Ik vaak ook. Vrij irritant.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
ik heb zo een slechte verbinding op die website
Vinkje weghalen bij "Show ManyCam.com Logo"quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe zet ik dat ManyCam.com rechtsonder op mijn scherm uit?
oja bedanktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vinkje weghalen bij "Show ManyCam.com Logo"
Daar ben ik een keer ingetrapt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef Cluijt het volgende:
Weet niet of hij al gepost was, maar dan is hij het nog een keer waard!
Die laatste__!!!
je kan doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat moet ik nou op mijn manycam zetten?
Ik had een paar keer 2g1c reacties gedaan en dan valk voordat de mensen in het filmpje ginge schrikken zei ik whats that behind u ofzoiets en dan gingen ze achter zich kijken.
Maar dat is nou wel leuk geweest.Wat kan ik nog meer doen ?
Daarom gebruik ik Old version, heb je dat wat minderquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het blijft echt fucking vaak hangen op 'connecting...'
Moet ik weer heel de page refreshen en [New Game] kiezen. Wat een bagger joh.
http://www.mediaconverter.org - link invoeren, op avi zetten en wachten tot ie ge convert is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:18 schreef youther het volgende:
Chatroulettevrienden,
na veel gekloot heb ik nog steeds geen filmpje bij manycam kunnen krijgen. Heb verschillende converters gedownload, maar is geen succes gebleken. Iemand die zo vriendelijk is mij te helpen met youtube-filmpjes om te zetten in avi of wmv? Pm is prima.
Gewoon desktop filmen en dan rechts youtube doen en links chatroulette.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:18 schreef youther het volgende:
Chatroulettevrienden,
na veel gekloot heb ik nog steeds geen filmpje bij manycam kunnen krijgen. Heb verschillende converters gedownload, maar is geen succes gebleken. Iemand die zo vriendelijk is mij te helpen met youtube-filmpjes om te zetten in avi of wmv? Pm is prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |