OK.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
dit is geen tvp mensen, doorlopen, er is hier niets te zien
niks te maren, zitten en je bord leeg eten!!quote:
Make mequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks te maren, zitten en je bord leeg eten!!
Als je je bordje niet leeg eet krijg je een naaktfoto van IB!quote:
Dan open ik hem gewoon nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je je bordje niet leeg eet krijg je een naaktfoto van IB!
quote:
Ik zat al als een malle op dat zwarte te klikken en er gebeurde helemaal nietsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]Titel is natuurlijk: LR en Dupje zepen elkaar in!
![]()
Wedden dat je dan geklikt had?
quote:
Hoest nu met u meis?quote:
Mooi zo meiskequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:59 schreef Californium het volgende:
BeterOp elk gebied wel beter.... Alleen is school nog wel erg ruk
En ik word gelukkig van het weer van gister
quote:
Pluizig!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef Laysa het volgende:
Ik deed alleen maar lief lachen enzulks...maar ventjes van 29 zijn schijnbaar weinig gewend
Nog tot half 6 officieel, maarre... ik hoop dat we over een half uur aan het borrelen zijnquote:
wtf doe jij op twitter? en wie is er ongesteld?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:14 schreef Californium het volgende:
Hoe triest ben je als je op twitter gaat aankondigen dat je ongesteld bentMaar als je dr niet mag is het wel kansloos grappig
2pac, BIG, Elvis, uiteindelijk sterven ze allemaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog tot half 6 officieel, maarre... ik hoop dat we over een half uur aan het borrelen zijn![]()
D_K....Death of a legend....
Das toch fijn om te weten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:14 schreef Californium het volgende:
Hoe triest ben je als je op twitter gaat aankondigen dat je ongesteld bentMaar als je dr niet mag is het wel kansloos grappig
Ik heb geen twitter hoor, maak je maar niet drukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wtf doe jij op twitter? en wie is er ongesteld?
Wat blijf je toch een bitch he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter hoor, maak je maar niet druk. De ex van
echter wel en omdat wij het wel grappig vinden dat het niet zo lekker loopt tussen haar en haar huidige vriendje doen we soms wel eens even lezen
(ze is zo emo)
Ik kan er niets aan doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat blijf je toch een bitch he?![]()
I knowquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
ZomfgWaar web 2.0 al niet toe kan leiden
Ach ik kan niet wachten op de dag dat jij breekt met Gerard-Jan van Brockenhooven hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doenMaar we kunnen er zo evil om lachen
dan kan jij er evil om lachen? Zijn ex is gestoord. Ik maar een klein beetjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ik kan niet wachten op de dag dat jij breekt met Gerard-Jan van Brockenhooven hoor![]()
Ach als jij dat denktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
dan kan jij er evil om lachen? Zijn ex is gestoord. Ik maar een klein beetje
quote:
daar ben ik echt 8 jaar geleden naartoe geweest in het beatrix theater, ik vond m wel leuk iddquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:26 schreef royjn het volgende:
Zo ik ben weer thuis. net met toestemming de bouwplaats bezocht. maar gelijk wat puntjes aangekaart.
Btw ik zg iets van musicals voorbij komen. Ik ga volgende week naar mijn eerste, Chicago.
Is dat wat?
aai.gifquote:
*plop*quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar ben ik echt 8 jaar geleden naartoe geweest in het beatrix theater, ik vond m wel leuk idd
Heeft jouw ex een kind?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, zelfde dat het kind van mijn ex eruit ziet alsof het down heeft
ja, yas zelf wilde de verantwoordelijkheid niet, dus ze heeft de voogdij uit handen gegevenquote:
Haha grapjasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, yas zelf wilde de verantwoordelijkheid niet, dus ze heeft de voogdij uit handen gegeven
Whehe...Leuk. Maar goed.... alleen leuk als je een hekel hebt aan je ex. Ik hebt het namelijk totaal niet bij Hostiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, zelfde dat het kind van mijn ex eruit ziet alsof het down heeft
Hekel is btw een groot woord, eigenlijk heb ik dat gevoel nu niet (meer) maar toen was het wel een fijne manier om te relativeren, aangezien hij dus 2 weken "na" mij al iets met dat meisje "had".. Nu geloof ik achteraf niet precies dat het pas begonnen is nadat het uit is gegaan maar goed dat wil ik verder helemaal niet wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Whehe...Leuk. Maar goed.... alleen leuk als je een hekel hebt aan je ex. Ik hebt het namelijk totaal niet bij Hosti
Euh wow.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup,en hij was er vlug bij
April was het uitgegaan en in maart het jaar erop is het geboren
Wat is wheeeh?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik heb net een uurtje geslapen en nu voel ik me wheeeh
dito hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Whehe...Leuk. Maar goed.... alleen leuk als je een hekel hebt aan je ex. Ik hebt het namelijk totaal niet bij Hosti
Heb je goed opgelet? wie weet heb je dr nog wat aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wow, goede zaak D_K, een andere dame laten playen door je huidige dame
Ben online via mijn foon. Morgen komt hopelijk m'n netbook binnen. Ben zo blij dat ik iets van 10 discovery zenders heb en 'n zeer comfortabele grote bank...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeey LotusssJe bent weer online en een
van D_K...
D_K is in korte tijd een van m'n beste vrienden geworden. Ik gun hem dus alle geluk. En hij heeft smaak, dus ik twijfel er niet aan dat Laysa een topvrouw is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wow, goede zaak D_K, een andere dame laten playen door je huidige dame
oke....gelukkig kan je morgen weer op je laptopjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben online via mijn foon. Morgen komt hopelijk m'n netbook binnen. Ben zo blij dat ik iets van 10 discovery zenders heb en 'n zeer comfortabele grote bank...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
D_K is in korte tijd een van m'n beste vrienden geworden. Ik gun hem dus alle geluk. En hij heeft smaak, dus ik twijfel er niet aan dat Laysa een topvrouw is.
Thanks. Doet me goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Awwww en jij bent een schatje...dus dat
Met mijn bedkunsten moet het welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar zijn jullie dan nu eenO+ of gewoon fuck budies?
Thanks schatquote:
officieel is paracetamol slecht voor je lever maar met normale leverfunctie zou 'n avondje drinken met paracetamol geen kwaad kunnen. Aangezien je geloof ik 200 tabletten moet nemen voor een lethale dosis ofzo...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef SLP_ het volgende:
Vraagje voor DKMag je alcohol drinken als je paracetamol op hebt?
Van 'n dagje paracetamol en die avond 'n paar biertjes ga je echt niet dood hoor. En m'n leverwaarden zijn prima.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:57 schreef Californium het volgende:
Dat is idd niet echt goed voor je nee
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
zo ff bij mamma thuis, heerlijk met de deur open schijten en weer met een fatsoenlijke snelheid
De hele dag aan de paracetemol gezeten om m'n kater weg te krijgen, maar hij ging pas weg toen ik aan het bier gingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef SLP_ het volgende:
Vraagje voor DKMag je alcohol drinken als je paracetamol op hebt?
ik had precies hetzelfdequote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
De hele dag aan de paracetemol gezeten om m'n kater weg te krijgen, maar hij ging pas weg toen ik aan het bier ging![]()
Goedenavond trouwens
Ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:16 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ik had precies hetzelfdevandaag 8 paracetamol op maar het helpt helemaal niets. totdat je aan de alcohol begint, dan is eindelijk die koppijn weg
Houden jullie een marathon trouwens?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor Lotusss![]()
[..]
Met mijn bedkunsten moet het welzijn!
Ik heb de Mattheus Passion ook een aantal keer gezongenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ze heeft vooral een gigantische gokM'n ouders hebben de Mattheus Passion ook een x-aantal keer gezongen, dus ken de muziek wel
Ze zingt wel goed trouwens
Nee bij mij ook al nietquote:
Leuk hè, zo'n oude boerderijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:34 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee bij mij ook al nietIk dacht dat iemand anders warm water aan t pakken was ofzo, maar blijkbaar dus niet.
Ik dacht uit de verhalen over jullie hut op te maken dat het zo'n oude boerderij is waar jullie in wonen. Maar blijkbaar niet dusquote:
Haha, met mijn conditie? Maximaal 30 seconden als het meezit!quote:
Het valt wel op dat je ineens 's nachts niet meer op fok zitquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, met mijn conditie? Maximaal 30 seconden als het meezit!
Dat komt, omdat ik van Laysa een slaappilleke mag lenen. Dan slaap ik gewoon 's nachts. En ik slaap ineens meer dan 3 uur per nacht!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Het valt wel op dat je ineens 's nachts niet meer op fok zit
Ik ga niet mijn ouders en stiefouders en what not meesleuren naar de tosti world, maar bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:15 schreef SLP_ het volgende:
Tosti bij Tosti World en dan met Brie Honing en Walnoten
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
800 smsjes minder gestuurd deze maand!
Eindelijk weer eens een normale telefoonrekening!
goeie! dank je!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
800 smsjes minder gestuurd deze maand!
Eindelijk weer eens een normale telefoonrekening!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:42 schreef Merel1808 het volgende:
Zo, ik ben echt net de Hulk!
Ik moest de luiken opnieuw groen lakken, en dat spul kreeg je zelfs met thinner niet fatsoenlijk van je handen af
Ik ben net onder de douche geweest, en de combinatie schuursponsje, thinner en warm water hielp redelijk (geen aanrader trouwens, met een fles thinner in je douchecabine staan prutsenquote:
hm!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef LastRequest het volgende:
Zelf sushi gemaakt
nouja met een AH-pakket maar wel erg lekker
Ja graag! Duurt wel even voor ik weer geld heb maar dan sla ik em even op.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm!zelf sushi maken is geweldig!
Ben ook ooit met een AH pakket begonnen om 't eens te proberen, maar daarna snel overgestapt op tokospullies. Kan je nog wel een sushiboekje aanraden met rijstrecept etc. dat NOOIT misgaat
vlaams arsenaal. was prima, en heb avond gegeten met stel matties in de don pablo, ook errug lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:33 schreef swarmahoer het volgende:
en hosti, wat is t geworden met de lunch?
Jeeeejjjjquote:Op zondag 21 maart 2010 09:57 schreef Lotusss het volgende:
...en weer online...
Met mijn nieuwe netbook!
Jammie!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:44 schreef LastRequest het volgende:
Afgebakken kaiserbroodjes met een gekookt eitje
Nee dat doet ie inderdaad niet. Hij houdt de luchtvochtigheid bij. Anders zou die ook eindeloos blijven draaien hèquote:Op zondag 21 maart 2010 16:41 schreef SLP_ het volgende:
Weet iemand of je kleding die al droog is in de droger kan doen?Of droogt ie dan niet?
Ok, ik ben er al achter gekomen dat de droger dan niet droogt![]()
De meeste drogers die ik ken werken dmv timer en niet het meten van luchtvochtigheidquote:Op zondag 21 maart 2010 17:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee dat doet ie inderdaad niet. Hij houdt de luchtvochtigheid bij. Anders zou die ook eindeloos blijven draaien hè
dan kan je het maar eerst beter heet wassen...al is dan de kans ook klein dat het krimpt vrees ikquote:Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef SLP_ het volgende:
Ja, om het te laten krimpen. Maar het heeft niet geholpen
Ja ik had het al eerst heet gewassen en dat had idd weinig geholpenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan kan je het maar eerst beter heet wassen...al is dan de kans ook klein dat het krimpt vrees ik
Daar hou ik nooit zo van, ze bellen bij ons altijd pas iemand bij als het al helemaal in de soep gelopen is en dan mag ik komen puinruimenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:50 schreef Swine het volgende:
Noodsituatie op het werk..
* Swine to the rescue!![]()
Tja, valt ook wel mee. Een zieke en een gewonde, maar ik kon rustig aan doen. Alleen belangrijk dat degene die sluit niet alleen staat straks. Eerst ook gewoon boodschappen doen nogquote:Op zondag 21 maart 2010 20:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Daar hou ik nooit zo van, ze bellen bij ons altijd pas iemand bij als het al helemaal in de soep gelopen is en dan mag ik komen puinruimen
English breakfast met bakbacon, rosti rondjes en natuurlijk perfect gebakken eitjesquote:Op zondag 21 maart 2010 12:44 schreef LastRequest het volgende:
Afgebakken kaiserbroodjes met een gekookt eitje
Ah ok, dat is wel beter danquote:Op zondag 21 maart 2010 20:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Tja, valt ook wel mee. Een zieke en een gewonde, maar ik kon rustig aan doen. Alleen belangrijk dat degene die sluit niet alleen staat straks. Eerst ook gewoon boodschappen doen nog
Vond je het ook zon duffe film?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ah ok, dat is wel beter dan
Ik ben naar Alice in Wonderland geweest
Dat is echt iets wat mn moeder had kunnen zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
vriend van me wil n nieuwe laptop kopen, ik zo: ja n schrijf van rond de 300 gb is wel prima
komt ie aan:350, kan dat ook?
ik: ja hoor, hoe meer hoe beter
hij: ja maar dat is dan wel zwaarder?
Ik vond het de minste film van Tim Burton en Johnny Deppquote:Op zondag 21 maart 2010 22:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort wazige films
En jeugdsentiment![]()
En Tim Burton
En Johnny Depp
Whoei we hebben een spammerquote:
Typischquote:Op maandag 22 maart 2010 02:49 schreef Swine het volgende:
godver zeg, fucking veel lopen poetsen omdat er morgen een of andere keuring is (hadden ze uiteraard niet er bij verteld toen ze me vroegen in te vallen). Nu stinken mijn handen naar chloor
Dus deze week wordt dit topic jouw klustopic?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:41 schreef morgane het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe vloerbedekking gelegd in de keuken en woonkamerben benieuwd, ik heb het al zo lang geleden uitgezocht dat ik niet meer weet welke kleur het precies is
het vinyl in de keuken weet ik nog wel: grijs met beige mozaïekprint met bloemetjes
Sjieke vloer jaquote:Op maandag 22 maart 2010 09:27 schreef morgane het volgende:
Haha jep, nu ben ik aan de beurtzal in het studentenkamers-topic nog wat foto's neerplanten als mn kamer af is, dan hoef ik dit topic niet onder te spammen
Alvast een voorproefje van de keuken, telefoonfoto in de winkel genomen:
[ afbeelding ]
yep, vanmorgen en nuquote:
Sjiek is Miech datquote:
aha, google had dus gelijk toen ik het even opzochtquote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Site waarvan je makkelijk series kan downloaden
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, mensen proberen geconcentreerd te FOK!'en. Beetje rekening houden aub.
Het was pauze op dat momentquote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, mensen proberen geconcentreerd te FOK!'en. Beetje rekening houden aub.
Lokker tolerant van jequote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
TrueMaar ze zitten nog steeds te praten, en dan weten ze wss de turkse woorden niet en dan hoor je ineens zo'n nederlands woord er tussendoor
is het niet andersom? dat ze Nederlands proberen te praten en af en toe 1 woord nederlands kunnenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
TrueMaar ze zitten nog steeds te praten, en dan weten ze wss de turkse woorden niet en dan hoor je ineens zo'n nederlands woord er tussendoor
Ik post nu pas. Vergadering duurde acht minutenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef swarmahoer het volgende:
40 minuten? niet speciaal lang of kort toch ?
Werkt! Joepiequote:Op maandag 22 maart 2010 13:27 schreef LastRequest het volgende:
Ga zo eens proberen of ons nieuwe internet eindelijk op m'n pc werkt..
Tis schijnbaar hip om alles af te kortenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Schrijf dat dan gewoon joh, LaRo...
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis schijnbaar hip om alles af te kortenen het is vast niet hip om dat hip te noemen
Zo staat de sleutel gelabeld, anders paste het niet op de sleutelquote:Op maandag 22 maart 2010 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis schijnbaar hip om alles af te kortenen het is vast niet hip om dat hip te noemen
Beter hebben jullie geen Range Rover, RaRo staat zo raarquote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Zo staat de sleutel gelabeld, anders paste het niet op de sleutel
Daar heb je logo's voorquote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Beter hebben jullie geen Range Rover, RaRo staat zo raar
Ik ben te hip voor mijn tijdquote:Op maandag 22 maart 2010 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik haat hip doen om het hip gevonden te worden, of nog erger mensen die expres niet-hip doen om zo hip te zijn
Stomme sleutel labelquote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Hippe shitquote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Laysa het volgende:
En dan ga ik nu heel even hip de kattenbak verschonen
Hoe maak je hip de kattenbak schoon?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Laysa het volgende:
En dan ga ik nu heel even hip de kattenbak verschonen
dansend.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:32 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Hoe maak je hip de kattenbak schoon?
Is je stage echt zooooo saai?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Appeltje_oranje het volgende:
nog maar 25 minuten! JEEJ
dat lijkt me echt 10 keer niets, die serie..quote:
stage in de bouw, de bouw ligt op zijn kant. dus bijna geen werk. dus bijna geen werk op kantoor. dus bijna geen werk voor de stagiar....quote:
Misschien moet je toch maar eens gaan nadenken of je wel in de goede sector aan het studeren bent.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:51 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
stage in de bouw, de bouw ligt op zijn kant. dus bijna geen werk. dus bijna geen werk op kantoor. dus bijna geen werk voor de stagiar....
klopt... doe ik alquote:Op maandag 22 maart 2010 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar eens gaan nadenken of je wel in de goede sector aan het studeren bent.
Ligt aan de afdeling. Bouw zelf ligt stil, maar calculator of doorberekenen dat blijft!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar eens gaan nadenken of je wel in de goede sector aan het studeren bent.
Jongens en oorlog dat is een pleonasme. Bob was ook heerlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat lijkt me echt 10 keer niets, die serie..voorstukjes gezien, maar al dat geschiet, oorlog, bah!
uhuquote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef royjn het volgende:
[..]
Jongens en oorlog dat is een pleonasme. Bob was ook heerlijk.
Te ergquote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat ben ik burgelijk vandaag![]()
In allebei eentje lijkt wel te passen zo te zienquote:Op maandag 22 maart 2010 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk tulpen halen, maar daar zijn deze vaasjes te klein voor
Dat is toch niet leukquote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef Swine het volgende:
[..]
In allebei eentje lijkt wel te passen zo te zien
Het klonk niet echt aardigquote:Op maandag 22 maart 2010 23:48 schreef Swine het volgende:
[..]
Het was niet zo'n dikke afkraak actie als dat ie misschien overkwam hoor
Dan gaan we dat regelenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het klonk niet echt aardig
Ik vind het wel mooi, en Mikkie ook, en het is mijn huis
Vriendinnetje zegt dat rok leuker is trouwens
mogguhquote:
En Tettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |