abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:41:20 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79288753

Het vorige deel: Slank #984 - Met groen bier.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79288771
Hai.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:41:54 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79288786
Sepo.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:42:05 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79288792
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat eet jij dan ipv boterhammen?
Yoghurt / fruit / salade (soms)
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:42:52 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79288829
Fruit is voor mij voor tussendoor, yoghurt eet ik 's ochtends als ontbijt en salade vind ik ook voor tussendoor of voor bij de avondmaaltijd .
Niet meer actief op Fok!
pi_79288860
ik eet ook nagenoeg elke dag hetzelfde, en ik vind 't wel fijn, die structuur
Ja doei.
pi_79288871
Kwak eet de boterhammen toch ook als tussendoor, Vik? .
pi_79288878
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Yoghurt / fruit / salade (soms)
ik hou niet van fruit en salade en vind dat ook gene volwaardige maaltijdvervangers, zuivel gebruik ik niet.

de dietiste bij ons dringt ook juist aan op voldoende volkorenbrood eten (nederlanders eten steeds minder brood, en in crackers zit vaak geen jodium extra bijvoorbeeld), en ik merk ook voor mezelf dat het werkt. ik varieer wel met beleg, niet elke dag hetzelfde (als ik tijd heb verschillend beleg op 1 dag)

brood als tussendoor is fijn omdat ik nu niet echt 1 lunchmoment heb maar de hele dag verzadigd ben
Kwak
pi_79288881
TVP! Ik post zo nog even een lijstje, druk!
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:44:58 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79288919
Nja dan blijft brood wel als enige over ja . Nouja als jij er wel bij vaart, helemaal goed toch? Het was ook niet als aanval bedoeld, maar gewoon als vraag. Omdat het mij wel zou gaan vervelen .
pi_79288925
oh ja, wij gaan vanaf zaterdag dus echt beginnen met hardlopen! (ja, dit keer ECHT)
en vanaf dan ga ik ook weer in het lijstje, heb ik besloten

dus nog even de komende dagen anorexia-en om een beetje goed te beginnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:49:16 #12
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79289099
Ik hou echt ontzettend veel van brood! Nu heb ik ook daar geen trek ik, maar normaal moet ik écht oppassen met brood, omdat ik er snel veel te veel van eet.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79289145
brood met kaas en dan het liefst oudere kaas nom!
Ja doei.
pi_79289314
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ah, OK. Ik maak uit PF's post op dat het een naheffing is
Ik dacht dat het een rekening was, omdat er een acceptgiro bij zat, maar bij nadere inspectie gaat het om 2010. Maarrrrr ik kan hier echt maar 4 minuten douchen en ik douche altijd samen en ik maak nooit schoon met een sopje Dus ik ga sowieso wel kwijtschelding aanvragen.
pi_79289397
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik hou niet van fruit en salade en vind dat ook gene volwaardige maaltijdvervangers, zuivel gebruik ik niet.
Nou, dat ligt er maar net aan wat voor salade
Ik ben een pieperd: ik hou gewoon niet van boterhammen! Verse, knapperige broodjes ofzo gaan er wel in, maar van die verlopen bammetjes uit een zakje of trommeltje... *ril Mijn jodium haal ik wel uit keukenzout, en hier en daar wat vis en zeewier.

Kom ik meteen even met een lijst, check mijn prachtige uitgebalanceerde lunch

O: 2 eitjes
T: bakje magere griekse yoghurt
L: rucolasla met berry-linzen, geroosterde kip en feta
T: banaan
T: een of twee appels
S: pilates
D: andijviestamppot met jus en een stuk magere rookworst, op verzoek van Meneer

Tussendoor nog 3x 35 minuten wandelen
pi_79289425
Ik vind salade ook geen maaltijd vervanger. En soep al helemaal niet.
pi_79289642
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef P.F het volgende:
Ik vind salade ook geen maaltijd vervanger. En soep al helemaal niet.
Ligt er echt aan. Gewoon sla met komkommer en tomaat, nee, maar bijvoorbeeld een caesar salad met kip vind ik echt wel volwaardig. Idem voor soep: van die superslanke gepureerde soep is idd een tussendoortje, maar met vlees & deegwaar erin vind ik het tch echt een volwaardig maal (afhankelijk van portiegrootte, natuurlijk).
pi_79289647
Ik vind soep én salade wel een goede avondmaaltijd.
pi_79289754
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ligt er echt aan. Gewoon sla met komkommer en tomaat, nee, maar bijvoorbeeld een caesar salad met kip vind ik echt wel volwaardig. Idem voor soep: van die superslanke gepureerde soep is idd een tussendoortje, maar met vlees & deegwaar erin vind ik het tch echt een volwaardig maal (afhankelijk van portiegrootte, natuurlijk).
Ik heb daarna altijjjjjd nog honger. ALTIJD
pi_79289798
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb daarna altijjjjjd nog honger. ALTIJD
En dat is de maatstaf voor of iets een volwaardige maaltijd is?
pi_79289865
Nou, ik wil het idee hebben dat ik lekker heb gegeten, na een maaltijdsoep en een maaltijdsalade verwacht ik nog gewoon een maaltijd
pi_79289986
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En dat is de maatstaf voor of iets een volwaardige maaltijd is?
Bij mij wel een beetje altijd.

Ik vertrek zo naar Belgie, naar de ex-mister. Wat spulletjes ophalen en met Koekie naar de dierenarts morgenochtend. kGa m'n hardloopschoenen meenemen, kan ik eindelijk weer eens in het bos hardlopen! Goed teken dat ik me aan mijn schema hou, merk echt dat de knop weer om is.
pi_79290021
Ik had laatst een goddelijke salade gemaakt met geroosterde pompoen, kikkererwten, bleekselderij en geitenkaas (zat vast nog meer in, maar dat ben ik even kwijt). Met wat stokbrood zeker een volwaardige maaltijd .

Ik houd overigens ook niet zo van brood. Maar het is wel makkelijk meenemen. Maar meer dan 2 of soms 3 per dag krijg ik niet weg.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79290028
Hoi! Wat gaat het snel!
Hier is het uiteraard ook van de goedkope broodmaaltijden. Maar ook voor het gedoe dat salade en soep opleveren met meenemen.

Ben gister meteen verkouden geworden. Dat heb ik nou elk jaar als het beter wordt. Te enthousiast ofzo.
pi_79290222
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij mij wel een beetje altijd.
Ja OK, maar ik bedoelde dat het feit dat PF nog honger heeft als ze salade heeft gegeten, voor mij niet zoveel boeit; ik maak heel goed gevulde salades en daar kan ik prima op leven
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:17:17 #26
229513 Blurred86
Live Positive
pi_79290258
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef Phaidra het volgende:
Ik had laatst een goddelijke salade gemaakt met geroosterde pompoen, kikkererwten, bleekselderij en geitenkaas (zat vast nog meer in, maar dat ben ik even kwijt). Met wat stokbrood zeker een volwaardige maaltijd .
dat klinkt echt lekker!

Ik houd wel van brood, maar niet van treurige supermarktboterhammen uit een zakje. Ik houd van lekker (liefst zelfgebakken) brood en dan lekker belegd Wel altijd hartig, zoet beleg vind ik niet lekker.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:18:01 #27
229513 Blurred86
Live Positive
pi_79290280
Speaking of brood: tijd om te lunchen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_79290322
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja OK, maar ik bedoelde dat het feit dat PF nog honger heeft als ze salade heeft gegeten, voor mij niet zoveel boeit; ik maak heel goed gevulde salades en daar kan ik prima op leven
Als ik een salade eet als lunch, dan kan het prima voor mijn gevoel. Maar voor 's avonds mis ik dan iets warms of zo. Het is niet helemaal rationeel geloof ik.
pi_79290394
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar op zich zit er qua kcal niet zo heeel veel in denk ik? Ik heb bijv. na een pizza ook altijd nog honger...
pi_79290420
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Als ik een salade eet als lunch, dan kan het prima voor mijn gevoel. Maar voor 's avonds mis ik dan iets warms of zo. Het is niet helemaal rationeel geloof ik.
Ja, dat ook! Ik blijf dan ook de hele avond snaaien heel vreemd
pi_79290477
Ik kan in leiden voor 80 euro 3 studieboeken ophalen/laten versturen. Dat laatste is natuurlijk heel fijn voor mij, maarrrr ik ken die mensen niet. Straks sturen ze een baksteen op
pi_79290589
tvp vanaf kantoor
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79290631
http://www.marktplaats.nl(...)isbn.html%3Fxref%3D1

Deze advertentie is het, heeft iemand wel eens via paypal betaald?
pi_79290749
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef P.F het volgende:
Nou, ik wil het idee hebben dat ik lekker heb gegeten, na een maaltijdsoep en een maaltijdsalade verwacht ik nog gewoon een maaltijd
ja dat ja. ik ben gewoon ouderwets van de AGV... soms eet ik wel gevulde tomatensoep hoor... maar toch voelt dat dan als lunch. en ik eet geen kaas en dressings dus salades zijn bij mij al snel rauwkost + sla + eventueel wat vlees wat ik er dan toch weer los uit eet want ik meng niet graag mn vlees en groenten
Kwak
pi_79290765
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef P.F het volgende:

Deze advertentie is het, heeft iemand wel eens via paypall betaald?
Niet persoonlijk, maar mijn Meneer doet niet anders. En als je 't niet vertrouwt: misschien, als je haar heel lief aankijkt, wil onze topic-Leienaar de boeken voor je ophalen?
pi_79290786
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
Ik kan in leiden voor 80 euro 3 studieboeken ophalen/laten versturen. Dat laatste is natuurlijk heel fijn voor mij, maarrrr ik ken die mensen niet. Straks sturen ze een baksteen op
PF, als t in de buurt is wil ik ze wel ophalen en voor je versturen! ik kan alleen niet voorschieten qua geld want ik heb geen geld momenteel...
Kwak
pi_79290812
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een rekening was, omdat er een acceptgiro bij zat, maar bij nadere inspectie gaat het om 2010. Maarrrrr ik kan hier echt maar 4 minuten douchen en ik douche altijd samen en ik maak nooit schoon met een sopje Dus ik ga sowieso wel kwijtschelding aanvragen.
Ik weet niet hoeveel je verdient, maar op grond van je inkomen kun je het wel proberen (tenzij je iets van 800 in de maand bijverdient, dan lukt het je niet). Overigens rekenen ze stufi wel mee als inkomen.

Ik heb de aanslag ook al weer ontvangen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79290855
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

PF, als t in de buurt is wil ik ze wel ophalen en voor je versturen! ik kan alleen niet voorschieten qua geld want ik heb geen geld momenteel...
Oo wat lief!! Alleen het stomme is dat ik het geld al heb gepint en dus niet meer op mijn rekening heb. Dus wou het via paypall proberen..
pi_79290893
quote:

[..]

Oh, maar ik eet ook vaak lauwwarme salades. Sja. Ik ben dol op het saladeconcept.

PF, ik denk dat ik nu voor mijn lunch rond de 650 kcal zit? Iets van 100 gram kip, 60/70 gram feta, 80 gram linzen (ongekookt gewicht), wat olie, azijn, slablaadjes en verse kruiden? Dat is echt meer dan genoeg voor mij.
pi_79291014
quote:

[..]

Ik blijf dan snaaien, voor mij is het niet vullend genoeg denk ik. Ik ben ook echt carbs-eter, zonder koolhydraten bij mijn avondeten blijf ik ook de hele avond honger houden.
pi_79291032
TVP Mijn H&M pakket was er en ik ben Foto's in H&M-topique
De bikini zat er nog niet bij vandaar de
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79291039
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Oo wat lief!! Alleen het stomme is dat ik het geld al heb gepint en dus niet meer op mijn rekening heb. Dus wou het via paypall proberen..
paypal is ofwel gelinkt aan je creditcard, ofwel aan je betaalrekening, dus contant kun je niks mee

paypal is wel veilig, je kunt t gebruiken met je creditcard ook als je geen paypal account hebt, en je hebt kopersbescherming: als de klant niet levert kun je je geld terugkrijgen geloof ik.
Kwak
pi_79291043

Mijn buik doet zeer

O: 2 boterhammen pindakaas
T: banaan en peer
L: 2 boterhammen achterham
T: bakje kwark, 2 crackers hummus
D: pasta, zalm, avocado
T: ik heb zin om een lekker toetje te maken, maar ik weet nog niet wat
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79291091
PF, je kan het geld eventueel terugstorten op je rekening? En dan overmaken?
pi_79291151
Lekker zoveel geld terug Cali! Kun je op je jaaropgaaf al zien hoeveel je terugkrijgt of kan dat pas als je het hebt ingevuld? Ik heb er al een binnen, maar moet de belangrijkste nog krijgen.

Poef wordt jouw douche ook koud na een paar minuten?
pi_79291176
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel je verdient, maar op grond van je inkomen kun je het wel proberen (tenzij je iets van 800 in de maand bijverdient, dan lukt het je niet). Overigens rekenen ze stufi wel mee als inkomen.

Ik heb de aanslag ook al weer ontvangen
O ik verdien niets Ik krijg alleen basis stufi
pi_79291191
Woeiiiii ik heb zojuist de eerste vlucht geboekt van onze vakantie in september
pi_79291284
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, maar ik eet ook vaak lauwwarme salades. Sja. Ik ben dol op het saladeconcept.

PF, ik denk dat ik nu voor mijn lunch rond de 650 kcal zit? Iets van 100 gram kip, 60/70 gram feta, 80 gram linzen (ongekookt gewicht), wat olie, azijn, slablaadjes en verse kruiden? Dat is echt meer dan genoeg voor mij.
lauw warm en linzen, dat zou wel vullen ja
pi_79291302
Lijstje gisteren:

O: 2 croissants met roomboter en (halva)jam, 2 koppen koffie
T: kiwi
L: volkorenbagel met pesto, humus,rucola, 2 kleine plakjes mozzarella en een plakje parmaham, gedroogde tomaatjes
T: groot glas wortelsap/jus
D: volkoren pasta met tomatensaus en zeevruchten + sla
D2 wegens nog honger: handje ovenfriet en bakje spinazie
T: puur paasei
pi_79291317
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

paypal is ofwel gelinkt aan je creditcard, ofwel aan je betaalrekening, dus contant kun je niks mee

paypal is wel veilig, je kunt t gebruiken met je creditcard ook als je geen paypal account hebt, en je hebt kopersbescherming: als de klant niet levert kun je je geld terugkrijgen geloof ik.
Ik heb hem net aan mijn CC gekoppeld bankrekening duurt nog wel even. Maar het is nog een beetje vaag..
pi_79291333
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Lekker zoveel geld terug Cali! Kun je op je jaaropgaaf al zien hoeveel je terugkrijgt of kan dat pas als je het hebt ingevuld? Ik heb er al een binnen, maar moet de belangrijkste nog krijgen.

Jaa echt irritant, dus ik ga echt niet voor zo veel water betalen !!!!
pi_79291367
Oh en dat is nog zonder drinkwater, ik drink geen water, ik drink alleen maar cola !!!
pi_79291405
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef P.F het volgende:

Deze advertentie is het, heeft iemand wel eens via paypal betaald?
Je hebt kopersbescherming tot 200 euro, dus er kan vrij weinig gebeuren. Ik koop vrij veel via Paypal en heb ook een keer via de kopersbescherming mijn geld teruggekregen (door een niet reagerende verkoper ). Alleen vind ik zelf Ebay een stuk veiliger, omdat je dan mooi feedback kunt bekijken van vorige kopers.
pi_79291429
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:48 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Je hebt kopersbescherming tot 200 euro, dus er kan vrij weinig gebeuren. Ik koop vrij veel via Paypal en heb ook een keer via de kopersbescherming mijn geld teruggekregen (door een niet reagerende verkoper ). Alleen vind ik zelf Ebay een stuk veiliger, omdat je dan mooi feedback kunt bekijken van vorige kopers.
Ok, maar ik heb dus de advertentie, het bankrekeningnummer.. En hoe zorg ik er nu voor dat die gene mijn geld krijgt via paypal ?
pi_79291714
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Ok, maar ik heb dus de advertentie, het bankrekeningnummer.. En hoe zorg ik er nu voor dat die gene mijn geld krijgt via paypal ?
klikken op het paypalknopje in de advertentie denk ik? of via paypal op een rekening betalen...als dat kan, vraga het de adverteerder anders!
Kwak
pi_79291896
Ja ik heb al gemailt

Vorig jaar regelde mijn vader mijn boeken, heerlijk
pi_79291939
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Van marktplaats:
quote:
Om te betalen klikt u op de weblink in het betaalverzoek die u ontvangt van de verkoper. Om betaald te worden kunt u in slechts drie klikken op Marktplaats een betaalverzoek voor een PayPal-betaling aanmaken. Kopers betalen hierdoor nog sneller.
Dus je zult als het goed is een betaalverzoek krijgen van de koper.
pi_79292010
Net gezien in een topic in OUD: "Mijn vriendin is Assyrisch" Misschien moeten ze hun zoon dan Assurbanipal noemen (het Assyrische rijk bestond tot zo'n 3000 jaar geleden).

Ik hoorde net dat mijn moeder waarschijnlijk vanmiddag weer naar de afdeling mag! Wel vaag, want vanochtend wilden ze haar vandaag toch nog op de IC houden . Maar goed nieuws dus .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79292089
Wat doe jij in OUD dan, Phaidra?
pi_79292092
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:04 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Van marktplaats:
[..]

Dus je zult als het goed is een betaalverzoek krijgen van de koper.
Ok Ik bedacht mij achteraf dat als ik het gewoon over zou maken dat ik dan niet die bescherming had. Dus ik moet de link nog krijgen.
pi_79292100
WOGgen!
betrapt
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79292303
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef P.F het volgende:

[..]

Ok Ik bedacht mij achteraf dat als ik het gewoon over zou maken dat ik dan niet die bescherming had. Dus ik moet de link nog krijgen.
En meer een algemene tip: let goed op waar je je Paypal gegevens invoert. Ik heb al meerdere mailtjes gehad van scammers, met het verhaal dat ik mijn gegevens moest updaten bij Paypal (wat natuurlijk onzin was). Misschien doe je dat ook wel, maar ik zeg het maar ff. Better safe than sorry enzoots.
pi_79293017
Net de feedback op mn les van dinsdag gelezen. Ze spreken elkaar lekker tegen . Ook leuk, mensen die zeggen dat er te weinig info in het boekje staat maar verderop toegeven het nog niet gelezen te hebben . En ik moet leren betere enquetes te maken.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Ik ben in een klaagmodus: Met mijn moeder gaat het nog niet zo goed, ze is gister voor de zekerheid naar de IC gebracht. Nu ging het wel weer iets beter, maar nog steeds te veel CO2 in het bloed. Daarnaast hoor ik vandaag of morgen of ik nog werk heb en ik ben ongesteld.
Dus algeheel .
Dat is ook wel heel erg veel tegelijk! Al zie ik nu dat je moeder waarschijnlijk weer naar de afdeling mag? Dat is fijn!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:37:03 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79293150

Phaidra, wat fijn dat je moeder van de IC af mag!

Ik heb net een bak kwark gegeten, maar ik zou ook prima brood hebben kunnen eten, ik ben dol op brood Wel met het simpelste beleg, vaak gewoon (smeer)kaas, jam, of pindakaas. Oh en het liefst met chocopasta, maar dat mag ik niet meer van mezelf want ik vreet in een week zo een pot leeg

Ik probeer het nu af te wisselen: 1x brood en 1x kwark. En soms nog brinta of een extra boterham op dagen dat ik wat meer honger heb.

Soep is voor mij ook niet echt handig, want ik zit na een halve kom propvol en heb dan na een uur weer honger dus dat eet ik alleen als ik er echt zin in heb, en dan een klein kommetje.
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:40:32 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79293300
Brood , heb net 3 broodjes op, vers gehaald bij SdB, nieuwe kloosterbrood korrelvolkoren.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:45:58 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79293531
Ik weet niet waar mijn kat last van heeft, maar hij zit steeds naast me op de bank, of aan mn voeten, en dan zo heel reikhalzend naar me te kijken, tot ik me naar m toebuig en dan krijg ik allemaal kopjes
pi_79293533
grrrr mijn broertje is vandaag jarig (jeej ) en hij zou het zekerrrr niet vandaag vieren en al helemaal niet zaterdag (dus ik ga nu eten bij vriendinnetjes, naar de film en naar de borrel. en zaterdag high tea..) is het opeens EN vanavond EN zaterdag nu ik hem feliciteer. Aaaaaaaaah
pi_79293559
En nu nodigt ie mij heel lief voor zaterdagavond uit ('s middags komt familie) dus dan kan ik denk ik wel gaan. Maar ik wil eigenlijk helemaal niet met zijn vriendjes in een kroegje zitten
pi_79293581
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet waar mijn kat last van heeft, maar hij zit steeds naast me op de bank, of aan mn voeten, en dan zo heel reikhalzend naar me te kijken, tot ik me naar m toebuig en dan krijg ik allemaal kopjes
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:55:07 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79293885
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Brood , heb net 3 broodjes op, vers gehaald bij SdB, nieuwe kloosterbrood korrelvolkoren.
Sinds wanneer is shiny een bakker!

Lijstje!

O: banaan + 1 roggebrood met dun stroop
T: 3 theeleutjes a 30 kcal per stuk
L: 3 boterhammen; 2x pindakaas, 1x pasta
T: mandarijntje
D: eetcafé met een vriendin, nog geen idee wat.
pi_79293904
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef LadyBlack het volgende:

Phaidra, wat fijn dat je moeder van de IC af mag!

Ik heb net een bak kwark gegeten, maar ik zou ook prima brood hebben kunnen eten, ik ben dol op brood Wel met het simpelste beleg, vaak gewoon (smeer)kaas, jam, of pindakaas. Oh en het liefst met chocopasta, maar dat mag ik niet meer van mezelf want ik vreet in een week zo een pot leeg

Ik probeer het nu af te wisselen: 1x brood en 1x kwark. En soms nog brinta of een extra boterham op dagen dat ik wat meer honger heb.

Soep is voor mij ook niet echt handig, want ik zit na een halve kom propvol en heb dan na een uur weer honger dus dat eet ik alleen als ik er echt zin in heb, en dan een klein kommetje.
Zo zie je maar weer dat het een kwestie van gewoonte en gewennig is, wat voor ieder individu anders werkt
Afijn: echt kale gepureerde groentesoep vind ik ook geen volwaardig maal hoor. Wel een heel fijne laat-in-de-middag-snack
pi_79294577
Phaidra, al nieuws van je moeder?
pi_79294801
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef P.F het volgende:
Phaidra, al nieuws van je moeder?
Ja!
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik hoorde net dat mijn moeder waarschijnlijk vanmiddag weer naar de afdeling mag! Wel vaag, want vanochtend wilden ze haar vandaag toch nog op de IC houden . Maar goed nieuws dus .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79294838
Jaaa dat had ik gelezen Maar ik was nieuwsgierig of er nog meer nieuws was. Fijn!!!
pi_79294891
Nee, daarna niets meer gehoord. Maar mijn zus gaat straks langs, dus dan zal ik wel weer wat horen. En vanavond ga ik er zelf heen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79294975
Ok!

Ik ben mijn achterband aan het plakken, maar ik kan het gaatje niet vinden. Hij lijkt opeens niet meer lek
pi_79295005
Fijn dat je moeder naar de afdeling mag Phaidra!
pi_79295048
Heb je je band wel in een teiltje water, P.F? Met sop, geloof ik?
pi_79295056
Het MOET lukken. Uit frustratie eet ik chocolade
pi_79295090
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je je band wel in een teiltje water, P.F? Met sop, geloof ik?
Nou het is het achterwiel he, dan kan dat volgens mij niet..
pi_79295168
PF: de achterband eraf halen, en dan opgeblazen in een emmer water (eventueel met sop) doen. Dan zie je belletjes als er een gat in zit. En achterband verwisselen is rotwerk, dan weet je dat alvast .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79295244
We hebben trouwens sinds een week T-mobile family (gratis bellen en sms'en tot 1000 min/sms-jes met familieleden) ingesteld. Vooruitziende blik ofzo?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79295417
Oh als ik het water op een krukje zet lukt het wel.

Maar ik zie geen bubbels !!
pi_79295565
Heb je de binnenband er af? Ook even het vetiel onderdompelen om te kijken of daar het probleem zit.
En anders weet ik het ook niet. Ik heb wel eens gehad dat de band poreus was geworden, dan gaat loopt 'ie zo langzaam leeg dat het niet als bubbels te zien is... Zou dan sowieso een nieuwe binnenband kopen. En de buitenband even checken of er misschien iets in zit.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79295635
Nou jaaaaaa 3x geen bubbels!

Ja heb alleen de binnenband in het water gedaan

Mag het ventiel onder water zonder dopje?
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:46:23 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79295771
Misschien heeft iemand gewoon je ventiel losgedraaid, zo lollig is iemand hier wel eens geweest
Stond ik ook voor niks mn band te plakken
pi_79295790
Ja godver, en die fiets staat hier al maanden
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:51:19 #88
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79295946
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef shinydiscoball het volgende:

Kan pas als je het hebt ingevuld. Bij mij komt het door mijn waanzinnig hoge collegegeld (ouders hebben mij dat geld als ' gift' geschonken en ik heb de studie daarmee betaald, nu mag ik het aftrekken, en daardoor krijg ik lekker veel terug!

WAUWWWW wat is het GEWELDIG heerlijk weer zeg! Ik heb in korte broek en shirt met korte mouwen gefietst, 70 km en voelde echt zo'n intens gelukgevoel zodra ik de straat uitreed De zon die schijnt, het fietsen ging lekker en sinds gister ook eindelijk weer eens netjes gegeten -lees: geen eetbuien
Whoei, I love to live
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:52:14 #89
277802 _Calimero_
pi_79295975
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Phaidra het volgende:
Heb je de binnenband er af? Ook even het vetiel onderdompelen om te kijken of daar het probleem zit.
En anders weet ik het ook niet. Ik heb wel eens gehad dat de band poreus was geworden, dan gaat loopt 'ie zo langzaam leeg dat het niet als bubbels te zien is... Zou dan sowieso een nieuwe binnenband kopen. En de buitenband even checken of er misschien iets in zit.
pi_79296086
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:51 schreef _Calimero_ het volgende:
WAUWWWW wat is het GEWELDIG heerlijk weer zeg! Ik heb in korte broek en shirt met korte mouwen gefietst, 70 km en voelde echt zo'n intens gelukgevoel zodra ik de straat uitreed De zon die schijnt, het fietsen ging lekker en sinds gister ook eindelijk weer eens netjes gegeten -lees: geen eetbuien
Whoei, I love to live
Ja he Ik zit de hele dag gewoon saai op kantoor, maar ik ga zo lekker eerder weg en dan met een grote detour naar huis wandelen. Lekker nog een paar winkeltjes kijken enzo

70 km trouwens
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:57:12 #91
277802 _Calimero_
pi_79296196
quote:
Net gezien in een topic in OUD: "Mijn vriendin is Assyrisch" Misschien moeten ze hun zoon dan Assurbanipal noemen (het Assyrische rijk bestond tot zo'n 3000 jaar geleden).

Goed zeg!!
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:10:28 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79296707
quote:
Oh echt? Hoe wordt het Assyrische rijk tegenwoordig genoemd? Want er zaten toch echt twee jongens bij mij op de basisschool die uit Assyrië kwamen (en niet Syrië, I'm sure). Ik dacht er laatst nog eens aan: "Waar ligt dat eigenlijk?" en toen kon ik het niet vinden dus .
quote:
Fijn .

Net even met de docent gepraat over het beoordelen van schrijfvaardigheid. Zó lastig hè. De meeste lln kun je wel aanspreken op hun schrijfvaardigheid, maar een enkeling niet en die doet wel erg haar best, dus je wilt haar wel een voldoende geven, maar anderzijds moet ze straks ook Havo examen doen en dan worden er ook eisen gesteld aan je schrijfvaardigheid.
Maar goed, ik geloof dat ik weer iets verder ben. Ik ga ze nu even laten schrikken door ze nét een voldoende te geven als ze zich niet aan de beoordelingscriteria houden. En als ze dat de volgende keer weer niet doen, dan is het dus net géén voldoende (of minder nog dus).

Nu tot 16 uur wachten tot m'n stagecoach klaar is, dus ik ga nog even een paar verslagen nakijken. Hoef ik dat morgen niet meer te doen. Toedels .
Niet meer actief op Fok!
pi_79296978
volgens mij zit de band er gewoon in en de buitenband er om
pi_79297140
quote:
Bedoelt ze niet gewoon dat ze lid is van de Assyrische Gemeenschap?
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:28:25 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79297441
Ik ben jaloers, er is in Den Haag een compleet grijzige lucht... ziet er niet echt lente-achtig uit
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:29:26 #96
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79297483
Ik kom weer met een offtopic vraag. Ik wil een compactcamera kopen, heeft iemand tips voor een goede? Dan loop ik straks naar de stad ( ) en ga ik er een kopen.

Sommige mensen gaan eten als ze verdrietig zijn, ik ga geld uitgeven. Hoe verdrietiger, hoe meer geld volgens mij . Het was me al eens eerder opgevallen, maar toen kocht ik kleine dingen, nu koop ik een fiets (hoewel dat net voor het uitmaken was), wandelschoenen, redelijk dure lipgloss, haarkleuring en een compactcamera . Maar ik heb het wel allemaal nodig!
pi_79297500
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh echt? Hoe wordt het Assyrische rijk tegenwoordig genoemd? Want er zaten toch echt twee jongens bij mij op de basisschool die uit Assyrië kwamen (en niet Syrië, I'm sure). Ik dacht er laatst nog eens aan: "Waar ligt dat eigenlijk?" en toen kon ik het niet vinden dus .
Het Assyrische rijk besloeg het huidige Irak, Iran, Syrië, Palestina, stukje Oost-Turkije, stukje Egypte (op het hoogtepunt).
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Bedoelt ze niet gewoon dat ze lid is van de Assyrische Gemeenschap?
Dat ken ik niet. *gaat googlen*
quote:
De Assyrisch-Chaldese gemeenschap Mechelen is een grote groep allochtonen in Mechelen: 300 gezinnen of 1500-2000 personen. Het zijn vluchtelingen uit Zuidoost-Turkije, die na 1980 in Mechelen zijn aangekomen. Ze zijn het best gekend onder de benaming Assyrische christenen, waarbij Assyrisch verwijst naar de oude Assyriërs uit het tweestromenland Mesopotamië tussen Tigris en Eufraat.
Zou kunnen dus . Al vraag ik me wel af waarom je je als christen zou willen identificeren met de Assyriërs, maar goed.

[ Bericht 14% gewijzigd door Phaidra op 18-03-2010 15:35:04 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79297583
Mmm, vers brood!
Ik vind een salade eigenlijk alleen 'echt' avondeten als er een behoorlijke lading warm spul overheen zit: een grote tonijnmoot, of een bak gamba's, of een half pond hete kipstukjes ofzo ... Anders ben ik niet bevredigd.
pi_79298246
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
Ik kom weer met een offtopic vraag. Ik wil een compactcamera kopen, heeft iemand tips voor een goede? Dan loop ik straks naar de stad ( ) en ga ik er een kopen.

Sommige mensen gaan eten als ze verdrietig zijn, ik ga geld uitgeven. Hoe verdrietiger, hoe meer geld volgens mij . Het was me al eens eerder opgevallen, maar toen kocht ik kleine dingen, nu koop ik een fiets (hoewel dat net voor het uitmaken was), wandelschoenen, redelijk dure lipgloss, haarkleuring en een compactcamera . Maar ik heb het wel allemaal nodig!
zolang je jezelf maar niet serieus in de schulden helpt... Gaat het eten inmiddels weer een beetje?

van camera's heb ik echt geen flauw benul
pi_79298434
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het Assyrische rijk besloeg het huidige Irak, Iran, Syrië, Palestina, stukje Oost-Turkije, stukje Egypte (op het hoogtepunt).
[..]

Dat ken ik niet. *gaat googlen*
[..]

Zou kunnen dus . Al vraag ik me wel af waarom je je als christen zou willen identificeren met de Assyriërs, maar goed.
wij hadden een jongen op de studie uit Iran die zich persé Persisch noemde

en een vluchtelingengezin uit Irak in het dorp die geen moslims waren maar Syrische (misshcien Assyrische maar ik dacht Syrische) Christenen ... Die hadden ook een meer Islamitische achternaam aangenomen toen ze vluchtten en hebben toen ze permanente verblijfsstatus hadden gekregen pas weer hun eigen achternaam gebruikt (die andere naam was hun tweede achternaam ofzo... de echte achternaam klinkt ook helemaal niet islamitisch maar meer turks of christelijk...)

ja hoor, even googelen en gevonden!
http://www.eo.nl/tijdschr(...)se02?article=9243363

ik had het goed onthouden dus. die jongen is trouwens echt een goed voorbeeld van wat asielzoekers kunnen bereiken - hij was 10 toen ie naar NL kwam, heeft in sneltreinvaart alle taalonderwijs ingehaald, havo gedaan, en via vwo avondschool of via hbo propedeuse tandheelkunde gaan studeren. zn oudere broers waren net te oud om die sprong te kunnen maken maar hebben wel ook keurige banen enzo.
Kwak
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:54:13 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79298562
quote:

Volgens mij maakt het met die compactjes niet zo vreselijk veel uit... wel zou ik me even laten informeren over de kwaliteit van de lens. Je kunt namelijk nog zoveel megapixels en zoomfuncties hebben, als de lens bagger is krijg je slechte foto's....

En mijn psychologie van de koude grond: focus van de ander naar jezelf verplaatsen: goeie zaak
pi_79298666
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en een vluchtelingengezin uit Irak in het dorp die geen moslims waren maar Syrische (misshcien Assyrische maar ik dacht Syrische) Christenen ... Die hadden ook een meer Islamitische achternaam aangenomen toen ze vluchtten en hebben toen ze permanente verblijfsstatus hadden gekregen pas weer hun eigen achternaam gebruikt (die andere naam was hun tweede achternaam ofzo... de echte achternaam klinkt ook helemaal niet islamitisch maar meer turks of christelijk...)
En de Assyrische kerk is weer wat anders dan Syrisch-orthodox. 't Is allemaal heul niet te volgen
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:56:55 #103
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79298676
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

zolang je jezelf maar niet serieus in de schulden helpt... Gaat het eten inmiddels weer een beetje?

van camera's heb ik echt geen flauw benul
Ik plunder m'n spaarrekening een beetje, maar ik heb wel een buffer . Het eten gaat nog niet beter (zelfs wat slechter), maar ik neem wel braaf iedere dag mijn vitaminebruistablet . Komt uiteindelijk wel weer goed!
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:58:05 #104
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79298731
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het met die compactjes niet zo vreselijk veel uit... wel zou ik me even laten informeren over de kwaliteit van de lens. Je kunt namelijk nog zoveel megapixels en zoomfuncties hebben, als de lens bagger is krijg je slechte foto's....

En mijn psychologie van de koude grond: focus van de ander naar jezelf verplaatsen: goeie zaak
Dankje! Ik was inderdaad van plan advies te vragen in de winkel.
pi_79298740
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat eerste kan ik me dan wel weer voorstellen. Iran is de naam die Khomeini aan het land heeft gegeven (na 1979), daarvoor heette het land nog Perzië. Zeker als vluchteling kan ik me voorstellen dat je je liever niet identificeert met het 'nieuwe' land.

Maar Assyrië had een heel ander geloof en het rijk is ten onder gegaan in 600 voor Chr. Maar misschien is het toch de locatie, dat het makkelijk is omdat het een groter gebied beslaat.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79298790
Groot gelijk dat je jezelf even lekker verwent met allerlei nieuwe dingetjes, Rituals. .

Ik hou het voor gezien hier in de UB, vandaag de conclusie geschreven, ging wel lekker. Snel naar huis, koken, eten, en dan naar m'n werk.
pi_79298911
@ CF: Jup, is idd. weer heel wat anders... maar was wel leuk om ineens die jongetjes terug te vinden met wie wij met t hele gezin Nederlands hebbe zitten oefenen omdat de ouders nog niet op les terecht konden enzo...
Kwak
pi_79298969
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Sinds wanneer is shiny een bakker!

Lijstje!

O: banaan + 1 roggebrood met dun stroop
T: 3 theeleutjes a 30 kcal per stuk
L: 3 boterhammen; 2x pindakaas, 1x pasta
T: mandarijntje
D: eetcafé met een vriendin, nog geen idee wat.
Ik wilde net zeggen, wtf?

Heb wat centjes gekregen van m'n vader om war lentekleren te kopen. Ik moest een broek hebben, want m'n enige goeie
broek zakt af. Dat was mt 42, nu een 40! Jeej! En nog wat hemdjes en een blousje. Moet alleen nog ff wat ondergoed kopen zo en ik ben klaar voorlopig
pi_79299063
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat eerste kan ik me dan wel weer voorstellen. Iran is de naam die Khomeini aan het land heeft gegeven (na 1979), daarvoor heette het land nog Perzië. Zeker als vluchteling kan ik me voorstellen dat je je liever niet identificeert met het 'nieuwe' land.
Gut ja, dat is ook zo. Kan me voorstellen dat het perzisch cultureel erfgoed wel iets is waar mensen trots op zijn.

Kwak, ik heb er toevallig net naar gezocht, omdat de kalender van de oosterse kerk dit jaar deels gelijk valt met die van hiero en we met pasen in Syrie zitten. 't Schijnt daar dan echt een enorm feest te zijn!
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:05:02 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79299090
Leuk Shiny!

Ik vind zelf alleen de lentemode echt he-le-maal niks! . Die kleuren . Pasteltinten zijn echt hopeloos voor mij.
pi_79299267
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Shiny!

Ik vind zelf alleen de lentemode echt he-le-maal niks! . Die kleuren . Pasteltinten zijn echt hopeloos voor mij.
Oh daar hou ik ook niet van hoor, maar wat ik wel leuk vind nu zijn van die shirts met streepjes, en stipjes vind ik ook erg cute En heb vooral wat basic dingen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:18:18 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79299687
Ik heb een horloge en 8 grote repen pure chocolade gekocht bij de Aldi
17 km gewandeld en 4 km gefietst vandaag dus vanavond mag ik toastjes met salade en gekookt ei met rookvlees.
Bij het avondeten eet ik nog wat pasta met roomkaas.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79300333
Rituals, val je wel lekker af? Ik weet dat je meer moet eten en al, maar goed, dat lukt nu even niet, dus dan heb je als geluk bij ongeluk dat je afvalt, of merk je het nog niet?

Ik ben in Belgie en heb gewoon 5 volle tassen kleren hier nog liggen. Geen moment gemist. (voornamelijk verfkleding, dat wel)

En nog best veel andere dingen ook. Ik groei dicht in mijn huis als ik alles meeneem. Maar ja om nu perfectly goede schaatsen weg te gooien............

Ik ga hardlopen! In het bos!
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:35:25 #114
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79300507
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef conleche het volgende:
Rituals, val je wel lekker af? Ik weet dat je meer moet eten en al, maar goed, dat lukt nu even niet, dus dan heb je als geluk bij ongeluk dat je afvalt, of merk je het nog niet?

Ik ben in Belgie en heb gewoon 5 volle tassen kleren hier nog liggen. Geen moment gemist. (voornamelijk verfkleding, dat wel)

En nog best veel andere dingen ook. Ik groei dicht in mijn huis als ik alles meeneem. Maar ja om nu perfectly goede schaatsen weg te gooien............

Ik ga hardlopen! In het bos!
Ja het afvallen gaat heerlijk, dus dat is inderdaad een mooie bijkomstigheid .
Hoe lang blijf je nu in België? Hoe gaan jij en je ex-meneer eigenlijk met elkaar om nu? (als dat te privé is moet je het gewoon zeggen hoor!)

Ik ga zo ook even lekker naar buiten! Heerlijk .
pi_79300808
Succes cootje! En je moet niets weggooien, maar verkopen!
pi_79300898
quote:

Kijk, hier in FOT hebben een topic speciaal voor dit soort vragen: [Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 20 Gaat vaak over spiegelreflexen, maar er komen ook vaak vragen of compactcamera's voorbij (daarvoor zou ik even in het oude topic kijken, zie dat het nieuwe tnt alleen maar spiegelreflexen heeft behandeld).

En anders kan je er kijken wat er aangeraden is aan andere mensen .

Maar vooral: kijk NIET naar de megapixels. Aan 5 heb je genoeg en teveel megapixels geven juist een slechtere kwaliteit.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:47:07 #117
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79301084
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kijk, hier in FOT hebben een topic speciaal voor dit soort vragen: [Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 20 Gaat vaak over spiegelreflexen, maar er komen ook vaak vragen of compactcamera's voorbij (daarvoor zou ik even in het oude topic kijken, zie dat het nieuwe tnt alleen maar spiegelreflexen heeft behandeld).

En anders kan je er kijken wat er aangeraden is aan andere mensen .

Maar vooral: kijk NIET naar de megapixels. Aan 5 heb je genoeg en teveel megapixels geven juist een slechtere kwaliteit.
Ik heb redelijk wat verstand van spiegelreflexen, maar weinig van compactcamera's. Ik weet bijv. niet wat goede merken. Ik zal het topic eens bekijken, dankje! En dat van de megapixels wist ik inderdaad!
pi_79301133
Hoi!
Ben alweer vroeg klaar!
Vanavond ga ik bij mn broer eten, hoop dat ie iets lekkers heeft.
Echt verkouden ook, inc rauwe keel en snotneus. Bah!
pi_79301159
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:47 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik heb redelijk wat verstand van spiegelreflexen, maar weinig van compactcamera's. Ik weet bijv. niet wat goede merken. Ik zal het topic eens bekijken, dankje! En dat van de megapixels wist ik inderdaad!
Ah dan ben je al een stuk verder dan de meeste mensen die een camera willen kopen . Goede merken zijn volgens mij de Casio Exilim, Nikon, Canon, Olympus, Sony etc. Merken die ook goede spiegelreflexen maken met name.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:51:10 #120
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79301281
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah dan ben je al een stuk verder dan de meeste mensen die een camera willen kopen . Goede merken zijn volgens mij de Casio Exilim, Nikon, Canon, Olympus, Sony etc. Merken die ook goede spiegelreflexen maken met name.
Haha ja, ik heb me een tijd geleden een beetje verdiept in fotografie, dus dan krijg je vanzelf wat verstand van spiegelreflexen. Alleen dus niet van compactcamera's in mijn geval . Ik zal die merken in gedachten houden! Ik vind het vooral belangrijk dat de camera scherpe foto's maakt en dat ik niet eindeloos hoef te wachten voordat ik een volgende foto kan maken.
  Vis een optie? donderdag 18 maart 2010 @ 16:57:50 #121
70532 loveli
N
pi_79301607
tvp

En tip voor een camera: zoek er eentje die snel reageert zodat je de knop geen tien seconden hoeft in te drukken (o, kijk wat leuk er zit een vogel op je hoofd, beest is een stipje aan de horizon als de foto gemaakt wordt) en het is ook leuk om een paar foto's snel achter elkaar te kunnen maken. En een camera die zelf bedenkt wat 'ie moet doen, zodat je niet eerst allerlei dingen hoeft in te stellen.

Ik heb een Nikon Coolpix en omdat dat ding slimmer is dan ik, mislukt de helft van de foto's. Simpel aan een neefje of nichtje meegeven is er niet bij, omdat je het eerst moet uitleggen (en da's lastig als je het zelf noet snapt). Panasonic heeft met de Lumix-modellen een paar toestellen die ideaal zijn 'voor vrouwen' (niet mijn woorden, maar die van m'n zwager die graag camera's voor anderen uitzoekt). Da's meteen de disclaimer van bovenstaande, ik heb er geen verstand van, weet alleen waar ik me aan erger.
crap in = crap out
pi_79301660
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:51 schreef Rituals het volgende:

[..]

Haha ja, ik heb me een tijd geleden een beetje verdiept in fotografie, dus dan krijg je vanzelf wat verstand van spiegelreflexen. Alleen dus niet van compactcamera's in mijn geval . Ik zal die merken in gedachten houden! Ik vind het vooral belangrijk dat de camera scherpe foto's maakt en dat ik niet eindeloos hoef te wachten voordat ik een volgende foto kan maken.
En zoek er eentje waarbij je ook zelf diafragma/sluitertijd kan kiezen. Het is zoveel leuker om die dingen zelf in te kunnen stellen, dan kan je er ook hobbymatig een tijdje mee vooruit.

Ik moet eigenlijk ook een nieuwe compact, maar geen geld .
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:01:17 #123
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79301774
Dat eerste is heel herkenbaar loveli! Vandaar ook mijn eis dat de camera snel moet reageren . Ik ben zo bang dat ik (voor mijn doen) veel geld uitgeef en ik er straks niet tevreden mee ben. Maar goed, ik zal alle tips van hier meenemen en me ook nog laten adviseren in de winkel en dan moet het hopelijk goed komen!
pi_79301809
ik heb een olmpus mu 600 en dat is echt een klotecamera. maakt vooral hele slechte foto's in beperkt licht situaties. niet mooi.
Kwak
  Vis een optie? donderdag 18 maart 2010 @ 17:04:20 #125
70532 loveli
N
pi_79301945
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef Rituals het volgende:
Dat eerste is heel herkenbaar loveli! Vandaar ook mijn eis dat de camera snel moet reageren . Ik ben zo bang dat ik (voor mijn doen) veel geld uitgeef en ik er straks niet tevreden mee ben. Maar goed, ik zal alle tips van hier meenemen en me ook nog laten adviseren in de winkel en dan moet het hopelijk goed komen!
O ja, op i'net kopen. Scheelt een bak geld, kun je nog wat lipgloss kopen.
crap in = crap out
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:06:07 #126
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79302033
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik was van plan dadelijk nog een lipgloss te kopen, terwijl ik dat normaal nooit draag . Maar ik vind het wel leuk staan eigenlijk.
pi_79302264
Grmpf. De tekst van mijn afstudeerders is dusdanig beroerd dat ik de pilatesles ga missen Die twee krijgen morgen met de mattenklopper

Maar dan ga ik zelf wel een half uurtje aan de slag op m'n matje
pi_79302308
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:04 schreef loveli het volgende:

[..]

In de winkel advies vragen en dan online (op tweakers ofzo) de goedkoopste opzoeken . En sowieso niet de accesoires (geheugenkaartjes, tasje, batterijen) in de winkel kopen. Daar maken ze vaak hun winst op en dat kon online echt veel goedkoper.

Voor goede foto's bij slecht licht moet je kijken naar een compact met een lens waarbij een laag F getal staat. F2.8/3.5 is genoeg om binnen foto's te maken (met een beetje geluk ook zonder flitser). Hoe je kan zien of iets snel reageert weet ik niet zo 1 2 3. Maar niets vervelender dan een camera die een uur per foto moet nadenken .
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:14:54 #129
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79302475
tvp met een lijstje:

O: yoghurt met muesli, bramen en frambozen
T: appel
L: erwtensoep met 3 pannenkoeken
S: 30 minuten hardlopen, 9 km. per uur
D: zuurkoolstamppot met spekjes en een stukje rookworst...

I'm happy!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79302592
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

In de winkel advies vragen en dan online (op tweakers ofzo) de goedkoopste opzoeken . En sowieso niet de accesoires (geheugenkaartjes, tasje, batterijen) in de winkel kopen. Daar maken ze vaak hun winst op en dat kon online echt veel goedkoper.

Voor goede foto's bij slecht licht moet je kijken naar een compact met een lens waarbij een laag F getal staat. F2.8/3.5 is genoeg om binnen foto's te maken (met een beetje geluk ook zonder flitser). Hoe je kan zien of iets snel reageert weet ik niet zo 1 2 3. Maar niets vervelender dan een camera die een uur per foto moet nadenken .
hij heeft 3,1-5.2, maar vooral de programmaatjes die betere foto's bij zulk licht zouden moeten geven zijn gewoon klote... er valt weinig zelf in te stellen ook...
Kwak
pi_79302770
ik zit al een kwartier mn boodschappen doen uit te stellen. er komen morgen mensen bij mij eten, en zij is echt een keukengodin, vooral in de orientaalse en franse keuken. en ik weet gewoon niet zo goed wat ik zal maken, al mijn failsafe recepten vind ik nu niet gepast, of niet lekker genoeg, of te vet/ongezond.

het moeilijkste vind ik om te bedenken wat ik bij de borrel zal halen beuh... ik vind alles te ongezond of niet lekker en ik word al chagerijnig van het erover nadenken

plan is nu tagliatelle met olijfolie, rode peper en knoflook, erbij kipfilet met pancetta omwikkeld uit de oven en een groene salade. toe warme chocolate pudding (engels recept, meer cake dan pudding) met slagroom en ijs (ga kleine bak vanille ijs zoeken)

maar geen idee wat ik me dan s avonds nog kan veroorloven, zelf, voor mn eetlijstje. bah.
Kwak
pi_79302935
Ik heb een Canon Ixus, de i85. Verder geen idee, m'n vorige was ook een Canon.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:36:41 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79303371
Wauw Kwak, het klinkt wel als een goeie maaltijd voor eters

Ik krijg straks mn beste vriendin te eten, maar ik heb een heel stomme dag; buikpijn, lamlendig-er-komt-niks-uit-mn-vingers gevoel, en geen inspiratie voor een sollicitatiebrief op een leuke vacature!!

Nu is ook nog het verzenden van de belastingaangifte mislukt omdat mn vriend ook nog met zn digid moet ondertekenen, en die aangifte was toch al kut omdat ie me 500 euro gaat kosten

[/klaagzang, vanavond is het vast beter]
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:42:33 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79303553
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef Rituals het volgende:
Lees ook eens wat reviews. Dat doe ik altijd. Ik begin op Kieskeurig en vervolgens kijk ik welke modellen het populairst zijn en aan mijn eisen voldoen. Daarna ga ik dus googlen, op zoek naar meer reviews . Gebruikerservaringen zeggen nog altijd het meest.

Ik ben net thuis. Morgen vrij, gelukkig, maar dan moet ik wel van alles nakijken. En aan het eind vd middag naar mes parents .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:51:12 #135
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79303835
oh, ik heb weer een supervisor. Nu hem een uitgebreide e-mail sturen met alles wat ik heb! Dat is ook wel weer eng..
pi_79304029
Ik heb geen verstand van camera's. Foto's maken doe ik ook bar weinig. Laatst een hele stapel foto's af laten drukken van verschillende vakanties. Er zat één foto gemaakt door mij tussen en die was onscherp

Hier nog steeds buikpijn. Bwugh. Niet meer naar de supermarkt geweest, dus het lijstje is een beetje eenzijdig

O: 2 boterhammen pindakaas
T: peer en banaan
L: 2 boterhammen achterham
T: 1 boterham met een gekookt eitje en wat mayo
D: tagliatelle met zalm en avocadomousse
T: ik wil iets leehheeekkkers
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:03:45 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79304221
Oh hullooooo!

Duf! Vanochtend weer om 7.00 op de fiets gesprongen, me no likey Gaaaaaaaaaap.

Tevens resulteert vroeg op gaan bij mij in een Vreetzakdag, waardoor ik vóór het avondeten al ongeveer op 1400 kcal zit Dus hetgeen gepland was verschuift en vanavond eten we gemarineerde kip met doperwtjes en worteltjes. Dus.

Waslijst:

O: twee sneetjes nutella
T: blikje sinaasappelsap
L: tomaatbroodje met kaas/salami, rauwkost en tomaat
T: beker melk
T: 400 ml appelsap, bolletje met kipfilet en pestomayonaise
D: kip met doperwtjes en worteltjes
S: Zumba, als ik de energie kan opbrengen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79304453
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:35 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ja het afvallen gaat heerlijk, dus dat is inderdaad een mooie bijkomstigheid .
Hoe lang blijf je nu in België? Hoe gaan jij en je ex-meneer eigenlijk met elkaar om nu? (als dat te privé is moet je het gewoon zeggen hoor!)

Ik ga zo ook even lekker naar buiten! Heerlijk .
Zo moet je dat zien en je eetlust komt echt weer terug! Al denk je nu misschien van niet!

Ik blijf 1 nachtje slapen en dan ga ik weer terug naar A'dam. We gaan echt heel goed met elkaar om. Zijn nog steeds goede vrienden, misschien gaat het zo goed omdat het eigenlijk al lang voor de breuk hetzelfde was, we waren gewoon heel goede vrienden, maar geen geliefden meer, of hoe zeg je dat. Dus eigenlijk is er vrij weinig veranderd, hoewel ik hem natuurlijk wel nog minder zie.

Ik heb heerlijk hardgelopen!!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 18-03-2010 18:21:11 ]
pi_79304625
Aah! net dropjes gehaald voor mn keel, maar ze zijn wel heel erg lekker. Nu moet ik zo nog op de bus wachten ook... Maar ik doe mn best ervan af te blijven en ze worden ook geregistreerd...
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:27:47 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79304985
Dropjes die worden geregistreerd? Like in big brother is watching you?

Ik ga zo de stad in, hapje eten!
pi_79305405
Zo. Weer terug uit werk.

Lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen met chocopasta
T: 2 bananen
L: Italiaanse bol met hete kip, sla en chilisaus
D: Rijst + kippepoot + Mexicaanse groenten
pi_79305485
En Co, wat fijn dat jij en je ex zo goed met elkaar omgaan. Heel prettig.

En Rituals, wbt dat uitgeven: dat ken ik wel Al geef ik het voornamelijk uit aan kleding... Ik hou mezelf maar voor dat als ik een nieuwe vent wil strikken, ik er toch wel fa-bu-lous moet uitzien
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:44:04 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79305530
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:
Zo. Weer terug uit werk.

Lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen met chocopasta
T: 2 bananen
L: Italiaanse bol met hete kip, sla en chilisaus
D: Rijst + kippepoot + Mexicaanse groenten
volgens mij is dat voor het eerst in lange tijden dat je geen bier op je lijstje heb staan. Wel heel veel bananen!
pi_79305556
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:44 schreef AKnynke het volgende:

[..]

volgens mij is dat voor het eerst in lange tijden dat je geen bier op je lijstje heb staan. Wel heel veel bananen!
Haha, zoveel bier drink ik niet eens hoor Meestal 1 dag in de week, soms 2. Maar wel bijna altijd op vrijdag met mijn werkgroep. Na college meteen de kroeg in...

Wel veel bananen inderdaad. Maar ik vind ze zo lekker
  Vis een optie? donderdag 18 maart 2010 @ 18:52:47 #145
70532 loveli
N
pi_79305818
Tip: bananenbier!

Tip 2: Google snapt bananebier (geen tussen-n) niet als zoekopdracht, maar gokt dat je bananenbar bedoelt
crap in = crap out
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:57:52 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79305977
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dacht ik ook al idd . Ik heb net lekker gedoucht en nu ga ik afwassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_79305986
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:52 schreef loveli het volgende:
Tip: bananenbier!

[ afbeelding ]

Tip 2: Google snapt bananebier (geen tussen-n) niet als zoekopdracht, maar gokt dat je bananenbar bedoelt
Volgens mij heb ik dat wel eens op in een Ethiopisch restaurant

Iig, mensen, ik ga mijn fiets ophalen Doei!
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:01:33 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79306105
Bananenbar Een bar waar je alleen bananen kunt eten, drinken en waar het personeel in bananenrokjes loopt?
  Vis een optie? donderdag 18 maart 2010 @ 19:02:59 #149
70532 loveli
N
pi_79306158
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bananenbar Een bar waar je alleen bananen kunt eten, drinken en waar het personeel in bananenrokjes loopt?
O, dat kende je nog niet? Het zit iets anders. Er gaan vooral mannen naartoe. En er werken vrouwen.
crap in = crap out
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:05:21 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79306229
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:02 schreef loveli het volgende:

[..]

O, dat kende je nog niet? Het zit iets anders. Er gaan vooral mannen naartoe. En er werken vrouwen.
Al dan niet in bananenrokjes?

Maar okee, nu snappikum *den Onschuld zelve*
  Vis een optie? donderdag 18 maart 2010 @ 19:09:53 #151
70532 loveli
N
pi_79306412
Ik was ook de onschuld zelve, maar heb te veel onontschuldige collega's.

't Wordt echt eens tijd om ander werk zoeken

Had bijna alleen neergezet dat het tijd wordt voor ander werk, maar dat was zo makkelijk verkeerd op te vatten.
crap in = crap out
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:09:57 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79306415
Hihihi, over bananenbier. Dat woord kreeg ik in het CI-huis een keer toen ik m'n CI net had. En ze moest het een paar keer herhalen, want ik dacht steeds: 'huh, zegt ze nou bananenbier? dat kan toch niet? dat bestaat niet' .
Niet meer actief op Fok!
pi_79306480
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Al dan niet in bananenrokjes?

Maar okee, nu snappikum *den Onschuld zelve*
Ik moest het nog 3x lezen voordat ik hem doorhad .

Er liepen vandaag allemaal lieveheersbeestjes rond buiten . Morgen de camera maar weer eens uitlaten.
pi_79306523
Ooooooooooooooooh ouders en broertjes! Ik zal nog eens een etentje afzeggen om op mijm broertjes verjaardag te zijn.
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:14:28 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79306583
Mijn collega heeft vorig zomer ook een cl gekregen in Groningen, een wat oudere man, misschien dat je hem hebt gezien Vik? Bert heet ie
  Vis een optie? donderdag 18 maart 2010 @ 19:17:08 #156
70532 loveli
N
pi_79306691
En de Google-ad van vandaag: datingsite voor senioren. Pardon?
crap in = crap out
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:23:08 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79306952
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn collega heeft vorig zomer ook een cl gekregen in Groningen, een wat oudere man, misschien dat je hem hebt gezien Vik? Bert heet ie
Ik ken geen Bert met een CI .
Niet meer actief op Fok!
pi_79306972
Lijst
  • Brinta
  • 6 roggebrood pindakaas
  • 1 banaan
  • avondeten: beetje pasta, grote lading gehakt-boontjes-tomatenpuree-saus
  • toe: yoghurt met sleedoornjam
  • 1 pils

D'r staan opeens overal fleurige krokussen hier .
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_79306984
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef loveli het volgende:
    En de Google-ad van vandaag: datingsite voor senioren. Pardon?
    Ik kan chatten en daten met alleenstaande mama's
      donderdag 18 maart 2010 @ 19:25:25 #160
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79307051
    @ Viking, ik lees inderdaad ook graag reviews!
    @ Co, toch fijn dat jullie nog zo goed met elkaar omgaan! Ik hoop dat dat bij ons ook zo gaat gebeuren .
    @ Ewelina, gelukkig ben ik niet de enige . Wat betreft kleding kopen ben ik even heel rationeel. Ik val nu zo goed af (na eerst veel aangekomen te zijn), dat ik even wacht met kleding kopen .

Ik heb nu de volgende camera in gedachten, Casio Exilim EX-Z450 (zegt mij ook niets). Schijnt heel snel foto's achter elkaar te kunnen maken en ze zijn goed scherp. Hij heeft een groothoeklens en het diafragma is 2.6-5.8, dus dat klinkt wel goed denk ik?
    pi_79307259
    t is gelukt! kaasstengels voor hen (die lussiknie) en katjangpinda's, want die zijn niet zo onwijs evil en ik eet ze nooit teveel want te sterke smaak

mn avondeten was vies, en dat had ik kunnen weten want de eerste helft van dit kruidenmix zakje was ook vies, en ik at er rijst bij en dat is al niet mn favoriet... nu heb ik maar de helft op straks mol kijken met vriendjes en vriendinnetjes en ik heb echt de lente in mn bol! het is zo lekker zacht buiten!
    Kwak
      donderdag 18 maart 2010 @ 19:33:04 #162
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79307368
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kan chatten en daten met alleenstaande mama's
    Alleenstaande mama's .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79307676
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik ga zo de stad in, hapje eten!
    Heb een programmaatje dat mn calorieen voor me telt op de telefoon werkt wel op zich, al is deze week wat minder goed dan eerder... Vandaag nl bami met satesaus, en dropjes.
      donderdag 18 maart 2010 @ 19:56:33 #164
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79308441
    *snurk* Ik ga maar niet Zumbaën, heb het gevoel alsof ik ieder moment zittend in slaap kan vallen en mn benen zijn spaghetti. Ik kan echt niks hebben Morgen thuis wat doen dan!
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:02:09 #165
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79308652
    boh, ik heb veel gegeten. Een groot bord vol zuurkoolstamppot met een derde rookworst en spekjes. Wel genoeg calorieen dacht ik zo!
    pi_79310246
    MevrouwP, hoe heet dat programmetje?
    pi_79310316
    Ik heb er 1 waarin ik kan bijhouden of ik mijn pil wel heb genomen:
    pi_79310484
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 20:39 schreef P.F het volgende:
    Ik heb er 1 waarin ik kan bijhouden of ik mijn pil wel heb genomen:
    Als ik met de pil stop ga dat programma installeren dat je cyclus bijhoudt Als ik m'n telefoon dan nog heb
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:43:18 #169
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79310497
    Kenden jullie de bananenbar niet?
    *niet zo onschuldig is

En Phaidra: wat ontzettend fijn dat het beter gaat met je moeder.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:45:51 #170
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79310629
    Mijn daglijstje
    o. peer
    s. half uurtje hardlopen
    o2. weetabix met melk
    l. hamburger + yoghurt met fruit van de McDrek (was weer eens onderweg)
    t. 2 boterhammen met gerookte kip, paprika en mayo
    t. magnum
    d. bruin bolletje met krabsalade + grote salade met zalm en citroen
    pi_79310918
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef P.F het volgende:
    MevrouwP, hoe heet dat programmetje?
    Het bigbrother programma heet vclinic calories, je kan het vinden op getjar.com
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:52:41 #172
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79310938
    ik vertrek morgen naar boven de poolcirkel. Wat zijn zaken die ik absoluut niet moet vergeten?
    pi_79311084
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
    ik vertrek morgen naar boven de poolcirkel. Wat zijn zaken die ik absoluut niet moet vergeten?
    Wantjes!
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:55:21 #174
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79311093
    Een muts en een anti-depressivum. Mijn man heeft een tijdje in de buurt van de poolcirckel gewerkt (ten tijde van de kortste dag) en hij vond het er heel erg deprimerend.
    pi_79311586
    Ik heb weer een fiets!
    pi_79311597
    quote:
    Een lamp.
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:05:45 #177
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79311667
    gelukkig neemt het daglicht toe, het wordt daar nu pas om 6 uur donker. Dat is te doen!
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:55:52 #178
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79314572
    Lijstje!

o: Halve appel, appelsien en kiwi met 200 gr magere yogurt en beetje crunch
    T: hele kleine boterham met confituur en een pruim
    L: 1,5 boterham kippenwit met halve komkommer en bakje tomaatjes. Appel
    T: Banaan
    T: 2 kleine bolletjes ijs: citroen en koffie.
    D: Kipfilet met fetakaas, groene salade, extra bord gegrilde groentjes en frietjes (die stonden helemaal niet op het menu!)
    T: bak yogurt met fruit en misschien een stukje bananenbrood ofzo

Best wel trots want er is een vriend hier en mij dusflink gedragen op restaurant en niet voor de taart geweest maar de mini ijsjes... Jochei, en sorry niet bijgelezen super moe...
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      donderdag 18 maart 2010 @ 22:42:50 #179
    277802 _Calimero_
    pi_79316936
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef AKnynke het volgende:
    gelukkig neemt het daglicht toe, het wordt daar nu pas om 6 uur donker. Dat is te doen!
    Hoe laat is het nu in zweden donker dan?
      donderdag 18 maart 2010 @ 22:43:32 #180
    277802 _Calimero_
    pi_79316975
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 19:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heb een programmaatje dat mn calorieen voor me telt op de telefoon werkt wel op zich, al is deze week wat minder goed dan eerder... Vandaag nl bami met satesaus, en dropjes.

Hoe werkt dat dan? Moet je gewoon steeds invoeren wat je hebt gegeten ofzeau?
      donderdag 18 maart 2010 @ 22:44:31 #181
    277802 _Calimero_
    pi_79317029
    Samen met n collega presentatie gegeven op het werk, van wel 2 uur Maar het was wel heel interactief, met allemaal opdrachten en spellen (inspiratiespel!). Gelukkig vonden ze het leuk om mee te doen, en de avond interessant, dus das mooi
    pi_79317441
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan? Moet je gewoon steeds invoeren wat je hebt gegeten ofzeau?
    Alles invoeren inderdaad. Je kan er een dag max opzetten en daar waarschuwt ie dan voor, als je dat bereikt hebt. Er zijn dan ook mooie grafiekjes. Je kan er ook een speciaal dieet opzetten, maar dat kost geld natuurlijk...
    pi_79321740
    quote:
    Omg waarom ga je daar heen? Wat koud!!!!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 07:53:08 #184
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79323358
    Goeiemorgen . En vandaag was ik om 7 uur weer zo fris als een hoentje, terwijl ik gisteren maar niet uit bed kon komen. Ik ga zo m'n kamer eens opruimen, dan wat lessen voor morgen edit: volgende week dus voorbereiden en nog wat dingen nakijken en dan naar Drachten .

[ Bericht 6% gewijzigd door Viking84 op 19-03-2010 08:22:04 ]
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79323369
    ohai!
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 08:20:45 #186
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79323739
    Goedemorgen .
    pi_79323782
    Goedemorgen! M'n zus komt zo met m'n twee nichtjes, dus we moeten het huis nog even kindproof maken. .
    pi_79323787
    !
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 08:26:52 #189
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79323825
    De laatste keer dat hier een kind op bezoek was, was de vloer bezaaid met stukjes natte koek en werd mijn halve huisraad van mijn kamer naar Marks kamer versleept .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79323848
    bij mij komen geen kinderen over de vloer.
    period.
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 08:33:42 #191
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79323911
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
    period.
    goh je meent t .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79323953
    ja!
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 08:39:53 #193
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79324012
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hoe laat is het nu in zweden donker dan?
    rond een uur of 6...vanaf overmorgen gaan we jullie weer inhalen!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 08:40:16 #194
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79324021
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 01:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Omg waarom ga je daar heen? Wat koud!!!!
    omdat het heel erg mooi schijnt te zijn!
    pi_79324221
    Goedemorgen!
    Gisteravond in het ziekenhuis geweest, mijn moeder was wel wat opgeknapt en kreeg wat praatjes, maar wel nog steeds benauwd. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan. Ze heeft, om slijm los te maken en de longspieren te trainen, een flutter gekregen. Wat is dát voor een naam . Maar dit is het, volgens mij best geniaal bedacht:

En om 12 uur heb ik een gesprek met mijn leidinggevende... Duimen jullie voor me???
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      vrijdag 19 maart 2010 @ 08:54:55 #196
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79324339
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Phaidra het volgende:
    Goedemorgen!
    Gisteravond in het ziekenhuis geweest, mijn moeder was wel wat opgeknapt en kreeg wat praatjes, maar wel nog steeds benauwd. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan. Ze heeft, om slijm los te maken en de longspieren te trainen, een flutter gekregen. Wat is dát voor een naam . Maar dit is het, volgens mij best geniaal bedacht:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En om 12 uur heb ik een gesprek met mijn leidinggevende... Duimen jullie voor me???
    succes!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:10:01 #197
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79324632
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Phaidra het volgende:
    Goedemorgen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Fijn dat je moeder alweer wat vooruit gaat! Hopelijk gaat de benauwdheid ook over.
    Veel succes met het gesprek straks! Ik zal aan je denken!
    pi_79324641
    Morgen.

Succes Phaidra.
    pi_79324764
    en voor de 24 liefhebbers

Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:39:52 #201
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79325304
    Nou wat een pret op de vroege morgen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79325323
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:45:59 #203
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79325454
    Goedemorgen!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:50:47 #204
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79325616
    morning! ik werk vandaag een dagje thuis
    Kwak
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:54:05 #205
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79325709
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
    period.
    als je zelf niet van kinderen houdt kun je ze toch nog wel in je huis toelaten? hebben jullie geen kinderen in vriendenkring of familie? en mogen die mensen dan gewoon niet meer bij jou komen? echt niet alle kinderen zijn slecht opgevoede monsters die je huis slopen hoor...

*is beetje gevoelig voor dit soort opmerkingen omdat haar eigenste tante ooit zoiets over haar zei, toen ze heel lief in een hoekje naast de bank lag te spelen met haar eigen pop "ja kinderen, nee eigenlijk wil ik t niet in huis hebben, dat zit overal maar aan'... ik zat heul nergens aan...

[ Bericht 0% gewijzigd door kwakz0r op 19-03-2010 10:08:28 ]
    Kwak
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 09:57:22 #206
    70532 loveli
    N
    pi_79325806
    Kennis van me heeft behoorlijk wat tegenslag gehad en is de laatste maanden echt veel aangekomen. Ze was altijd al stevig (mt 44-46), maar nu is ze beyond stevig. Hoe breng je dat zonder te kwetsen (ze kan er behoorlijk kwaad over worden en ze zegt dat ze aan het afvallen is, maar sinds de laatste keer dat ik haar zag is ze echt een stuk dikker geworden) en welk advies kan ik haar het beste geven?
    Als slank persoon is het toch al lastig om tegen een voller persoon te zeggen dat ze iets aan haar gewicht moet doen. Maar zoals het nu gaat ziet het er niet naar uit dat ze de rem zelf kan vinden.
    crap in = crap out
    pi_79325819
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 09:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als je zelf niet van kinderen houdt kun je ze toch nog wel in je huis toelaten? hebben jullie geen kinderen in vriendenkring of familie? en mogen die mensen dan gewoon niet meer bij jou komen? echt niet alle kinderen zijn slecht opgevoede monsters die je huis slopen hoor...

*is beetje gevoelig voor dit soort opmerkingen omdat haar eigenste tante ooit zoiets over haar zij, toen ze heel lief in een hoekje naast de bank lag te spelen met haar eigen pop "ja kinderen, nee eigenlijk wil ik t niet in huis hebben, dat zit overal maar aan'... ik zat heul nergens aan...
    Zij? Kwak toch! Je bent er emotioneel van!

Ik ben het overigens met je eens. Dat wel
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:58:44 #208
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79325857
    Ik houd er ook niet zo van, kinderen in mijn huis, maar ik zal ze nooit de toegang tot mijn huis verbieden ofzo.
    Beetje ongenuanceerd van MoBlo vind ik.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79325905
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 09:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

*is beetje gevoelig voor dit soort opmerkingen omdat haar eigenste tante ooit zoiets over haar zij, toen ze heel lief in een hoekje naast de bank lag te spelen met haar eigen pop "ja kinderen, nee eigenlijk wil ik t niet in huis hebben, dat zit overal maar aan'... ik zat heul nergens aan...
    nope, geen kinderen in vriendenkring of familie

en nou ja, als ze mee moeten, dan moet 't, maar dan moeten ze de garantie geven dat ze niet door het huis gaan lopen banjeren, gillen of jengelen en overal met hun tengels aanzitten; kortom, dat ze zich gedragen en dat ze er ook wat van zullen zeggen als het wel gebeurt.

Maargoed, het is niet echt aan de orde dus, aangezien we niemand met kinderen 'kennen'.
    Ja doei.
    pi_79325955
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 09:57 schreef loveli het volgende:
    Kennis van me heeft behoorlijk wat tegenslag gehad en is de laatste maanden echt veel aangekomen. Ze was altijd al stevig (mt 44-46), maar nu is ze beyond stevig. Hoe breng je dat zonder te kwetsen (ze kan er behoorlijk kwaad over worden en ze zegt dat ze aan het afvallen is, maar sinds de laatste keer dat ik haar zag is ze echt een stuk dikker geworden) en welk advies kan ik haar het beste geven?
    Als slank persoon is het toch al lastig om tegen een voller persoon te zeggen dat ze iets aan haar gewicht moet doen. Maar zoals het nu gaat ziet het er niet naar uit dat ze de rem zelf kan vinden.
    ik denk dat er geen manier subtiel genoeg is, als ik 't zo hoor, om het ter sprakte te brengen.. dus dan moet je denk ik kiezen tussen het wel of niet vertellen en dus het wel of niet kwetsen?
    Ja doei.
    pi_79325960
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 09:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nope, geen kinderen in vriendenkring of familie

en nou ja, als ze mee moeten, dan moet 't, maar dan moeten ze de garantie geven dat ze niet door het huis gaan lopen banjeren, gillen of jengelen en overal met hun tengels aanzitten; kortom, dat ze zich gedragen en dat ze er ook wat van zullen zeggen als het wel gebeurt.

Maargoed, het is niet echt aan de orde dus, aangezien we niemand met kinderen 'kennen'.
    Dat komt nog wel over een jaar of tien, denk ik zo
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:02:36 #212
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79326003
    Ik heb ook liever geen kinderen in mijn huis hoor Zeker niet als bezoek ze meeneemt, al heeft dat ook wel met de beperkte ruimte te maken. Ik hou niet van gekrijs.

Overigens zou ik ze geen toegang tot mijn huis ontzeggen. Maar ik zou wel vragen of er eea aan gedaan wordt als ze gaan klieren (dwz: krijsen, mijn huis slopen, met dingen gaan sleuren en de katten pesten). Maar goed, de enige met kinderen die hier over de vloer komt is mijn zus -en die zegt daar echt wel iets van.
    pi_79326036
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:02 schreef Ewelina het volgende:
    Ik heb ook liever geen kinderen in mijn huis hoor Zeker niet als bezoek ze meeneemt, al heeft dat ook wel met de beperkte ruimte te maken. Ik hou niet van gekrijs.

Overigens zou ik ze geen toegang tot mijn huis ontzeggen. Maar ik zou wel vragen of er eea aan gedaan wordt als ze gaan klieren (dwz: krijsen, mijn huis slopen, met dingen gaan sleuren en de katten pesten). Maar goed, de enige met kinderen die hier over de vloer komt is mijn zus -en die zegt daar echt wel iets van.
    exactly..

en als mensen vragen of ' kinderen ook welkom zijn' , dan zeg ik ook gewoon ' liever niet, tenzij 't niet anders kan', omdat de meeste dingen die ertoe leiden dat er mensen in ons huis zijn met drinken en eten te maken hebben
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:04:09 #214
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79326061
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 09:57 schreef loveli het volgende:
    Ik zou het eerder algemeen houden, vragen of het wel allemaal goed gaat en dat ze bij je kan aankloppen voor hulp? Aan haar reacties merk je dan wel of het done of not done is dat je er wat van zegt, en dan kan je verder gaan over haar gewicht.
    pi_79326100
    hebben jullie trouwens de lente headers al gezien??

zo lief! die slapende lammetjes!
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:06:08 #216
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79326129
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
    hebben jullie trouwens de lente headers al gezien??

zo lief! die slapende lammetjes!
    Ja, leuk!
    pi_79326154
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

exactly..

en als mensen vragen of ' kinderen ook welkom zijn' , dan zeg ik ook gewoon ' liever niet, tenzij 't niet anders kan', omdat de meeste dingen die ertoe leiden dat er mensen in ons huis zijn met drinken en eten te maken hebben
    Echt joh, wacht nog maar een paar jaar Je gaat echt niet tegen je beste vrienden zeggen: laat je kind maar thuis.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:06:56 #218
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79326161
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

exactly..

Dat ook.

Overigens zou ik niet zeggen in het bijzijn van de kinderen dat ik ze liever niet in mijn huis heb.
    pi_79326180
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echt joh, wacht nog maar een paar jaar Je gaat echt niet tegen je beste vrienden zeggen: laat je kind maar thuis.
    welke beste vrienden!
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:08:19 #220
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79326209
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat idd.
    Niet zo stellig, Mootje.
    Niet meer actief op Fok!
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 10:09:00 #221
    70532 loveli
    N
    pi_79326232
    Kinderen over de vloer is geen probleem, mits de ouders ze zelf een beetje in de gaten houden. Trampolinespringen op de bank en vingertjes in stopcontacten zijn minder leuk. En als ze ouder worden kunnen ze opeens afwassen en opruimen!
    crap in = crap out
    pi_79326261
    echt, neefje van Mr.Mo, wat een teringjong.. bleef me ook maar slaan vorige week, vondtie leuk, en de ouders deden er ook bijna geen flikker aan, alleen maar een beetje ' <insert naam> , niet doeoeoennnn.....'

bah! bah! bah!

ik heb 'm zelf maar streng toegesproken, met de ouders erbij, dat hij best een grapje kan maken maar ook te ver kan geen.. kinderen gedogen in de familie.. het kost moeite.
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:10:32 #223
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79326285
    Ik zie geen lammetjes, maar een smerig slijmerig beest .

Ik zag vd week bij DWDD zo'n lief filmpje van een lammetje zonder oriëntatievermogen . Kan hem nu niet vinden .
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:11:28 #224
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79326315
    je kunt er zelf overigens ook iets van zeggen als ouders het niet doen... ik spreek zo vaak kinderen op hun gedrag aan - niet eens in mijn huis, maar bij de winkel ofzo "zeg, doe jij eens normaal, je maakt het kapot!" "Kijk uit hoor, straks ga je vallen, kom maar weer op de grond staan" ze luisteren wel naar me...

als je een feetsje 's avonds hebt met eten enzo dan regelen de meeste mensen voor hun eigen plezier ook wel oppas denk ik
    Kwak
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:11:38 #225
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79326321
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
    echt, neefje van Mr.Mo, wat een teringjong.. bleef me ook maar slaan vorige week, vondtie leuk, en de ouders deden er ook bijna geen flikker aan, alleen maar een beetje ' <insert naam> , niet doeoeoennnn.....'

bah! bah! bah!

ik heb 'm zelf maar streng toegesproken, met de ouders erbij, dat hij best een grapje kan maken maar ook te ver kan geen.. kinderen gedogen in de familie.. het kost moeite.
    Wat een rotjoch Ik vind het niet normaal dat ouders dat kind dan hun gang laten gaan. Ik zou me doodschamen als ik de ouder was.
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 10:12:11 #226
    70532 loveli
    N
    pi_79326339
    Speciaal anti-kinder gereedschap voor Mo:

crap in = crap out
    pi_79326342
    -auto naar garage brengen, leuk werk heb ik -

[ Bericht 81% gewijzigd door motorbloempje op 19-03-2010 10:17:49 ]
    Ja doei.
    pi_79326346
    Succes zodirect, Phaidra! En fijn dat het weer wat beter gaat met je moeder!

Ik had hier in Belgie vroeger heel vaak kinderen over de vloer, want veel vrienden met kinderen die kwamen logeren en ik ben voor kinderen vanaf 2 een puike tante al zeg ik het zelf, want ik ik bedacht altijd wat ik zelf vroeger leuk vond en dat ging ik dan met ze doen. Zoals een schatkist vol met kleine cadeautjes en snoep begraven en dan een soort puzzeltocht uitzetten daarnaar toe. Of ik liet ze allemaal patatzakjes vouwen en beschilderen en dan bakte ik een lading friet en dan mochten ze patatwinkel spelen. En ik bouwde een tent van heel veel doeken over de droogmolen heen met heel veel kleden en kussens binnenin en dan mochten ze daar slapen. En dan had ik van 3 van die stokken zo'n stellage gebouwd waar een pan aan kon hangen boven een houtvuur.

De kwestie is dat ik dat soort dingen zelf nog heel leuk vind om te doen. Evenals zandkastelen bouwen, ik ben altijd blij als er een kind mee is naar het strand, want dan kan ik tenminste met goed fatsoen een beetje graven.

Toch heb ik geen kinderwens, want ik besef me heel goed dat er meer bij komt kijken dan een beetje spelen..........
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:12:49 #229
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79326366
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:12 schreef loveli het volgende:

[ afbeelding ]
    .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79326379
    quote:

[ afbeelding ]
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:14:33 #231
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79326428
    quote:

[ afbeelding ]
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:16:16 #232
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79326484
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:12 schreef conleche het volgende:
    Succes zodirect, Phaidra! En fijn dat het weer wat beter gaat met je moeder!

Ik had hier in Belgie vroeger heel vaak kinderen over de vloer, want veel vrienden met kinderen die kwamen logeren en ik ben voor kinderen vanaf 2 een puike tante al zeg ik het zelf, want ik ik bedacht altijd wat ik zelf vroeger leuk vond en dat ging ik dan met ze doen. Zoals een schatkist vol met kleine cadeautjes en snoep begraven en dan een soort puzzeltocht uitzetten daarnaar toe. Of ik liet ze allemaal patatzakjes vouwen en beschilderen en dan bakte ik een lading friet en dan mochten ze patatwinkel spelen. En ik bouwde een tent van heel veel doeken over de droogmolen heen met heel veel kleden en kussens binnenin en dan mochten ze daar slapen. En dan had ik van 3 van die stokken zo'n stellage gebouwd waar een pan aan kon hangen boven een houtvuur.

De kwestie is dat ik dat soort dingen zelf nog heel leuk vind om te doen. Evenals zandkastelen bouwen, ik ben altijd blij als er een kind mee is naar het strand, want dan kan ik tenminste met goed fatsoen een beetje graven.

Toch heb ik geen kinderwens, want ik besef me heel goed dat er meer bij komt kijken dan een beetje spelen..........
    Je klinkt inderdaad als een toffe tante Co!
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18:53 #233
    70532 loveli
    N
    pi_79326581
    Co, hoe kunnen we reserveren?
    crap in = crap out
    pi_79326840
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef loveli het volgende:
    Co, hoe kunnen we reserveren?
    Voor jezelf?
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:26:53 #235
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79326882
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Voor jezelf?
    Nee, voor de gehele Slank-club natuurlijk
    pi_79327507
    Wat een toffe dingen Co!
    Ik vind dat ook zo leuk, lekker gek doen met kinderen zonder dat mensen je raar vinden .
    Helaas is mijn oudste nichtje 13, dus niet meer zo in voor gekke dingen en de rest 2 of jonger. Nog even geduld dus.
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:56:31 #237
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79328076
    ik heb niet zo'n probleem met onopgevoede kinderen. die kinderen kunnen daar weinig aan doen, en ik kan er op dat moment best iets aan doen - mijn regels en normen duidelijk maken. en meestal werkt het. zijnz e wel verbaasd dat bij jou niet alles mag, maar vervolgens wel zoet. ik zorg wel ook altijd dat kinderen een beetje iets te doen hebben, niet zo inventief als tante co, maar iets om te kleuren ofzo...

tante Co is echt cool
    Kwak
    pi_79328088
    Hoe leuk, Co En als die kinderen je eenmaal blind adoreren, kun je ze ook makkelijk tot de orde roepen als ze vervelend zijn

Afijn Mo: je komt er nog wel achter dat zelfs je aller-allerhechtste vrienden echt meer om hun kind geven dan om jou. En dat is logisch. Maar als jij dan heel afwijzend reageert op die kinderen, doet dat de vriendschap geen goed Bovendien, omdat het het DNA van je vrienden is, zijn de kinderen vaak leuker dan je denkt
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:59:21 #239
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79328213
    Ik was trouwens behoorlijk in schok toen een van m'n goede vriendinnen me vertelde binnen nu en 2 jaar kinderen te willen hebben. Oioioi...
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:00:25 #240
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79328262
    ik wil stiekem ook nog steeds voor mn dertigste een kindje. maar ja, dat bekt niet zo lekker op een eerste date
    Kwak
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 11:02:51 #241
    70532 loveli
    N
    pi_79328373
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef kwakz0r het volgende:
    ik wil stiekem ook nog steeds voor mn dertigste een kindje. maar ja, dat bekt niet zo lekker op een eerste date
    Tweede date dan

Als ik kinderen krijg wil ik ze ook graag voor m'n dertigste, maar dat wordt lastig.
    crap in = crap out
    pi_79328422
    net even de auto van een collega naar de garage op en neer gereden.
    Zo'n grote Mondeo! Toen ze bezig waren even in de showroom rondgekeken wat is Ford toch een mooi merk! (ben er mee opgegroeid ouders rijden al sinds ik geboren ben Ford)
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:16:27 #243
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79329047
    Kinderen , maar ben zelf opgegroeid met een broer en zus die 7 en 9 jaar jonger zijn en heel veel logerende nichtjes en neefjes. Op mijn 19 kwam mijn 2.5 jarig neefje zelfs 1 week bij mij logeren terwijl ik alleen thuis was. Zalig!
    Wat ook zalig is is dit weer, vandaag dagje niet gaan werken en straks gaan picknicken aan een meertje. Jochei!
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:22:48 #244
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79329326
    Zoek je nog een bijbaantje als tante, Co?

Wat betreft kinderen. De meeste kinderen zijn best leuk als je ze vooraf even de regels uitlegt (wat wel, wat niet, waar staat de doodstraf op). Gedragen ze zich echt niet en zijn ze oud genoeg, dan schop je ze de tuin in. Zijn ze nog te jong om de tuin in te schoppen, dan bespreek je het beter met de ouders.

De meeste kinderen misdragen zich overigens uit verveling. Dus, als je nog een heel tof spel hebt liggen, of nog beter, een computer met een beetje leuke spelletjes ( ! helaas), dan gedragen ze zich wel. Gelukkig gaan mijn kinderen nog steeds liever naar buiten
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:30:02 #245
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79329690
    Ohaiii!

Mn gewicht is nog precies hetzelfde als 22 dagen geleden Achja, iig niks verder erbij.

Mbt kinderen: kunnen best leuk zijn, al weet ik nooit zo goed wat ik met ze aan moet (andere golflengte ofzo ) laatst wel bonding gedaan met achterneefjes door foto's te maken van de gekke dansjes die ze aan het doen waren ( ) en met baby's ben ik wat beter, die lachen veelal wel terug Heb ook nooit veel kinderen om me heen gehad (nabije omgeving dan he ) dus erg veel oefening heb ik ook niet gehad. Maar ze mogen dus best bij me thuis komen, al zal ik me er wat ongemakkelijk bij voelen misschien
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 11:30:35 #246
    70532 loveli
    N
    pi_79329719
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
    net even de auto van een collega naar de garage op en neer gereden.
    Zo'n grote Mondeo! Toen ze bezig waren even in de showroom rondgekeken wat is Ford toch een mooi merk! (ben er mee opgegroeid ouders rijden al sinds ik geboren ben Ford)
    ford

zo, even nuanceren
    crap in = crap out
    pi_79329732
    je doet je best maar niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren dus kots gerust op Ford hoor, ik lig er geen minuut wakker van
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:33:04 #248
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79329819
    Gezellig weer hier . Heeft iedereen last van PMS ofzo? .
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:34:24 #249
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79329882
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef kwakz0r het volgende:
    nee dat schrikt waarschijnlijk af, maar toch.... het kan toch nog wel?

Co, jij klinkt echt als een toffe tante ja!! Maar vanaf 2 jaar dus? Dan pas ik die eerdere 2 jaar wel op, ik ben dol op baby's En baby's ook wel op mij
    pi_79329933
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

nee dat schrikt waarschijnlijk af, maar toch.... het kan toch nog wel?
    "Ik heb <insert naam> bedacht voor als het een meisje wordt, en <insert naam> voor een jongen... vind je 't wat? Oh ja, filmpje 's goed! Gezellig! "
    Ja doei.
    pi_79329939
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:36:40 #252
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79329997
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Ohaiii!

Mn gewicht is nog precies hetzelfde als 22 dagen geleden Achja, iig niks verder erbij.

Mbt kinderen: kunnen best leuk zijn, al weet ik nooit zo goed wat ik met ze aan moet (andere golflengte ofzo ) laatst wel bonding gedaan met achterneefjes door foto's te maken van de gekke dansjes die ze aan het doen waren ( ) en met baby's ben ik wat beter, die lachen veelal wel terug Heb ook nooit veel kinderen om me heen gehad (nabije omgeving dan he ) dus erg veel oefening heb ik ook niet gehad. Maar ze mogen dus best bij me thuis komen, al zal ik me er wat ongemakkelijk bij voelen misschien
    Ik heb dat ook! Met wat oudere kinderen weet ik me dan weer niet zo goed raad het wordt naarmate ik zelf ouder word wel beter trouwens En als het mn eigen kinderen zijn groei je er natuurlijk vanzelf in
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:37:01 #253
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79330016
    euhh t is wel de juiste week ervoor, maar ik vind mezelf niet echt chagerijnig heur!
    Kwak
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:38:11 #254
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79330079
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

"Ik heb <insert naam> bedacht voor als het een meisje wordt, en <insert naam> voor een jongen... vind je 't wat? Oh ja, filmpje 's goed! Gezellig! "
    Ik bedoelde dat het nog wel kan voor dr dertigste he!
    pi_79330086
    Tvp!

Lijstjes
    O: kom all bran met melk
    L: 2 boterham pindakaas
    T: beschuitje of boterham ofzo
    T: iets
    D: toscaanse carre met gebakken aardappeltjes en erwtjes
    S: als optijd is gaan we nog even fitnessen, anders morgen ofzo.

O en kinderen Als ze zich gedragen oke, zo niet, dan kunnen ze beter bij mij uit de buurt blijven, helaas is dat vaak het geval tegenwoordig. En boterhammen zijn liefst als ze lekker vers zijn. Als ze in de koelkast bewaard zijn kunnen ze de volgende dag ook nog wel En verder is alles goed... en ik zijn er tot zo ver samen uit gekomen, wat we samen willen en we moeten nu allebei ons best doen om het beste ervan te maken.
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
    pi_79330100
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:38 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat het nog wel kan voor dr dertigste he!
    oh, ja, ik stelde me even voor hoe dat ging op een eerste date !
    Ja doei.
    pi_79330144
    Ik ben zelf niet echt een kindervriend of zo, maar zeggen dat je een hekel hebt aan kinderen is bijna de ontkenning van je eigen bestaan. Iedereeeen is kind geweest.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:42:46 #258
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79330274
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
    euhh t is wel de juiste week ervoor, maar ik vind mezelf niet echt chagerijnig heur!
    Ik heb het ook niet over jou .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79330287
    Het is ook zo algemeen

"Ik houd niet van kinderen" -> daar heb je alle soorten en maten van, net zo generaliserend als zeggen "Ik houd niet van Turken/Surinamers/Negers/Aziaten/whatever"
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:44:23 #260
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79330332
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:36 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb dat ook! Met wat oudere kinderen weet ik me dan weer niet zo goed raad het wordt naarmate ik zelf ouder word wel beter trouwens En als het mn eigen kinderen zijn groei je er natuurlijk vanzelf in
    Ja datte! Ik begrijp ze gewoon niet echt ofzo Al kijk ik wel graag tekenfilms! Maarja, als zo'n kind van een jaar of 8 dan brult "Kijk eens wat ik kan!! " en dan omvalt cq. rondjes draait met armen wijd oid, dan denk ik: whut? En dan zeg ik meestal iets in de trant van "Goed hoor, way to go!" En dan bedenk ik me weer dat ze dat laatste dan weer niet meekrijgen
    Lijkt me wel dat je er in mee groeit ja, met je eigen kinderen! Al weet ik persoonlijk niet of ik de gok zou willen nemen Eerst maar eens tante worden ofzo
    pi_79330392
    IAN: ben gestopt met nagelbijten, wat een hel! Ik zit de hele tijd BIJNA te bijten maar als ik bijt, dan moet ik 50 cent in de spaarpot voor het uit eten doen
    Ja doei.
    pi_79330430
    Nou excuuuuuse me hoor
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:48:13 #263
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79330505
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef Goodbye het volgende:
    Nou excuuuuuse me hoor
    Wot ees eet? Iets gemist?

Jou gemist! Ohai Gee to da BeeBeeBee!
    pi_79330608
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wot ees eet? Iets gemist?

Jou gemist! Ohai Gee to da BeeBeeBee!
    Nee, laat maar, misschien trek ik me dingen persoonlijk aan

Mariaatje Ik was een beetje ziekig en ellendig gister en vanochtend. Een uurtje geleden twee paracetamolletjes genomen en ik voel me al weer een stuk beter!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:52:15 #265
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79330703
    Hoi
    pi_79330791
    uitslapert
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:56:16 #267
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79330910
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79330960
    !

die zou ik ook niet zo graag in mijn huis hebben maar zo op YouTube bij een ander is 't wel schattig
    Ja doei.
    pi_79330982
    quote:
    <- en dan in positieve zin!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 11:58:12 #270
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79331002
    Goedbij: yay voor de paracetamol! Goed dat het helpt! Ik had altijd het idee dat ze weinig doen!

Viking: dat gespring he Ik kende hem al! Maf beest
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 11:58:16 #271
    70532 loveli
    N
    pi_79331007
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over jou .
    Toch niet over mij? Was niet chaggo bedoeld. En die ford ben gelukkig ik allang kwijt.
    crap in = crap out
    pi_79331080
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Goedbij: yay voor de paracetamol! Goed dat het helpt! Ik had altijd het idee dat ze weinig doen!

Viking: dat gespring he Ik kende hem al! Maf beest
    Ik meestal ook, maar ik wilde het toch proberen. Voelde me zo ellendig. Zelfs koken vond ik gister al teveel moeite

En ik ga vanmiddag naar de kapper als ik me goed blijf voelen
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:00:03 #273
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79331085
    Hahahaha, dat lammetje Wat springt en bokt ie cool!!
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 12:00:15 #274
    70532 loveli
    N
    pi_79331097
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
    IAN: ben gestopt met nagelbijten, wat een hel! Ik zit de hele tijd BIJNA te bijten maar als ik bijt, dan moet ik 50 cent in de spaarpot voor het uit eten doen
    Dilemma, want zo'n potje smerig spul tegen nagelbijten kost een veelvoud van 50 cent. En uit eten is best lekker. Wat een stomme regel eigenlijk.. maakt niet uit of je bijt of niet, je hebt altijd voordeel.
    crap in = crap out
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:01:27 #275
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79331155
    Paracetamolletjes helpen mij altijd wel hoor ik heb erg vaak hoofdpijn, en als ik nog iets moet doen die dag is het ideale recept: 2 paracetamol en even een halfuurtje plat
    pi_79331199
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Dilemma, want zo'n potje smerig spul tegen nagelbijten kost een veelvoud van 50 cent. En uit eten is best lekker. Wat een stomme regel eigenlijk.. maakt niet uit of je bijt of niet, je hebt altijd voordeel.
    true...

echt.. de hel!

Maar, ik vind dat ik nu oud genoeg ben om het niet meer te doen en het staat zo lelijk bij mijn mooie jurk
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:03:09 #277
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79331237
    Ik heb het vaak niet eens door als ik aan het bijten ben.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79331276
    Lijstjes!

Gisteren:
    O: 2 boterham halvarine kipfilet, 1 boterham chocopasta, karnemelk
    D: sperziebonen, cordon blue, puree
    T: 2 peren met yoghurt

vandaag:
    O: halve liter yoghurt met 3 lepels muesli
    S: 10 min roeien, 30 min crosstrainer, krachttraining
    L: 4 boterhammen sandwichspread, karnemelk
    T: appel
    D: wat de pot schaft op werk
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:04:06 #279
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79331278
    Mo: wat mij ooit hielp: gewone nagellak opdoen (al dan niet met kleur)! Want ik wou niet op chemische troep kauwen Als het niet is verstopt in erg lekker eten that is natuurlijk

GeeBee, wat is het plan bij de kapper?
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:06:38 #280
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79331363
    Hebben jullie trouwens ook gelezen over die lerares en haar comprommiterende foto's? . O ik ga zo niet meer mijn Hotmail lezen op school! . Moet er niet aan denken als lln die zouden kraken .
    Niet meer actief op Fok!
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 12:07:22 #281
    70532 loveli
    N
    pi_79331400
    Wat mij hielp was een beugel. Sindsdien krijg ik m'n tanden niet meer op elkaar. En ik beet voor die tijd al niet eens op m'n nagels.
    crap in = crap out
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 12:10:38 #282
    70532 loveli
    N
    pi_79331543
    Nooooit pikante foto's met je gezicht (of rechterarm) erop maken! Dat weet je toch?
    crap in = crap out
    pi_79331713
    Hoi! Had voor vandaag allemaal dingetjes gepland maar dat gaat niet door want ik moet wachten op de loodgieter
    De slang van de wasbak lekt dus mijn badkamer staat blank.
    Nouja, ga wel wat lezen ofzo.

Succes trouwens Phaidra!

En ik heb heel veel met kinderen, maar heb Dan ook een broertje en zusje van 10 jaar jonger, dus heb ze eigenlijk een soort van mee helpen opvoeden. En heb wel heel veel oppasadresjes gehad. En je hebt echt verschrikkelijk verwende kinderen, maar over het algemeen vind ik ze heel slim en lief enzo, dus ik wil ze wel!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:16:30 #284
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79331813
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:
    Hoi! Had voor vandaag allemaal dingetjes gepland maar dat gaat niet door want ik moet wachten op de loodgieter
    De slang van de wasbak lekt dus mijn badkamer staat blank.
    Nouja, ga wel wat lezen ofzo.
    dat is irritant!! Ik word altijd zo ongelooflijk chagrijnig als er iets kapot is maar wel heel fijn als de loodgieter dan komt en het fikst
    pi_79331928
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 12:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

dat is irritant!! Ik word altijd zo ongelooflijk chagrijnig als er iets kapot is maar wel heel fijn als de loodgieter dan komt en het fikst
    Ja ik probeer er ook heel hard niet aan te denken, ik hou er namelijk al helemaal niet van als iets kapot is en het geeft rommel. En ook niet om thuis te moeten blijven. Maargoed ben idd allang blij dat ie komt!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:25:44 #286
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79332152
    Aw Shinyface!

En inderdaad, Phaidra! *verlate duimactie die hopelijk nog op tijd is*

Pikante foto's van je rechterarm
      Vis een optie? vrijdag 19 maart 2010 @ 12:27:07 #287
    70532 loveli
    N
    pi_79332190
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Aw Shinyface!

En inderdaad, Phaidra! *verlate duimactie die hopelijk nog op tijd is*

Pikante Herkenbare foto's van je rechterarm
    crap in = crap out
    pi_79332447
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:36:11 #289
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79332490
    Goed gesprek gehad Phaidra?
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:41:28 #290
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79332640
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef Phaidra het volgende:

Goed nieuws?
    pi_79332692
    Jaaa, ik mag blijven!! Er was wel een andere kandidaat, maar blijkbaar was ik beter . Ik krijg wel een jaarcontract ipv een vast contract, maar hey, ik heb zelfs nog nooit een jaarcontract gehad .

Ik zeg: TAART
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:44:57 #292
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79332767
    pi_79332784
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja datte! Ik begrijp ze gewoon niet echt ofzo Al kijk ik wel graag tekenfilms! Maarja, als zo'n kind van een jaar of 8 dan brult "Kijk eens wat ik kan!! " en dan omvalt cq. rondjes draait met armen wijd oid, dan denk ik: whut? En dan zeg ik meestal iets in de trant van "Goed hoor, way to go!" En dan bedenk ik me weer dat ze dat laatste dan weer niet meekrijgen
    Lijkt me wel dat je er in mee groeit ja, met je eigen kinderen! Al weet ik persoonlijk niet of ik de gok zou willen nemen Eerst maar eens tante worden ofzo
    Als ze eenmaal kunnen praten zijn kinderen best makkelijk. Bij oudere kinderen kun je in ieder geval nog vragen wat er aan de hand is. En met wat simpele grapjes krijg je ze ook zo aan het lachen. Baby's vind ik echt een drama, zeker als ze huilen vind ik het echt vre-se-lijk. En als ik iets gênant vind is het wel als baby's enorm naar mij staren en dat dan van mij verwacht wordt dat ik iets grappigs doe of met een extreem hoog stemmetje tegen die baby ga praten.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 12:48:20 #294
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79332876
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 12:42 schreef Phaidra het volgende:
    Jaaa, ik mag blijven!! Er was wel een andere kandidaat, maar blijkbaar was ik beter . Ik krijg wel een jaarcontract ipv een vast contract, maar hey, ik heb zelfs nog nooit een jaarcontract gehad .

Wat goed!

pi_79332962
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
    Paracetamolletjes helpen mij altijd wel hoor ik heb erg vaak hoofdpijn, en als ik nog iets moet doen die dag is het ideale recept: 2 paracetamol en even een halfuurtje plat
    Moet je eens paracetamol met aspirine en cafeine proberen, dat is helemaal geweldig

Phaidra, jeetje wat fijn, joh! Last van je schouders, zeker?

Nachtwacht, hahaha, vaak vinden ouder het juist ook heel grappig als je 'volwassen' tegen de baby praat!
    pi_79333012
    Wat goed Phaidra! En een jaarcontract lijkt me al heel fijn

gefeliciflapstaart!
    pi_79333057
    Lijstje van gisteren:
    O: Cornflakes met melk
    T: Latte Caramel
    T: Appel
    L: 4 boterhammen met ham
    T: 2 liga koekjes
    D: hamlapjes, boontjes en aardappelen
    T: Latte Hazelnut

Lijstje van vandaag:
    O: Cornflakes met melk
    T: Ice Cappuccino
    L: 4-8 boterhammen met ham
    T: Latte Caramel
    D: Stoommaaltijd met broccoli en zalm
    T: Latte Hazelnut, Appel

@ Phaidra: gefeliciteerd!

[ Bericht 9% gewijzigd door de_nachtwacht op 19-03-2010 12:58:50 ]
    pi_79333154
    Nachtwacht, misschien kun je je ontbijt eens veranderen? En al die zoete koffiezooi
    pi_79333358
    Bedankt voor de feli's!!
    @CF: ja zeker wel een last van mijn schouders, het gesprek liep niet zo soepel als ik had gehoopt, dus eigenlijk dacht ik dat ik het niet zou worden.
    De kans is overigens best groot dat ik na dat jaar kan blijven, maar in deze economische omstandigheden nemen ze liever geen risico.

Lijstje:
    O: brinta
    T: 400 ml. vivit limoen
    L: 2 boterhammen met gekookte worst, kom soep
    T: wat lekkers
    D: iets met witlof of iets met sperziebonen dat snel klaar is. Suggesties zijn welkom
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_79333372
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 12:42 schreef Phaidra het volgende:

da's goed nieuws! gefeliciteerd!
    Ja doei.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 13:03:32 #301
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79333399
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 12:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Moet je eens paracetamol met aspirine en cafeine proberen, dat is helemaal geweldig

Phaidra, jeetje wat fijn, joh! Last van je schouders, zeker?

Nachtwacht, hahaha, vaak vinden ouder het juist ook heel grappig als je 'volwassen' tegen de baby praat!
    Ik heb wel altijd paracetamol met coffeïne Cafeïne krijg ik meestal ook wel binnen, anders krijg ik daar sowieso hoofdpijn van

Phaidra, gefeliciteerd!! Fijn, een jaar lang gebeiteld
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')