Stick zelf maar:quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag 'ie stickay? Dan lijkt het nog wat
alsof iemand hier in dit sup-forum een "b" meer of minder waarneemptquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:18 schreef Toverheks het volgende:
wil iemand even de fout verbeteren in topic * waar wij onze eigen sv hebben* er staat Heben terwijl het Hebben moet wezen, dus 2 B`s, mijn eigen fout maar het staat zo stom.
Dankjewel.
Jep, donequote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:18 schreef Toverheks het volgende:
wil iemand even de fout verbeteren in topic * waar wij onze eigen sv hebben* er staat Heben terwijl het Hebben moet wezen, dus 2 B`s, mijn eigen fout maar het staat zo stom.
Dankjewel.
ach wat ben je toch een lieverd Pietje, jij hebt altijd goede hoop he, op een mooie afloopquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iets voorbij is hoeft er niet per se een slotje op. Er kan nog nagepraat worden over dit overweldigende succes, of misschien komt er wel een vervolg ().
Oke Pietje ik zeg niks.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
(ff tussen ons, ik denk dat geen enkel onderdeel van studio Vlem een 2e kans verdient).
Is dit ook CFB? ( Commentaar Op Feedback?) Ik wist niet dat we die Topic ook hadden?quote:Op maandag 26 april 2010 22:24 schreef Disana het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van de ventjes die menen voor de COSsers te kunnen bepalen dat het wel genoeg is geweest en dat ofwel de COS ofwel zelfs dit hele subforum dicht moet. Het zijn schijnheilige ventjes die profiteren van het enthousiasme van anderen in SC en COS door zichzelf tot grote gewichtigheid op te blazen en voor ons als spreekbuis op te treden.
Donder toch op. Ga ergens anders heen als het je niet bevalt.
Ach mijn liefste, dat was toch ook niet serieus bedoeltquote:Op donderdag 15 april 2010 08:25 schreef Gert het volgende:
En ik heb geen gestook gezien gisteren? Gezeik wel maar da's zo'n beetje de bestaansreden van heel FOK!
Klopt!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach mijn liefste, dat was toch ook niet serieus bedoelt
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:41 schreef Soury het volgende:
Twee slow chat's geopend.. Tja .. De eerste mag wel dicht of de tweede ik blijf wel ver weg even
Teun z´n schuld, fixedquote:Op maandag 10 mei 2010 18:41 schreef Soury het volgende:
Twee slow chat's geopend.. Tja .. De eerste mag wel dicht of de tweede ik blijf wel ver weg even
Cool thanksquote:
laat die mietjes zich maar focussen op andere lariequote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi modjes Pietje , Gert of iemand anders ,
ik leef nog, ik ben terecht, dit topic mag best gesloten worden.
Wie weet waar TuinFluiter is.
Nou Willem-Jozef moet ik nou zo hier vertrekken.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
kom je uitgerekend de volgende keer onder een srv-wagen, heb jij weer![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dees mag dicht [RLS SC #788] Kut grapje van Fann
Done.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan iemand even alles vanaf post 93 tot het weer ontopic wordt verwijderen uit Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #5 ?
quote:Nederlands auteursrecht
Opzettelijke schending van het auteursrecht, waaronder wordt verstaan een verveelvuldiging en verspreiding zonder de vereiste voorafgaande toestemming van de maker of de eventuele rechthebbende, geldt in Nederland als een misdrijf. Ze kan zelfs met gevangenisstraf worden bestraft. Bij schending van auteursrecht kan ter vervolging bij de politie aangifte gedaan worden. In de praktijk zal zelden daadwerkelijk door het Openbaar Ministerie tot vervolging van verdachten worden overgegaan, tenzij er sprake is van grootschalige opzettelijke inbreuk. Een civiele rechtszaak is wel mogelijk: daarin kan worden verlangd dat de verveelvuldiging en verspreiding wordt gestaakt en ook kan een schadevergoeding en een eventuele winstafdracht door de inbreukpleger worden verlangd.
Verhaal van auteursrecht gaat niet opquote:Op maandag 26 juli 2010 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand mijn afbeelding die Righteous zonder mijn toestemming als avatar gebruikt weghalen?
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik wil dat hij 'm weghaalt en dat doet hij niet (om te zieken, uiteraard).
En aangezien het MIJN afbeelding is had ik graag dat iemand even ingrijpt![]()
[..]
Dat lijkt me toch niet helemáál zo werken?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verhaal van auteursrecht gaat niet op
Alles wat je hier plaatst is van Fok!
Ik wil het best voor je weghalen, maar ik kan het niet, het is een upload icon. Daarvoor moet je bij een rooie zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet helemáál zo werken?Als ik een plaatje van de Mona Lisa plaats is dat toch ook niet van Fok!? Of begrijp ik het verkeerd?
Hm, verdommequote:Op maandag 26 juli 2010 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil het best voor je weghalen, maar ik kan het niet, het is een upload icon. Daarvoor moet je bij een rooie zijn.
Als jij dat plaatje van Mona Lisa mocht plaatsen, het geen deeplink was, dat niet een illegale actie was, dan valt het opeens en inderdaad Fok! toe (volgens de Fok! regels)quote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet helemáál zo werken?Als ik een plaatje van de Mona Lisa plaats is dat toch ook niet van Fok!? Of begrijp ik het verkeerd?
Als ik er op deze simpele manier voor kan zorgen dat iemand die mij expres zit te zieken zijn zin niet krijgt ben ik bereid daar moeilijk over te doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij dat plaatje van Mona Lisa mocht plaatsen, het geen deeplink was, dat niet een illegale actie was, dan valt het opeens en inderdaad Fok! toe (volgens de Fok! regels)![]()
Laat die knul toch lekker gaan man, 't is maar een avatar, je hebt er met gemak honderden gemaakt.
bij mijn weten wordt zo'n avatar alleen verwijderd als er daarom verwarring komt met crewleden (ik heb een keer schmoopy's avatar overgenomen nadat ze iets soortgelijks als remlof zei), ik zie niet in waarom jij daar een uitzondering in zou moeten zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik er op deze simpele manier voor kan zorgen dat iemand die mij expres zit te zieken zijn zin niet krijgt ben ik bereid daar moeilijk over te doen.
Ik begrijp heus wel dat het minimaal is, het gaat mij meer om het principe geloof ik.
Ik ben gewoon stink allergisch voor mensen die meteen moeten lopen zieken en zuigen als er ergens iets leuks gaande is waar mensen plezier aan beleven. Inspiratieloze kutkneusjes die niet in staat zijn zelf iets te bedenken en dan op deze manier afgeven op mensen die dat wél doen.
Bovendien gebruikt hij mijn eigen ava om mij er toe te dwingen hem sneller te voorzien van een eigen, van dat soort gedrag ben ik niet gediend. Er zijn genoeg users die al veel langer wachten die gewoon leuk meedoen.
Dat laatste wil ik uiteraard niet, dat mensen zelf aanpassingen maken op de ava's vind ik alleen maar leuk. Maar dit is gewoon om te zieken en ik zou het op prijs stellen als dat tegengehouden kan worden op één of andere manier, als dat niet mogelijk is heb ik gewoon pech gehad.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij mijn weten wordt zo'n avatar alleen verwijderd als er daarom verwarring komt met crewleden (ik heb een keer schmoopy's avatar overgenomen nadat ze iets soortgelijks als remlof zei), ik zie niet in waarom jij daar een uitzondering in zou moeten zijn.
Als je je auteursrecht wilt uitoefenen zul je een advocaat in de arm moeten nemen
Deze is niet dubbel, maar aangemaakt met het doel te discussiëren over Opaatje, zijn stream en wat er op die stream te zien valt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef mootie het volgende:
Stream van Opaatje #3 Deze is dubbel! Die andere was veeeeeel eerder.
Dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:47 schreef Pearlbitch het volgende:
(Dat diezelfde klagers de COS zo nu en dan larderen met linkjes naar Youtube vergaten ze even, maar goed..)
Begin met normaal posten en ze blijven op magische wijze staan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Kan dat weghalen van mijn posts in COS even uitgelegd worden door een van de Briljante Geesten hier? Ik begin behoorlijk Pissed-off te raken inmiddels...
Het voegt niets toe en je probeert mensen te demotiveren om te posten in de COS, dat slaat nergens op. Staat ook in de PM die je gekregen hebt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Kan dat weghalen van mijn posts in COS even uitgelegd worden door een van de Briljante Geesten hier? Ik begin behoorlijk Pissed-off te raken inmiddels...
Je roept mensen op maar niet meer in het COS topic te posten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Normaal? En volgens wiens standaard dan wel?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Begin met normaal posten en ze blijven op magische wijze staan.
Pro-tip van de dag.
De mijne. Ik ben heer en meester van alles en iedereen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Normaal? En volgens wiens standaard dan wel?
Praat over Óntopic? Laat me nou even niet lagge hier zeg!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Je roept mensen op maar niet meer in het COS topic te posten.
Dat mogen ze nog steeds zelf weten zolang het ontopic is.
Da's ook niet de bedoeling, dit is namelijk FB. Dus gærne ontopic of je posts hier verdwijnen óók.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Praat over Óntopic? Laat me nou even niet lagge hier zeg!!!
Wie speel JIJ hier nou in hemelsnaam? Dat hele RLS-Topic staat godverd.. vól met nix dan Ófftopic-shit al dagenlang... kom niet met bijdehante shit aan nou....quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's ook niet de bedoeling, dit is namelijk FB. Dus gærne ontopic of je posts hier verdwijnen óók.
Hij heeft wel een punt, je bent nog niet terug of je gaat hier weer snugger lopen doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie speel JIJ hier nou in hemelsnaam? Dat hele RLS-Topic staat godverd.. vól met nix dan Ófftopic-shit al dagenlang... kom niet met bijdehante shit aan nou....
Terug? ik ben nog niet weggeweest.. ik had een pauze ingelast vanwege verregaande kutopmerkingen van Disana en Scrutenizer, intussen zie ik het hele RLS-Topic naar de klote gaan met nix dan vreemde Users ófftopic gaan dat het een lieve lust is..quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, je bent nog niet terug of je gaat hier weer snugger lopen doen
Ik zat je wat te voerenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Terug? ik ben nog niet weggeweest.. ik had een pauze ingelast vanwege verregaande kutopmerkingen van Disana en Scrutenizer, intussen zie ik het hele RLS-Topic naar de klote gaan met nix dan vreemde Users ófftopic gaan dat het een lieve lust is..
Ongetwijfeld.. jammer genoeg maakt dat de stemming er niet beter op!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat je wat te voeren![]()
Maak je niet druk joh, het wordt vanzelf weer maandag
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:16 schreef gnilrednoz het volgende:
kan iemand 840 in 841 veranderen in de TT van dit topic?
[RLS SC #841] Hoe heet & ben jij?
foutje
Ja, doe dat!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, er is nogal animo voor om met z'n allen een bos bloemen naar Disana op te sturen in het ziekenhuis. Ik heb al even een lijstje van users die mee willen doen. Is het goed om even een apart topic te openen om dat te regelen?
Nee, moet het niet. Nummer klopt.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
Oh Oh Oh CaroLine is verkeerd nummertje, moet 935 wezen, kan iemand het even in orde maken, mijn dank is groot.
ja klopt ben nog niet helemaal wakker denk ikquote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, moet het niet. Nummer klopt.
Doe het dan terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |