OK.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
dit is geen tvp mensen, doorlopen, er is hier niets te zien
niks te maren, zitten en je bord leeg eten!!quote:
Make mequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks te maren, zitten en je bord leeg eten!!
Als je je bordje niet leeg eet krijg je een naaktfoto van IB!quote:
Dan open ik hem gewoon nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je je bordje niet leeg eet krijg je een naaktfoto van IB!
quote:
Ik zat al als een malle op dat zwarte te klikken en er gebeurde helemaal nietsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]Titel is natuurlijk: LR en Dupje zepen elkaar in!
![]()
Wedden dat je dan geklikt had?
quote:
Hoest nu met u meis?quote:
Mooi zo meiskequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:59 schreef Californium het volgende:
BeterOp elk gebied wel beter.... Alleen is school nog wel erg ruk
En ik word gelukkig van het weer van gister
quote:
Pluizig!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef Laysa het volgende:
Ik deed alleen maar lief lachen enzulks...maar ventjes van 29 zijn schijnbaar weinig gewend
Nog tot half 6 officieel, maarre... ik hoop dat we over een half uur aan het borrelen zijnquote:
wtf doe jij op twitter? en wie is er ongesteld?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:14 schreef Californium het volgende:
Hoe triest ben je als je op twitter gaat aankondigen dat je ongesteld bentMaar als je dr niet mag is het wel kansloos grappig
2pac, BIG, Elvis, uiteindelijk sterven ze allemaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog tot half 6 officieel, maarre... ik hoop dat we over een half uur aan het borrelen zijn![]()
D_K....Death of a legend....
Das toch fijn om te weten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:14 schreef Californium het volgende:
Hoe triest ben je als je op twitter gaat aankondigen dat je ongesteld bentMaar als je dr niet mag is het wel kansloos grappig
Ik heb geen twitter hoor, maak je maar niet drukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wtf doe jij op twitter? en wie is er ongesteld?
Wat blijf je toch een bitch he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter hoor, maak je maar niet druk. De ex van
echter wel en omdat wij het wel grappig vinden dat het niet zo lekker loopt tussen haar en haar huidige vriendje doen we soms wel eens even lezen
(ze is zo emo)
Ik kan er niets aan doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat blijf je toch een bitch he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |