoon 20 battles niet mee doen ? Nee, ik ga wel voor jouw suggestie. Alarm slaan !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zeg wil jij niet uit eten met mij of zo![]()
je maakt de afstand zo groot.. geef dan ook eens een alarm bel bij me als ik nog niet gemeld heb bij het nieuwe plaatje
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, doe mij eens niet teveel eer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik niet meewerkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:27 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik wil wel maar jij werkt niet echt mee. Zal ik gewoon 20 battles niet mee doen ? Nee, ik ga wel voor jouw suggestie. Alarm slaan !
En dan ben ik niet eens goedkoopquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:30 schreef shadowflash het volgende:
Titel voor het volgende topic deeltje: Waar stiekeme dealtjes Hajee alweer aan de top brengen
Je hebt al twee battles gemist. Vanaf nu krijg je een alarm-PM zodra het nieuwe plaatje bekend is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik niet meewerken![]()
Hoe ga jij alarm meppen?![]()
Als je dan toch bezig bent hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt al twee battles gemist. Vanaf nu krijg je een alarm-PM zodra het nieuwe plaatje bekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |