Hij blijft goed!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Ben Folds chatroulette tijdens een live optreden in "Merton" stijl:
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
wtf.. net gewoon 2 lesbische dames die elkaar lagen te likken.
Ik had dus een filmpje opstaan van een mooi meisje die een peukie aan het roken is. Op een gegeven moment connected met iemand die haar cam op zwart had staan. Ze vraagt: "Lesbian". Ik zeg natuurlijk "yes".
Gaat die cam aan, ligt er een dame met masker op met haar benen wijd en die ander ligt er met haar snuffert tussen. Dus ik zeg: "please wave at me" en toen zwaaiden ze allebei. Helaas hadden ze vrij snel door dat mijn filmpje nep was.
Die reactie verwachtte ik al.quote:
Lucky bastard ik krijg alleen maar knulletjes van 14 met bier, ouwe chagrijnige gasten en piemels... heel veel piemelsquote:Op zondag 21 maart 2010 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die reactie verwachtte ik al.![]()
Maar ik meen het... geloof het of niet. Pleurde haast van mijn stoel dus vergat gewoon op Print Screen te rammen. Ze hadden het ook te snel door helaas. Die meid zonder masker moest lachen en drukte me daarna gelijk weg.
Hij blijft een heldquote:Op zondag 21 maart 2010 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Je kwam natuurlijk handen tekort.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die reactie verwachtte ik al.![]()
Maar ik meen het... geloof het of niet. Pleurde haast van mijn stoel dus vergat gewoon op Print Screen te rammen. Ze hadden het ook te snel door helaas. Die meid zonder masker moest lachen en drukte me daarna gelijk weg.
Ik normaal gesproken ook ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lucky bastard ik krijg alleen maar knulletjes van 14 met bier, ouwe chagrijnige gasten en piemels... heel veel piemels
Uhm... nee. Ze waren te snel weg, anders wellichtquote:Op zondag 21 maart 2010 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kwam natuurlijk handen tekort.
O lol d0h. Bedanktquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:13 schreef dewintermuis het volgende:
Ik had zo'n idioot op chatroulette
'Show boobs or i push the chick near the snake'...
zag je zo'n klein kuikentje voor een dikke slang rondlopen
'one more last time, show boobs or i push the chick'.. ik lachen
.. en toen ging het beeld uit : (
zoiets?quote:
ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 15:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zodra ik de ManyCam selecteer springt de camera automatisch weer over naar de iSight. Iemand enig idee hoe dat kan?
dat was geen filmpje......quote:Op zondag 21 maart 2010 21:26 schreef JanPiraat het volgende:
Hmm ik kwam net een manycam filmpje tegen van iemand die een ijsbergsla aan het neuken is ik lachte me kapot iemand van fok verantwoordelijk voor deze zieke daad ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan je dat doen? ik kan het niet vindenquote:Op zondag 21 maart 2010 10:57 schreef Charizma het volgende:
je moet ff t vinkje weghalen bij show manycam logo
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef Lillebit het volgende:
[..]
dat was geen filmpje......Hehe ik had het geloofd maar deze beunhaas had het logo niet weggehaald dus het was vrij duidelijk een manycam filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof me.... dat is echt.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
Dit kwam ik net tegen. Laat het alsjeblieft niet echt zijn.
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze er iets in geprogrammeerd om deze filmpjes te voorkomen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zodra ik de ManyCam selecteer springt de camera automatisch weer over naar de iSight. Iemand enig idee hoe dat kan?
Bij het tabblad Effects en dan onder text over video.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
hoe kan je dat doen? ik kan het niet vinden
Bij mijn nietquote:Op maandag 22 maart 2010 11:21 schreef Charizma het volgende:
Manycam werkt hier nog gewoon trouwens...
Bobby.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb geen Windows machine. iMacquote:Op maandag 22 maart 2010 09:50 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er iets in geprogrammeerd om deze filmpjes te voorkomen.
Tip: Installeer naast Manycam ook Splitcam.
Dan stel je in Splitcam in dat Manycam je webcam is, en in Chatroulette gebruik je Splitcam.
Verder kan je dan met Manycam doen wat je gewend was.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:13 schreef TrailerTrash het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=594530
Denken dat de Jonas Brothers echt op chatroulette zitten
Nee hij ik zij denk tegen hun dat hun muziek noobquote:Op maandag 22 maart 2010 18:13 schreef TrailerTrash het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=594530
Denken dat de Jonas Brothers echt op chatroulette zitten
uhh wat?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef ferrariking het volgende:
[..]
Nee hij ik zij denk tegen hun dat hun muziek noob
Naja, op de iPhone had je Photoswap al. Beetje hetzelfde ideequote:Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef DvDongeren het volgende:Die screenshot
Wat een uitvinding chatroulette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |