Eindeloos gepwnedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:14 schreef StevenDefour het volgende:
Zit ik ook nog eens op Chatroulette,
blijkt er een vrouw voor me te zitten,
blijkt ze niet onknap te zijn,
blijkt ze naakt te zijn,
blijkt ze net als ik in België te wonen,
blijkt ze op amper 10 km van mij te wonen,
blijkt ze enorm geil te zijn...
blokkeert die verbinding net op het moment dat we adressen gingen uitdelen.
chatroulette
I feel your pain broquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:14 schreef StevenDefour het volgende:
blijkt ze naakt te zijn,
chatroulette
Iemand die kan inschatten wat de kansen zijn, dat ik haar terugvind?
Sorry maar het werd me iets te persoonlijk op het moment dat je het adres wou hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:14 schreef StevenDefour het volgende:
blijkt ze naakt te zijn,
chatroulette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijkt het een gozer te zijn met manycamquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:14 schreef StevenDefour het volgende:
blijkt ze naakt te zijn,
chatroulette
Ja inderdaad, wat proberen ze daar mee te bereiken? Het lijkt mij niet dat een 12 jarig meisje daarbij stopt en met die man gaat chatten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef Furdinand het volgende:
er zijn de laatste tijd alleen maar fappers op chatroulette...![]()
ik vraag me af of hun serieus denken dat ze daar een chick mee scoren ofzo
Hopelijk gaat die grap niet te bekent worden. Die wil ik ook deze vakantie nog kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef Cluijt het volgende:
Weet niet of hij al gepost was, maar dan is hij het nog een keer waard!
Die laatste__!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit : en na zo'n leuk gesprek de webcam terug zetten naar mijn eigen en keihard lachen !!!!
Poep komt er niet vanzelf
wat kan je met manycam doen dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:37 schreef Waffle het volgende:
Het blijft grappig om mensen op chatroulette in de maling te nemen met ManyCam.
[ afbeelding ]
Op dit tijdstip geen zin in mooie op, dus bij deze.
quote:
Dan kan je fake filmpjes als webcam instellen. Bv. een of andere sexpartij op zo'n site laten zienquote:
Opletten, misschien komt je fapstick er nog op!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag gaan ze het over chatroulette hebben bij DWDD.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Opletten, misschien komt je fapstick er nog op!
DWDDquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Sterker nog, ze gaan live chatrouletten in de uitzending. Dus als fapper heb je kans live op tv te komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef GuitarJJ het volgende:
* Ziiiiiiiiiiiiiiiiiipquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sterker nog, ze gaan live chatrouletten in de uitzending. Dus als fapper heb je kans live op tv te komen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:19 schreef 16meter het volgende:
Op 't laatst zo'n fapper met z'n tampeloeris vol in beeld.
hahah die ga ik downenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:53 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Dan kan je fake filmpjes als webcam instellen. Bv. een of andere sexpartij op zo'n site laten zien
Ik vaak ook. Vrij irritant.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
ik heb zo een slechte verbinding op die website
Vinkje weghalen bij "Show ManyCam.com Logo"quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe zet ik dat ManyCam.com rechtsonder op mijn scherm uit?
oja bedanktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vinkje weghalen bij "Show ManyCam.com Logo"
Daar ben ik een keer ingetrapt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef Cluijt het volgende:
Weet niet of hij al gepost was, maar dan is hij het nog een keer waard!
Die laatste__!!!
je kan doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat moet ik nou op mijn manycam zetten?
Ik had een paar keer 2g1c reacties gedaan en dan valk voordat de mensen in het filmpje ginge schrikken zei ik whats that behind u ofzoiets en dan gingen ze achter zich kijken.
Maar dat is nou wel leuk geweest.Wat kan ik nog meer doen ?
Daarom gebruik ik Old version, heb je dat wat minderquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het blijft echt fucking vaak hangen op 'connecting...'
Moet ik weer heel de page refreshen en [New Game] kiezen. Wat een bagger joh.
http://www.mediaconverter.org - link invoeren, op avi zetten en wachten tot ie ge convert is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:18 schreef youther het volgende:
Chatroulettevrienden,
na veel gekloot heb ik nog steeds geen filmpje bij manycam kunnen krijgen. Heb verschillende converters gedownload, maar is geen succes gebleken. Iemand die zo vriendelijk is mij te helpen met youtube-filmpjes om te zetten in avi of wmv? Pm is prima.
Gewoon desktop filmen en dan rechts youtube doen en links chatroulette.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:18 schreef youther het volgende:
Chatroulettevrienden,
na veel gekloot heb ik nog steeds geen filmpje bij manycam kunnen krijgen. Heb verschillende converters gedownload, maar is geen succes gebleken. Iemand die zo vriendelijk is mij te helpen met youtube-filmpjes om te zetten in avi of wmv? Pm is prima.
Ik ook!!!quote:
Dat bij die laatste zegt die gast:quote:Op zondag 21 maart 2010 00:03 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Het werd steeds drukker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eeeh.. kan iemand dat voor me vertalen?
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:17 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dat bij die laatste zegt die gast:
Jij hebt mijn lul opgegeten (turks)
Ja. ik denk dat de servers overvol zijn ofzo.. Bij users online staat al zo'n oneindig tekenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:34 schreef mug89 het volgende:
meer mensen last van dat hij vaak vastloopt wanneer je net een seconde of 2 geconnect bent?
IE en firefox hebben er hier last van..
die kwijm ik ook tegen die lagen toen diequote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:46 schreef Maraca het volgende:
Dit is nog best geinigEn dan met name de gifjes.. sommige reacties zijn briljant!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die meiden
En eentje had het door
Ik probeer het nu voor het eerst met manycam, ik snap er niks van. Hij pakt nu ook alleen maar de iSight.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:00 schreef Chuphinh het volgende:
Hmm sinds vandaag werkt manycam bij mij niet meer. Gaat automatisch naar de isight
Heb je het gif bestandje of filmpje van haar? Heb deze nog nooit gezienquote:Op zondag 21 maart 2010 00:03 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Het werd steeds drukker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eeeh.. kan iemand dat voor me vertalen?
Hij blijft goed!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Ben Folds chatroulette tijdens een live optreden in "Merton" stijl:
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
wtf.. net gewoon 2 lesbische dames die elkaar lagen te likken.
Ik had dus een filmpje opstaan van een mooi meisje die een peukie aan het roken is. Op een gegeven moment connected met iemand die haar cam op zwart had staan. Ze vraagt: "Lesbian". Ik zeg natuurlijk "yes".
Gaat die cam aan, ligt er een dame met masker op met haar benen wijd en die ander ligt er met haar snuffert tussen. Dus ik zeg: "please wave at me" en toen zwaaiden ze allebei. Helaas hadden ze vrij snel door dat mijn filmpje nep was.
Die reactie verwachtte ik al.quote:
Lucky bastard ik krijg alleen maar knulletjes van 14 met bier, ouwe chagrijnige gasten en piemels... heel veel piemelsquote:Op zondag 21 maart 2010 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die reactie verwachtte ik al.![]()
Maar ik meen het... geloof het of niet. Pleurde haast van mijn stoel dus vergat gewoon op Print Screen te rammen. Ze hadden het ook te snel door helaas. Die meid zonder masker moest lachen en drukte me daarna gelijk weg.
Hij blijft een heldquote:Op zondag 21 maart 2010 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Je kwam natuurlijk handen tekort.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die reactie verwachtte ik al.![]()
Maar ik meen het... geloof het of niet. Pleurde haast van mijn stoel dus vergat gewoon op Print Screen te rammen. Ze hadden het ook te snel door helaas. Die meid zonder masker moest lachen en drukte me daarna gelijk weg.
Ik normaal gesproken ook ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lucky bastard ik krijg alleen maar knulletjes van 14 met bier, ouwe chagrijnige gasten en piemels... heel veel piemels
Uhm... nee. Ze waren te snel weg, anders wellichtquote:Op zondag 21 maart 2010 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kwam natuurlijk handen tekort.
O lol d0h. Bedanktquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:13 schreef dewintermuis het volgende:
Ik had zo'n idioot op chatroulette
'Show boobs or i push the chick near the snake'...
zag je zo'n klein kuikentje voor een dikke slang rondlopen
'one more last time, show boobs or i push the chick'.. ik lachen
.. en toen ging het beeld uit : (
zoiets?quote:
ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 15:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zodra ik de ManyCam selecteer springt de camera automatisch weer over naar de iSight. Iemand enig idee hoe dat kan?
dat was geen filmpje......quote:Op zondag 21 maart 2010 21:26 schreef JanPiraat het volgende:
Hmm ik kwam net een manycam filmpje tegen van iemand die een ijsbergsla aan het neuken is ik lachte me kapot iemand van fok verantwoordelijk voor deze zieke daad ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan je dat doen? ik kan het niet vindenquote:Op zondag 21 maart 2010 10:57 schreef Charizma het volgende:
je moet ff t vinkje weghalen bij show manycam logo
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Lillebit het volgende:
[..]
dat was geen filmpje......Hehe ik had het geloofd maar deze beunhaas had het logo niet weggehaald dus het was vrij duidelijk een manycam filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof me.... dat is echt.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
Dit kwam ik net tegen. Laat het alsjeblieft niet echt zijn.
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze er iets in geprogrammeerd om deze filmpjes te voorkomen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zodra ik de ManyCam selecteer springt de camera automatisch weer over naar de iSight. Iemand enig idee hoe dat kan?
Bij het tabblad Effects en dan onder text over video.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
hoe kan je dat doen? ik kan het niet vinden
Bij mijn nietquote:Op maandag 22 maart 2010 11:21 schreef Charizma het volgende:
Manycam werkt hier nog gewoon trouwens...
Bobby.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb geen Windows machine. iMacquote:Op maandag 22 maart 2010 09:50 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er iets in geprogrammeerd om deze filmpjes te voorkomen.
Tip: Installeer naast Manycam ook Splitcam.
Dan stel je in Splitcam in dat Manycam je webcam is, en in Chatroulette gebruik je Splitcam.
Verder kan je dan met Manycam doen wat je gewend was.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:13 schreef TrailerTrash het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=594530
Denken dat de Jonas Brothers echt op chatroulette zitten
Nee hij ik zij denk tegen hun dat hun muziek noobquote:Op maandag 22 maart 2010 18:13 schreef TrailerTrash het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=594530
Denken dat de Jonas Brothers echt op chatroulette zitten
uhh wat?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef ferrariking het volgende:
[..]
Nee hij ik zij denk tegen hun dat hun muziek noob
Naja, op de iPhone had je Photoswap al. Beetje hetzelfde ideequote:Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef DvDongeren het volgende:Die screenshot
Wat een uitvinding chatroulette
Werkt hier gewoon.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef giessss het volgende:
Hee luitjes, is chatroulette down momenteel?
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef ferrariking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef ferrariking het volgende:
Bij mijn ook
[ afbeelding ]
Ik weet ik zie er niet uit
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef ferrariking het volgende:
[..]
ja hier loopt ie ook aardig op en op gegeven moment doet ie vrij weinig of heel mn pc loopt traagquote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef Walter81 het volgende:
Volgens mij zit er een enorme bug in chatroulette.
Momenteel gebruikt Internet Explorer bij 1000MB (!) geheugen en het loopt met 10MB/sec op.
Zowel in Firefox als in IE.
Ik heb nu 2 tabbladen geopend: CR en fok.
Is dat bij een ander ook?
De classic-versie werkt overigens wel goed
Ah vandaar dat hij na zoveel tijd telkens vastloopt. Wat bedoel je met de "classic versie"?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef Walter81 het volgende:
Momenteel gebruikt Internet Explorer bij 1000MB (!) geheugen en het loopt met 10MB/sec op.
Je zet jezelf meer voor lul dan die chinees.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Enj0y het volgende:
Gekke chinezen zijn ook geniaal!
[ afbeelding ]
http://www.chatroulette.com/classic/quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef revpolen het volgende:
classic-versie is er niet meer toch?
anders link
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een gifje van dat kuikentje met die slang? (of een filmpje?) Die van; doe dit of ik duw het kuikentje erheen
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Enj0y het volgende:
Gekke chinezen zijn ook geniaal!
[ afbeelding ]
En een gewillige man, hiero:
[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik niet de enige waarbij dit gebeurt. Zodra ik chatroulette open, kan ik bijna niks meer doen op de laptop(en nee, het is geen oud ding). Geheugen blijft maar oplopen, en processor gebruik zit op bijna 100%.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef Walter81 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:15 schreef tennisracket het volgende:
Dat flimpje van dat kindje met die headphones. Die wil ik hebben
Er is ook manycam voor de macquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:02 schreef Edwinuss het volgende:
Ah man, ik zou bijna Windows op mijn iMac zetten om Manycam te kunnen gebruiken
What Sall the snake do?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef ringomanic het volgende:
Lang dit topic niet gecheckt, trouwens weer 2 filmpjes (Heb ondertussen geen nieuwe kunnen maken geen zin en tijd voor gehad)
Dit zijn de beste stukjes geselecteerd!
Oké dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:52 schreef ringomanic het volgende:
Sorry mijn engels was daar niet helemaal perfect... Typte soms te snel omdat ik op school zatEn er veel leraren achter mij liepen
Google even: ManyCamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef fespo het volgende:
holy shit binnen 5min had ik een naakte chick die alles deed
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef fespo het volgende:
holy shit binnen 5min had ik een naakte chick die alles deed
Vind je het gek, met met al die vrouwen die meteen uit de kleren gaan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:51 schreef fespo het volgende:
niet aan gedacht helaas.
het aantal rukkers is ook wel hoog
had laatst al 3x dat. En het gebeurd vaker. Er moet ergens een loop in zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:43 schreef frame-saw het volgende:
Vaag. Heb net 2 keer gedisconnect, en twee keer kwam daarna weer dezelfde. Vind ik toch sterk met zoveel mensen online.
Wel handig voor als het per ongeluk gaat
Ik kwam net in een half uur tijd dezelfde gozer drie keer tegen... we konden er beide wel om lachen toen ik zei dat hij moest stoppen met me te stalken (en nee.. hij was geen trol)quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:43 schreef frame-saw het volgende:
Vaag. Heb net 2 keer gedisconnect, en twee keer kwam daarna weer dezelfde. Vind ik toch sterk met zoveel mensen online.
Wel handig voor als het per ongeluk gaat
Ik weet niet maar ik zie jou ook altijd zo vaag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:56 schreef fespo het volgende:
kan je ergens zien hoe goed je op de camera staat?
krijg af en toe te horen dat het vaag beeld is terwijl ik mij zelf erg goed en helder zie.
User: P.Fquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:17 schreef P.F het volgende:
haha, ik zag net iemand die maakte een foto van mij/het beeld. vaaag!!
Doe je kleren eens aan, smeerpeuk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:36 schreef Editeur het volgende:
Hoezo zie ik alleen maar anussen en lullen
> Connected
> Your partner disconnected. Reconnecting...
> Connected
> Connected
> Connected
> You disconnected
> Connected
> Connected
> Connected
> Connected
> Connected
> Connected
Wtf?![]()
Dan heeft iemand je gereport. Je moet je kleren ook aanhouden..quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:06 schreef fespo het volgende:
gvd wat is dit nu weer.
> Connected
Oops.. Someone reported you. Sorry, but you can't use the service for the next 10 minutes.
Of switchen tussen classic en de normale versie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:16 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dan heeft iemand je gereport. Je moet je kleren ook aanhouden..![]()
Haha, kan ook gewoon zijn dat iemand grappig denkt te zijn. Je kan 10 minuten wachten, maar als je je cache leeggooit kan je ook weer verder. Andere browser gebruiken werkt ook
Eehm.. Door op de knop PrintScreen te drukken misschien?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:32 schreef revpolen het volgende:
mocht iemand nog weten hoe je print screens maakt
Of naar http://www.chatrt.com of http://www.chatrt.com/classicquote:Op woensdag 24 maart 2010 06:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of switchen tussen classic en de normale versie.
Ja jammer is dat, ik wil masturberende meisjes zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef P.F het volgende:
Waarom zie je eigenlijk nooit naakte meisjes?
Marco Borsato, kom er maar inquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef P.F het volgende:
Ik had gedroomd dat ik allemaal naakte masturberende meisjes tegen kwam op chatroulette, is niet goed zo vlak voor het slapen te gaan chatrouletten
Nice.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef P.F het volgende:
Ik had gedroomd dat ik allemaal naakte masturberende meisjes tegen kwam op chatroulette, is niet goed zo vlak voor het slapen te gaan chatrouletten
Hm, ik heb gisteren voor de grap gechatroulette met manycam, maar in een uur tijd kom je nog geen vrouw tegen... alleen maar mannen, en zelfs diegene met kleren aan zijn perverts... leuk concept dit chatroulette, maar het is verpest door de vieze mannetjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:38 schreef One_of_the_few het volgende:
hahah had net, als man, met 2 leuke Russische dames een gesprek. Nu hun email en die blijken te kloppen. Namelijk nu vrienden op facebook. Redelijk knappe dames. Maar gewoon leuk gesprek.
Ja, ik snap het probleem ook niet dames. Jullie kunnen toch zorgen dat je hoofd niet in beeld is. Niets aan de hand dan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:47 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ja jammer is dat, ik wil masturberende meisjes zien
Ja precies!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, ik snap het probleem ook niet dames. Jullie kunnen toch zorgen dat je hoofd niet in beeld is. Niets aan de hand dan.
Waar rukken die mannen zich eigenlijk op af? Misschien wel meer dan 90% op die site zijn andere mannen... zijn het dan allemaal homo's?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Iemand hier die het doet? Als man zijnde dan?
.
Gewoon het idee bekeken te worden denk ik. Exhibitionisme.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Waar rukken die mannen zich eigenlijk op af? Misschien wel meer dan 90% op die site zijn andere mannen... zijn het dan allemaal homo's?
Daar heb ik ook meerdere malen over na zitten denken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Waar rukken die mannen zich eigenlijk op af? Misschien wel meer dan 90% op die site zijn andere mannen... zijn het dan allemaal homo's?
Daarom zei ik eerder dat zelfs degene met kleren aan perverts zijn... ik denk dat 98% van die mannen maar voor een ding op die site zit... Ik heb manycam gisteren gedaan voor de grap met dat strippende meisje... en dan net voordat ze all the way willen gaan (wat ik niet wil zien) zeg ik dat het nep is en dat ik het aan het opnemen ben en dat dit morgen op youtube te zien zal zijn, en hun gezichts uitdrukking is dan geweldig...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb al een aantal keer gehad dat als ik met ManyCam bezig was, men spontaan hun stuk vlees uit hun broek toverde.
Ik vind het zelf echt ranzig om langer dan 1 seconde naar een pik te kijken, dus leuters klik ik altijd door via F2. Behalve toen een vrouw de pik in de hand nam en haar lipjes er omheen begon te sluiten, bleef ik ff hangen. En ja.. dat was echt en dus geen filmpje of whatsoever.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder dat zelfs degene met kleren aan perverts zijn... ik denk dat 98% van die mannen maar voor een ding op die site zit... Ik heb manycam gisteren gedaan voor de grap met dat strippende meisje... en dan net voordat ze all the way willen gaan (wat ik niet wil zien) zeg ik dat het nep is en dat ik het aan het opnemen ben en dat dit morgen op youtube te zien zal zijn, en hun gezichts uitdrukking is dan geweldig...
Het is natuurlijk ook triest om die perverts zo voor de gek te houden, maar ach... het is grappig als je effe helemaal niks te doen hebt.
Ja, die druk ik direct weg.... ik doe die manycam filmpjes alleen met gasten die hun kleren aan hebben en als ze iets beginnen uit te trekken dan zeg ik dat het op youtube staat binnenkort en klik ik weg...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het zelf echt ranzig om langer dan 1 seconde naar een pik te kijken, dus leuters klik ik altijd door via F2.
tja, ff geluk hebben. had 3 leuke gesprekken achter elkaar met vrouwen. daarna tijd niks, ben maar gestopt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Hm, ik heb gisteren voor de grap gechatroulette met manycam, maar in een uur tijd kom je nog geen vrouw tegen... alleen maar mannen, en zelfs diegene met kleren aan zijn perverts... leuk concept dit chatroulette, maar het is verpest door de vieze mannetjes
Hahaha... ja... wat is er gebeurt in je leven als je blij als een kind bent als je een vrouw/meisje ziet via chatroulette? Ik gebruikte gisteren het onschuldige onderstaand filmpje, en sommige gasten waren zo blij om twee chicks te zien... ze wisten van blijdschap niet hoe ze moesten reageren... met onderstaand filmpje kan je echt minuten lang lullen met die gasten en ze hebben niks in de gaten en smeken maar voor ''boobies''quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die gezichten ook van veel gasten / mannen als ze een vrouw in beeld krijgen. Vaak zie je ze helemaal opleven, vaak zwaaien ze even, nog vaker zie je ze meteen naar hun ramplank reiken om 'Hi' te typen.![]()
Die zitten dus gewoon wanhopig op F9 te rammen om een vrouwtje te kunnen ontmoeten.
gisteren wel vandaag nog niet gedaanquote:
Doet het niet, dus fakequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:14 schreef leLe-- het volgende:
[ afbeelding ]
ja fuck man
en het was geen video
hoe ziek
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Whohooo...ik kwam net de eerste Fokker tegen. Tennisracket.
ja, die francaise was 1e 5 minuten op de chat. ik was de eerste die niet debiel deed. uren mee gesproken. en nee, geen striptease ofzo.merk alleen dat het in periodes gaat. dat de chat traag is en je alleen maar mannen krijgt. Dan ben ik weg. Wil best een gesprek met een man of een grap uithalen, maar op zulke tijdstippen zijn er blijkbaar alleen maar freaks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:24 schreef Raven_ het volgende:
Zijn er serieus Fokkers die vrouwen treffen?
Hier krijg ik alleen mannen, pervs, of van die manycam filmpjes.
Blijft wel lollig![]()
What the fuck... ik gebruikte deze clip voor drie minuten en ik ben al geblokkeerd... Ik heb het gehad met chatroulette... ik kan werkelijk geen pik meer zienquote:
Jup ik heb er zelf 2 op msn nuquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:24 schreef Raven_ het volgende:
Zijn er serieus Fokkers die vrouwen treffen?
Hier krijg ik alleen mannen, pervs, of van die manycam filmpjes.
Blijft wel lollig![]()
Meteen naar iemand MSN vragen zodra je een chick ziet..quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef ferrariking het volgende:
[..]
Jup ik heb er zelf 2 op msn nu
Nee hun vragen hem en ik geef hem maar ik dag eerst dat het nep was maar nee voegen mijn echt toequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Meteen naar iemand MSN vragen zodra je een chick ziet..
Ach ja, het blijven FOK!kers..
Ik ook na niet echt hoor 1x maar dat ik echt praat met iemand of heel oud of een piemels of lelijke oud vrouwen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:36 schreef frame-saw het volgende:
Je bent gewild
Ik krijg trouwens alleen maar piemels, lelijke mannen of vrouwen. Die wil ik niet. Ik next gewoon door tot ik bij een troll ofzo kom
Ik had laatst een gesprek met een 66-jarige opa (screenshot paar pagina's terug), die kerel zat alleen maar aan z'n waterpijp en een joint in z'n smoel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef ferrariking het volgende:
[..]
Ik ook na niet echt hoor 1x maar dat ik echt praat met iemand of heel oud of een piemels of lelijke oud vrouwen.
Ik lol'de hard en lang.quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
Chatroulette #7 wordt mede mogelijk gemaakt door ManyCam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |