Een lamp.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
ik vertrek morgen naar boven de poolcirkel. Wat zijn zaken die ik absoluut niet moet vergeten?
Hoe laat is het nu in zweden donker dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef AKnynke het volgende:
gelukkig neemt het daglicht toe, het wordt daar nu pas om 6 uur donker. Dat is te doen!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb een programmaatje dat mn calorieen voor me telt op de telefoonwerkt wel op zich, al is deze week wat minder goed dan eerder... Vandaag nl bami met satesaus, en dropjes.
Alles invoeren inderdaad. Je kan er een dag max opzetten en daar waarschuwt ie dan voor, als je dat bereikt hebt. Er zijn dan ook mooie grafiekjes. Je kan er ook een speciaal dieet opzetten, maar dat kost geld natuurlijk...quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Moet je gewoon steeds invoeren wat je hebt gegeten ofzeau?
Omg waarom ga je daar heen? Wat koud!!!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
ik vertrek morgen naar boven de poolcirkel. Wat zijn zaken die ik absoluut niet moet vergeten?
goh je meent tquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
bij mij komen geen kinderen over de vloer.
period.
rond een uur of 6...vanaf overmorgen gaan we jullie weer inhalen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe laat is het nu in zweden donker dan?
omdat het heel erg mooi schijnt te zijn!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Omg waarom ga je daar heen? Wat koud!!!!
succes!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond in het ziekenhuis geweest, mijn moeder was wel wat opgeknapt en kreeg wat praatjes, maar wel nog steeds benauwd. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan. Ze heeft, om slijm los te maken en de longspieren te trainen, een flutter gekregen. Wat is dát voor een naam. Maar dit is het, volgens mij best geniaal bedacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om 12 uur heb ik een gesprek met mijn leidinggevende... Duimen jullie voor me???
Fijn dat je moeder alweer wat vooruit gaat! Hopelijk gaat de benauwdheid ook over.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond in het ziekenhuis geweest, mijn moeder was wel wat opgeknapt en kreeg wat praatjes, maar wel nog steeds benauwd. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan. Ze heeft, om slijm los te maken en de longspieren te trainen, een flutter gekregen. Wat is dát voor een naam. Maar dit is het, volgens mij best geniaal bedacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om 12 uur heb ik een gesprek met mijn leidinggevende... Duimen jullie voor me???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |