Ik weet niet maar ik zie jou ook altijd zo vaag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:56 schreef fespo het volgende:
kan je ergens zien hoe goed je op de camera staat?
krijg af en toe te horen dat het vaag beeld is terwijl ik mij zelf erg goed en helder zie.
User: P.Fquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:17 schreef P.F het volgende:
haha, ik zag net iemand die maakte een foto van mij/het beeld. vaaag!!
Doe je kleren eens aan, smeerpeuk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:36 schreef Editeur het volgende:
Hoezo zie ik alleen maar anussen en lullen
> Connected
> Your partner disconnected. Reconnecting...
> Connected
> Connected
> Connected
> You disconnected
> Connected
> Connected
> Connected
> Connected
> Connected
> Connected
Wtf?![]()
Dan heeft iemand je gereport. Je moet je kleren ook aanhouden..quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:06 schreef fespo het volgende:
gvd wat is dit nu weer.
> Connected
Oops.. Someone reported you. Sorry, but you can't use the service for the next 10 minutes.
Of switchen tussen classic en de normale versie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:16 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dan heeft iemand je gereport. Je moet je kleren ook aanhouden..![]()
Haha, kan ook gewoon zijn dat iemand grappig denkt te zijn. Je kan 10 minuten wachten, maar als je je cache leeggooit kan je ook weer verder. Andere browser gebruiken werkt ook
Eehm.. Door op de knop PrintScreen te drukken misschien?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:32 schreef revpolen het volgende:
mocht iemand nog weten hoe je print screens maakt
Of naar http://www.chatrt.com of http://www.chatrt.com/classicquote:Op woensdag 24 maart 2010 06:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of switchen tussen classic en de normale versie.
Ja jammer is dat, ik wil masturberende meisjes zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef P.F het volgende:
Waarom zie je eigenlijk nooit naakte meisjes?
Marco Borsato, kom er maar inquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef P.F het volgende:
Ik had gedroomd dat ik allemaal naakte masturberende meisjes tegen kwam op chatroulette, is niet goed zo vlak voor het slapen te gaan chatrouletten
Nice.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef P.F het volgende:
Ik had gedroomd dat ik allemaal naakte masturberende meisjes tegen kwam op chatroulette, is niet goed zo vlak voor het slapen te gaan chatrouletten
Hm, ik heb gisteren voor de grap gechatroulette met manycam, maar in een uur tijd kom je nog geen vrouw tegen... alleen maar mannen, en zelfs diegene met kleren aan zijn perverts... leuk concept dit chatroulette, maar het is verpest door de vieze mannetjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:38 schreef One_of_the_few het volgende:
hahah had net, als man, met 2 leuke Russische dames een gesprek. Nu hun email en die blijken te kloppen. Namelijk nu vrienden op facebook. Redelijk knappe dames. Maar gewoon leuk gesprek.
Ja, ik snap het probleem ook niet dames. Jullie kunnen toch zorgen dat je hoofd niet in beeld is. Niets aan de hand dan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:47 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ja jammer is dat, ik wil masturberende meisjes zien
Ja precies!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, ik snap het probleem ook niet dames. Jullie kunnen toch zorgen dat je hoofd niet in beeld is. Niets aan de hand dan.
Waar rukken die mannen zich eigenlijk op af? Misschien wel meer dan 90% op die site zijn andere mannen... zijn het dan allemaal homo's?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Iemand hier die het doet? Als man zijnde dan?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |