shoppen. daar gaat dit topic toch over?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef HaJee het volgende:
Ik weet niet wat ik met mijn zelf gekozen plaatje moet
succes!! wat moet je leren trouwens?quote:
Ik weet niet wat ik met mijn zelf gekozen plaatje shoppen moetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
shoppen. daar gaat dit topic toch over? [ afbeelding ]
sorryquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met van mijn zelf gekozen plaatje shoppen moet
geld voor iedereen volgens mij. was wel te zien in de vorige battle!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef -Peppie- het volgende:
VerstuurdIk word met de dag beter in PS al zeg ik het zelf !
Pm?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een idee..ik KAN het alleen niet
sta voor je klaar. (at youre serviesquote:
Zo. Verstuurd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:56 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
sta voor je klaar. (at youre servies[ afbeelding ])
Ik gebruik nog steeds gewoon Paintquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef -Peppie- het volgende:
VerstuurdIk word met de dag beter in PS al zeg ik het zelf !
Ik ook, maar het werkte niet mee vandaag.quote:
Moet je me maar 'n keer lerenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:59 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Photoshop is zoveel chiller en makkelijker en sneller...
Dependslip nodig?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef mwaterl het volgende:
Ik houd het niet meer!
eensch. heb super d'r om gelachen:D (allemaal hier trouwensquote:
Allemaal? Feestje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:07 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
eensch. heb super d'r om gelachen:D (allemaal hier trouwens)
Is 6 niet van jou dan ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:06 schreef mwaterl het volgende:
Zeg, kap n's met op 6 stemmen! Stem op mijn plaatje
Ja dat wel..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neej zoals voorheen al beschreven (ongeveer 2 pag. terug) ik zit lekker bij m'n schoonouders samen een paar kratten bier en een fles goldstrike weg te tikken. dusquote:
Schoonouders?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:13 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
neej zoals voorheen al beschreven (ongeveer 2 pag. terug) ik zit lekker bij m'n schoonouders samen een paar kratten bier en een fles goldstrike weg te tikken. dusja hier is het altijd feest:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |