het ging toch om legendarische bands?!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is dan ook het punt van het topic
Het is maar net wat je onder alternatief verstaat natuurlijk. Ben nu hard aan het denken voor een echt niet alternatief nummer wat toch legendarische is. (jhonny cash is imo niet alternatief, net als beatles)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:37 schreef Habbezak het volgende:
[..]
het ging toch om legendarische bands?!
ik ken dat nummer van Tony hawk haha :pquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:04 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder alternatief verstaat natuurlijk. Ben nu hard aan het denken voor een echt niet alternatief nummer wat toch legendarische is. (jhonny cash is imo niet alternatief, net als beatles)
Speciaal voor Habbezak dan:
"If you like to gamble, I tell you I'm your man"
Die moet toch te doen zijn?
Nee geen ACDCquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:05 schreef Habbezak het volgende:
[..]
ik ken dat nummer van Tony hawk haha :p
kweet alleen niet van wie en hoe het heet?
ACDC toevallig?
Rod Steward, Maggie Mayquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:10 schreef Habbezak het volgende:
voor het slapengaan:
"You lured me away from home just to save you from being alone"
Leuke code, wist niet dat je hem zo kon schrijvenquote:
RATM - Guerrilla radio! Ga ik ook al heen deze zomer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:46 schreef Habbezak het volgende:
ow oke
dan doe ik mn volgende THPS nummer wel zoals het hoort
"Lights out Guerrilla radio turn that shit up"
doe ze de groetenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:55 schreef onderjas het volgende:
[..]
RATM - Guerrilla radio! Ga ik ook al heen deze zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music is my love...
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:50 schreef Pascallio het volgende:
Tony Hawk 2
youtube?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder what it's all about
Ace of Spades van Mötorhead toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:04 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder alternatief verstaat natuurlijk. Ben nu hard aan het denken voor een echt niet alternatief nummer wat toch legendarische is. (jhonny cash is imo niet alternatief, net als beatles)
Speciaal voor Habbezak dan:
"If you like to gamble, I tell you I'm your man"
Die moet toch te doen zijn?
band was bad religionquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
De vragen die nog open staan:
Van Zeroku:
"Wicked lady soft and shadey girl I'm all on fire"
Van Repeat:
http://vocaroo.com/?media=vmkNm98KcQb4Xdu5f
Van Onderjas:
"What's with these homies dissin' my girl?"
"She looked like instant pudding
It was the cream of the commercial increase
She tore her wardrobe wondering what
What kind of freedom was this sudden release"
http://www45.zippyshare.com/v/17328259/file.html
en
http://www49.zippyshare.com/v/16737415/file.html
Met extra punten voor de naam van de coverartiest.
"Jets are like comets at sunset"
'There's something stikking in my eye'
'there's a place where everyone can be happy
it's most beautiful place in the whole fuckin' world'
Nummer is geraden (you) maar band nog niet.
Van Bol_Wan
"?em llik uoy t'nod yhw os ,ybab resol a m'I rodedreP nu yos"
Van Habbezak
"You lured me away from home just to save you from being alone"
"You might know me like no other orange has ever done before"
Klopt, maar volgens mij heb je google gebruikt.quote:
Ik wist niet of het kwartje de twintig cent was gevallen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:04 schreef Habbezak het volgende:
nee, ik dacht dat ik wel duidelijk was met mn
![]()
![]()
je zei het trouwens voor
Beckquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Van Bol_Wan
"?em llik uoy t'nod yhw os ,ybab resol a m'I rodedreP nu yos"
To rock around, that's right one timequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Ayca het volgende:
This speech is my recital, i think it's very vital...
to rock a rhyme, that's right on time....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef onderjas het volgende:
[..]
To rock around, that's right one time
Beastie boys met... tricky?
Oh ja, dat versta ik niet zo precies hoor. Is het nou goed of niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
to rock a rhyme, that's right on time....
Run DMCit's trickyyy
Eindelijk een topic voor mij. Zal het eens volgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:21 schreef onderjas het volgende:
Hallo,
Dit topic is alleen voor mensen jonger dan 20 jaar bedoeld. Iig het beantwoorden van vragen dan.
quote:
het is Run DMC met Aerosmithquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:07 schreef Ayca het volgende:
Het is van run dmc niet van de beastie boys
Tricky is toch van alleen Run DMC?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:34 schreef kaasindekoelkast het volgende:
[..]
het is Run DMC met Aerosmith
2pac?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef Typethaname het volgende:
Eentje voor de ouderen onder ons die niet alleen naar rock luisteren![]()
I aint a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Hint: het is hiphop en de man die het heeft geschreven is al dood (niet recent)
triest maar waar inderdaad.. het ergste vind ik nog dat je tegenwoordig niet eens meer hoeft te zingen om een zanger(es) te kunnen zijn.. pak een stemvervormer en hoppa.. kijk maar naar de BEP, je tenen gaan krom staan als die live gaan zingenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
We leven in de digitale tijd met digitale muziek. Lady Gaga, Kei$a en vele andere zijn dus de toekomst in de muziek. Muziek is muziek, dus bagger noem ik ze niet. Maar het zou toch wel wat spannender zijn als ik tenminste 1 instrument in ''today's music'' herken.![]()
De computer als instrument, telt niet.
En.. ik zou de hell niet weten waar die songtexten vandaan komt
helemaal mee eens!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
triest maar waar inderdaad.. het ergste vind ik nog dat je tegenwoordig niet eens meer hoeft te zingen om een zanger(es) te kunnen zijn.. pak een stemvervormer en hoppa.. kijk maar naar de BEP, je tenen gaan krom staan als die live gaan zingen
Yep.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij ookWalk this way was met aerosmith toch?
dat is nou niet het punt dat ik probeerde te maken, aangezien The Baseballs zowel kunnen zingen als dat ze echte instrumenten gebruikenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:35 schreef Habbezak het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
krijg ook jeuk aan mn knokkels als ik zo'n flut coverband als the baseballs hoog in de rankings zie staan!
ja snap ik ik geef je ook volkomen gelijk..quote:Op maandag 22 maart 2010 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat is nou niet het punt dat ik probeerde te maken, aangezien The Baseballs zowel kunnen zingen als dat ze echte instrumenten gebruiken
och.. tis iets compleet ouds(quote:Op maandag 22 maart 2010 23:43 schreef Habbezak het volgende:
[..]
ja snap ik ik geef je ook volkomen gelijk..
- nieuw onderwerp-
het is toch bizar dat een coverband zo hoog komt...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |