Gewoon het idee bekeken te worden denk ik. Exhibitionisme.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Waar rukken die mannen zich eigenlijk op af? Misschien wel meer dan 90% op die site zijn andere mannen... zijn het dan allemaal homo's?
Daar heb ik ook meerdere malen over na zitten denken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Waar rukken die mannen zich eigenlijk op af? Misschien wel meer dan 90% op die site zijn andere mannen... zijn het dan allemaal homo's?
Daarom zei ik eerder dat zelfs degene met kleren aan perverts zijn... ik denk dat 98% van die mannen maar voor een ding op die site zit... Ik heb manycam gisteren gedaan voor de grap met dat strippende meisje... en dan net voordat ze all the way willen gaan (wat ik niet wil zien) zeg ik dat het nep is en dat ik het aan het opnemen ben en dat dit morgen op youtube te zien zal zijn, en hun gezichts uitdrukking is dan geweldig...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb al een aantal keer gehad dat als ik met ManyCam bezig was, men spontaan hun stuk vlees uit hun broek toverde.
Ik vind het zelf echt ranzig om langer dan 1 seconde naar een pik te kijken, dus leuters klik ik altijd door via F2. Behalve toen een vrouw de pik in de hand nam en haar lipjes er omheen begon te sluiten, bleef ik ff hangen. En ja.. dat was echt en dus geen filmpje of whatsoever.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder dat zelfs degene met kleren aan perverts zijn... ik denk dat 98% van die mannen maar voor een ding op die site zit... Ik heb manycam gisteren gedaan voor de grap met dat strippende meisje... en dan net voordat ze all the way willen gaan (wat ik niet wil zien) zeg ik dat het nep is en dat ik het aan het opnemen ben en dat dit morgen op youtube te zien zal zijn, en hun gezichts uitdrukking is dan geweldig...
Het is natuurlijk ook triest om die perverts zo voor de gek te houden, maar ach... het is grappig als je effe helemaal niks te doen hebt.
Ja, die druk ik direct weg.... ik doe die manycam filmpjes alleen met gasten die hun kleren aan hebben en als ze iets beginnen uit te trekken dan zeg ik dat het op youtube staat binnenkort en klik ik weg...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het zelf echt ranzig om langer dan 1 seconde naar een pik te kijken, dus leuters klik ik altijd door via F2.
tja, ff geluk hebben. had 3 leuke gesprekken achter elkaar met vrouwen. daarna tijd niks, ben maar gestopt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Hm, ik heb gisteren voor de grap gechatroulette met manycam, maar in een uur tijd kom je nog geen vrouw tegen... alleen maar mannen, en zelfs diegene met kleren aan zijn perverts... leuk concept dit chatroulette, maar het is verpest door de vieze mannetjes
Hahaha... ja... wat is er gebeurt in je leven als je blij als een kind bent als je een vrouw/meisje ziet via chatroulette? Ik gebruikte gisteren het onschuldige onderstaand filmpje, en sommige gasten waren zo blij om twee chicks te zien... ze wisten van blijdschap niet hoe ze moesten reageren... met onderstaand filmpje kan je echt minuten lang lullen met die gasten en ze hebben niks in de gaten en smeken maar voor ''boobies''quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die gezichten ook van veel gasten / mannen als ze een vrouw in beeld krijgen. Vaak zie je ze helemaal opleven, vaak zwaaien ze even, nog vaker zie je ze meteen naar hun ramplank reiken om 'Hi' te typen.![]()
Die zitten dus gewoon wanhopig op F9 te rammen om een vrouwtje te kunnen ontmoeten.
gisteren wel vandaag nog niet gedaanquote:
Doet het niet, dus fakequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:14 schreef leLe-- het volgende:
[ afbeelding ]
ja fuck man
en het was geen video
hoe ziek
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Whohooo...ik kwam net de eerste Fokker tegen. Tennisracket.
ja, die francaise was 1e 5 minuten op de chat. ik was de eerste die niet debiel deed. uren mee gesproken. en nee, geen striptease ofzo.merk alleen dat het in periodes gaat. dat de chat traag is en je alleen maar mannen krijgt. Dan ben ik weg. Wil best een gesprek met een man of een grap uithalen, maar op zulke tijdstippen zijn er blijkbaar alleen maar freaks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:24 schreef Raven_ het volgende:
Zijn er serieus Fokkers die vrouwen treffen?
Hier krijg ik alleen mannen, pervs, of van die manycam filmpjes.
Blijft wel lollig![]()
What the fuck... ik gebruikte deze clip voor drie minuten en ik ben al geblokkeerd... Ik heb het gehad met chatroulette... ik kan werkelijk geen pik meer zienquote:
Jup ik heb er zelf 2 op msn nuquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:24 schreef Raven_ het volgende:
Zijn er serieus Fokkers die vrouwen treffen?
Hier krijg ik alleen mannen, pervs, of van die manycam filmpjes.
Blijft wel lollig![]()
Meteen naar iemand MSN vragen zodra je een chick ziet..quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef ferrariking het volgende:
[..]
Jup ik heb er zelf 2 op msn nu
Nee hun vragen hem en ik geef hem maar ik dag eerst dat het nep was maar nee voegen mijn echt toequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Meteen naar iemand MSN vragen zodra je een chick ziet..
Ach ja, het blijven FOK!kers..
Ik ook na niet echt hoor 1x maar dat ik echt praat met iemand of heel oud of een piemels of lelijke oud vrouwen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:36 schreef frame-saw het volgende:
Je bent gewild
Ik krijg trouwens alleen maar piemels, lelijke mannen of vrouwen. Die wil ik niet. Ik next gewoon door tot ik bij een troll ofzo kom
Ik had laatst een gesprek met een 66-jarige opa (screenshot paar pagina's terug), die kerel zat alleen maar aan z'n waterpijp en een joint in z'n smoel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef ferrariking het volgende:
[..]
Ik ook na niet echt hoor 1x maar dat ik echt praat met iemand of heel oud of een piemels of lelijke oud vrouwen.
Ik lol'de hard en lang.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |