Schilder gaf in VI toe dat hij Marcellis aantikte. Als verdediger op snelheid is het vrij makkelijk om daardoor pas iets later je evenwicht alsnog te verliezen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dan weer struikelen en een overtreding claimen? Simons is nog betrouwbaarder achterin
quote:'PSV volgt Gylfi Þór Sigurðsson'
19 maart 2010
Volgens het IJslandse Fótbolti.net volgt PSV de ontwikkeling van Gylfi Þór Sigurðsson. Sinds begin van 2010 zouden scouts van PSV de aanvallende middenvelder al drie keer hebben bekeken. De IJslander speelt voor Reading waar hij dit seizoen topscorer is met negen doelpunten. Mede door zijn rol in de FA Cup wedstrijden tegen Liverpool, Burnley en West Bromwich Albion trekt hij ook de interesse van diverse Premier League clubs.
Daarom ook het vraagtekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT:
Als we winnen van FC Twente, zijn we helemaal terug op titelkoers
Ik weet het nog niet...quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT:
Als we winnen van FC Twente, zijn we helemaal terug op titelkoers
Nog gauw even volspammenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ojee.... topic 413. Ik voel hem al aankomen morgen hoor
Ik hoop dat we die duitsers verslaan maar.... ojee..... ojee.
Inderdaad.. met dat verhaal over Twente krijgt hij nu steeds meer de schijn tegen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Raar dat Kesler aan de gang blijft met het roepen van dingen over het einde van de competitie enzo :S dat ie gewoon stil is...
Idd, dat hij zich maar eens bezig houdt met andere, belangrijkere zaken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Raar dat Kesler aan de gang blijft met het roepen van dingen over het einde van de competitie enzo :S dat ie gewoon stil is...
Keslerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
is het een keer niet de knjb is het wel de kntbquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef DeParo het volgende:
In De Pers stond laatst wel een grappig stukje over de scheidsrechters en de KNVB.
Rutten had dus gezegd dat een grensrechter uit de buurt van Enschede had gezegd dat ze voor Twente waren. Braamhaar komt ook uit de buurt van Enschede. Vervolgens kwam Kessler met kritiek op Rutten en Jol van Ajax. Maar waar komt Kessler vandaan (inderdaad FC Twente / Enschede). Vervolgens kwam er kritiek naar voren op Bas Nijhuis. Hij komt ook uit de buurt van Enschede en schrijft voor RTV Oost analyses over Twente, bekritiseert Ajax en PSV, en is vol lof over de plaatselijke FC. De KNVB heeft het vevolgens goed proberen te praten maar ik vind het allemaal wel zeer dubieus.
Totale zuivering binnen de KNVB en snel een beetje.
Het stond in een Ajax-Krantjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
is het een keer niet de knjb is het wel de kntb
hoe was het vorig jaar ookalweer, met twente en een nieuwe grasmat.. of zijn dat oude koeien?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Precies, het spel is zo slecht nog niet alleen de doelpunten. Kansen creeeren we wel, dus dat komt wel weer goed. Zou me meer zorgen maken als we geen/weinig kansen zouden creeeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:57 schreef rubbereend het volgende:
Morgen gewoon een prima kans om er weer vol in te zitten. Het is niet zo dat we totaal van het pad af zijn, er wordt gewoon redelijk goed gespeeld. Als je morgen wint zit je zo weer in de goede flow en zie ik ons ook wel de rest winnen.
[..]
Kesler
Donequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef Zapper het volgende:
Het wordt 1-4, quote me maar.
quote:
Zal wel niet al te veel interesse zijn ook...quote:Afellay: 'Ook volgend jaar nog PSV-speler'
Ibrahim Afellay maakt komende zomer nog niet de stap naar het buitenland. Althans, dat is de verwachting van de PSV-speler zelf. "Zoals het er nu naar uit ziet, ben ik volgend jaar ook nog gewoon PSV'er."
Afellay denkt het niveau van de Eredivisie nog niet te zijn ontgroeid. "Nee, ik maak nog altijd een bepaalde ontwikkeling door", zegt hij in Spits. "Maar het is natuurlijk wel een enorm compliment als ik bij het Nederlands elftal ben en de ervaren jongens me vertellen dat ik toe ben aan een volgende stap."
De 23-jarige middenvelder droomt van een Spaans avontuur. "Ja, dat is een prachtige competitie, net als Engeland." Met name FC Barcelona valt in de smaak. "Daar kan ik echt van genieten. Zij kunnen gewoon een knop omzetten en zeggen: nu gaan we voor een doelpunt. Voetbal van een andere planeet. Als ik naar wedstrijden van Barcelona of Arsenal kijk, kan ik leren en genieten tegelijk. Wat wil je nog meer?"
Afellay maakte begin 2004 zijn debuut voor PSV en is sinds het seizoen 2005/2006 een vaste waarde in het elftal van de Eindhovenaren. Regelmatig wordt hij in verband gebracht met een transfer naar het buitenland, maar tot dusver is die stap nooit concreet geworden.
Als meneer zo doorgaat als de laatste weken zal het idd nog lang duren voordat er een buitenlands club komt..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
[..]
Zal wel niet al te veel interesse zijn ook...
Wel bijtekenen dan! Anders gewoon verkassen komende zomer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
[..]
Als hij blijft dan loopt hij de zomer daarna gratis weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
[..]
Het zou hem sieren als hij dan ook voor een paar seizoenen bijtekent.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
[..]
Zou 'ie nog gaan inzien dat 'ie geen reden tot klagen heeft? Helemaal gezien zijn huidige spel. Ben geen fan meer van deze jongenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Interview van Balazs in Metro :
ook als psv geen CL haalt, wil ik in principe blijven. De club kan mijn contract (medio 2012) dan niet opwaarderen. Maar er is weinig mis met de huidige overeenkomst
Tuurlijk help je Ajax er ook mee, maar dat moet dan maar. Voordeel is dat we het dan in eigen hand hebben, ten opzichte van Ajax. Ik vind PSV helemaal niet verkeerd voetballen eigenlijk, de laatste 2 wedstrijden juist beter als een gemiddelde wedstrijd eerder in het seizoen. Alleen de kansen worden niet benut. Mochten we morgen winnen geeft dat natuurlijk vertrouwen, of dat genoeg is voor de rest van het seizoen durf ik niet te zeggen eigenlijk. Maar het zal wel doorwerken in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Zapper het volgende:
Maar nog even een serieuze vraag aan de stadiongangers en fanatieke volgers. Stel nu dat PSV morgenavond wel wint van FCT - wat ik ergens vurig hoop, maar ergens ook niet - zien jullie PSV dan vervolgens nog zo weinig punten verspelen dat het kampioenschap gevierd kan gaan worden? Ik ben er namelijk meer bang voor dat mocht er gewonnen worden, je daar Ajax meer mee helpt.
Ajax help je idd, maar tegen RKC kunnen ze makkelijk punten laten liggen! Niet meer naar een ander kijken, maar zelf gewoon je plicht doen en dat is winnen! No matter what!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou 'ie nog gaan inzien dat 'ie geen reden tot klagen heeft? Helemaal gezien zijn huidige spel. Ben geen fan meer van deze jongen![]()
Maar nog even een serieuze vraag aan de stadiongangers en fanatieke volgers. Stel nu dat PSV morgenavond wel wint van FCT - wat ik ergens vurig hoop, maar ergens ook niet - zien jullie PSV dan vervolgens nog zo weinig punten verspelen dat het kampioenschap gevierd kan gaan worden? Ik ben er namelijk meer bang voor dat mocht er gewonnen worden, je daar Ajax meer mee helpt.
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zolang we een punt voorstaan op Ajax en in de buurt komen van FC Twente is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Tuurlijk help je Ajax er ook mee, maar dat moet dan maar. Voordeel is dat we het dan in eigen hand hebben, ten opzichte van Ajax. Ik vind PSV helemaal niet verkeerd voetballen eigenlijk, de laatste 2 wedstrijden juist beter als een gemiddelde wedstrijd eerder in het seizoen. Alleen de kansen worden niet benut. Mochten we morgen winnen geeft dat natuurlijk vertrouwen, of dat genoeg is voor de rest van het seizoen durf ik niet te zeggen eigenlijk. Maar het zal wel doorwerken in ieder geval.
Laten we het gewoon per wedstrijd bekijken, zaterdag winnen is stap 1.
ktjb.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
is het een keer niet de knjb is het wel de kntb
Kans is altijd aanwezig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ktjb.
edit: Ow leuk joh dus Afellay en Balasz vertrekken dus dalijk of transfervrij, OF voor een veel te laag bedrag.
![]()
Moet je eens opletten, Ajax gaat zoals gebruikelijk weer punten morsen tegen een club als Ado ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou 'ie nog gaan inzien dat 'ie geen reden tot klagen heeft? Helemaal gezien zijn huidige spel. Ben geen fan meer van deze jongen![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Interview van Balazs in Metro :
ook als psv geen CL haalt, wil ik in principe blijven. De club kan mijn contract (medio 2012) dan niet opwaarderen. Maar er is weinig mis met de huidige overeenkomst
Heb ik het zo krom neer gezet? Of volg je balasz niet meerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moet je eens opletten, Ajax gaat zoals gebruikelijk weer punten morsen tegen een club als Ado ofzo.
[..]onnavolgbaar Maargoed als je niet verlengt zakt zijn prijs natuurlijk fors na de zomer.
Ik denk Balasz.. vorige week stond er namelijk in een interview dat hij als er geen CL gehaald zou worden zou vertrekken..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb ik het zo krom neer gezet? Of volg je balasz niet meer?
Nja ik vond het ook raar, maar misschien ziet ie het nu wel in! En tenslotte doen ze het zelf op het veldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk Balasz.. vorige week stond er namelijk in een interview dat hij als er geen CL gehaald zou worden zou vertrekken..
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:59 schreef Sj0rSz het volgende:
Morgen is het weer D-Day! Ik ben erbij in het stadion en hoop op een geweldige sfeer (en dito wedstrijd)
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:19 schreef Morrigun99 het volgende:
Volgens het AD bestaat de kans dat Mandy vanavond voor het eerst bij de selectie zit.![]()
Op Unibet kun je ook inzetten op Tiendalli to score @ 2, dus die zou ik maar in de gaten houdenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:00 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
![]()
Op Unibet kan je al inzetten van der Meyde to score, voor elke euro krijg je er 3.70 voor terug.![]()
Ik heb ingezet op Dzsudzsak to score @ 4
Die staat daar elke wedstrijd zo laag, heel vaag.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:02 schreef Rucebo het volgende:
Op Unibet kun je ook inzetten op Tiendalli to score @ 2, dus die zou ik maar in de gaten houden....
Nou is Dzsudzsak natuurlijk hopeloos uit vorm, maar dat ze het waarschijnlijker vinden dat Andy scoort verbaast me toch wel enigszinsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:00 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
![]()
Op Unibet kan je al inzetten van der Meyde to score, voor elke euro krijg je er 3.70 voor terug.![]()
Ik heb ingezet op Dzsudzsak to score @ 4
Ja, maar Dzsudzsak heeft altijd zijn vrije trap nog, en penalty`s neemt hij tegenwoordig ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef KELDER het volgende:
Nou is Dzsudzsak natuurlijk hopeloos uit vorm, maar dat ze het waarschijnlijker vinden dat Andy scoort verbaast me toch wel enigszins
Mooi gesproken!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:24 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Maar goed, vanavond winnen! Wie er scoort boeit me eigenlijk niet, als we maar winnen!
Iemand die mij hiermee kan helpen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Okee, PSV gaat hem niet worden hier in Breejdaa, maar weet iemand dan of je bij Ziggo één wedstrijd kunt bestellen om te kijken op tv? Bij Eredivisie Live?
Gezien het groot aantal voetballiefhebbers hier () zal ik deze vraag ook maar even in VBL stellen
Geloof niet dat dat kan. Wat je wel kunt doen is online de wedstrijd "bestellen", moet je je computer verbinden met je tvquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even mijzelf uit een ander topic quoten:
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Jep, da's inmiddels geregeld! Thanksquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat kan. Wat je wel kunt doen is online de wedstrijd "bestellen", moet je je computer verbinden met je tv
Ik hoop toch dat PSV wel zo slim is geweest om voor deze RED-actie de boekjes "red and white" te maken en niet alleen "RED". Anders kan Twente zich wel eens aardig thuis gaan voelen...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:39 schreef Sj0rSz het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)-Philips-Stadion.htm
Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien.
Lucky you! Ik kom met eigen vervoerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:50 schreef BruggiKeane het volgende:
Zo, dadelijk maar eens richting Eindhoven gaan en nog wat pintjes wegwerken.
Met de trein bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:20 schreef lookinforyou het volgende:
Even een vraagje: Wij komen vanaf Nijmegen en nu lees ik dus dat de Kennedylaan is afgesloten. Hoe kunnen we dan het best rijden??
Iemand?
Bedankt alvast.
http://son-en-breugel.kli(...)sluiting-19-22-maartquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:20 schreef lookinforyou het volgende:
Even een vraagje: Wij komen vanaf Nijmegen en nu lees ik dus dat de Kennedylaan is afgesloten. Hoe kunnen we dan het best rijden??
Iemand?
Bedankt alvast.
A50 afslag Son & Breugel. Vervolgens Best aanhouden. Op de rotonde bij de Quatre Bras (restaurant) links richting Eindhoven (dat is direct na het viaduct over de A2). Aan het einde van die weg bij de verkeerslichten linksaf en dan direct rechts de Boschdijk op (met aan je linkerhand de McDonald's). Als je die afrijdt kom je praktisch bij het stadion uit (aan je rechterhand).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:20 schreef lookinforyou het volgende:
Iemand?
Bedankt alvast.
Of met de fietsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:55 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd = eigen vervoer
Lekker met het treintje met thuiswedstrijden![]()
Hartstikke bedankt, hier heb ik wat aan tenminste.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://son-en-breugel.kli(...)sluiting-19-22-maart
Daar staan wat aanwijzigingen. Geen idee of je er wat aan hebt.
Dit is helemaal geweldig. Bedankt!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:26 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
A50 afslag Son & Breugel. Vervolgens Best aanhouden. Op de rotonde bij de Quatre Bras (restaurant) links richting Eindhoven (dat is direct na het viaduct over de A2). Aan het einde van die weg bij de verkeerslichten linksaf en dan direct rechts de Boschdijk op (met aan je linkerhand de McDonald's). Als je die afrijdt kom je praktisch bij het stadion uit (aan je rechterhand).
Idd. Ik bekijk het maar positief, als PSV verliest wordt Ajax geen kampioen en als ze winnen dan maken we een goede kans op de tweede plek en nog op de titel.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dubbel gevoel vandaag als psv wint
Als we winnen, dan moet Ajax morgen winnen om 1 punt achter ons te mogen staan. Zij missen dan ook een paar belangrijke spelers, oftewel is er een kans dat RKC misschien wel eens een nuttige actie uit kan halen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Ik bekijk het maar positief, als PSV verliest wordt Ajax geen kampioen en als ze winnen dan maken we een goede kans op de tweede plek en nog op de titel.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dubbel gevoel vandaag als psv wint
quote:
Als we echt beter waren dan hadden we gewoon gewonnen.quote:
Ik zag het ja. Ik zit zeg maar schuinonder het uitvak maar aan de zijkant van het uitvak hebben ze geen netten. Dat vuurwerk is allemaal grappig maar goed een of andere gek kan het makkelijk toch eruit gooien.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:49 schreef Sj0rSz het volgende:
Twente-supporters in PSV-vakken! Echt, die gasten zijn levensmoe!
Ik zat op Noord en daar was het na die goal van N'Kufo niet echt gezellig
Ik vond het wel meevallen met Bakkal... Voor iemand die in tijden geen rechtsbuiten gespeeld heeft vond ik het knap dat hij samen met Manolev het Tiendalli heel lastig gemaakt had.. Tiendalli werd gewisseld.. maar ook als hij niet gewisseld was had hij denk ik de 60e minuut niet gehaald.. Alleen was hij er dan met 2x geel vanaf gegaan..quote:Op zondag 21 maart 2010 01:03 schreef Zapper het volgende:
Heb alleen de samenvatting gezien.
Bakkalmatige, matige kutvoetballer die z'n tekortkomingen met overtredingen moet compenseren. Schorsen maar voor de rest van 't seizoen.
Hoeft dus niet als je daar geen trek in hebt. Kijk naar de Twentesupporters.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:21 schreef Rucebo het volgende:
Ik kan volgende week met zo'n klotecombi naar VVV...
Jullie probleem is opgelost als de beste speler wordt verkocht voor 8 miljoen en voor dat geld drie matige voetballers worden teruggehaald?quote:Op zondag 21 maart 2010 10:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Stoch heeft sinds de winterstop geen pepernoot meer geraakt.. dus zo knap is dat helaas ook weer niet. Ik zie het eigenlijk een beetje somber in, maar voor het seizoen verwachtte ik al dat we derde zouden worden. Middelen om het team te verbeteren zijn er nauwelijks. Hopelijk kunnen we Afellay verkopen voor 8+ miljoen verkopen. Meer is hij echt niet waard door zijn op dit moment matige voetbalinzicht/intellect.
Die elleboogstoot tijdens de wedstrijd met FC Twentequote:
Pisbekers? Is dat wat ik denk dat het is?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:22 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat dat betreft zijn ze sowieso veel te vriendelijk voor de uitsupporters. Vuurwerk, pisbekers, het kom er allemaal naar beneden, en de supporters daaronder zijn overgeleverd aan het fatsoen van die uitsupporters. Als daar dan Turken komen (die een stuk afgunstiger zijn ingesteld en waar weinig gecontroleerd wordt (Oostblokkers zijn ook idioot, maar daar wordt wat beter gecontroleerd), hebben de onderliggende vakken echt een probleem. Gelukkig zit ik er een stukkie vandaan.
Ik verre van, sterker nog ik word woest als ik die verhalen hoor. Zoiezo tussen het thuispubliek, dan vraag je gewoon om problemen. Knuppels erop en laten zien dat je het nondeju niet pikt.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan het alleen maar waarderen dat ze er alles aan doen om toch aanwezig te kunnen zijn.
Ben je in het stadion net zo stoer als hier op het internetforum?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik verre van, sterker nog ik word woest als ik die verhalen hoor. Zoiezo tussen het thuispubliek, dan vraag je gewoon om problemen. Knuppels erop en laten zien dat je het nondeju niet pikt.
Dat die mensen tussen het thuispubliek zitten, moeten ze helemaal zelf weten. Je kon namelijk niet zien dat ze voor Twente waren (tenminste, wat ik er van heb gezien). Maar als je dan helemaal uit je dak gaat bij een doelpunt voor Twente en je zit in een PSV-vak, mja... Dan ben je levensmoe.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik verre van, sterker nog ik word woest als ik die verhalen hoor. Zoiezo tussen het thuispubliek, dan vraag je gewoon om problemen. Knuppels erop en laten zien dat je het nondeju niet pikt.
Stel je niet aan.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben je in het stadion net zo stoer als hier op het internetforum?
Precies, maar dát was dus niet het gevalquote:Op zondag 21 maart 2010 12:56 schreef Happel het volgende:
Ik vind dat het gewoon moet kunnen, mits er normaal gedaan wordt.
Vind ik ook hoor. Maar er werd niet 'normaal' gedaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:56 schreef Happel het volgende:
Dat valt wel mee dus, want ze hebben de wedstrijd gewoon kunnen volgen. Het enige dat er gebeurt, is dat er wat puisterige pubers op een internetforum stoer lopen te doen. Op de tribune hadden ze daar kennelijk de guts niet voor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:50 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Er horen gewoon geen uitsupporters tussen het thuispubliek. Ongeacht welk waardeoordeel daar aan hangt, is dat het kat op het spek binden.
Klopt, respect doe het zelf ook wel eens tussen thuispubliek zitten.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:51 schreef Happel het volgende:
Kan het alleen maar waarderen dat ze er alles aan doen om toch aanwezig te kunnen zijn.
Dat geldt echt niet alleen voor PSV-supporters.quote:[b]Op zondag 21 maart 2010 13:12
En daarnaast vind ik het belachelijk dat het PSV-supporters lastig wordt gemaakt om wedstrijden te bezoeken: clubcardverplichtingen, auto- en buscombi's bij uitwedstrijden etc. en vervolgens bij een topper in eigen huis er overal supporters van de tegenpartij zitten.
Wat dus aangeeft dat anderen creatief zijn met het regelen van kaarten. Ken wat Feyenoorders die rond en in Eindhoven wonen en die halen ook altijd kaarten voor PSV uit.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar er werd niet 'normaal' gedaan.
En daarnaast vind ik het belachelijk dat het PSV-supporters lastig wordt gemaakt om wedstrijden te bezoeken: clubcardverplichtingen, auto- en buscombi's bij uitwedstrijden etc. en vervolgens bij een topper in eigen huis er overal supporters van de tegenpartij zitten.
Nee, Feyenoord krijgt een combi naar RKCquote:Op zondag 21 maart 2010 13:16 schreef Halcon het volgende:
Dat geldt echt niet alleen voor PSV-supporters.
Dat zeg ik ook niet. Maar wat is het nut van deze regelingen als je ze in eigen huis niet eens handhaaft?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geldt echt niet alleen voor PSV-supporters.
Genoeg groepen die nergens komen zonder combi of niet eens naar bepaalde wedstrijden mogen.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord krijgt een combi naar RKC
Het is gewoon vrij lastig te handhaven, helemaal als PSV-supporters hun stoeltje verkopen aan Twentenaren.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:19 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar wat is het nut van deze regelingen als je ze in eigen huis niet eens handhaaft?
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:21 schreef mediaconsument het volgende:
1-1 is de ruststand, go RKC!
[ afbeelding ]
Hij heeft iig gescoordquote:
De schlemiel.quote:
Vandaar mijn toevoeging dat er geen waardeoordeel aan gehangen moet worden hè.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:56 schreef Happel het volgende:
Dat ziet er inderdaad niet rooskleurig uit. Ik ga daarom mijn geld maar zetten op Heracles. Die pakken Ajax wel, let maar op.quote:
Dat is zeker niet onmogelijk! Zitten in een goede flow! Maar dan nog, dan moeten wij zoveel mogelijk punten pakken.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad niet rooskleurig uit. Ik ga daarom mijn geld maar zetten op Heracles. Die pakken Ajax wel, let maar op.
Moet te doen zijn, de druk is nu van de ketel, Feyenoord zal ook een niet al te hoge horde zijn denk ik.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat is zeker niet onmogelijk! Zitten in een goede flow! Maar dan nog, dan moeten wij zoveel mogelijk punten pakken.
Tsjaquote:Op zondag 21 maart 2010 14:04 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik denk dat het spannend blijft tot aan de laatste speelronde. En Twente gaat ook nog wel met punten knoeien.
Ach pleur toch godver op man met je gezannik. Een uitvak is voor de uitsupporters en daarmee basta. Dat die kneuzen tussen ONS publiek zaten kan gewoon NIET als je weet wat er op het spel staat.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:16 schreef Halcon het volgende:
Het enige dat er gebeurt, is dat er wat puisterige pubers op een internetforum stoer lopen te doen. Op de tribune hadden ze daar kennelijk de guts niet voor.
Haha ja inderdaad, voor het geval de harde kern van RKC de Rotterdammers aan zou vallen.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord krijgt een combi naar RKC
Ik weet niet wat jij denkt. Maar als het een beker die volgezeken is, dan is dat het inderdaad. Ik zou er zelf nooit aan denken om dat dat te doen. Maar je hebt kennelijk van die mensen....Bij Feyenoord schijnen ze zelfs vanaf de tweede ring naar beneden te zeiken, gewoon op mede-Feyenoordsupporters.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Pisbekers? Is dat wat ik denk dat het is?
Exact. Ik begin er langzaam maar zeker in te geloven dat wij het niet gaan doen dit jaar. Ik gun het Twente zoveel meer dan ajax.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:44 schreef Sj0rSz het volgende:
Laat Twente in dat geval de schaal maar pakken
Dat heeft iedereen denk ik in dit topicquote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Exact. Ik begin er langzaam maar zeker in te geloven dat wij het niet gaan doen dit jaar. Ik gun het Twente zoveel meer dan ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |