Schilder gaf in VI toe dat hij Marcellis aantikte. Als verdediger op snelheid is het vrij makkelijk om daardoor pas iets later je evenwicht alsnog te verliezen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dan weer struikelen en een overtreding claimen? Simons is nog betrouwbaarder achterin
quote:'PSV volgt Gylfi Þór Sigurðsson'
19 maart 2010
Volgens het IJslandse Fótbolti.net volgt PSV de ontwikkeling van Gylfi Þór Sigurðsson. Sinds begin van 2010 zouden scouts van PSV de aanvallende middenvelder al drie keer hebben bekeken. De IJslander speelt voor Reading waar hij dit seizoen topscorer is met negen doelpunten. Mede door zijn rol in de FA Cup wedstrijden tegen Liverpool, Burnley en West Bromwich Albion trekt hij ook de interesse van diverse Premier League clubs.
Daarom ook het vraagtekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT:
Als we winnen van FC Twente, zijn we helemaal terug op titelkoers
Ik weet het nog niet...quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT:
Als we winnen van FC Twente, zijn we helemaal terug op titelkoers
Nog gauw even volspammenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ojee.... topic 413. Ik voel hem al aankomen morgen hoor
Ik hoop dat we die duitsers verslaan maar.... ojee..... ojee.
Inderdaad.. met dat verhaal over Twente krijgt hij nu steeds meer de schijn tegen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Raar dat Kesler aan de gang blijft met het roepen van dingen over het einde van de competitie enzo :S dat ie gewoon stil is...
Idd, dat hij zich maar eens bezig houdt met andere, belangrijkere zaken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Raar dat Kesler aan de gang blijft met het roepen van dingen over het einde van de competitie enzo :S dat ie gewoon stil is...
Keslerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
is het een keer niet de knjb is het wel de kntbquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef DeParo het volgende:
In De Pers stond laatst wel een grappig stukje over de scheidsrechters en de KNVB.
Rutten had dus gezegd dat een grensrechter uit de buurt van Enschede had gezegd dat ze voor Twente waren. Braamhaar komt ook uit de buurt van Enschede. Vervolgens kwam Kessler met kritiek op Rutten en Jol van Ajax. Maar waar komt Kessler vandaan (inderdaad FC Twente / Enschede). Vervolgens kwam er kritiek naar voren op Bas Nijhuis. Hij komt ook uit de buurt van Enschede en schrijft voor RTV Oost analyses over Twente, bekritiseert Ajax en PSV, en is vol lof over de plaatselijke FC. De KNVB heeft het vevolgens goed proberen te praten maar ik vind het allemaal wel zeer dubieus.
Totale zuivering binnen de KNVB en snel een beetje.
Het stond in een Ajax-Krantjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
is het een keer niet de knjb is het wel de kntb
hoe was het vorig jaar ookalweer, met twente en een nieuwe grasmat.. of zijn dat oude koeien?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Precies, het spel is zo slecht nog niet alleen de doelpunten. Kansen creeeren we wel, dus dat komt wel weer goed. Zou me meer zorgen maken als we geen/weinig kansen zouden creeeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:57 schreef rubbereend het volgende:
Morgen gewoon een prima kans om er weer vol in te zitten. Het is niet zo dat we totaal van het pad af zijn, er wordt gewoon redelijk goed gespeeld. Als je morgen wint zit je zo weer in de goede flow en zie ik ons ook wel de rest winnen.
[..]
Kesler
Donequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef Zapper het volgende:
Het wordt 1-4, quote me maar.
quote:
Zal wel niet al te veel interesse zijn ook...quote:Afellay: 'Ook volgend jaar nog PSV-speler'
Ibrahim Afellay maakt komende zomer nog niet de stap naar het buitenland. Althans, dat is de verwachting van de PSV-speler zelf. "Zoals het er nu naar uit ziet, ben ik volgend jaar ook nog gewoon PSV'er."
Afellay denkt het niveau van de Eredivisie nog niet te zijn ontgroeid. "Nee, ik maak nog altijd een bepaalde ontwikkeling door", zegt hij in Spits. "Maar het is natuurlijk wel een enorm compliment als ik bij het Nederlands elftal ben en de ervaren jongens me vertellen dat ik toe ben aan een volgende stap."
De 23-jarige middenvelder droomt van een Spaans avontuur. "Ja, dat is een prachtige competitie, net als Engeland." Met name FC Barcelona valt in de smaak. "Daar kan ik echt van genieten. Zij kunnen gewoon een knop omzetten en zeggen: nu gaan we voor een doelpunt. Voetbal van een andere planeet. Als ik naar wedstrijden van Barcelona of Arsenal kijk, kan ik leren en genieten tegelijk. Wat wil je nog meer?"
Afellay maakte begin 2004 zijn debuut voor PSV en is sinds het seizoen 2005/2006 een vaste waarde in het elftal van de Eindhovenaren. Regelmatig wordt hij in verband gebracht met een transfer naar het buitenland, maar tot dusver is die stap nooit concreet geworden.
Als meneer zo doorgaat als de laatste weken zal het idd nog lang duren voordat er een buitenlands club komt..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
[..]
Zal wel niet al te veel interesse zijn ook...
Wel bijtekenen dan! Anders gewoon verkassen komende zomer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
[..]
Als hij blijft dan loopt hij de zomer daarna gratis weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
[..]
Het zou hem sieren als hij dan ook voor een paar seizoenen bijtekent.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
[..]
Zou 'ie nog gaan inzien dat 'ie geen reden tot klagen heeft? Helemaal gezien zijn huidige spel. Ben geen fan meer van deze jongenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Interview van Balazs in Metro :
ook als psv geen CL haalt, wil ik in principe blijven. De club kan mijn contract (medio 2012) dan niet opwaarderen. Maar er is weinig mis met de huidige overeenkomst
Tuurlijk help je Ajax er ook mee, maar dat moet dan maar. Voordeel is dat we het dan in eigen hand hebben, ten opzichte van Ajax. Ik vind PSV helemaal niet verkeerd voetballen eigenlijk, de laatste 2 wedstrijden juist beter als een gemiddelde wedstrijd eerder in het seizoen. Alleen de kansen worden niet benut. Mochten we morgen winnen geeft dat natuurlijk vertrouwen, of dat genoeg is voor de rest van het seizoen durf ik niet te zeggen eigenlijk. Maar het zal wel doorwerken in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Zapper het volgende:
Maar nog even een serieuze vraag aan de stadiongangers en fanatieke volgers. Stel nu dat PSV morgenavond wel wint van FCT - wat ik ergens vurig hoop, maar ergens ook niet - zien jullie PSV dan vervolgens nog zo weinig punten verspelen dat het kampioenschap gevierd kan gaan worden? Ik ben er namelijk meer bang voor dat mocht er gewonnen worden, je daar Ajax meer mee helpt.
Ajax help je idd, maar tegen RKC kunnen ze makkelijk punten laten liggen! Niet meer naar een ander kijken, maar zelf gewoon je plicht doen en dat is winnen! No matter what!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou 'ie nog gaan inzien dat 'ie geen reden tot klagen heeft? Helemaal gezien zijn huidige spel. Ben geen fan meer van deze jongen![]()
Maar nog even een serieuze vraag aan de stadiongangers en fanatieke volgers. Stel nu dat PSV morgenavond wel wint van FCT - wat ik ergens vurig hoop, maar ergens ook niet - zien jullie PSV dan vervolgens nog zo weinig punten verspelen dat het kampioenschap gevierd kan gaan worden? Ik ben er namelijk meer bang voor dat mocht er gewonnen worden, je daar Ajax meer mee helpt.
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zolang we een punt voorstaan op Ajax en in de buurt komen van FC Twente is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Tuurlijk help je Ajax er ook mee, maar dat moet dan maar. Voordeel is dat we het dan in eigen hand hebben, ten opzichte van Ajax. Ik vind PSV helemaal niet verkeerd voetballen eigenlijk, de laatste 2 wedstrijden juist beter als een gemiddelde wedstrijd eerder in het seizoen. Alleen de kansen worden niet benut. Mochten we morgen winnen geeft dat natuurlijk vertrouwen, of dat genoeg is voor de rest van het seizoen durf ik niet te zeggen eigenlijk. Maar het zal wel doorwerken in ieder geval.
Laten we het gewoon per wedstrijd bekijken, zaterdag winnen is stap 1.
ktjb.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
is het een keer niet de knjb is het wel de kntb
Kans is altijd aanwezig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ktjb.
edit: Ow leuk joh dus Afellay en Balasz vertrekken dus dalijk of transfervrij, OF voor een veel te laag bedrag.
![]()
Moet je eens opletten, Ajax gaat zoals gebruikelijk weer punten morsen tegen een club als Ado ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou 'ie nog gaan inzien dat 'ie geen reden tot klagen heeft? Helemaal gezien zijn huidige spel. Ben geen fan meer van deze jongen![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Interview van Balazs in Metro :
ook als psv geen CL haalt, wil ik in principe blijven. De club kan mijn contract (medio 2012) dan niet opwaarderen. Maar er is weinig mis met de huidige overeenkomst
Heb ik het zo krom neer gezet? Of volg je balasz niet meerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moet je eens opletten, Ajax gaat zoals gebruikelijk weer punten morsen tegen een club als Ado ofzo.
[..]onnavolgbaar Maargoed als je niet verlengt zakt zijn prijs natuurlijk fors na de zomer.
Ik denk Balasz.. vorige week stond er namelijk in een interview dat hij als er geen CL gehaald zou worden zou vertrekken..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb ik het zo krom neer gezet? Of volg je balasz niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |