achtergrondje nam meer werk in beslag dan ik dachtquote:
mijn stem had je.. ik vond hem leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:02 schreef HeaN82 het volgende:
Ehmz....had geen tijd om een betere te bedenken
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:48 schreef HaJee het volgende:
Goh, ik zie het nu pas bij die nummer 4. Red Bull <---> rode stieren. Hahahaha, goed zeg.
des te sneller gaan we uit etenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk weer averechts gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:15 schreef mwaterl het volgende:
HelleuwHee ouwe trommelaar, waar ben je steeds ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, dit nam natuurlijk wat tijd in beslag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee ouwe trommelaar, waar ben je steeds ?
Je geeft zelf het antwoordquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee ouwe trommelaar, waar ben je steeds ?
Maarrem, ja. Ik ben veel aan het rijden en toetsweek komt eraanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh wacht, dit nam natuurlijk wat tijd in beslag.![]()
[ afbeelding ]
Het zit niet altijd mee helaas. Komt vanzelf een keer een eind aan de schooltijd. En inspiratie komt en gaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:31 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord
[..]
Maarrem, ja. Ik ben veel aan het rijden en toetsweek komt eraanDusja, weinig tijd man... en ook geen inspiratie laatste tijd
Ik voel een zeehondenpaint aankomen.quote:
Kut, scratch THAT idea dan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel een zeehondenpaint aankomen.
Godverdommequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel een zeehondenpaint aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die van mij is ook al af. wat zullen we doen dan 9 uur zodat ToT ook nog wat kan fabricio-seren?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef -Peppie- het volgende:
Kweenie, maar die van mij is in ieder geval af
Nou hopen dat niemand anders met een goed idee komt....
stuur ze anders maar naar mij. 21.00 uur is de dooie lijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Maringo het volgende:
Ik ben er om 21.00.... Of wil iemand anders es een keer doen?
Onderjas heeft de OP gedaan deze keer...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:01 schreef HertogJan4Life het volgende:
Heey M zou je ff m'n picture ff goed tussen img tags kunnen zetten in de OP? Ben je volgens mij vergeten.
Maar wel om 21.00 dan eh? Dan kan ik ook nog wat maken.... Als ik een idee hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:56 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
stuur ze anders maar naar mij. 21.00 uur is de dooie lijn.
ok bij deze officieelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar wel om 21.00 dan eh? Dan kan ik ook nog wat maken.... Als ik een idee heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |