quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef Falco het volgende:
Robbie Williams
Ja dat kan allemaal nog komen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Repeat het volgende:
Ik dacht nu komt TS met iets van de Beatles ofzo, maar het was dit
Dat was ook mijn verwachting jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Repeat het volgende:
nirvana mag je best kennenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Repeat het volgende:
Nu moet jij toch de nieuwe opgave posten ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
nirvana mag je best kennen
oeps nu verklap ik het
De titel van het nummer nog!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nu moet jij toch de nieuwe opgave posten ?
Wie die niet kent mag wel eens opgevoed worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oke, heb er nog een liedje bij gedaan, maar ik zeg niet welke artiest.
Geen idee, gokje euhmmmmmm bietels ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oke, heb er nog een liedje bij gedaan, maar ik zeg niet welke artiest.
Volkomen begrijpelijk fout, als je mij vraagt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geen idee, gokje euhmmmmmm bietels ?
'T is echt mogelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wie die niet kent mag wel eens opgevoed worden.
+1 mijn vrindquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:28 schreef StijnDa het volgende:
dat is wel de beatles.
yellow submarine
Had het aan iemand gevraagd die Linkin Park luisterde, zit toch wel in de zelfde genre. (Wel veel slechter maar toch.)quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:27 schreef klaasdj het volgende:
Wat een faalhaas ben jij.
Als je dit soort vragen stelt aan iemand die gansch en alleen hiphop luistert dan krijg je inderdaad geen goed antwoord.
Er is echt nog wel jeugd die naar het genre van deze artiest luistert hoor....
Layla, van Eric Clapton.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:31 schreef StijnDa het volgende:
ik luister wel naar linkin park, alleen niet naar de schreeuwnummers van linkin park...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 22:35:38 ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Vraag eens wat fatsoenlijks man. Dit kan een kleuter nog wel.
Pennywise, Bro Hymn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
Juist.
"To all my friends present past and beyond."
50 Cent, in da club.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef kabelhaspel het volgende:
"Go go go shorty, it's your birthday, we gonna party like it's your birthday".
1 hint: geen Cliff Richard.
Benni Benassiquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef kabelhaspel het volgende:
"Go go go shorty, it's your birthday, we gonna party like it's your birthday".
1 hint: geen Cliff Richard.
The Doorsquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Teteteterek het volgende:
The time to hesitate is through, no time to wallow in the mire
Daarom mijn vraag ook, die is niet te googlen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Torrio het volgende:
90% van de antwoorden die gegeven zullen worden zijn toch op Google opgezocht, zo gaat het altijd
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef Repeat het volgende:
En nu echte muziek, sorry voor de kwaliteit
http://vocaroo.com/?media=vmkNm98KcQb4Xdu5f
U2 Vertigo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef onderjas het volgende:
"Uno, dos, tres, catorce." Deze zou wel wat bekender zijn
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
"Wicked lady soft and shadey girl I'm all on fire"
Hop, raad die maar eens.
quote:
ja U2 en nu ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef onderjas het volgende:
Dat is een beter idee inderdaad! Stukjes muziek zonder tekst.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag ook, die is niet te googlen.
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet de antwoorden maar ik vind het altijd zo dom als mensen het gaan hebben over dat jongeren geen goede of "legendarische" muziek meer zouden kennen en het wel moeten kennen. Of dat mensen bepaalde teksten wel moeten weten of anders hebben ze geen "muziekkennis".Zo dom.
Als ze de behoefte hebben om oudere muziek te gaan luisteren dan doen ze het wel, maar bij veel is die behoefte er gewoon niet. Ze zijn tevreden met de muziek die nu gemaakt wordt. Nou mooi, laat ze.
En de definitie "legendarisch" is voor iedereen anders. Voor Kees zijn The Beatles legendarisch, maar ik vind daar echt helemaal niets aan. Ik vind LUNA SEA legendarisch, maar Kees heeft daar nog nooit van gehoord.
queen, geen idee hoe het nummer heet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef onderjas het volgende:
[..]Heb je wel gelijk in natuurlijk. Maar bij zoiets als "Is this real life" zou er toch wel een belletje moeten rinkelen.
Nee manquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Habbezak het volgende:
[..]
queen, geen idee hoe het nummer heet?
mamaaa ofzo?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Habbezak het volgende:
[..]
queen, geen idee hoe het nummer heet?
mamaaa ofzo?
Is this reality...quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef onderjas het volgende:
[..]Heb je wel gelijk in natuurlijk. Maar bij zoiets als "Is this real life" zou er toch wel een belletje moeten rinkelen.
Geen idee maar dit kan onmogelijk "muziek" genoemd wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef onderjas het volgende:
"What's with these homies dissin' my girl?"
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Teteteterek het volgende:
The time to hesitate is through, no time to wallow in the mire
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Dat die ouwe zakken nou alleen maar jaren 80 muziek leuk vinden en het dan schokkend vinden als je ze niet kent....
Hier eentje die die ouwe lui vast niet weten:
"Every night i'm dreaming of some better day, every single moment of time, i wish i could grab a ray of sunlight and make it my own"
Dus wel he, die andere is idd beter maar ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geen idee maar dit kan onmogelijk "muziek" genoemd worden![]()
![]()
Doe mij maar
[..]Dat is pas muziek
Ik ben 19quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Dat die ouwe zakken nou alleen maar jaren 80 muziek leuk vinden en het dan schokkend vinden als je ze niet kent....
Hier eentje die die ouwe lui vast niet weten:
"Every night i'm dreaming of some better day, every single moment of time, i wish i could grab a ray of sunlight and make it my own"
U2 toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef onderjas het volgende:
quote:
quote:
Want?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geen idee maar dit kan onmogelijk "muziek" genoemd worden![]()
![]()
Dat is Irish Song.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
"I'll go home to my parents, confess what I've done
And I'll ask them to pardon their prodigal son. "
Hint: Legendarisch Iers
quote:
Eagles - Hotel california!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde puber niet eens weet waar "You can check out anytime you like, but you can never leave" uit komt
Hotel Californiaquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde puber niet eens weet waar "You can check out anytime you like, but you can never leave" uit komt
Eagles.. dat weet iedere muziekliefhebber met het geheugen van een pindaquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Tijn het volgende:
Eaglesquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Tijn het volgende:
zocht eigenlijk de Dropkick Murphy's versie maar ik reken em goedquote:
Zoals vele rinkelt er wel een belletje maar kan het niet thuis brengen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:03 schreef Repeat het volgende:
Waarom beantwoord niemand mijn vraag, zo moeilijk is die toch niet?
Of het is wel heel erg met jullie muziekkennis gesteld...
Mooi backfiretopic dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:04 schreef onderjas het volgende:
[..]
Zoals vele rinkelt er wel een belletje maar kan het niet thuis brengen.
Wat me naar binnen schoot is ''steel my guitar" maar das geen nummer volgens mij.
quote:
met een live intro van 10 sec kan ik niet veel, miss als ik zn stem hoor of klein stukje tekst...quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:52 schreef Ayca het volgende:
I'm not the only soul who's accused of hit and run
Zou ook niet al te moeilijk moeten zijn
Dan kan je gewoon de tekst googlenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:06 schreef Habbezak het volgende:
[..]
met een live intro van 10 sec kan ik niet veel, miss als ik zn stem hoor of klein stukje tekst...
Arg weer zo een die ik wel ken maar de naam even niet weet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
"?em llik uoy t'nod yhw os ,ybab resol a m'I rodedreP nu yos"
en ja, het klopt
en daar schiet je dan ook echt iets mee op..quote:
Nou, het is wel vrij herkenbaar hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:06 schreef Habbezak het volgende:
[..]
met een live intro van 10 sec kan ik niet veel, miss als ik zn stem hoor of klein stukje tekst...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef Homdeck het volgende:
na 1 seconde hoor ik while my guitar gently weeps
Zo hoort het.quote:
Ring of fire van ... ? godver!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
"I fell into a burning ring of *BEEB*"
Fire, Sjonnie Kesjquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
"I fell into a burning ring of *BEEB*"
heideroosjes?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef BereNDD het volgende:
110, 120, 130 geen enkel probleem..schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen anders geen we nergens heen
Pionier in de housescene, dus waarom nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef Teteteterek het volgende:
daft punkt hoort hier ook echt
More loneliness any man could bare
rescue me before i fall in to despair :p
Klinkt als Osdorp Posse.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef BereNDD het volgende:
110, 120, 130 geen enkel probleem..schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen anders geen we nergens heen
Als we zo gaan beginnen, vind ik dat "No valley too deep, no mountain too high" ook bij elke Nederlandse puber met de paplepel ingegoten moet zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Pionier in de housescene, dus waarom niet
Ja ken de site, staan leuke dingen op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Homdeck het volgende:
Test maar eens hoeveel je hiervan herkent![]()
http://www.sporcle.com/games/enough/80smusic
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Habbezak het volgende:
ik weet nogwel een leuke, stond op een bekende lp van mn pa:
"You might know me like no other orange has ever done before"
Veel muziek van vroeger wordt wel gecoverd en bakken met geld mee verdiend. En er zijn ook genoeg jongeren die wel kunnen genieten van ouwelullen muziek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:45 schreef Trust_live het volgende:
Kan goed kloppen dat wij (de jeugd) niets weten over ouwelullen muziek, want dat luisteren wij nu eenmaal niet.
spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:45 schreef Trust_live het volgende:
Kan goed kloppen dat wij (de jeugd) niets weten over ouwelullen muziek, want dat luisteren wij nu eenmaal niet.
weet ik nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef Ayca het volgende:
Wat een kutkwaliteitmaarja
http://vocaroo.com/?media=vqfh4IhFiJoZmJxzg
wie het weet krijgt een snoepje!
wie?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:47 schreef pizzaluigi het volgende:
D Ik ben zelf 18 en veel van mijn leeftijdsgenoten hebben nog nooit gehoord van een Miles Davis, Dave Brubeck, sommigen zelfs niet eens van Ray Charles.
Tweede deel is erg herkenbaar, neem een Valerie van Amy Winehouse (word dan gedacht), heel irritantquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:47 schreef pizzaluigi het volgende:
De muziekkennis van de jeugd is dramatisch. Ik ben zelf 18 en veel van mijn leeftijdsgenoten hebben nog nooit gehoord van een Miles Davis, Dave Brubeck, sommigen zelfs niet eens van Ray Charles.
Waarvan mijn tenen altijd tot onmenselijke vormen gaan krommen is wanneer er bijvoorbeeld een 'As' van Stevie Wonder op de radio is, men zegt, 'Ik vind het origineel van George Michael en Mary J. Blige beter'.
Gary Moore.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef Ayca het volgende:
Wat een kutkwaliteitmaarja
http://vocaroo.com/?media=vqfh4IhFiJoZmJxzg
wie het weet krijgt een snoepje!
volgens mij uit 1990. Dit nummer heeft als gitaarspel wel iets weg van de groep Santana met Samba pati.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
eens! deze is ook mooi:
Prachtig![]()
![]()
Ik zoek naar nieuwe liedjes op het internet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:09 schreef floit het volgende:
Al die muziekbarbaren komen voort uit het feit dat niemand meer naar de cd winkel gaat om iets 'nieuws' te zoeken, tegenwoordig hoor je een nummer op de radio of tv, limewire aan en klaar is kees.
tuurlijk heb je torrents forums nieuwsgroepen en vast wel meer maar dat kost allemaal tijd en moeite want je moet dan alsnog zelf zoeken tussen een nog veel groter aanbod dan de cd winkel.
maar goed de muziekbarbaren van tegenwoordig zijn gewoon muzikaal lui.
omdat je het zo lief vraagtquote:
quote:Her Hitler hairdo is making me feel ill
ja maar als ze allemaal van die alternatieve muziek doen kan ik niet meedoenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef RenRen- het volgende:
Wat onderjas zegt, ook in FB, houd je bij het topic. De vraag is niet of de muziek goed is of niet, het gaat om de muziekkennis van de jeugd door het door jullie te laten raden. Laten we het ook zo houden [ afbeelding ].
Dat is dan ook het punt van het topicquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja maar als ze allemaal van die alternatieve muziek doen kan ik niet meedoen
post dan zelf iets, en het is hier zowiezo wachten op je kansquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja maar als ze allemaal van die alternatieve muziek doen kan ik niet meedoen
het ging toch om legendarische bands?!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is dan ook het punt van het topic
Het is maar net wat je onder alternatief verstaat natuurlijk. Ben nu hard aan het denken voor een echt niet alternatief nummer wat toch legendarische is. (jhonny cash is imo niet alternatief, net als beatles)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:37 schreef Habbezak het volgende:
[..]
het ging toch om legendarische bands?!
ik ken dat nummer van Tony hawk haha :pquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:04 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder alternatief verstaat natuurlijk. Ben nu hard aan het denken voor een echt niet alternatief nummer wat toch legendarische is. (jhonny cash is imo niet alternatief, net als beatles)
Speciaal voor Habbezak dan:
"If you like to gamble, I tell you I'm your man"
Die moet toch te doen zijn?
Nee geen ACDCquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:05 schreef Habbezak het volgende:
[..]
ik ken dat nummer van Tony hawk haha :p
kweet alleen niet van wie en hoe het heet?
ACDC toevallig?
Rod Steward, Maggie Mayquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:10 schreef Habbezak het volgende:
voor het slapengaan:
"You lured me away from home just to save you from being alone"
Leuke code, wist niet dat je hem zo kon schrijvenquote:
RATM - Guerrilla radio! Ga ik ook al heen deze zomer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:46 schreef Habbezak het volgende:
ow oke
dan doe ik mn volgende THPS nummer wel zoals het hoort
"Lights out Guerrilla radio turn that shit up"
doe ze de groetenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:55 schreef onderjas het volgende:
[..]
RATM - Guerrilla radio! Ga ik ook al heen deze zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music is my love...
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:50 schreef Pascallio het volgende:
Tony Hawk 2
youtube?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder what it's all about
Ace of Spades van Mötorhead toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:04 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder alternatief verstaat natuurlijk. Ben nu hard aan het denken voor een echt niet alternatief nummer wat toch legendarische is. (jhonny cash is imo niet alternatief, net als beatles)
Speciaal voor Habbezak dan:
"If you like to gamble, I tell you I'm your man"
Die moet toch te doen zijn?
band was bad religionquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
De vragen die nog open staan:
Van Zeroku:
"Wicked lady soft and shadey girl I'm all on fire"
Van Repeat:
http://vocaroo.com/?media=vmkNm98KcQb4Xdu5f
Van Onderjas:
"What's with these homies dissin' my girl?"
"She looked like instant pudding
It was the cream of the commercial increase
She tore her wardrobe wondering what
What kind of freedom was this sudden release"
http://www45.zippyshare.com/v/17328259/file.html
en
http://www49.zippyshare.com/v/16737415/file.html
Met extra punten voor de naam van de coverartiest.
"Jets are like comets at sunset"
'There's something stikking in my eye'
'there's a place where everyone can be happy
it's most beautiful place in the whole fuckin' world'
Nummer is geraden (you) maar band nog niet.
Van Bol_Wan
Van Habbezak
"You lured me away from home just to save you from being alone"
"You might know me like no other orange has ever done before"
Klopt, maar volgens mij heb je google gebruikt.quote:
Ik wist niet of het kwartje de twintig cent was gevallen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:04 schreef Habbezak het volgende:
nee, ik dacht dat ik wel duidelijk was met mn
![]()
![]()
je zei het trouwens voor
Beckquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Van Bol_Wan
To rock around, that's right one timequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Ayca het volgende:
This speech is my recital, i think it's very vital...
to rock a rhyme, that's right on time....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef onderjas het volgende:
[..]
To rock around, that's right one time
Beastie boys met... tricky?
Oh ja, dat versta ik niet zo precies hoor. Is het nou goed of niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
to rock a rhyme, that's right on time....
Run DMCit's trickyyy
Eindelijk een topic voor mij. Zal het eens volgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:21 schreef onderjas het volgende:
Hallo,
Dit topic is alleen voor mensen jonger dan 20 jaar bedoeld. Iig het beantwoorden van vragen dan.
quote:
het is Run DMC met Aerosmithquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:07 schreef Ayca het volgende:
Het is van run dmc niet van de beastie boys
Tricky is toch van alleen Run DMC?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:34 schreef kaasindekoelkast het volgende:
[..]
het is Run DMC met Aerosmith
2pac?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef Typethaname het volgende:
Eentje voor de ouderen onder ons die niet alleen naar rock luisteren![]()
I aint a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Hint: het is hiphop en de man die het heeft geschreven is al dood (niet recent)
triest maar waar inderdaad.. het ergste vind ik nog dat je tegenwoordig niet eens meer hoeft te zingen om een zanger(es) te kunnen zijn.. pak een stemvervormer en hoppa.. kijk maar naar de BEP, je tenen gaan krom staan als die live gaan zingenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
We leven in de digitale tijd met digitale muziek. Lady Gaga, Kei$a en vele andere zijn dus de toekomst in de muziek. Muziek is muziek, dus bagger noem ik ze niet. Maar het zou toch wel wat spannender zijn als ik tenminste 1 instrument in ''today's music'' herken.![]()
De computer als instrument, telt niet.
En.. ik zou de hell niet weten waar die songtexten vandaan komt
helemaal mee eens!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
triest maar waar inderdaad.. het ergste vind ik nog dat je tegenwoordig niet eens meer hoeft te zingen om een zanger(es) te kunnen zijn.. pak een stemvervormer en hoppa.. kijk maar naar de BEP, je tenen gaan krom staan als die live gaan zingen
Yep.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij ookWalk this way was met aerosmith toch?
dat is nou niet het punt dat ik probeerde te maken, aangezien The Baseballs zowel kunnen zingen als dat ze echte instrumenten gebruikenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:35 schreef Habbezak het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
krijg ook jeuk aan mn knokkels als ik zo'n flut coverband als the baseballs hoog in de rankings zie staan!
ja snap ik ik geef je ook volkomen gelijk..quote:Op maandag 22 maart 2010 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat is nou niet het punt dat ik probeerde te maken, aangezien The Baseballs zowel kunnen zingen als dat ze echte instrumenten gebruiken
och.. tis iets compleet ouds(quote:Op maandag 22 maart 2010 23:43 schreef Habbezak het volgende:
[..]
ja snap ik ik geef je ook volkomen gelijk..
- nieuw onderwerp-
het is toch bizar dat een coverband zo hoog komt...?
dat zijn The Killersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:08 schreef onderjas het volgende:
</offtopic>
<ontopic>
Deze is wel wat bekender en recenter, maar hij is ook wel echt vet:
'When there's nowhere else to run, is there room for one more son"
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat zijn The Killers![]()
![]()
all these things I've done dacht ik..
Bad Religion!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef Habbezak het volgende:
With a quick wink of the eye and a "god you must be joking!"
suc7
OJAAA!quote:
Smokers outside the hospital doorsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat zijn The Killers![]()
![]()
all these things I've done dacht ik..
deze dan:
Pull the blindfold down
So your eyes can’t see
Now run as fast as you can
Through this field of trees
Goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Smokers outside the hospital doors
haha ik wist wel dat het een spelfout wasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
OJAAA!
"Monkeys, watch out for them monkeys"
Sorry, kwam er wat laat achter.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef Habbezak het volgende:
[..]
haha ik wist wel dat het een spelfout was
Dit topic ging toch voornamelijk over klassiekers?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Smokers outside the hospital doors
klassieker uit de 00's is het zeker, bovendien is klassieker nogal subjectief..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dit topic ging toch voornamelijk over klassiekers?
beetje omgeslagen naar: post maar wat je leuk vind, wij zien wel of het te raden isquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:38 schreef Habbezak het volgende:
het ging toch om legendarische bands?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |