Schijnt dat als je op remlof zijn fluitje blaast dat je dan ineens scheidsrechter wordt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze sterven nog liever dan dat ze mij rechten geven
Mag van mij best! Ik verlang wel weer naar een paar puike IM topicsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze sterven nog liever dan dat ze mij rechten geven
12 van maximaal 15 punten.Jij bent behoorlijk straight. Homoseksualiteit is voor jou niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef gnilrednoz het volgende:
gaan jullie eens testen hoe straight jullie zijn ofzo
[Test] Nationale 'Hoe straight ben jij?' Test online
Ben je stiekem de paus, Teun?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
6 van de 15, ze zeggen dat ik een probleem maak van homoseksualiteit. Volgens mij zijn ze gek
Nope, maar bijvoorbeeld het volgende antwoord van mij op een vraag: "Ik heb niets tegen homo’s, als ze maar normaal doen" levert 0 punten op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je stiekem de paus, Teun?
Sinds wanneer vaart er een boot meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef spuitje het volgende:
Ai Teun, nu gaat dat "zeilmeisje" eindelijk aan haar zeiltocht beginnen, maar hoe "solo" gaat dat zijn?? Er is al sprake van streams, er vaart tenminste 1 boot mee ter controle, hoe solo is iets dan nog? De rechtbank heeft beslist dat ze aan haar schoolprestaties moet voldoen, hoe gaat ze dat doen? Pffff, geef dat kind een schop onder haar hol en laat ze die tocht gaan maken als ze niet meer leerplichtig is. Dit alles is alleen maar bedoeld om aandacht en een plekje in een bepaald boek te krijgen.
Dat had ik ook ingevuld!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, maar bijvoorbeeld het volgende antwoord van mij op een vraag: "Ik heb niets tegen homo’s, als ze maar normaal doen" levert 0 punten op.
Nou, voor mijn leeftijd ren ik me nog rot , van ene naar andere land.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sinds wanneer vaart er een boot mee
Niets over gelezen
Dat kind heeft geen schop onder haar hol nodig, wij hier met z'n allen. Zij gaat "leven", hier zitten de meesten redelijk dood te zijn. In ieder geval voor de tijd dat je per dag hier of elders op internet rondhangt.
Nee joh! Zolang je maar niet met je lul in een potje roert is er niets aan het homo-handje!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
zit ik weer tegen me eigen te lullen hier???
Ik ben trouwens ook tegen het feit dat een homo stel kinderen op zit te voeden. Zal wel ouderwets zijn, maar in mijn beleving heeft een kind zowel vrouwelijke áls mannelijke energie nodig om optimaal op te kunnen groeien. Nou ja, tegenwoordig flikkeren ze ze toch meer in de opvang dan dat ze zelf een hand uitsteken, 't maakt dus vermoedelijk niet zoveel meer uitquote:
Ja, da's ook geen leven, dan ben je ook gewoon zo dood als een pier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik had ook achter de geraniums kunnen gaan zitten, zoals mijn leeftijdgenoten doen, met af en toe
een stukje fietsen en op kleinkindjes passen.
wat zijn koekdeksels ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
en ik hoef geen poll in te vullen, heb niks tegen homo`s lespotten en koekdeksels. leven en laten leven
Ik denk dat je beter twee goede moeder of twee goede vaders kan hebben danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook tegen het feit dat een homo stel kinderen op zit te voeden. Zal wel ouderwets zijn, maar in mijn beleving heeft een kind zowel vrouwelijke áls mannelijke energie nodig om optimaal op te kunnen groeien. Nou ja, tegenwoordig flikkeren ze ze toch meer in de opvang dan dat ze zelf een hand uitsteken, 't maakt dus vermoedelijk niet zoveel meer uit
Kom ik ze tegen, hebben ze het alleen maar over hun kleinkinderen, en komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, da's ook geen leven, dan ben je ook gewoon zo dood als een pier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |